Jos menee töihin henkilöstövuokrausfirman kautta,
maksaako palkan henkilöstövuokrausfirma ja ottaa
provikat välistä vai suoraan se yritys jossa olen töissä. Eli joudunko maksamaan osan palkastani
vuokrausfirmalle?
Henkilöstövuokrausfirma
3
479
Vastaukset
- wilbur
Sehän noiden henkilöstövuokrausfirmojen idea onkin, että ne ottavat provikkaa välistä. (Jollainhan niidenkin täytyy elää) Palkkasi maksaa henkilöstöfirma, joka laskuttaa sitä firmaa, jossa varsinaisen työn teet.
- Työsuojeluvaltuutettu
Juuri noin. Samasta syystä se maksaa minimipalkkaa, tai mieluummin vähemmän. Kannattaa tarkistaa heti paikalliselta luottamusmieheltä. Palkan tulee olla vähintään TES:in mukainen.
- vuokratyövoimaa
itse useasti välitysfirmalle töitä tehneenä valistan: palkan maksaa kyseinen yritys kenen töihin menet, ei henkilövuokrausfirma. et joudu maksamaan mitään ylimääräisiä kuluja.
näin homman pitäisi toimia. kaikissa tapauksissa joissa olen ollut välitysfirman kautta töissä, olen saanut suurempaa palkkaa, kuin ystäväni vastaavassa työssä suoraan samalla työnantajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917