Indica

Indicanjonsu

Mitä tykkäätte Indicasta? Musta se on tosi ihana bändi kun niillä on niin ihanat vaatteet.
Mistä mä saisin samanlaisia vaatteita? Kattelin seppälästä mutta ei hirveenä löytynyt, vai voinko kuunnella Indicaa vaikka en oliskaan kauheen gootti-tyylinen?

90

8209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrs.Fucker

Etsivä löytää.
      Kuka sanoi,että et saisi suunnella Indicaa?

• hfjghfjghghj

eihän indica edes ole mikään koottibändi

• indicanjonsu
        hfjghfjghghj kirjoitti:

eihän indica edes ole mikään koottibändi

Miks niillä on sitten semmoset vaatteet??????

• Indicanjonsu

No olen etsinyt, mutta en löydä :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Kyllä mä saan kuunnella Indicaa, äiti on luvannu mulle mutta VOINKO kuunnella indicaa ilman gootti vaatteita??????????????

• Hevipers*
        indicanjonsu kirjoitti:

Voi yksinkertaisuus..

Ihanko sitä vaatteilla musiikkia tehdään?? Tulepa lapsiparka joskus ihan OIKEISIIN goottibileisiin, siellä ei kuule indican "wanna-be-dingo" -pitsiröyhelöitä paljoa näe..

Ei sa*tana voi olla tällasia pahvipäitä...

• Hevipers*
        Indicanjonsu kirjoitti:

No olen etsinyt, mutta en löydä :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Kyllä mä saan kuunnella Indicaa, äiti on luvannu mulle mutta VOINKO kuunnella indicaa ilman gootti vaatteita??????????????

No tää kyllä kruunas kaiken..

Voi perse, saatko sää kuunnella musiikkia ollenkaan jos sulla ei ole vaatteita päällä??

Mistä näitä räkäpäitä sikiää?

Mä kuuntelen musaa korvillani, en vaatteillani, ja vaikka alasti jos siltä tuntuu.

• Indicanjonsu
        Hevipers* kirjoitti:

No tää kyllä kruunas kaiken..

Voi perse, saatko sää kuunnella musiikkia ollenkaan jos sulla ei ole vaatteita päällä??

Mistä näitä räkäpäitä sikiää?

Mä kuuntelen musaa korvillani, en vaatteillani, ja vaikka alasti jos siltä tuntuu.

Kai nyt kaikki haluu nähä mitä musaa mää kuuntelen!!

Jos mää kuuntelen goottimusaa (Indica, The Rasmus), niin kai mää haluun näyttää sen JULKISILLA paikoilla niin voin tavata samanhenkisii gootteij!!!

Kotona voi kuunnella vaikka alasti muzaa.
        Sä oot ihan tyhmä paskaperse.

• -Indica-
        Indicanjonsu kirjoitti:

Jos mää kuuntelen goottimusaa (Indica, The Rasmus), niin kai mää haluun näyttää sen JULKISILLA paikoilla niin voin tavata samanhenkisii gootteij!!!

Indica ei ole goottimusaa. Gootti on mustaa, Indicalla ei paljoa mustaa ole tyhmä!

• Indica Fani
        indicanjonsu kirjoitti:

Ei ne mitää goottei oo ne käyttää vaa sellasii vaatteita!!

• Come on!
        Indicanjonsu kirjoitti:

U-R-P-O!
        Ei se oo mitää gootto "muZaa"!
        Korkeintaa rokkii ja seki on vaikee huomata!
        Pahvi aivo!
        Ja saman henkisii goottei... Voi pyhä Hekate!
        Ihanku sä mitää indikaa kuuntelevii goottei tapaisit. Mäki oon sellane jännä "true gootti".. Eli mä en kuuntele mitää indicaa tai the rasmust. Tai nightwishii seki on sellast anaali poppii! Eiku amis! Iha sama...
        KIKKELI HEVII S*ATANA!!!!!
        Tuliks selväks!? Jos hengata TG kaa nii keksi parempaa musaa!
        voi v*ttu mikä luuseri...

• ...

Se on kyllä nussittavan näköinen!

• SAATTAA

olla hoitsussa (ei satavarmaa) nimittäin joku sanoi et pikku-g ois aloittanu suhteen indican
        jonsun kaa ja et ois jo vauva tulossa.. VAHVISTAKAA JOS TÄÄ ONKIN TOTTA!!!!!

• Hevipers*

Et kai sää lapsi tosissas esitä että INDICA *yökyök* olis muka goottibändi?

Ei jumalauta.. Pahempaa teini-pissis-muovi-hippi-mukarokki-paskaa saa hakea...

• huoh

Itseasiassa Indica on sieltä lievimmästä päästä, jos tuollaisia bändejä haetaan. Pahempia ovat esim. The Rasmus, Him, Uniklubi, jne...

• on AITO
        huoh kirjoitti:

Itseasiassa Indica on sieltä lievimmästä päästä, jos tuollaisia bändejä haetaan. Pahempia ovat esim. The Rasmus, Him, Uniklubi, jne...

edelläkävijä muihin verrattuna omalla sarallaan.

• pissisheviä
        on AITO kirjoitti:

edelläkävijä muihin verrattuna omalla sarallaan.

eikä mikään gootti - perkele

pissisheviä kirjoitti:

....HIM on mielestäni ainoa näistä uusista bändeistä, jonka gootiksi luokittelisin! Ei se oo todellakaan mitään Rasmusta. HIM on aito!!!

