Eräs hyvin luotettavaksi tunnettu ystäväni kertoi minua hätkähdyttäneen tiedon. Hänen mukaansa kaikille tuttu politiikanm onitoimiosaaja Raimo Ilaskivi on myös aikamoinen bassovirtuoosi nimenomaan slapbasson saralla. Käynyt kuulemma USA:ssa asti treenaamassa tunnettujen slapbasistien ohjauksessa näin eläkepäivillään. En ollut uskoa tätä todeksi. Kuulemma mm. Flea on jossain haastattelussa maininnut Ilaskiven yhdeksi esikuvakseen! Häh? Onko parempaa tietoa?
Raimo Ilaskivi suomalaisen slapbasson sankari?
slaba
2
366
Vastaukset
- Hämäläisen Raimo
Ilaskivi soitti rumpuja.
- vielä kaikki !!!
Kuulemma itse slowhand on saanut vihiä Ilaskiven taidoista, ja he ovat aikeissa perustaa Cream-tyyppisen voimatrion. Rumpuihin on tulossa joko Erkki Liikanen tai sitten Erkki Liikanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010