Natural & Easy -hiusväri?

Sävyttäjä

Polycolorin valmistajalta on tullut uusi hiusväri Natural& Easy, mutta en tiedä kauanko uskallan antaa sävytysaineen vaikuttaa, kun polycolorin sävytkin ovat usein tosi tummia, eli vaikka ostin sävyn tummanvaalea, eli sama väri kuin omissa hiuksissani, niin tulos oli 25 minuutin vaikutusajan jälkeen tummanruskea.

Onko kukaan kokeillut tätä uutta (N&E) ja jos on, niin oliko sävytyksen tulos suunnilleen se, mitä pakkauksessa luvattiin?

Lämpimät kiitokset kaikille vastaajille! :)

19

19830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mikään nero, mutta...

Ei tämä nyt kyllä välttämättä auta kovinkaan sinua, mutta kirjoitampa silti. Elikkäs, itsellänikin oli tummanvaalea väri, se ensin näytti tummanruskealta, melkein mustalta, mutta ajan myötä kun se haalistui niin siitä tuli "oikean värinen". :) ja lopulta se kellastu ja jouduin värjäämään hiukset uudelleen. :\ en ole kokeillut itse Natural&Easy hiusvärejä, mutta kannattaisi mielestäni antaa sävytysaineen vaikuttaa niin kauan kuin neuvotaan.

Toivottavasti nyt tuosta edes ihan pikkuisenkaan apua olisi. ^^

• Sävyttäjä

Huonosti kävi! Värjäsin hiukseni Natural & Easy värillä 560 eli kirkkaan ruskea, mikä on kuvan mukaan erittäin lähellä omaa hiusteni väriä.

Kun olin levittänyt aineen, joka muuten kirveli silmissä hirveästi, niin parissa minuutissa oli päänahkani aivan musta ja soitin noin 5 minuutin kuluttua paketissa olevaan palvelunumeroon, että onko paketissa väärä aine, vain miten tämä on mahdollista. Sieltä sanottiin, että nämä värit ovat selvästi tummempia kuin Polycolor -värit ja suositeltiin värin pesua heti pois.

Aine siis vaikutti alle 15 minuuttia ja väri on nyt tosi tosi tosi tumma, mustanruskea.

Ilmeisesti hiukseni ovat tavallista huokoisemmat, kun tuossa ajassa tuli tämä tulos, mutta viimeisestä kevytsävytyksestä on aikaa pian puoli vuotta, joten ei ainakaan liikaa ole rasittuneet hiukset kyseessä.

Haluaisinpa tietää, miksi paketin takakannessa on kuvat, jossa kerrotaan, että jos hiuksesi on tämän väriset, on lopputulos tämän värinen, kun tuo tieto ei pidä paikkansa ollenkaan. Haluaisin myös kovasti tietää, millä N&E -värillä saisi samanväriset hiukset kuin paketin nro 560 olevalla naisella ja televisiomainoksissa on???

TIETÄISIKÖ JOKU VASTAUKSEN NÄIHIN KAHTEEN KYSYMYKSEEN, kun N&E:n asiakaspalvelusta en sitä saanut, kun en enää uskaltanut pitempään puhua, vaan piti lähteä hiuksia huuhtelemaan. Tosin, vaikeapa siellä on neuvontahenkilökunnan selittää, miksi paketti ja tv antaa väärää tietoa?

Lämpimät kiitokset kaikille vastaajille!

• ...

Värjäsin myös vähän aikaa sitten Natural&Easy- värillä, enkä kyllä enä uudestaan aio käyttää kyseistä väriä. Väri haisi voimakkaasti ammoniakilta ja sai minullakin vedet silmiin. Värin lopputulos oli minullakin tummempi mitä kuvassa, se nyt ei haitannut, mutta väri haalistui todella nopeasti ja kuivatti hiukseni:(

• Sävyttäjä
        ... kirjoitti:

Värjäsin myös vähän aikaa sitten Natural&Easy- värillä, enkä kyllä enä uudestaan aio käyttää kyseistä väriä. Väri haisi voimakkaasti ammoniakilta ja sai minullakin vedet silmiin. Värin lopputulos oli minullakin tummempi mitä kuvassa, se nyt ei haitannut, mutta väri haalistui todella nopeasti ja kuivatti hiukseni:(

Kiitos viestistäsi!