• pissisheviä?
        pissisheviä kirjoitti:

Varmaan sitä myös nuoret kuuntelee, mutta itse ja lähemmäs kymmenkunta tuttua musiikinharrastajaa iältään 20-35 kuuntelevat myös HIMiä. HIMiä kuuntelevat myös nuoret aikuiset naiset. Mitä väliä sillä loppujenlopuksi on onko se goottia vai lovemetallia tms. Se kun vaan oli ensimmäinen bändi joka juuri tuollaisella kontekstilla alkoi soittamaan kyseistä musaa ja oli omaperäinen ja jota muut alkoivat sen jälkeen kopioida. Eihän Suomessa ja koko maailmasta löytynyt vastaavanlaista bändiä. Ja kuitenkin ihmiset yleensä laittavat HIMin gootin alle jos sille pitää joku yleisgenre keksiä. Genrepoliisit sitten saavat olla eri mieltä jos haluavat, mutta eiköhän Valon lyriikoistakin löydy paljon goottiteemoja, kuolemaa, rakkautta, kaipausta ja riutumista yms. Minusta tuo on hiusten halkomista mikä on true goottia ja mikä ei. Kyllähän tuo sanoituspuoli on aika kliseistä, mutta enpä nyt voi kuvitella sen olevan kovinkaan erilaista, kun ottaa bändin idean ja tyylin huomioon. Parhaimmillaan HIMistä pystyy blokkaamaan hienoja musiikillisia vaikutteita kuten Billy Idol ja Bon Jovi ja nehän ovat rokkia jos se on jollekin epäselvää. Myös selviä 70-luvun hevivaikutteita bändissä on. HIMin ensimmäinen levy oli selkeästi metallia ja jälkimmäiset kevyempiä, välillä jopa ihan rokkia.

• musiikki.................
        pissisheviä? kirjoitti:

Varmaan sitä myös nuoret kuuntelee, mutta itse ja lähemmäs kymmenkunta tuttua musiikinharrastajaa iältään 20-35 kuuntelevat myös HIMiä. HIMiä kuuntelevat myös nuoret aikuiset naiset. Mitä väliä sillä loppujenlopuksi on onko se goottia vai lovemetallia tms. Se kun vaan oli ensimmäinen bändi joka juuri tuollaisella kontekstilla alkoi soittamaan kyseistä musaa ja oli omaperäinen ja jota muut alkoivat sen jälkeen kopioida. Eihän Suomessa ja koko maailmasta löytynyt vastaavanlaista bändiä. Ja kuitenkin ihmiset yleensä laittavat HIMin gootin alle jos sille pitää joku yleisgenre keksiä. Genrepoliisit sitten saavat olla eri mieltä jos haluavat, mutta eiköhän Valon lyriikoistakin löydy paljon goottiteemoja, kuolemaa, rakkautta, kaipausta ja riutumista yms. Minusta tuo on hiusten halkomista mikä on true goottia ja mikä ei. Kyllähän tuo sanoituspuoli on aika kliseistä, mutta enpä nyt voi kuvitella sen olevan kovinkaan erilaista, kun ottaa bändin idean ja tyylin huomioon. Parhaimmillaan HIMistä pystyy blokkaamaan hienoja musiikillisia vaikutteita kuten Billy Idol ja Bon Jovi ja nehän ovat rokkia jos se on jollekin epäselvää. Myös selviä 70-luvun hevivaikutteita bändissä on. HIMin ensimmäinen levy oli selkeästi metallia ja jälkimmäiset kevyempiä, välillä jopa ihan rokkia.

"HIMiä kuuntelevat myös nuoret aikuiset naiset"

Naiset valitsevatkin kuuntelemansa musiikin usein laulajien söpöyden mukaan

"Se kun vaan oli ensimmäinen bändi joka juuri tuollaisella kontekstilla alkoi soittamaan kyseistä musaa ja oli omaperäinen ja jota muut alkoivat sen jälkeen kopioida."

Hah - myönnän, että rasmus, 69eyes ja negative ovat kopioineet HIMiä, mutta kyllä se HIMkin kopioi kaiken ulkomaaneläviltä - keksivät vain kutsua musiikkiaan love-metalliksi vaikka se on aivan tuiki tavallista nyyhkymetallia.

"Eihän Suomessa ja koko maailmasta löytynyt vastaavanlaista bändiä"

Niitähän on pilvin pimein ollut aina :D

• Minä.
        musiikki................. kirjoitti:

"Se kun vaan oli ensimmäinen bändi joka juuri tuollaisella kontekstilla alkoi soittamaan kyseistä musaa ja oli omaperäinen ja jota muut alkoivat sen jälkeen kopioida."

Hah - myönnän, että rasmus, 69eyes ja negative ovat kopioineet HIMiä, mutta kyllä se HIMkin kopioi kaiken ulkomaaneläviltä - keksivät vain kutsua musiikkiaan love-metalliksi vaikka se on aivan tuiki tavallista nyyhkymetallia.

"Love Metal" on mielestäni Ville Valon keksimä markkinointikikka, jolla saa typerimmät teinit kuvittelemaan, että "tämä on nyt sitten tällainen synkistelyjuttu", ja menevät ostamaan HIM-krääsää & CD-levyjä. Ja idea toimii.

• naisenalku

Miten niin "naiset valitsevatkin kuuntelemansa musiikin usein laulajien söpöyden mukaan"? Olkoonkin että olit laittanut tuon 'usein' -sanan tuonne väliin, minusta lausahduksesi oli loukkaava. Okei, täytyyhän minun myöntää, että moni naispuolinen voi musiikkimakuaan laajentaessaan katsella enemmänkin solistin naamavärkkiä kuin kuunnella itse musiikkia, mutta toivon silti, ettei kaikkien naissukupuolen edustajien kuvitella toimivan tällä tavoin. Itse en ole nähnyt muutamasta diggaamastani bändistä kuvia ollenkaan, eikä bändin jäsenten pärstä ole ikinä vaikuttanut mielipiteisiini tai ostopäätöksiini.
        Ja HIMin ollessa nyt puheenaiheena, olen nähnyt herra Valosta monta monta vähemmän imartelevaa valokuvaa, ja myös naispuoliset serkkuni ovat pilkanneet muutamia seinälläni olevia julisteita.
        Sen lisäksi, jos tiedät jonkun bändin, joka oikeasti soittaa samankaltaista musiikkia kuin HIM alkutaipaleellaan, tule ihmeessä kertomaan se meille tuonne Suomi24:n HIM-keskusteluun, sillä siellä on pariin otteeseen mietitty, mahtaako moisia bändejä olla! Ihan tosi, moni meistä tuolla kyseisellä palstalla käyvistä tyypeistä säntäisi oikopäätä musakirjastoon!

• nuori nainen

...naiset valitsevatlempibändinsä sen keulakuvan pärstäkertoimen mukaan?! Tuollaista oli ehkä joskus 12-vuotiaana, eikä kaksitoistakesäisiä lueta "naisiksi", ainakaan oman mittapuuni mukaan, joten se siitä.

• Muhahahahahahaaaaa!

"_^

thaaaaaaaaaat's right!
        Bingo!

• jkkkkaa

onko tietoa pituuksista?

• arvaa

mitä helvettiä? kysympä vaan mitä tekemmistä on indicalla ja gootti tyylillä? mikä sinusta tekee indicasta gothic-musaa? indica on Poppia jossa bändi on pukeutunut joksikin ihem keijjuiksi...
      kysympä vaan.

• gazpacho

aina niin kivoja :D

Indican lisäksi hyviä goottibändejä ovat myös Kwan, rasmus ja negative ;D;D;D;D

• hehhee

...eli tapelkaa provon kanssa, tää tyttö lähtee nauttimaan auringosta ;)

• Goottitar

Mitä jos sinä ottaisi Goth chic nimisen kirjan kauniiseen käteesi, lukisit sen, sen jälkeen ottaisit goottimusiikista hieman selvää ja sitten tajuaisit tälläiset pienen tosiseikan: Indica ei olekkaan goottimusiikkia(!). Harmin paikka....

• Voi teitä

On se riemullista kun joku jaksaa kirjoittaa provokatiivisia viestejä tähän tyyliin.. heitetään ilmoille ilmiselvä koukku ja siihen hanakasti tarttuvatkin "teinipissiksistä" kiljuvat "aidot ne ja ne", jotka eivät käsitä käyttäytyvänsä itse aivan kuin parjaamansa pissikset, vain eri paita päällä. Sitten koetetaan heittää jotain Goth Chiciä ja muuta vakuuttavaa argumenttia, ja koetetaan päteä jotenkin sillä ettei kuunnella "poppia" vaan "goottimusiikkia" ja sitten varmuudeksi vielä ettei sejase ainakaan ole "goottimusiikkia". Jatkakaa vain samaan malliin...

• Goottitar
        Voi teitä kirjoitti:

On se riemullista kun joku jaksaa kirjoittaa provokatiivisia viestejä tähän tyyliin.. heitetään ilmoille ilmiselvä koukku ja siihen hanakasti tarttuvatkin "teinipissiksistä" kiljuvat "aidot ne ja ne", jotka eivät käsitä käyttäytyvänsä itse aivan kuin parjaamansa pissikset, vain eri paita päällä. Sitten koetetaan heittää jotain Goth Chiciä ja muuta vakuuttavaa argumenttia, ja koetetaan päteä jotenkin sillä ettei kuunnella "poppia" vaan "goottimusiikkia" ja sitten varmuudeksi vielä ettei sejase ainakaan ole "goottimusiikkia". Jatkakaa vain samaan malliin...

Kuvitellaan, että sinä pitäisit jostain tietystä musiikkityylistä erityisen paljon ja joku väittäisi jonkin sinun mielestäsi huonon bändin kuuluvan siihen musiikkityyliin, vaikka se ei sitä todellakaan olisi. Olisiko se erittäin mukavaa..? Ja jos et vieläkään ymmärtänut edellisen viestini pointtia, niin se pointti oli, että Indica ei ole mikään "goottibändi".

• gootiherr
        Goottitar kirjoitti:

Kuvitellaan, että sinä pitäisit jostain tietystä musiikkityylistä erityisen paljon ja joku väittäisi jonkin sinun mielestäsi huonon bändin kuuluvan siihen musiikkityyliin, vaikka se ei sitä todellakaan olisi. Olisiko se erittäin mukavaa..? Ja jos et vieläkään ymmärtänut edellisen viestini pointtia, niin se pointti oli, että Indica ei ole mikään "goottibändi".

"Kuvitellaan, että sinä pitäisit jostain tietystä musiikkityylistä erityisen paljon ja joku väittäisi jonkin sinun mielestäsi huonon bändin kuuluvan siihen musiikkityyliin, vaikka se ei sitä todellakaan olisi. Olisiko se erittäin mukavaa..?"

aikuinen ei välittäisi

"Indica ei ole mikään "goottibändi"."

jos rasmus ja negative on niin silloin on indicakin

• Indicanjonsu
        gootiherr kirjoitti:

"Kuvitellaan, että sinä pitäisit jostain tietystä musiikkityylistä erityisen paljon ja joku väittäisi jonkin sinun mielestäsi huonon bändin kuuluvan siihen musiikkityyliin, vaikka se ei sitä todellakaan olisi. Olisiko se erittäin mukavaa..?"

aikuinen ei välittäisi

"jos rasmus ja negative on niin silloin on indicakin"

Ja Rasmus ja Negativehan just on goottibändejä!!
        Eli tuli todistetuksi, että indica on goottibändi!
        Ne, jotka väittää muuta HAISTAKOON PASKAN!!!

• Goottitar
        Indicanjonsu kirjoitti:

Oliko tuo vitsi? The Rasmus ja Negative on erittäin kaukana goottibändistä. :'D

• Goottitar
        gootiherr kirjoitti:

aikuinen ei välittäisi

""Kuvitellaan, että sinä pitäisit jostain tietystä musiikkityylistä erityisen paljon ja joku väittäisi jonkin sinun mielestäsi huonon bändin kuuluvan siihen musiikkityyliin, vaikka se ei sitä todellakaan olisi. Olisiko se erittäin mukavaa..?"

aikuinen ei välittäisi""

Minä olen aikuinen.

""Indica ei ole mikään "goottibändi"."

jos rasmus ja negative on niin silloin on indicakin"

En ole ikinä väittänyt, että olisivat.

• skuijaat
        Goottitar kirjoitti:

""Kuvitellaan, että sinä pitäisit jostain tietystä musiikkityylistä erityisen paljon ja joku väittäisi jonkin sinun mielestäsi huonon bändin kuuluvan siihen musiikkityyliin, vaikka se ei sitä todellakaan olisi. Olisiko se erittäin mukavaa..?"

aikuinen ei välittäisi""

Minä olen aikuinen.

"Minä olen aikuinen"

nou wei

• Näinhän se
        Goottitar kirjoitti:

aikuinen ei välittäisi""

Minä olen aikuinen.

"Kyllä 15-vuotiaskin voi olla aikuinen!" vai mitä?:DDD

• Goottitar
        Näinhän se kirjoitti:

"Kyllä 15-vuotiaskin voi olla aikuinen!" vai mitä?:DDD

...ikäni kerran niin kovasti kiinnostaa olen 18 vuotta.

• Indicanjonsu
        Goottitar kirjoitti:

HARVINAISEN TYHMÄ 18VUOTIAS KUN ET TIEDÄ ETTÄ INDICA ON GOOTTII!!!!!
        Kohta varmaan väität että lovex ei oo goottii xD

• Goottitar
        Indicanjonsu kirjoitti:

Ööh, onko Lovex se bändi, jossa joku hattupäinen poika laulaa jotain suojelusenkelistä..? Voi olla, että olen erehtynyt bändistä, mutta jos se on se, niin.... *reps* :'DD

• Skillis
        Goottitar kirjoitti:

Ööh, onko Lovex se bändi, jossa joku hattupäinen poika laulaa jotain suojelusenkelistä..? Voi olla, että olen erehtynyt bändistä, mutta jos se on se, niin.... *reps* :'DD

Indicanjonsu, tutustuppa vanhempaan "goottimusiikkiin" niin huomaat eron ja ymmärrät sen tosi seikan,että Indica ym. nykyajan teinibändit eivät olekkaan goottibändejä. The Cure kunnniaan ! Vaikkakin uskalllan väittää ettei The Cure ole kovinkaan aitoa goottia, mutta silti.. Hyviä esimerkkejä goottimusiikista ovat mm. Christian Death ja legendaarinen Bauhaus

• arvaa
        Indicanjonsu kirjoitti:

rasmus on poppia negative on poppia ja indica on poppia.. sitten haistan

• arvaa
        Indicanjonsu kirjoitti:

nojaa.. tää alkaa tuntuu jo vitsiltä koska indica on ``ylläri``Poppia negative jotain glampaskaa lovex on
        kevyttä-rokkia, erittäin paskaa sellaista.

indicajonsu vitsailee tai ei tiedä asiasta paskan vertaa.
        asia on pihvi.

• suomi24jee
        Goottitar kirjoitti:

Noniin, siinä se tuli, kypsä 18-vuotias! Tuskin kukaan on aikuinen 18-vuotiaana ainakaan henkisesti, kyllä nykyajan 18-vuotias on niin kaukana kaikesta aikuisuudesta että...

• Suskitso
        Indicanjonsu kirjoitti:

Tytöt ovat itse sanoneet, että ovat kaukana goottityylistä tai -musiikista. Vannoutuneet gootit voivat taas pitää paskansa puhumatta. Indica on omassa tyylilajissaan täydellistä musiikkia.

Ja ketjun aloittanut; olet säälittävä vamppi.

• onnittelija

Onnistuit hienosti leipomaan kärpäsestä härkäsen ja synnyttämään paljon meteliä tyhjästä. Minulla ei ole harmainta aavistustakaan, kuinka vanha olet, tai oletko 'sinä' muutama nörttikaverus jolla ei ole parempaakaan tekemistä kuin aiheuttaa netissä hämminkiä ja härnätä toisia, mutta maailma on ympärilläsi ja löytänet sieltä mieluisampaakin tekemistä kuin nettihäiriköimisen. Anyway, aika hyvin sulla on tuo ärsyttämisen vähemmän jalo taito hallussa. Ehkä tollaset kusipäät kuitenkin pitää tänkin keskustelupalstan elossa.

• Mr. Sarcasm

Ette kai te kohta väitä, että Antti Tuisku ei olis goottimusaa? Me tälläset gootit kuunnellaan just indicaa, XL viitosta, backstreet boysia ja muita goottibändejä. Vai mitä Indicanjonsu?

• Voi teitä

Turha viskellä sitä poppia niinkuin se olisi joku gootin vastakohta, moneen goottibändiin voisi lyödä melankolisen kitarapopin leiman.

• Indicanjonsu

Mikään Antti Tuisku, Backstreet boys ja XL5 ei oo goottii, kun ne pukeutuu ihan niinku popparit pukeutuu. SUN pitäis tutustuu goottimusaan kun kaikki siitä mulle jauhaa.
        Vittu jos joku vielä väittää että KORSETTEJA ja muutenkin hienoi GOOTTIVAATTEITA käyttävä Indica, tai mustaan pukeutuva rasmus ja lovex ei oo goottia, niin se on ihan pihalla.
        Ei mitkään popparit pukeudu noin!!!!!!!!!!!!!!!

• paitsi Indica
        Indicanjonsu kirjoitti:

Mikään Antti Tuisku, Backstreet boys ja XL5 ei oo goottii, kun ne pukeutuu ihan niinku popparit pukeutuu. SUN pitäis tutustuu goottimusaan kun kaikki siitä mulle jauhaa.
        Vittu jos joku vielä väittää että KORSETTEJA ja muutenkin hienoi GOOTTIVAATTEITA käyttävä Indica, tai mustaan pukeutuva rasmus ja lovex ei oo goottia, niin se on ihan pihalla.

Hehheh!

• Indicanjonsu kirjoitti:

Indican vaatteet ja musiikki on enemmänkin fantasiatyylistä,millä ei ole mitään tekemistä gootteuden kanssa.

The Rasmus oli ja on yhtä poppia,nykyään vähän rockimman tyylistä.

Lovex on enemmänkin melodista rockia.

Sori mutta mikään noista kolmesta EI ole goottia. Teksteistäsi päätellen olet aika nuori, epäilemättä nuorempi kuin minä.

Esim. The Siouxie and the Banshees,Sisters Of Mercy, Paradise Lost, Joy Division ja Bauhaus ovat goottibändejä (tästäkin asiasta tulee tietysti joskus kiistelyä mutta silti) Ja nuo bändit ovat kaukana niin Indicasta,Lovexista kuin Rasmuksestakin.

Tunne kulttuuri ennenkuin alat puhumaan siitä mitään.Tai sitten viisaampaa on että odotat pari vuotta niin tajuat.

• wery
        Nemimonde kirjoitti:

Indican vaatteet ja musiikki on enemmänkin fantasiatyylistä,millä ei ole mitään tekemistä gootteuden kanssa.

Sori mutta mikään noista kolmesta EI ole goottia. Teksteistäsi päätellen olet aika nuori, epäilemättä nuorempi kuin minä.

Esim. The Siouxie and the Banshees,Sisters Of Mercy, Paradise Lost, Joy Division ja Bauhaus ovat goottibändejä (tästäkin asiasta tulee tietysti joskus kiistelyä mutta silti) Ja nuo bändit ovat kaukana niin Indicasta,Lovexista kuin Rasmuksestakin.

Tunne kulttuuri ennenkuin alat puhumaan siitä mitään.Tai sitten viisaampaa on että odotat pari vuotta niin tajuat.

Musta joku indika ei TOSIAAN ole vähemmässäkään määrin goottia, mut kai jokainen saa kuunnella mitä haluaa... Itsekin olen aika nuori, mut olen sentään perehtynyt asiaan, ja toisinkuin ERÄÄT, minun ei tarvitse sentään pukeutua mihinkään vaatteisiin vaan siksi että satun kuuntelemaan jotain tiettyä bändiä, niin kuin ERÄS.

• suomi24jee
        Nemimonde kirjoitti:

On se kumma miten ihmiset eivät erota selvää provokaatiota asiallisesta viestistä. Nemimode on varmaan viihtynyt vähän liian pitkään suomi24:än sivuilla...

• suomi24jee kirjoitti:

On se kumma miten ihmiset eivät erota selvää provokaatiota asiallisesta viestistä. Nemimode on varmaan viihtynyt vähän liian pitkään suomi24:än sivuilla...

Itse asiassa olen uusi käyttäjä,ja harvemmin täällä käyn.Älä arvostele ihmisiä tuntematta.

• suomi24jee
        Nemimonde kirjoitti:

Itse asiassa olen uusi käyttäjä,ja harvemmin täällä käyn.Älä arvostele ihmisiä tuntematta.

Jos et sattunut huomaamaan että kirjoitin "varmaan" niin kerron sen nyt. Olisiko kenties pitänyt kirjoittaa "lienee", "ehkä" tai "kenties"?
        Pilkunn*ssimista pahimmillaan...

• suomi24jee kirjoitti:

Jos et sattunut huomaamaan että kirjoitin "varmaan" niin kerron sen nyt. Olisiko kenties pitänyt kirjoittaa "lienee", "ehkä" tai "kenties"?
        Pilkunn*ssimista pahimmillaan...

ja sinulla kriittisyyttä parhaimmillaan.Mene muualle kritisoimaan jos kritisoida tuntematta haluat,minusta olisi hyvä nähdä keskustelut puhtaana.

• suomi24jee
        Nemimonde kirjoitti:

ja sinulla kriittisyyttä parhaimmillaan.Mene muualle kritisoimaan jos kritisoida tuntematta haluat,minusta olisi hyvä nähdä keskustelut puhtaana.

Mitkä keskustelut? Mikä puhtaus? Tämä "keskustelupalsta" on täynnä provoja ja besserwissereitä sodassa toisiaan ja itseään vastaan, täältä tuskin löytää yhtä ainoaa kunnon keskustelua...

• Gothic-69
        Indicanjonsu kirjoitti:

Ei ole totta! sä väität että lovex on gootti musiikkia! :D kuolen nauruun :D indica ei ole goottia, rasmus eikä negative ole goottia, kuules kakara, jos nyt sinua niin kiinnostaa goottimusiikki, voisitko alkaa kuuntelemaan goottimusiikkia kuten Cradle of filth jne...
        SIIS TAJUA JO! lovex ei ole goottia vaan täyttä paskaa, eikä indica ole goottia, perkele ne vaa on jotai keijuja....JOTEN turpa kiinni! ota ensin selvää mitä on goottimusiikki ennen kuin alat perkele muille valittaa! HORO!

• puheenollen

joku sanoi et indicanjonsu ja pikku-g oisivat
      käynnistäneet suhteen ja vieläpä: OISI JO VAUVA(!) TULOSS!!! VAHVISTAKAA JOS TOTTA!!!!! niin ja
      sit annettiin ymmärtää et smakin kalle ja indican
      heini seukkaa/ ovat käynnistäneet suhteen

• Giselle

Pentu koittaa saada meteliä aikaseks :'DD söpöä :D Niin söpöä :''DD *reps*
        Eiks toi Ilkka jääskeläine oo siis niiq maailman kovin goottimusan tekijä. Sehän pukeutuuki melkee mustaa XDD

• Indicanjonsu
        Giselle kirjoitti:

Pentu koittaa saada meteliä aikaseks :'DD söpöä :D Niin söpöä :''DD *reps*
        Eiks toi Ilkka jääskeläine oo siis niiq maailman kovin goottimusan tekijä. Sehän pukeutuuki melkee mustaa XDD

Että true-goottibändit on ihan eri asia kuin joku Back street boys tai Ilkka Jääskeläinen!
        Indicalla ja Ilkka Jääskeläisellä ei oo mitään yhteistä!

ps. Miten te kaikki true-gootit saatte ilmeenne pysymään aina niin vakavana? Niksii?

• Giselle
        Indicanjonsu kirjoitti:

Että true-goottibändit on ihan eri asia kuin joku Back street boys tai Ilkka Jääskeläinen!

ps. Miten te kaikki true-gootit saatte ilmeenne pysymään aina niin vakavana? Niksii?

Mitenii vakavana? en oo ikinä goottia nähny joka vaan murjottaa :D hehe :)
        Ja indicalla ja jääskeläisel on se yhteys, et kummatki honottaa nenään.

• Jääskeläisenilkka
        Indicanjonsu kirjoitti:

Koita jo opetella erottamaan tosissaan sanotut asiat ja sarkasmilla sanotut asiat toisistaan. "Me tälläset gootit kuunnellaan Ilkka Jääskeläistä ja Back street boysi:i." Ihan selkeä läppä. Ja vinkki: Laita paperipussi päähän, niin kukaan ei näe, vaikka hymyilisitkin. :D

Koita itse tajuta että olet vielä liian nuori ja tyhmä ymmärtämään mitään,varsinkaan sitä että Indica ei ole edes goottia nähnytkään.

Ja kuule,älä yritä olla mitään mitä et ole,koska tuo alkaa jo olla kuvottavaa tiettyyn genreen tyrkyttämistä.Get a life.

• Indicanjonsu
        Nemimonde kirjoitti:

Koita itse tajuta että olet vielä liian nuori ja tyhmä ymmärtämään mitään,varsinkaan sitä että Indica ei ole edes goottia nähnytkään.

Ja kuule,älä yritä olla mitään mitä et ole,koska tuo alkaa jo olla kuvottavaa tiettyyn genreen tyrkyttämistä.Get a life.

Olen kyllä nuori, vasta 12vuotias mutta se eijoo mikään syy että en saisi olla gootti.

Okei, ehkä Indica eisitten ole ihan tyypillistä goottimusaa vaan enemmän GOOTTIHENKISTÄ rock'n'rollija tai metallia. Mutta se on kuitenkin tarpeeks lähellä goottibändiä!!!!!

Ja koska tunnen olevani gootti, koska goottimusa ja sen tyylinen musa ja ne vaatteet kolahtaa joten en yritä olla mitään.

Vastaväitteitä??

• Indicanjonsu
        Giselle kirjoitti:

Mitenii vakavana? en oo ikinä goottia nähny joka vaan murjottaa :D hehe :)
        Ja indicalla ja jääskeläisel on se yhteys, et kummatki honottaa nenään.

"Mitenii vakavana? en oo ikinä goottia nähny joka vaan murjottaa :D hehe :)"

Sä ettoo oikeeta goottia sit nähnykkään!!!

JOS joku OIKEESTI goottityylistä tietävä olis täällä, niin voisko neuvoo mua? Kannattaisko mun värjää hiukset mustax että oisin uskottavami??
        Löysin goottipaidan, semmosen korsettimallisen. Ongelmavaan kun se on liian iso mutta ostin silti. Pitäiskö mun tunkee siihen vessapaperia rintojen kohdalle?

Olen kyllä nuori, vasta 12vuotias mutta se eijoo mikään syy että en saisi olla gootti.

Okei, ehkä Indica eisitten ole ihan tyypillistä goottimusaa vaan enemmän GOOTTIHENKISTÄ rock'n'rollija tai metallia. Mutta se on kuitenkin tarpeeks lähellä goottibändiä!!!!!

Ja koska tunnen olevani gootti, koska goottimusa ja sen tyylinen musa ja ne vaatteet kolahtaa joten en yritä olla mitään.

Vastaväitteitä??

Ei olekkaan mutta tuossa iässä harva ihminen on kypsynyt ja anteeksi kun nyt sanon tämän mutta se kypsymättömyys näkyy sinusta.

Indica ei ole LÄHELLÄKÄÄN Rockia,Metallia tai Goottia!

Täytyy olla täys idiootti jos uskoo niin!

Se on jotain fantasiamikäliepoppia,EI
        lähellä-kään mitään Rockia tai Metallia tai mitään mikä eroaa popista!

Ja mikäköhän on mielestäsi goottivaate? Musta jätesäkki,häh? voi teiniangst.

Oikeasti,LUE goottilaisuudesta ennenkuin tulet sanomaan mikä on goottia ja mikä ei,ettei ihmisten tarvitse hävetä puolestasi.Minä ainakin häpeän puolestasi.

JOS joku OIKEESTI goottityylistä tietävä olis täällä, niin voisko neuvoo mua? Kannattaisko mun värjää hiukset mustax että oisin uskottavami??
        Löysin goottipaidan, semmosen korsettimallisen. Ongelmavaan kun se on liian iso mutta ostin silti. Pitäiskö mun tunkee siihen vessapaperia rintojen kohdalle?

Oikeesti kohta hakkaan päätäni seinään tän koko keskustelun takia!

KUKAAN GOOTTI EI MURJOTA/MASENTELE AINA!

Ja täällä aika moni tietää OIKEASTI goottiudesta mutta sinä kutsut heitä tyhmiksi ihmisiksi! Kyllä sitten vanhempana hävettää,uskon sen!

No voi angst.Luovu koko jööttihankkeestasi ja rupea jumankauta vaikka pissikseksi,äo:si sopii siihen.

• Indicanjonsu
        Nemimonde kirjoitti:

Ei olekkaan mutta tuossa iässä harva ihminen on kypsynyt ja anteeksi kun nyt sanon tämän mutta se kypsymättömyys näkyy sinusta.

Indica ei ole LÄHELLÄKÄÄN Rockia,Metallia tai Goottia!

Täytyy olla täys idiootti jos uskoo niin!

Se on jotain fantasiamikäliepoppia,EI
        lähellä-kään mitään Rockia tai Metallia tai mitään mikä eroaa popista!

Ja mikäköhän on mielestäsi goottivaate? Musta jätesäkki,häh? voi teiniangst.

Oikeasti,LUE goottilaisuudesta ennenkuin tulet sanomaan mikä on goottia ja mikä ei,ettei ihmisten tarvitse hävetä puolestasi.Minä ainakin häpeän puolestasi.

Okei, taitaa mennä jo yli (kohta jonkun verenpaine kohoaa liian korkealle :D).
        Eräiden henkilöiden takia tämä oli erittäin viihdyttävää niin kauan kuin sitä kesti, mutta kaikella on aikansa.

Kohta koko jutusta olisi mennyt kuitenkin maku ja olisin liikaa toistanut itseäni, tämä inttäminen ei olisi ollut enää kovin uskottavaa.(Jännä juttu että joku oikeasti uskoi "minun" olevan tosissani. Todistaako se, että olen aika hyvä tässä...??)

Koko viestiketju tippuu kohta etusivulta, joten kai sitten on aika paljastaa totuus.

Eli en ole 12-vuotias, en Indica-fani, en gootti, edes wnb-sellainen. Goottimusasta/kulttuurista (what ever) en tiedä paljon, mutta tiedän todella, että Indica, the rasmus ym. luettelemani bändit eivät ole goottia.

Olen 17-vuotias tyttönen, jonka elämä on ilmeisesti aika tylsää kun pitää itseä viihdyttää kirjoittamalla häirikköviestejä.

Loppusanoiksi vielä: provoilu on suurta taidetta!

Kiitos, ja anteeksi :D

Eräiden henkilöiden takia tämä oli erittäin viihdyttävää niin kauan kuin sitä kesti, mutta kaikella on aikansa.

Kohta koko jutusta olisi mennyt kuitenkin maku ja olisin liikaa toistanut itseäni, tämä inttäminen ei olisi ollut enää kovin uskottavaa.(Jännä juttu että joku oikeasti uskoi "minun" olevan tosissani. Todistaako se, että olen aika hyvä tässä...??)

Koko viestiketju tippuu kohta etusivulta, joten kai sitten on aika paljastaa totuus.

Eli en ole 12-vuotias, en Indica-fani, en gootti, edes wnb-sellainen. Goottimusasta/kulttuurista (what ever) en tiedä paljon, mutta tiedän todella, että Indica, the rasmus ym. luettelemani bändit eivät ole goottia.

Olen 17-vuotias tyttönen, jonka elämä on ilmeisesti aika tylsää kun pitää itseä viihdyttää kirjoittamalla häirikköviestejä.

jollakin harrastus. ihme hommaa.

• "Indicanjonsu"
        Nemimonde kirjoitti:

jollakin harrastus. ihme hommaa.

Kiva harrastus onkin.

• Goottitar
        Indicanjonsu kirjoitti:

Hyvin mukavaa huomata, että sinulla on sisältörikas elämä ja loistava huumorintaju. :) Kaunis kiitos kaikista ihanista hetkistä, jotka vietit tällä palstalla. Tulee sinua kova ikävä. Oikein hyvää kesän jatkoa! :) (Ai, etkö tosiaankaan huomaa sarkasmia?)

• Indican jonsu
        Goottitar kirjoitti:

Hyvin mukavaa huomata, että sinulla on sisältörikas elämä ja loistava huumorintaju. :) Kaunis kiitos kaikista ihanista hetkistä, jotka vietit tällä palstalla. Tulee sinua kova ikävä. Oikein hyvää kesän jatkoa! :) (Ai, etkö tosiaankaan huomaa sarkasmia?)

En todellakaan tajua, koska elämäni on sisältörikas ja käyttäydyn aina aikuismaisesti.
        Te taas ette ole näreissänne siitä, että näytätte olevan ainoat, jotka ottivat aiemmin juttuni tosissaan.

Hyvää kesän jatkoa kaikille!

• Gothic-69
        Indicanjonsu kirjoitti:

hah, kakara odota ees kunnes kasvat vähän...Älä tunge mitää vessapaperia paidan sisälle URPO! eipä sun kannata gootteja matkia, kun se ei ole noin helppoa..jos haluut olla gootti, opettele itkee verta! jos se ei onnistu, nii vedä puukolla silmäkulmas auki :D ja sit viiltele rantees samantie :D VITTU sä et ees tiiä mikä on gootti :D

• metalfan1
        Indicanjonsu kirjoitti:

Ehkä kannattaa miettii se sillee et oot vaan oma ilonen ittes etkä ala esittää mitään vitun goottii koska et selvästikkään sellanen oo VITUN TYHMÄ LISSU vaan joka haluu munaa

• Nimimerkki

Kaikki haltija ja fantasiamusiikki on Saatanan salajuoni joka johdattaa teidät harhaan Jeesuksesta.
      Indica on paholaisen musiikkia.
      Välttäkää sitä ja tulkaa Ylivieskaan herättäjäjuhlille.

• Giselle

saatananpalvontaa? Indica? what? olikai tuo pila. paskabändi mut silti ahii

• vääriä profeettoja

Anteeksi nyt mutta sinä taidat olla se väärä profeetta ja yrität eksyttää ihmiset johonkin Ylivieskaan. Vaikka asun Espoossa.

• Ms. Black

siis indica ei todellakaan oo mikään goottibändi! ja seppälästä niitä vaatteita et kuule saa, tyypit tekee ne suurimmaks osaks ite. että marsmars kangaskauppaan!!

• Dix9

Indican vaatteet on kyl käsin tehtyjä, MUTTA ne on ostettu keräily kaupoista ja kirpputoreilta. totta kai muokattuja vähän =D

• epe rattorissa
        Dix9 kirjoitti:

Indican vaatteet on kyl käsin tehtyjä, MUTTA ne on ostettu keräily kaupoista ja kirpputoreilta. totta kai muokattuja vähän =D

no ihan hanurista ne on saataana.ja maksaneet jopa että pääsee nw kanssa kiertueelle.loppu tulee sano jesus

• Indica-2009

Indica on todella hyvä bändi :) Minun suosikkibändini. Bändissä parhaat ovat varmaankin Jonsu ja Sirkku, koska Sirkku on todella kaunis ja hyvä soittaja, samoin kuin Jonsu. Kuitenkaan Indica ei ole minun mielestäni mikään goottibändi, ja hämmästyin - hieman jopa suutuin - kun Indica-keskusteluja on täällä musiikki-palstojen goottipuolella >:(

Voit todellakin olla Indica-tyylinen vaikka et olisikaan goottihenkinen, koska Indica EI ole mikään goottibändi. Piste.

• <3

tottakai indikaa voi kuunnella ihan kuka vaa! mäki tykkään indikasta hirveesti vaikka oon "vain" tavis....:) indika on ihana 

• <3

indika EI todellakaa ole goottimusiikkia ihan oikeesti ei oo... ja 12vee saa olla gootti jos haluu (siis jos äiskä antaa luvan).... mä tykkään indikasta;) onks se noloo jos tykkää siit vaikka oon jo 13v??? kuuntelen toki muutaki musa kuin indikaa mutta sanottakoon että inkika on hyvä:))) ja antakaa mulle anteeks ku kirjotan sanan indika väärin....en vaan jaksa kirjottaa että indiCa...:)))))

• indicaeioogoottibmmm

On joku läppä?

• AXEFAGGOT

Mitä ihmettä? Minä kuuntelin indicaa joskus 10 kesäsenä, että ei todellakaan ole goottimusiikkia :DDD Kasva rakas lapsi ja opi mitä gootti edes tarkoittaa.

• lol

"JEE äiskä anto luvan olla gootti!!

• TJOIIJ

koska sä et nyt oikeen tiedä itsestäs

• IndicaFani<3

määki tykkään indicasta mutta kuka sanoo ettei saa kuunnella Indicaa jos ei oo gootti tyylinen? ja Indica EI oo gootti tyylinen:) ihan vaan pienenä vinkkinä mainittakoon:)

• sdffg

Sillon jos on taipuvainen masennukseen ni ei oikeesti kannattais kuunnella mitää metalcoree hardcoree tai tällasta se vaan muistuttaa kaikest paskast ja seuraamuksetr voiki olla sit aika ikävät

• honeypupu

indica on paras

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe