Crazy age farkut

tiutiu

Onko kukaan tilannut farkkuja tältä sivulta?

http://beautiful-fashion.de/bfshop/

en ymmärrä Saksaa, ja taitaa maksuvälineenä käydä vain Visa, Paypal ja Mastercard?
On kyllä niin halvalla nuo, muualla myydään ihan ylihintaan noihin verrattuina.
Kertokaa kokemuksia!

9

6215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiutiu

Niin ja sitä piti kysyä että voisiko mistään muualta tilata esim. englannin kielisiltä sivuilta noita? Jos joku tietää.. Huuto.netissä olen nähnyt, mutta ne on aika kalliit nyt minun silmissä kun näin nuo.
      Kertokaa rakkaat

• mutta....

saattaa olla myös kopioita liikkeellä. En tiedä onko kyseisessä kaupassa alkuperäisiä vai ei, mutta merkkifarkuissa saa olla tarkkana onko kopio vai aito. Ainakin Rock&Republic farkuista on liikkeellä paljon kopioita, mutta tästä merkistä en tiedä kuinka "kopioitu" se on?! Aika halvalla kyllä menee jos tuohon hintaan tosiaan alkuperäisiä?! Sitten minäkin taidan ostaa! Onlynkin farkut tahtoo maksaa 70 euroo... Sitten vielä kun nyt yhtäkkiä vilkaisin noita sivuja, niin mainitaanko niissä että nuo ovat siis kyseisiä farkkuja...saman näköisiä ovat kuin crazy age, mutta ei niissä aivan selkeästi mainita...? Toisaalta jos siitä ei välitä, kopio tai ei, mutta jos aikoo eteenpäin myydä, sitten on hyvä varmistua alkuperästä!

• tiutiu
        mutta.... kirjoitti:

saattaa olla myös kopioita liikkeellä. En tiedä onko kyseisessä kaupassa alkuperäisiä vai ei, mutta merkkifarkuissa saa olla tarkkana onko kopio vai aito. Ainakin Rock&Republic farkuista on liikkeellä paljon kopioita, mutta tästä merkistä en tiedä kuinka "kopioitu" se on?! Aika halvalla kyllä menee jos tuohon hintaan tosiaan alkuperäisiä?! Sitten minäkin taidan ostaa! Onlynkin farkut tahtoo maksaa 70 euroo... Sitten vielä kun nyt yhtäkkiä vilkaisin noita sivuja, niin mainitaanko niissä että nuo ovat siis kyseisiä farkkuja...saman näköisiä ovat kuin crazy age, mutta ei niissä aivan selkeästi mainita...? Toisaalta jos siitä ei välitä, kopio tai ei, mutta jos aikoo eteenpäin myydä, sitten on hyvä varmistua alkuperästä!

... ja rekistöydyin sisään. Pystyy tilaamaan postiennakolla ( ihana juttu ) ja veikkaisin merkiksi jotain Binnitusta tai jotain sinnepäin. Ainakin mitä huuto.netissä myydään. Mutta en välitä vaikka olisi kopio, menee niin halvalla ja toimituskulut 10e, että pakko sieltä on tilata! Säästyy rahaa, oli aidot tai ei :)

• halpis
        tiutiu kirjoitti:

... ja rekistöydyin sisään. Pystyy tilaamaan postiennakolla ( ihana juttu ) ja veikkaisin merkiksi jotain Binnitusta tai jotain sinnepäin. Ainakin mitä huuto.netissä myydään. Mutta en välitä vaikka olisi kopio, menee niin halvalla ja toimituskulut 10e, että pakko sieltä on tilata! Säästyy rahaa, oli aidot tai ei :)

farkkuja,samoja oli Turkissa ja saman hintaisia.Saman tyylisiä jos ei saman merkkisiä on Fiorellassa jos haluaa sovittaa.Joku myy ja ostaa näitä halvalla ja myy eteenpäin huutokaupassa voitolla tietenkin.Kannattaa tilata suoraan, ei huutiksen kautta.

• Nimetön
        tiutiu kirjoitti:

kuinka sait sieltä sen postiennakko jutun??

• on...
    • saat

paljon halvemmalla ebaysta kuin huuto.netistä!Esim.joku Cecilia ostaa ja myy etiäpäin kovaan hintaan,melkein 50€ huutonetissä..

• minä vaan
      • hjg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe