IronMike/Goldfinger on suomi24.fi keskustelujen suurin pelle. Kannanottoja
RautaMikko
19
890
Vastaukset
- Goldfinger
pelle? Mikä ihmeen Iron Mike? Koita kehittää itsellesi edes nici, äläkä pidä tyhmää päätäsi pensaassa.
Kyykkyyn siitä jänö! Hus, hus, hus!- ...
Itse olet pelle. Läskimakkara taisi osua arkaanpaikkaan?
- Kalle K.
... kirjoitti:
Itse olet pelle. Läskimakkara taisi osua arkaanpaikkaan?
Osui se. Noinhan se tunnisti itsensä jo otsikosta, kun kiirehti aukomaan RautaMikko-tekstin, vaikka siinä ei ollut mitään GF-viitettä. Siitähän voi jo päätellä vaikka mitä.
- Goldfinger
Kalle K. kirjoitti:
Osui se. Noinhan se tunnisti itsensä jo otsikosta, kun kiirehti aukomaan RautaMikko-tekstin, vaikka siinä ei ollut mitään GF-viitettä. Siitähän voi jo päätellä vaikka mitä.
Olet vitunmoinen typerys. Avasit itsekin ketjun, eli olet siis ilman muuta Goldfinger! Oliko päätelmäni yhtä tyhmä kuin omasi? Heheheh!
Kyykihän poju juttuinesi! Hus, hus, hus! - Goldfinger
Goldfinger kirjoitti:
Olet vitunmoinen typerys. Avasit itsekin ketjun, eli olet siis ilman muuta Goldfinger! Oliko päätelmäni yhtä tyhmä kuin omasi? Heheheh!
Kyykihän poju juttuinesi! Hus, hus, hus!>Olet vitunmoinen typerys. Avasit itsekin ketjun, eli olet siis ilman muuta Goldfinger!<
Olen vitunmoinen typerys, olen siis ilman muuta Goldfinger. - MP
Ylivoimaine spedeytesi/idiottimaisuutesiko??
No tottakai vituttaa, eihän tääl ole ketää muuta noin tyhmää kakaraa kuin sinä!! hajoo wanker hajoo!!
MP - Goldfigrer
MP kirjoitti:
Ylivoimaine spedeytesi/idiottimaisuutesiko??
No tottakai vituttaa, eihän tääl ole ketää muuta noin tyhmää kakaraa kuin sinä!! hajoo wanker hajoo!!
MPMissä sinä tyhmä lutikka luulet pärjääväsi minulle? Kerro niin saan nauraa.
Kyykihän poju ja pidä suuri suusi supummalla, tai.... - MP
Goldfigrer kirjoitti:
Missä sinä tyhmä lutikka luulet pärjääväsi minulle? Kerro niin saan nauraa.
Kyykihän poju ja pidä suuri suusi supummalla, tai....täälpäin näkynyt??? Ai niin, unohdin että, Schengensopimus sulkee pois perseeseen vetävät rämemajavat!! ;-)
MP - ...
Goldfigrer kirjoitti:
Missä sinä tyhmä lutikka luulet pärjääväsi minulle? Kerro niin saan nauraa.
Kyykihän poju ja pidä suuri suusi supummalla, tai....Ei kukaan 50-vuotias kirjoittele tuollaista älyttömyyttä. Goldi/ironmike/ on joku vanhapoika maalta. Jatkossa jos olisit hiljaa läskimakkara...
Ps. Älä vastaa tähän Goldi - MP
... kirjoitti:
Ei kukaan 50-vuotias kirjoittele tuollaista älyttömyyttä. Goldi/ironmike/ on joku vanhapoika maalta. Jatkossa jos olisit hiljaa läskimakkara...
Ps. Älä vastaa tähän GoldiGoldi, jopa pistespede... avautuu Teille monttujen kingille!!!
MP - Anonyymi
Mitä se lukiopoika selittää? Paljonko tuli korvattavaa?
- Iron Mike
Kas kas, ketäs tänne on kerääntynyt? Varsinainen eläintarha! Ruvetkaas hilseilevät salonkileijonat keräämään pääsymaksua. Saatte jaettavaksi ison geen!
- MP
rämemajava! taitaa taas olla hanuri kovilla vlopun sessioiden jlk?? sano Goldille moro ;-)
MP - ...
MP kirjoitti:
rämemajava! taitaa taas olla hanuri kovilla vlopun sessioiden jlk?? sano Goldille moro ;-)
MPAletaan pommittaan urakalla Goldia ja sen sivupersoonia.
- JanMac
... kirjoitti:
Aletaan pommittaan urakalla Goldia ja sen sivupersoonia.
pommittakaa toisianne niin paljon kuin sielu sietää. Mutta tehkää se jossain muualla kuin näillä KESKUSTELU palstoilla. Täällä pitäisi puhua asiaa, eikä leikkiä nicin takana mailman kovinta moottoriturpa jätkää.
Omat "uhopuhe" leikin voisi järjestää vaikka heti joulun jälkeen paikallisen lastentarhan hiekkalaatikolla, ei haittaa vaikka on vähän jäistä. Paras räkänenä saa eskimopuikon. - Iron Mike
MP kirjoitti:
MPHiljaa täällä tuppikulli. Viritele vaan mopoasi ja jätä autohaaveet sikseen. Kjääh, kjääh!
- Mangaanipeukola
Iron Mike kirjoitti:
Hiljaa täällä tuppikulli. Viritele vaan mopoasi ja jätä autohaaveet sikseen. Kjääh, kjääh!
rautamiikali, sinä olet täysi nolla/goldin paineventtiili! Joten, montulle mars!!
Muista tummeli sillä Goldi rämemajava voi olla kiukkuisen nopea ;-)
Wanker!
Mp
- MP
tarvitaan??
Paskamajava, missä luuraat?? On tainu raudat ns. sulaa housujen sisään?? heheheh tse tse oranki, come to daddy says Goldi from his cave!
MP - Anonyymi
Kyllä, täydellinen klovni joka jauhotettiin kerta toisensa jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875