Eikö ole outoa, että he niin kovasti mainostavat ja ylistävät, kuinka hoitava, kiiltoa antava ja upea väri on kyseessä ja kuinka monet sitten todella pettyvät.

Tuntuu, ettei kehtaa kauppaan lähteä, kun on kasvojeni iho on niin vaalea, ettei näin tummat hiukset sovi millään, aivan sairaalta näytän, eikä kenelläkään ole luonnostaan tämän värisiä hiuksia.

Jos vielä kuivattaakin hiuksia, niin onpa tosi harmi, saisivat korvauksia maksaa kaikille käyttäjille. Enpä ole tällaiseen edes Poly coloria käyttäessäni törmännyt ja olisi luullut, että tekevät parempia tuotteita kuin ennen. Kaikkea sitä!

• rohkeasti.
        Sävyttäjä kirjoitti:

Kiitos viestistäsi!

Eikö ole outoa, että he niin kovasti mainostavat ja ylistävät, kuinka hoitava, kiiltoa antava ja upea väri on kyseessä ja kuinka monet sitten todella pettyvät.

Tuntuu, ettei kehtaa kauppaan lähteä, kun on kasvojeni iho on niin vaalea, ettei näin tummat hiukset sovi millään, aivan sairaalta näytän, eikä kenelläkään ole luonnostaan tämän värisiä hiuksia.

Jos vielä kuivattaakin hiuksia, niin onpa tosi harmi, saisivat korvauksia maksaa kaikille käyttäjille. Enpä ole tällaiseen edes Poly coloria käyttäessäni törmännyt ja olisi luullut, että tekevät parempia tuotteita kuin ennen. Kaikkea sitä!

Siinäpä se.

• ........!!!

Ai että hiusväri jossa on ammoniakkia ja ties mitä muita kemiallisia ainesosia kirveli silmissä, kuinka nyt noin?? Voi ihmettä!! Hei saakohan sulla ihan kaikki kammiot kunnolla happea, vai etkö sä osaa lukea niiden väripakettien varoituksia!?!? Niissä sanotaan että silmiin mahdollisesti joutunut väri huuhdeltava välittömästi runsaalla vedellä. Ja miten helvetissä sä ylipäätään olet ONNISTUNUT saamaan sitä väri silmiisi, millälailla sä sen kanssa roiskit???!! Mä en ole elämäni aikana onnistunut moisessa IKINÄ, ja olen kuitenkin päätäni värjännyt viimeiset 15 vuotta! Uskomatonta......!!

Värjäsin itse juuri tuolla Kirkkaanruskea-sävyllä omat tummanvaaleat hiukseni, ja tulos oli aikalailla sama kuin paketin kyljessä olevalla naisella. Tökötin tuoksu nyt ei kaikkein parhaimmasta päästä ollut, mutta tulos oli oikein kaunis ja hiukset ovat aivan yhtä hyvässä kunnossa kuin ennen värjäystä, ja saivat lisäksi kaunista kiiltoa. Joten erittäin tyytyväinen ko. tuotteeseen olen, käytän varmasti jatkossakin.

• Sävyttäjä
        ........!!! kirjoitti:

Ai että hiusväri jossa on ammoniakkia ja ties mitä muita kemiallisia ainesosia kirveli silmissä, kuinka nyt noin?? Voi ihmettä!! Hei saakohan sulla ihan kaikki kammiot kunnolla happea, vai etkö sä osaa lukea niiden väripakettien varoituksia!?!? Niissä sanotaan että silmiin mahdollisesti joutunut väri huuhdeltava välittömästi runsaalla vedellä. Ja miten helvetissä sä ylipäätään olet ONNISTUNUT saamaan sitä väri silmiisi, millälailla sä sen kanssa roiskit???!! Mä en ole elämäni aikana onnistunut moisessa IKINÄ, ja olen kuitenkin päätäni värjännyt viimeiset 15 vuotta! Uskomatonta......!!

