kiinnostaa tietää

N21:)

On kyllä ihme juttu. Olen 175/66 nainen, vaalea hiuksinen ja nätiksi kehuttu. En ole kuitenkaan PÄTKÄÄKÄÄN liikunnallinen, toisin sanoen 8.luokalta lähtien olen harrastanut vain pakollista liikuntaa. En nyt mikään älyttömän LIHAVA ole, mutta kyllä sitä pieni pömppis ja jenkkikset löytyy.
SILTI
Minulla on ollut vain pyykkilautavatsaisia miehiä. Jotenkin aina huomaan, että voi ei, tälläkin pojalla on tuollainen täydellinen kroppa. Siinä sitten tulee itsellä hirveä olo, painautua toisen tiukkaa kroppaa vasten omalla pehmeällä lihaksettomalla vartalolla.
Eikä kukaan näistä upeakroppaisista miehistäni ole minua jättänyt, eivätkä koskaan ole olleet häpeissään minusta.

Mitens se nyt siis on miehet, miksi lihaksekas mies haluaa lihaksettoman naisen? ja vielä tällaisen ylipitkän? (huom. useimmat miehistä ovat vielä olleet kork. minun pituisiani..:D)

6

1478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska sillä ulkonäöllä/-muodolla ei kuitenkaan ole niin hirveästi merkitystä. Monille riittää, että nainen on henkisesti ja fyysisesti terve.

Ulkonäöllinen "poikkeavuus" vain tuppaa usein "sairastuttamaan" mielen....jollakin tavalla, jollakin tasolla.

• ap.

elikkäs kumpi on sitten sairas ja miksi? meni vähän ohi:D

• Asiantuntijatarja

Useat miehet ei niin nirsoja. Oletko saanut yhtään pidettyä?

• Urpo

Ei naisen tarvi olla lihaksikas kunhan on muuten muodot kunnossa. Naisilla jolla hirveet lihakset ja möree ääni..siinä halut nollassa.

• scale

Näin se kulkee. Harva mies toivoo naiselta pyykkilautavatsaa tai muutakaan maskuliinisuutta.

• scale kirjoitti:

Näin se kulkee. Harva mies toivoo naiselta pyykkilautavatsaa tai muutakaan maskuliinisuutta.

Ekaks tulee terve itsetunto ja tasapainoisuus, jos sitä ajattelee noin niinku pidemmässä juoksussa sitten vasta alkaa kattelemaan näitä ominaisuuksia joihin tustuessa kiinnitti huomiota.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      40
      1903
    2. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      404
      1623
    3. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      49
      1573
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      110
      1281
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      6
      1171
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      56
      891
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      224
      875
    8. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      60
      832
    9. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      32
      797
    10. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      648
    Aihe