Lueskellessani Deittinettiä, Iskuria tai Seksitreffejä, niin mietin miten kuinka moni niiden kautta oikeasti löytää itselleen panopupun?
Olen muutaman kerran laittanut hienostuneesti viettelevän, vailla suoria lupauksia olevan muutaman rivin ilmoituksen näille sivuille ja analysoinut sitten vastauksia, joita on tullut valtava määrä (yli 400).
Suurin osa kirjeistä tulee naimisissa olevilta tai muuten vain varatuilta miehiltä pääkaupunkiseudulta. Osa laittaa jopa kuvansa ja työpaikkansa osoitteenkin, mikä on yllättävää! Sitten on "alaikäisten" osasto, eli 20v nuoremmat pojat, jotka haaveilevat yli nelikymppisen naisen kanssa pelehtimisestä. Vähemmistöön määrässä jää vapaiden sinkkumiesten joukko, mutta heistä olen löytänyt todellisia helmiä. Vaikken ole ilmoituksia laittanut deittailutarkoituksessa, ovat jotkut vastaukset olleet niin hyviä, etten ole voinut olla vastaamatta takaisin. Juuri niistä miehistä olen saanut mukavia ystäviä, joiden kanssa olen edelleen tekemisissä ja yhteydessä. Muutama 1-2v kestänyt seurustelukin on takana.
Vastauksissa on kuitenkin ollut yksi seikka yli muiden. Ne ovat fiksuja kieliasultaan ja vailla törkeyksiä. Kiinnostus tutustumiseen ilmaistaan selkeästi ja rehellisesti. Eli onko niin, että ne "parhaat" nettimiehet löytyvät vain eroottisvivahteisella ilmoituksella?
Nyt kysynkin, moniko pelkkää seksiä hakeva mies tai nainen saa sitä oikeasti deittipalstojen kautta, eli miten homma käytännössä toimii?
"Seksitreffit" netistä
22
27636
Vastaukset
- ettei käy huonosti
En ole etsinyt seuraa netistä seksin vuoksi. Tosi tarkoituksella olen etsinyt joskus aiemmin. Silloin sain paljon sellaisia vastauksia, joissa etsittiin vain seksiseuraa. Tosin olin kieltänyt ne, mutta niitä tuli silti.
NIin ja kaikille juttua sitten, olkaahan varovaisia seuran haussa. Jos kohtaakin kumppanin jonka kanssa ei haluakaan olla, niin tai väkivaltaisia tai raiskaajia tms.
Nyt kerätäänkin adressiin nimiä, jotka toimitetaan eduskuntaan lainsäätäjille. Raiskaajille halutaan kovemmat tuomiot. On tosi keljua, että raiskaaja etsii jo uutta uhria, kun edellinen uhri viruu vuosi kaudet terapiassa selvitäkseen kauheasta kokemuksestaan. Rikoskierre pitää estää. Raiskaajat vankilaan eikä ehdonalaisella vapaana etsimässä uutta uhria.
http://www.adressit.com/vapaudenkannattaja- j46
Oli kirjoituksesi oikein hyvä,ja adtressikin, mutta minulla olisi parempi ehdotus asialle ja varmasti ei olisi toista kertaa raiskaamaassa, siis ei muuta kuin (torille jalka puuhun kesällä ja lappu kaulaan että raiskasin naisen tai ala ikäisen, ja sokerina pohalle lappuun että minulta leikattiin munat pois en voi enää raiskata turha ehdotella minulle enää mitään.)Johan valtio säästäisi turhia käräjä ja oikeus kuluja, ei muuta kuin naps naps ja ohi on ja kaikki hyvin sen jälkeen.
- Anonyymi
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Victoriamilankin on erikoistunut profiilikuvien myymiseen. Palvelun omistaja vaihtui ja sinne ladattiin uusia naisprofiileja kilokaupalla. Mustia nuoria naisia kuopion seudulla etsii miestä. Näitä profiileja on jotain 50.
Olen skeptinen näitä palveluja kohtaan. Kokeilin ladata kuvan, jossa kasvoni eivät näy. Tuli hylköys vaikka naisilla saattaa näkyä vaan jalka. Kuvia myydään eteenpäin. Munkin kasvokuva olisi ladattu varmaan Usan deittisivustolle ja luotu feikkiprofiili paikallisia naisia varten.
- Toinen samanlainen
Minä neljäseiska nainen voin allekirjoittaa juttusi täysin! Muutaman kerran on tullut haettua ihan puhtaasti seksiseuraa ja ne kaverit ovat olleet parhaasta päästä kaikkinensa. Kummankin kanssa olen edelleen tekemisissä, ihan kaverina.
Ehkä seksiseuraa hakevat ovat rehellisin mielin liikkeellä, toisin kuin eräät....Seksiä kyllä vongataan heti vaikka kuinka olisi ollut hieno profiili "ajatusten vaihtamisesta" yms.
Kun jättää varatut ja muuten törkeät sivuun niin kyllä, helmiä löytyy! - Sinkkumies 36v
Nyt en tainnut ihan käsittää mikä on pointtisi tuossa kirjoituksessa. Moniko on löytänyt sen seksikaverin? No jos sinäkin olet saanut 400 vastausta niin luulisi siitä joukosta löytyvän ihan useampikin seksikumppani, jos tosiaan on vain seksistä kyse. Vai onkohan kirjoittaja taas niin nirso että mikään ei kelpaa? No joo, miehenä olen itsekin laittanut seksiseuran haku ilmoituksen. Tai oikeastaan olen laittanut sellaisen 5 eri kertaa. Olen sinkku, asiallinen ja tervejärkinen siisti kaveri. Luulisi että seuraa saisi kun en mikään pervo ole. Noihin viiteen ilmoitukseen sain sitten peräti YHDEN vastauksen. No ei siitä joukosta hirveästi valkkaamaan pääse. Siihen ainoaan vaihtoehtoon piti tarttua. Tosin eipä sekään kauan kestänyt kun huomasin pian ett kyseisellä naisella ei "hissi mennyt ihan ylimpään kerrokseen".
- Toinen samanlainen
...eikä edes joka kerta :)
Mutta ihan tosi, minä olen kaksi kertaa "voittanut" joten älä menetä toivoasi!
Kun on tämmöinen kiireinen nainen eikä jaksa ( = halua) mitään pokia kapakoista hakea, eikä ole halua sitoutuakaan... On mahtavaa kun löytää jonkun samanhenkisen kumppanin peiton alle :) - Nainen-48
Pointti alussa oli se, kuinka moni todella saa "hoidon" deittinetin tai seksitreffien kautta. Valtaosa ilmoittajista kun tuntuu haluavan pelkästään suoraa toimintaa.
Totta on, että ne helmet ovat löytyneet juuri näiltä palstoilta, ilmoituksen olen laatinut itse, en ole vastaillut seksihakuihin.
Jos hakee seuraa tai ystävää tositarkoituksella, niihin tulee vastauksia vain muutama, eivätkä nekään juuri sytytä vastaamaan, niin "tyhjiä" vastaukset ovat sisällöltään. Kyse ei ole siitä, etteikö kukaan kelpaa, haluan vain valita itse, en ottaa ensimmäistä joka vastaan tulee. Kyllä 400 vastauksesta löytyy useita hyviä ja mielenkiintoisia vastauksia, olen kirjoitellut tuosta määrästä kerrallaan ehkä n. 10-20 kanssa ja sitä joukko on harventunut 6-7 mieheen, eli niihin joiden kanssa kemia toimii ainakin kirjeiden perusteella. Tuntumani on ollut oikea ja näistä miehistä on tullut pitkäaikaisia ystäviä, vaikkei suhde petipuuhiin asti ole päätynytkään.
Vaikka olenkin jättänyt ilmoituksia seksitreffeihin, ei ainutkaan tapaaminen ole johtanut heti sänkyyn, eikä kukaan ole sitä edes vongannut. Varmasti näitä "päiväkahvilla" kävijöitäkin löytyy, oma tilauksensa on heillekin. - Sinkkumies 36v
Nainen-48 kirjoitti:
Pointti alussa oli se, kuinka moni todella saa "hoidon" deittinetin tai seksitreffien kautta. Valtaosa ilmoittajista kun tuntuu haluavan pelkästään suoraa toimintaa.
Totta on, että ne helmet ovat löytyneet juuri näiltä palstoilta, ilmoituksen olen laatinut itse, en ole vastaillut seksihakuihin.
Jos hakee seuraa tai ystävää tositarkoituksella, niihin tulee vastauksia vain muutama, eivätkä nekään juuri sytytä vastaamaan, niin "tyhjiä" vastaukset ovat sisällöltään. Kyse ei ole siitä, etteikö kukaan kelpaa, haluan vain valita itse, en ottaa ensimmäistä joka vastaan tulee. Kyllä 400 vastauksesta löytyy useita hyviä ja mielenkiintoisia vastauksia, olen kirjoitellut tuosta määrästä kerrallaan ehkä n. 10-20 kanssa ja sitä joukko on harventunut 6-7 mieheen, eli niihin joiden kanssa kemia toimii ainakin kirjeiden perusteella. Tuntumani on ollut oikea ja näistä miehistä on tullut pitkäaikaisia ystäviä, vaikkei suhde petipuuhiin asti ole päätynytkään.
Vaikka olenkin jättänyt ilmoituksia seksitreffeihin, ei ainutkaan tapaaminen ole johtanut heti sänkyyn, eikä kukaan ole sitä edes vongannut. Varmasti näitä "päiväkahvilla" kävijöitäkin löytyy, oma tilauksensa on heillekin."Tuntumani on ollut oikea ja näistä miehistä on tullut pitkäaikaisia ystäviä, vaikkei suhde petipuuhiin asti ole päätynytkään."
Sori mutta nyt en ihan vieläkään ymmärrä. Siis sinäkö olet etsimässä seksiseuraa muttet kuitenkaan ole sellaista löytänyt? Tuosta sinun kirjoituksestasi kun tulee sellainen fiilis että puhut seksistä mutta etsit tavallaan kuitenkin jotain muuta, ehkä hieman vakavampaa suhdetta. Vai ymmärrämmeko tuon "hoidon" eri tavalla. Minun mielestäni kun se on nimenomaan sitä että harrastetaan seksiä ja se on siinä. Okei, kahvit voidaan vielä juoda ja vaihtaa kuulumiset mutta ei sen enempää. Jotenkin vaan minun näkökulmastani tuntuu niin oudolta että jos saat 400 vastausta niin kyllä siitä joukosta pitäisi aika monta panomiestä löytyä. Vai mitkä on ne sinun kriteerisi siihen että sänkyyn asti päädytään? Ymmärrän toki että ehkä haluat rankata kaikki mielenvikaiset ja varatutkin ehkä pois mutta mitä muita kriteereitä sinulla on siihen että suostut jonkun kanssa seksiin? Erityisesti minua hämää se kun sanoit että heistä on tullut ystäviä mutta sänkyyn ette ole päätyneet, miksi? Kumpi osapuoli ei ole sänkyyn halunnut? - Nainen-48v
Sinkkumies 36v kirjoitti:
"Tuntumani on ollut oikea ja näistä miehistä on tullut pitkäaikaisia ystäviä, vaikkei suhde petipuuhiin asti ole päätynytkään."
Sori mutta nyt en ihan vieläkään ymmärrä. Siis sinäkö olet etsimässä seksiseuraa muttet kuitenkaan ole sellaista löytänyt? Tuosta sinun kirjoituksestasi kun tulee sellainen fiilis että puhut seksistä mutta etsit tavallaan kuitenkin jotain muuta, ehkä hieman vakavampaa suhdetta. Vai ymmärrämmeko tuon "hoidon" eri tavalla. Minun mielestäni kun se on nimenomaan sitä että harrastetaan seksiä ja se on siinä. Okei, kahvit voidaan vielä juoda ja vaihtaa kuulumiset mutta ei sen enempää. Jotenkin vaan minun näkökulmastani tuntuu niin oudolta että jos saat 400 vastausta niin kyllä siitä joukosta pitäisi aika monta panomiestä löytyä. Vai mitkä on ne sinun kriteerisi siihen että sänkyyn asti päädytään? Ymmärrän toki että ehkä haluat rankata kaikki mielenvikaiset ja varatutkin ehkä pois mutta mitä muita kriteereitä sinulla on siihen että suostut jonkun kanssa seksiin? Erityisesti minua hämää se kun sanoit että heistä on tullut ystäviä mutta sänkyyn ette ole päätyneet, miksi? Kumpi osapuoli ei ole sänkyyn halunnut?En ole ilmoituksissani hakenutkaan panoseuraa! Niissä ei ole koskaan luvattu mitään, sanojen käyttö on taitolaji, eikä ilmoituksessa tarvitse kertoa koko elämäntarinaanasa saati listaa kriteereistä.
Ilmoitus voi olla hauska ja mielenkiintoa herättävä, ilman että siinä mainitaan sanaakaan seksistä. Nämä ilmoitukset ovat toimineet parhaiten.
Sänkyyn olen päätynyt joidenkin kanssa ja niistä on kehkeytynyt pitkäaikaisia suhteita. Tällaisia suhteita voi olla useampiakin samaan aikaan, ei aina tarvitse olla niin "tositarkoituksella" matkassa. Ystäviksi ovat jääneet sellaiset, jotka olisivat muuten ok, mutta ovat esim. varattuja, joten vapaana elävän ja varatun elämäntilanteet ovat erilaiset, jo se estää ns. suhteen muodostumisen. Vipinää voi olla heidänkin kanssaan, mutta se jää viestittelyyn, joskus illallisiin tai lounastapaamisiin. Sänkyyn en tykkää hypätä kelloon katsellen, siksi suosin vapaita miehiä.
Jokaisen tapaamani mukavan miehen kanssa en sänkyyn mene ja minä olen ollut se joka päättää mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Kaikki miehethän ovat panomiehiä (ainakin omasta mielestään)! :) Määrä ei korvaa laatua. Mikä sitten on kenellekin sitä laadukasta, se on hyvin yksilöllistä. - joku mies
Toinen samanlainen kirjoitti:
...eikä edes joka kerta :)
Mutta ihan tosi, minä olen kaksi kertaa "voittanut" joten älä menetä toivoasi!
Kun on tämmöinen kiireinen nainen eikä jaksa ( = halua) mitään pokia kapakoista hakea, eikä ole halua sitoutuakaan... On mahtavaa kun löytää jonkun samanhenkisen kumppanin peiton alle :)"olen kaksi kertaa "voittanut" joten älä menetä toivoasi!"
Vau, kuulostaa todella toivoa-antavalta...
"kun on tämmöinen kiireinen NAINEN"
... ja tämä palauttaakin takaisin maanpinnalle.
Etpä taida oikein tietää, millaisena maailma aukenee miehelle kun tuommoista menet kirjoittamaan. - 11v poika
Nainen-48v kirjoitti:
En ole ilmoituksissani hakenutkaan panoseuraa! Niissä ei ole koskaan luvattu mitään, sanojen käyttö on taitolaji, eikä ilmoituksessa tarvitse kertoa koko elämäntarinaanasa saati listaa kriteereistä.
Ilmoitus voi olla hauska ja mielenkiintoa herättävä, ilman että siinä mainitaan sanaakaan seksistä. Nämä ilmoitukset ovat toimineet parhaiten.
Sänkyyn olen päätynyt joidenkin kanssa ja niistä on kehkeytynyt pitkäaikaisia suhteita. Tällaisia suhteita voi olla useampiakin samaan aikaan, ei aina tarvitse olla niin "tositarkoituksella" matkassa. Ystäviksi ovat jääneet sellaiset, jotka olisivat muuten ok, mutta ovat esim. varattuja, joten vapaana elävän ja varatun elämäntilanteet ovat erilaiset, jo se estää ns. suhteen muodostumisen. Vipinää voi olla heidänkin kanssaan, mutta se jää viestittelyyn, joskus illallisiin tai lounastapaamisiin. Sänkyyn en tykkää hypätä kelloon katsellen, siksi suosin vapaita miehiä.
Jokaisen tapaamani mukavan miehen kanssa en sänkyyn mene ja minä olen ollut se joka päättää mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Kaikki miehethän ovat panomiehiä (ainakin omasta mielestään)! :) Määrä ei korvaa laatua. Mikä sitten on kenellekin sitä laadukasta, se on hyvin yksilöllistä.mä haluisin lisää panoseuraa ku ei oo noi edelliset ryhmäpanot oikee kiinostanu jatiedoks vaan en käytä kortsuu . IMEKÄÄ PILLUU VETÄKÄÄ KÄTEE PANKAA TOISIANNE LOSBOT LESBOILKAA HOMOT HOMOILAKAA HOMOT RUNKATKAA TOISIANNE JA IMEKÄÄ TOISIENNE MUNAA OTTAKAA SUIHIN TOISILATANNE VITUN PANOSORSAT
- TietoEetu
Tässä reaalimaailman vastaus:
Nainen = Joka kerta kun ilmoittaa
Mies = Ei koskaan- naine29
Mulla on profiili, missä ei viitata lähellekkään seksiin.
Mutta tokihan miehet on aina valmiita seksiin,jos sitä halua.
joten heikkona hetkenä kyllä on tullut pyydettyä kyläileen sitä mukavaa nettituttua...
Eli ihan sama millainen ilmoitus on, nainen saa seksiä aina kun haluaa.
- N50-
Minäkin etsin muutama vuosi sitten "nuorta rakastajaa" ihan hupimielessä. Sattui vain niin onnellisesti tai onnettomasti (miten sen nyt ottaa), että taisin saada elinikäisen ystävän "ristikseni". Muusta en ole vielä ihan varma, sillä ei oikein näin vanhaan päähän tahdo mahtua ajatus, että nuorempi mies olisi "se elämän mies".
Ei pitäisi vitsailla vakavilla asioilla : ) netissä ei koskaan tiedä, mitä tulee vastaan. Mieshän on tosin aina ongelma, siitä ei mihinkään pääse. Tosin se miehen puutekin on ongema. Ongelmien kanssa on vain opittava elämään.- jos vaan kelpaa
Tässä olisi teille vanhemmille naisille lyhytaikaiseksikin rakastajaksi 35-vuotias mies. Kertokaapa mistä teidät löytää? Itse en ole sellaista netistä löytänyt.
- grtrt
Voi että, oisinpa huomannut ilmoituksesi. Olisin varmasti vastannut siihen. Voihan toki olla niinkin, että olen turhautunut vastaamaan enää naisille, kun kukaan heistä ei kuitenkaan vastaa takaisin.
- mies 32v
Joo tähän juttuun sen verran että kyllähän naiset seuraa saa vaikka ois minkä näköinen/kokoinen, enkä nyt tarkota millään pahalla, pidän siitä kun naisessa on mistä ottaa kiinni:).
Olen kuitenkin mies ja monesti laittanu ilmoituksia ja noin yhteen viidestä saan vastauksen:( ja sehän ei tarkoita että mitään tapahtus viellä.
Pointtini on se että mitä ihmettä teille naisille pitasi kirjoitella jotta viitsisitte edes vastata ilmoituksiin/vastauksiin. Olen toisinaan yrittänyt olla kohtelias ja toisinaan aika suorasukanenkin mutta mikään ei tunnu kelpaavan:(
Sitten joskus kun on tuntunut että menee hyvin ja vois jotain tullakin niin selviää että mimmi on jostain etelästä, ja kun itse asuu tässä Oulun alapuolella niin ei täältä viitsi jonkun yhden illan jutun takia lähteä mihinkään hirveen kauas.
HEH tulipa tästä pitkä:)
Jos joku haluaa jutella lisää niin [email protected] - se on totuus
Kirjoituksista löytyi seikak, jonka olen huomannut jo kauan sitten. Jos nainen laittaa ilmoituksen nettiin, siihen tulee takuulla 200-500 vastausta. Vastaukset ovat enemmän tai vähemmän asiallisia. Mutta jos mies laittaa ilmoituksen tai 10 ilmoitusta, niihin ei takuulla vastaa kukaan. On se niin väärin, että naiset kyllä saavat seuraa, mutta miehet jäävät aina yksin.
- Matumatiikkaa
Yleensä sängyssä on sekä nainen että mies :))
- wesku70
puhetta,kirjotuksia riittää...
- oikeasti
Ketju onkin jo vanhentunu ja googlailin aihetta niin osoitteesta seksitreffit.eu löytyi kohtalaista seuraa kun hetken haravoi :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793