Värjäsin itse juuri tuolla Kirkkaanruskea-sävyllä omat tummanvaaleat hiukseni, ja tulos oli aikalailla sama kuin paketin kyljessä olevalla naisella. Tökötin tuoksu nyt ei kaikkein parhaimmasta päästä ollut, mutta tulos oli oikein kaunis ja hiukset ovat aivan yhtä hyvässä kunnossa kuin ennen värjäystä, ja saivat lisäksi kaunista kiiltoa. Joten erittäin tyytyväinen ko. tuotteeseen olen, käytän varmasti jatkossakin.

Jaha, vai olet sävytellyt 15 vuotta, eikä koskaan ole sävyt silmiäsi kirvelleet. Minä olen sävytellyt 25 vuotta, eikä koskaan ole minunkaan silmiäni mikään sävy kirvellyt, mutta tämä olikin niin voimakasta, että vaikka laitoin sitä hiuksiini hyvin ja tasaisesti ja mahdollisimman kauas silmistä, niin silti vain silmistä vesi valui, vaikkei sellaista siis ole koskaan aiemmin tapahtunut.

Luulitko sinä todella, että ainetta meni silmiini ja suuressa myötätunnossasi sitten aloit minua opastamaan vastaavan varalle kai. Kiitos kovasti!

Ehkäpä käyttämässäni tuotteessa oli sitten joku vika, kun vaaleanruskeat hiukset menivätkin todella tummanruskeiksi alle 15 minuutissa.

Hienoa, että olet tyytyväinen hiustesi väriin ja ilmeisesti myös itseesi kaikin puolin, vaikka luetun ymmärtämistä ja ystävällisen tekstin kirjoittamista voisit ehkä vielä vähän opetella.

Kaikkea hyvää Sinulle! :)

• :) (:
        Sävyttäjä kirjoitti:

Jaha, vai olet sävytellyt 15 vuotta, eikä koskaan ole sävyt silmiäsi kirvelleet. Minä olen sävytellyt 25 vuotta, eikä koskaan ole minunkaan silmiäni mikään sävy kirvellyt, mutta tämä olikin niin voimakasta, että vaikka laitoin sitä hiuksiini hyvin ja tasaisesti ja mahdollisimman kauas silmistä, niin silti vain silmistä vesi valui, vaikkei sellaista siis ole koskaan aiemmin tapahtunut.

Luulitko sinä todella, että ainetta meni silmiini ja suuressa myötätunnossasi sitten aloit minua opastamaan vastaavan varalle kai. Kiitos kovasti!

Ehkäpä käyttämässäni tuotteessa oli sitten joku vika, kun vaaleanruskeat hiukset menivätkin todella tummanruskeiksi alle 15 minuutissa.

Hienoa, että olet tyytyväinen hiustesi väriin ja ilmeisesti myös itseesi kaikin puolin, vaikka luetun ymmärtämistä ja ystävällisen tekstin kirjoittamista voisit ehkä vielä vähän opetella.

Kaikkea hyvää Sinulle! :)

Sinun värjäys olis siis onnistunut. Minkä väriset hiuksesi olivat ennen värjäystä? Siis tummuus/vaaleus aste.

• ....
        :) (: kirjoitti:

Sinun värjäys olis siis onnistunut. Minkä väriset hiuksesi olivat ennen värjäystä? Siis tummuus/vaaleus aste.

Sellainen tummanvaalea oli lähtöväri.

• Dara
        .... kirjoitti:

Sellainen tummanvaalea oli lähtöväri.

Itsekin värjäsin toissapäivänä. Värin piti olla blondi, ainakin kuvan ja hiusnäytteiden mukaan. Ja mitäs tuli. Vielä tummempi, kuin haaleanruskeat hiukseni, eikä juurikasvukaan (heikko) tuntunut peittyvän kunnolla. En kyllä enää osta. Ja näiden kunnonko pitäisi vielä huonontua? Just. Ikinä ei ole näin paljon kuvasta poikennut väri ja olen aika monta vuotta värjäillyt! Saa nyt nähdä jos tämä edes yhtään haalistuu...

• apuva..._
        Dara kirjoitti:

Itsekin värjäsin toissapäivänä. Värin piti olla blondi, ainakin kuvan ja hiusnäytteiden mukaan. Ja mitäs tuli. Vielä tummempi, kuin haaleanruskeat hiukseni, eikä juurikasvukaan (heikko) tuntunut peittyvän kunnolla. En kyllä enää osta. Ja näiden kunnonko pitäisi vielä huonontua? Just. Ikinä ei ole näin paljon kuvasta poikennut väri ja olen aika monta vuotta värjäillyt! Saa nyt nähdä jos tämä edes yhtään haalistuu...

Katsoin kyllä aika tarkkaan tällä kertaa väritupsun väriä, enkä paketin kuvaa ollenkaan, kun ei koskaan ole tullut paketin kyljen kuva väristä...ei koskaan. Toivo korkeella ja pelätään pahinta, aika sekaista.

• apuva..._
        apuva..._ kirjoitti:

Katsoin kyllä aika tarkkaan tällä kertaa väritupsun väriä, enkä paketin kuvaa ollenkaan, kun ei koskaan ole tullut paketin kyljen kuva väristä...ei koskaan. Toivo korkeella ja pelätään pahinta, aika sekaista.

Tuli sellaiset kuten pitikin,en kuitenkaan pitänyt täyttä aikaa..vain jotain 15 minuuttia :D

• jaha

voi herranjumala ei sitä sävyä kuulu katsoa siitä paketin kuvasta vaan siitä väritupsusta!! sitä kuvaahan on nyt muokattu viisituntia muokkausohjelmilla, värin lopputulosta tasoitettu ja vaikka mitä. Valaistuskin voi olla vaikka minkälainen ja hänen alkuperäinen hiustenvärinsä aivan toisenlainen kuin sinun! AJATELKAA HYVÄT IHMISET.

• =)

Natural ja Easy väreillä ainakin vaaleille hiuksille värit on ollut tosi hyviä!on tullut todella luonnollinen väritulos,mutta jos haluat jotain vaaleampaa sävyä niin kannattaa ottaa vaalein ruskea mikä löytyy koska aina on helpompi tummentaa sävyä kun vaalentaa. =)
        Toiset värit mitkä on ollut kanssa tosi hyviä on ollu Lorealin sävyt...
        Eikun rohkeutta peliin =)

• Anonyymi

Kirveli silmissä? Miten sitä silmiin joutui? Mutta laita reklamaatio Schwarzkophille, parhaiten saat vastaukset sieltä, ainakin paremmin kuin täältä. Toki hyvä kuulla erilaisia kokemuksia tätä kautta.

• :sssss

Mulla tosin oli värin poiston jälkeen oranssit hiukset tai sellaset vaaleen oranssit ja sitten sen jälkeen vedin päälle ton Natural and Easy - kirkkaan vaalea hius värin ja joo vähän ehkä oranssi poistui. ulkona hiukseni ovat ihan porkkanat mutta esim mun vessan valossa niin kivan väriset:( ens kuussa kampaajalle >

• J

Mä olen käyttänyt pitkään Natural and Easyn väriä Ebenpuun musta, ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Mutta ihan OIKEESTI: se minkä kuntoiseen ja minkä väriseen tukkaan väriä laittaa, vaikuttaa yleensä minkä tahansä värin lopputulokseen. Se väritupsu, tai paketin kuva, ei kerro mitään muuta, kuin sen miten väri käyttäytyy ihannetilanteessa.
        Ehkä kannattaisi tosiaan mennä kampaajalle jos itse ei osaa.

• Säikäytti

Käytin kyseistä väriä (tummanruskea) ja sain ensimmäistä kertaa eläissäni allergisenreaktion. Olen värjännyt ennen vaikka millä, mutta nyt tuo väri turvotti pääni ihan muodottomaksi. En suosittele tuota kenellekkään! Kannattaa hiukan varoa, vaikka eihän se tietenkään kaikille aiheutakaan samaa reaktiota.

• Anonyymi

PASKAAAAA EI TOIMINU

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe