otin kokeiluun kyseisen meikkivoiteen vaikka onkin täynnä silikoneja, saan öljyistä ja näistä kauheat patit naamaani, kokemuksia siis kaipailen tämän meikkivoiteen käyttäjät, onko aiheuttanut finnejä? ainakin mattana pysyy koko päivän =)
Lancome teint idole ultra
10
6057
Vastaukset
- bubutsi
ei aiheuttanut mulla finnejä. päin vastoin iho parani =)
- ap..........
oliko sulla sitten finnejä aikaisemmin?
- bubutsi
ap.......... kirjoitti:
oliko sulla sitten finnejä aikaisemmin?
finnejä siellä täällä, välillä enemmän ja välillä vähemmän. ku vaihdoin lancomeen about 3 kk sitten niin finnit hävis. luulen et edellinen meikkivoiteeni (revlon) tukki ihohuokosia. (eli lancome ei parantanu ihoa, mikään ei vain tukkinut sitä enää)
- kyllä........
bubutsi kirjoitti:
finnejä siellä täällä, välillä enemmän ja välillä vähemmän. ku vaihdoin lancomeen about 3 kk sitten niin finnit hävis. luulen et edellinen meikkivoiteeni (revlon) tukki ihohuokosia. (eli lancome ei parantanu ihoa, mikään ei vain tukkinut sitä enää)
mietityttää kun tuo meikkivoide on kuitenkin täynnä silikoneja...hmhm. mullakin revlonin meikkivoide tukki ihon vaikka piti olla silikoniton ja öljytön.
- bubutsi
kyllä........ kirjoitti:
mietityttää kun tuo meikkivoide on kuitenkin täynnä silikoneja...hmhm. mullakin revlonin meikkivoide tukki ihon vaikka piti olla silikoniton ja öljytön.
meikkien ainesosia käsittelevillä sivuilla sanottiin et silikoni on yleensä hyvin siedettä eikä aiheuta monilla pahoja reaktioita... en tiedä sitten. pyydä pieni näyte kotiin kokeiluun??
- dddd
Diorin Diorskin on huomattavasti parempi koostumukseltaan. Antaa iholle terveen hehkun ja kauniin luonnollisen peittävyyden.
- gigi
Pure Light? Sculpt? Joku muu? Itse käytän tosi paljon Dioria, nyt käytössä tuo Pure Light.
- diordior
gigi kirjoitti:
Pure Light? Sculpt? Joku muu? Itse käytän tosi paljon Dioria, nyt käytössä tuo Pure Light.
DiorSkin Pure Light on tuotteen virallinen nimi, eli sulla on sama käytössä. Loisto tuote vai mitä!
- gigi
diordior kirjoitti:
DiorSkin Pure Light on tuotteen virallinen nimi, eli sulla on sama käytössä. Loisto tuote vai mitä!
Tykkään tosi paljon! Levittyy hyvin eikä tuu naamiomainen lopputulos.
- Spot
gigi kirjoitti:
Tykkään tosi paljon! Levittyy hyvin eikä tuu naamiomainen lopputulos.
Sopiiko nuo Dior ja Lancome finninaamalle ja peittääkö hyvin silleen ettei finnit erotu punasina palloina :) Ja paljon maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835