RautaMikko

...

IronMike/Goldfinger on suomi24.fi keskustelujen suurin pelle. Kannanottoja

19

929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goldfinger

pelle? Mikä ihmeen Iron Mike? Koita kehittää itsellesi edes nici, äläkä pidä tyhmää päätäsi pensaassa.

Kyykkyyn siitä jänö! Hus, hus, hus!

• ...

Itse olet pelle. Läskimakkara taisi osua arkaanpaikkaan?

• Kalle K.
        ... kirjoitti:

Itse olet pelle. Läskimakkara taisi osua arkaanpaikkaan?

Osui se. Noinhan se tunnisti itsensä jo otsikosta, kun kiirehti aukomaan RautaMikko-tekstin, vaikka siinä ei ollut mitään GF-viitettä. Siitähän voi jo päätellä vaikka mitä.

• Goldfinger
        Kalle K. kirjoitti:

Osui se. Noinhan se tunnisti itsensä jo otsikosta, kun kiirehti aukomaan RautaMikko-tekstin, vaikka siinä ei ollut mitään GF-viitettä. Siitähän voi jo päätellä vaikka mitä.

Olet vitunmoinen typerys. Avasit itsekin ketjun, eli olet siis ilman muuta Goldfinger! Oliko päätelmäni yhtä tyhmä kuin omasi? Heheheh!

Kyykihän poju juttuinesi! Hus, hus, hus!

• Goldfinger
        Goldfinger kirjoitti:

Olet vitunmoinen typerys. Avasit itsekin ketjun, eli olet siis ilman muuta Goldfinger! Oliko päätelmäni yhtä tyhmä kuin omasi? Heheheh!

Kyykihän poju juttuinesi! Hus, hus, hus!

>Olet vitunmoinen typerys. Avasit itsekin ketjun, eli olet siis ilman muuta Goldfinger!<

Olen vitunmoinen typerys, olen siis ilman muuta Goldfinger.

• MP

Ylivoimaine spedeytesi/idiottimaisuutesiko??

No tottakai vituttaa, eihän tääl ole ketää muuta noin tyhmää kakaraa kuin sinä!! hajoo wanker hajoo!!

MP

• Goldfigrer
        MP kirjoitti:

Ylivoimaine spedeytesi/idiottimaisuutesiko??

No tottakai vituttaa, eihän tääl ole ketää muuta noin tyhmää kakaraa kuin sinä!! hajoo wanker hajoo!!

MP

Missä sinä tyhmä lutikka luulet pärjääväsi minulle? Kerro niin saan nauraa.

Kyykihän poju ja pidä suuri suusi supummalla, tai....

• MP
        Goldfigrer kirjoitti:

täälpäin näkynyt??? Ai niin, unohdin että, Schengensopimus sulkee pois perseeseen vetävät rämemajavat!! ;-)

MP

• ...
        Goldfigrer kirjoitti:

Ei kukaan 50-vuotias kirjoittele tuollaista älyttömyyttä. Goldi/ironmike/ on joku vanhapoika maalta. Jatkossa jos olisit hiljaa läskimakkara...

Ps. Älä vastaa tähän Goldi

• MP
        ... kirjoitti:

Ei kukaan 50-vuotias kirjoittele tuollaista älyttömyyttä. Goldi/ironmike/ on joku vanhapoika maalta. Jatkossa jos olisit hiljaa läskimakkara...

Ps. Älä vastaa tähän Goldi

Goldi, jopa pistespede... avautuu Teille monttujen kingille!!!

MP

• Anonyymi

Mitä se lukiopoika selittää? Paljonko tuli korvattavaa?

• Iron Mike

Kas kas, ketäs tänne on kerääntynyt? Varsinainen eläintarha! Ruvetkaas hilseilevät salonkileijonat keräämään pääsymaksua. Saatte jaettavaksi ison geen!

• MP

rämemajava! taitaa taas olla hanuri kovilla vlopun sessioiden jlk?? sano Goldille moro ;-)

MP

• ...
        MP kirjoitti:

rämemajava! taitaa taas olla hanuri kovilla vlopun sessioiden jlk?? sano Goldille moro ;-)

MP

Aletaan pommittaan urakalla Goldia ja sen sivupersoonia.

• JanMac
        ... kirjoitti:

Aletaan pommittaan urakalla Goldia ja sen sivupersoonia.

pommittakaa toisianne niin paljon kuin sielu sietää. Mutta tehkää se jossain muualla kuin näillä KESKUSTELU palstoilla. Täällä pitäisi puhua asiaa, eikä leikkiä nicin takana mailman kovinta moottoriturpa jätkää.

Omat "uhopuhe" leikin voisi järjestää vaikka heti joulun jälkeen paikallisen lastentarhan hiekkalaatikolla, ei haittaa vaikka on vähän jäistä. Paras räkänenä saa eskimopuikon.

• Iron Mike
        MP kirjoitti:

MP

Hiljaa täällä tuppikulli. Viritele vaan mopoasi ja jätä autohaaveet sikseen. Kjääh, kjääh!

• Mangaanipeukola
        Iron Mike kirjoitti:

Hiljaa täällä tuppikulli. Viritele vaan mopoasi ja jätä autohaaveet sikseen. Kjääh, kjääh!

rautamiikali, sinä olet täysi nolla/goldin paineventtiili! Joten, montulle mars!!
        Muista tummeli sillä Goldi rämemajava voi olla kiukkuisen nopea ;-)

Wanker!

Mp

• MP

tarvitaan??

Paskamajava, missä luuraat?? On tainu raudat ns. sulaa housujen sisään?? heheheh tse tse oranki, come to daddy says Goldi from his cave!

MP

• Anonyymi

Kyllä, täydellinen klovni joka jauhotettiin kerta toisensa jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      89
      2142
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2131
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      46
      1861
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1452
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1349
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1316
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1131
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1026
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      867
    Aihe