Ollaanko kavereita?

Mies 30++

Tapasin tuossa netin kautta erään oikein mukavan tuntuisen naisen, tavattukin ollaan jo muutaman kerran, tarkemmin sanottuna 4 kertaa. Nyt hän kuitenkin totesi että "eipä tästä taida mitään suhdetta syntyä mutta kaveri voisin olla." Jäinkin nyt miettimään että mitäköhän nainen tuolla oikeasti tarkoittaa? Onko se jonkinlainen kohtelias kieltäytyminen vai haluaako hän oikeasti jatkaa kaverina muttei sen enempää. En tiedä mitä vastaisin hänelle?

6

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimStim

      että se on kohtelias: ei kiitos.

    • sitten

      hän haluaa olla sinun kanssasi kaveri.
      Omalle kohdalle on käynyt niin että erään miekkosen kanssa olen tullut enemmän kuin hyvin juttuun, mutta se jokin on puuttunut. Ollaan kuitenkin oltu tekemisissä ja puhelinyhteydessä jo yli 15 v. Niinpä minulla on vieläkin miespuolinen kaveri 15 vuoden takaa vaikka olenkin jo perheellinen.
      Jos tunnet olevasi jonkun kanssa samalla aaltopituudella niin ei sellaista ihmissuhdetta kannata sen vuoksi lopettaa että se jokin puuttuu. Neuvoisin unohtamaan suhde haihattelut ja jos se luontevalta tuntuu niin tapailkaa kavereina. Siinä kun tutustutte niin ei ole mitenkään mahdotonta että suhteesta voisi tulla vähän vakavampaakin myöhemmin tai jos ei niin saatpahan edes ystävän.

    • ollaan vaan

      Olen kohdannut kivan tyypin,
      jonka kanssa soitellaan , ollaan kavereita, molemmat varattuja ja perheellisiä.
      Mies voi olla kaverina, mutta että kannattaako siitä kertoa omalle miehelle, voidaan olla montaa mieltä.

    • marjukka hopponen

      minä ainakin kysyn vain ja ainoastaan niiltä et ollaanko kavereita ketkä on todellakin mukavia tyyppejä(varsinkin jos mies kyseessä) :) Olet varmasti erittäin kiva mies kerta pyysi kaveriksi.. Tää oli vähän sekavaa. Toivottavasti tajuat! Niin että uskon tosiaankin että haluaa olla kaveri ettei susta halua ihan eroon päästä ..

      • mietinpä

        Itse sain tuossa jokin aika sitten eräästä naisesta ystävän. Itseasiassa tapailtiin muutamia kertoja ja hän uskalsi ensin kertoa, ettei taida olla niitä suuria tunteita. Hän teki oikein, ja oikeastaan hyvä sillä mietin itsekin ihan samaa. Hän halusi olla ystävä.

        Ollaan sitten ystäviä, mutta joskus mielessä pyörii, että mitä oikeasti teen tällä uudella ystävyydellä. Mitä hänellä naisena on sellaista jota kaipaisin ilman häntä. Mitä nainen voi antaa miehelle jota on nähnyt ehkä 5 kertaa tai mies naiselle? Joskus soitan tai viestitän tai hän mulle. Olen sitä mieltä, että sopivan tilaisuuden tullen homma päätyy seksiin (ei olla harrastettu). Tämän vuoksi olen aikaisemmin ollut sitä mieltä, että vain lapsuuden viattomat kaverit voivat olla ystäviä, koska on tunnettu ennen kuin on ajateltukaan toista seksuaalisena olentona. En voisi olla ystävä naiselle jota kohtaan tunnen seksuaalista vetoa ja jonka kanssa olen usein kanssakäymisissä, sillä se pilaisi seuraavan suhteeni melko varmasti(en tarkoita pettämistä). Ehkä ajattelen turhan kyynisesti, mutta en sille voi mitään. En ole sellainen ihminen joka ylpeilee ystävillään ja niiden määrällä, vaan mulle riittää muutama hyvä miespuolinen ystävä. Kun toisen sukupuolen kanssa on kiva viettää aikaa ja haluaa olla usein yhteyksissä, niin sillon pitäs seurustella. Tai mistä minä mitään tiedän...


    • Anonyymi

      oot tyhmä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe