Chanel korvakorut

Emily76

Hei! Tietäisikö kukaan mistä voisi ostaa/tilata niitä Chanelin korvakoruja, joissa on ikäänkuin "kaksi C-kirjainta" lomittain (ei roikkuvat).
Olen kiitollinen tiedosta:)!

14

12495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LV-fani

      Chanel myy tuotteitaan ainoastaan omissa liikkeissään ja tarkaan valikoitujen jälleenmyyjien kautta. Netistä ei voi Chanelia tilata mistään!

      Suomesta ei löydy yhtäkään Chanel korujen jälleenmyyjää. Lähimmät myymälät taitavat löytyä Saksasta.

      En myöskään löytänyt Chanelin tämänhetkisestä kokoelmasta kuvailemiasi koruja. Taitavat olla vanhaa mallistoa, jolloin niitä ei luultavasti saakaan mistään.

      Jos todella korut haluat, ja olet niistä valmis maksamaan, niin ota yhteyttä Chanelin liikkeeseen. Voivat jopa valmistaa sellaiset sinulle, ellei liikkeestä löydy valmiina. Olethan tietoinen hintatasosta. Parilla satasella et selviä...
      Lisätietoja chanel.com

      • :D:D:D

        Piraattichanelikorvakorut kyllä löytyvät mm. Shop Tetuanista (mm. asematunneli, Hki.) ja hinta oli muistaakseni 10e kieppeillä.

        Oikeista en osaa vastata.


      • LV-fani
        :D:D:D kirjoitti:

        Piraattichanelikorvakorut kyllä löytyvät mm. Shop Tetuanista (mm. asematunneli, Hki.) ja hinta oli muistaakseni 10e kieppeillä.

        Oikeista en osaa vastata.

        Piraattien/tuoteväärennösten maajantuonti ja myyminen on laitonta! Jos joku kopioita ammattimaisesti diilaa, niin imoitusta poliisille vaan.

        Sen sijaan jotain mukaelmia ja tyyliltään vähän samanlaisia tuotteita voi löytyä (ja varmasti löytyykin - mene vain lähimpään kauppaan...), mutta niidenkin laillisuuden voi immateriaalioikeusien omistaja oikeudessa kyseenalaistaa...

        Enkä itse alistuisi naurunalaiseksi pitämällä feikkirihkamaa, joka on valmistettu todella kyseenalaisissa oloissa - usein lapsityövoimalla - rikollisten kääriessä voitot. Mutta sehän olen vain minä =)


      • .......

        Mielestäni kyseiset korut on klassikot, eli luultavasti ovat aina myynnissä. Kaikkea valikoimassa olevaa ei näe näytöskuvista tai chanelin verkkosivuilta.


      • LV-fani
        ....... kirjoitti:

        Mielestäni kyseiset korut on klassikot, eli luultavasti ovat aina myynnissä. Kaikkea valikoimassa olevaa ei näe näytöskuvista tai chanelin verkkosivuilta.

        CC-logo on klassista Chanelia, mutta Chanelilla kun ei ole vakituista kokoelmaa klassikoista. Chanel muuntelee klassikoitaan joka sesongiksi. Esimerkiksi Cocon kuuluisaa tikattua laukkua ketjukahvoilla ei saa alkuperäisenä, vaan melkein joka sesongiksi luodaan hieman uusi malli, vaikka vain värejä vaihtamalla.

        Kannattaa kuitenkin kysäistä Chanelilta, josko heillä olisi kokoelmissaan jonkinlaisia CC-korviksia.


      • snobi;)

        Mulla on sellaset korvikset


    • milla magia

      haluaisin korjata aiheeseen liittyvää väärää informaatiota.....
      Chanel koruja MYYDÄÄN suomessa, Helsingin Della Marga nimisessä liikkeessä esplanadin varrella. En ole varma onko myymälässä juuri haluamiasi korviksia, mutta joitain chanel koruja kuitenkin löytyy...kannattaa käydä tarkistamassa!

    • dfr

      mene osoitteeseen www.sell.com/search ja laita hakusanaksi vaikkapa 'chanel' tai 'chanel earrings'.
      sieltä löytyy aitoja ja vähemmän aitoja chanelin korviksia, eri hinnoilla. myyjä ilmoittaa maksuvaihtoehdot.

      • semmosta

        tietääkö kukaan löytyykö edes feikkejä mistään pohjoisemmasta oulun aluieilta ,nekin nyt kävis.


      • kdsakasdkjdas
        semmosta kirjoitti:

        tietääkö kukaan löytyykö edes feikkejä mistään pohjoisemmasta oulun aluieilta ,nekin nyt kävis.

        Löytyiskö feikkejä Turusta jostain kaupasta, tai halvalla netistä? Vinkkejä?
        Kiitos!


      • coco chanel

    • Abi2010

      Hei, UK:n Ebaysta löytyy mainitsemiasi Chanelin korvakoruja. Postikulutkaan eivät useimmissa pahat, mutta unohda aasialaiset kauppiaat, he tuskin myyvät mitään muuta kuin feikkejä.

    • Anonyymi

      Emily on jo kauanaikaa kysellyt en tiedä onko onni potkaissut,toivonmukaan on !!!! Mut Minä kans olen niit haeskellut,ei tarttis olla edes aidot mutta ei roikkuvat vaan ns.Tappikorvakorut...Jos ei löydy niin kellosepält menen tilaamaan juurikin sen malliset ja annan laittaa sirkonit loistaan niihin CC:n päälle no toinenhan tulee niinku nurinpäin toisenpääl sit ainakin saa ja hyväslykys halvemmal kun aidot mut ottaisin tarjouksii vastaan jos jollakin olis ylimääräisenä...Kiitos !!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe