Tänäänhän olisi taas punnituspäivä.. Vaan minä en uskalla puntarille edes mennä..:)Meni viikonloppu aivan mettään, olin nyt minä vuorostani vanhempien luona käymässä, että se siitä.. Nyt vaan sitten täytyy kovemmin yrittää.. Mites muilla?
Laihdutussessio!
7
438
Vastaukset
- Maximamma
Mä en myöskään mene tänään lähellekään vaakaa!
Perjantaina join olutta, varsinainen laihdutusjuoma! Iski hirveä nälkä, syödä nassutin lauantain ja vielä sunnuntainakin. Nyt koettanu taas ryhdistäytyä, mutta jotenki laiska olo ja keljuttaa auringonpaiste. Lauantaina aamulla vaaka näytti 74kg. Lauantaina oli myöskin ne kavereiden häät, joissa oli kivaa...ja sain morsiuskimpun!!! :) (eilen illalla jo vähän suunnittelin meidän ehkä joskus olevia häitä...:)) Ja sit tosiaan eilen aamulla paino olikin jo taas jotain 74 ja 75 välissä. :( Tänään paino oli 74-74.5kg. Toivon, että heinäkuun alkuun mennessä paino olisi 73kg. Sitten olisi yhteensä 18kg lähtenyt. Se toki tietää sitä, että juhannus voi olla aika kaloriton verrattuna edellisiin juhannuksiin.. :/
Lilulei, anteeksi, että en viime viikolla kerinnyt vastaamaan sulle tohon kalorivaje-viestiin.
Eli siis...käytän sitä kalorilaskuria ja sehän jo itessään laskee sen -500kcal ja pyrin siihen, että sen lisäksi päivässä jäisi ainakin 100 kaloria käyttämättä. Joskus jää ton 500 lisäksi 200..joskus voi jäädä jopa 400..Ja joskus sitten taas just ja just toi 500.
Eli mulla vaihtelee aikalailla..riippuen päivästä. Mutta pyrin siis herkkupäivinäkin siihen, että kalorit ei ylity..eli että olisin ton 500 miinuksella.
Ja mulla on ihan sama homma, että kyläsyömisiä on aikas vaikea merkata...miehen kans yleensä yhes pähkäillään mun kyläsyömisiä :)
Tällästä siis tänne..auto-ja talokuumeen lisäksi hääkuumetta :)
Nyt ulos nauttiin aivan upeesta ilmasta! :)
Aurinkoista ja lämmintä viikkoa kaikille! Palailemisiin :)- Lilulei
Moikka!
(pituus 163cm ja punnitus aamuisin tyhjällä vatsalla)
vko 23: 68kg
24: 66,9kg
Viime viikko meni sekä hyvin että huonosti. Maanantaina alkoi vaihe 2 mun laihdutuksessa: ryhdistäydyin ja päätin lopettaa mässäilypäivät.
Viikon saldo:
- paino alimmillaan pe aamulla, 65,3kg
- liikuntaa 6x/vko
-sykemittarin hankinta
- ma-pe kalorivaje n. -600kcal/vrk
-la älytön määrä makeita herkkuja mummun syntymäpäivillä
- paljon makeaa "anoppilassa" ja suolasta kotona
-> kalorit ylitty tosi reilusti (en ees merkannu) ja loppuillasta todella huono olo paljosta syömisestä ja maha aivan pallona ja tuvoksissa eli lähes samassa surkeassa tilassa kuin edellissunnuuntaina, jolloin päätin aloittaa reipastumisen. No, aloitan sen uudelleen niin monta kertaa kun on tarvis ja kunnes opin syömään oikein. Tavoite on että ensisunnuntaina en ole enää ähkyssä. Kyllä tämä tästä...
Tänään olen ollut aamulla yli tunnin reippaalla lenkillä iloisin mielin ja olo on hyvä. Tiedän että onnistun projektissani mutta aikaa siihen menee paljon kauemmin kuin kuvittelin. Minulla ei ole kuitenkaan mihinkään kiire. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä ja päättäväisyyttä! Jippii! :) Enää n. 3 kiloa normaalipainoon...6 kiloa tavoitteeseen...9 unelmatavoitteeseen.
Vaikka tämä mun painonpudotus on ollut TODELLA hidasta, niin aina kun yksikin kilo lähtee niin tulee paljon lisää motivaatiota ja uskon, että perkules, mähän pystyn tähän! :) (vaikka siihen meneekin kauemman mitä aattelin..)
Kivaa aurinkoista päivänjatkoa kaikille! :)- Maximamma
Mulla on nyt menossa 7. viikko laihdutusta.
Ja kävin vaakalla nyt. Paino on pudonnut sen 3.6 kiloa elikä kahteen viikkoon ei muutosta.
Meinasi vähän lipsua, mutta onneksi nyt saa vesimeloonia ja tomaatteja edullisesti. Mansikoitakin maistelin eilen.
Uusia perunoita meinaan kyllä syödä, pitää vaan miettiä, mitä niitten kans syö. Ja yrittää muistaa se kohtuus!
Kilpirauhasvastauksia vielä odottelen.
Minkähänlaisella niska-perseotteella meikäläisen sais lenkille??
Miten te muut olette innostuneet liikkumisesta? Onko aloitus ollut helppoa?Mähän en siis alottanut laihdutusta. Aloin vaan pikku hiljaa käydä pienillä kävelylenkeillä. Kun huomasin, että paino piru vie tippuu, niin silloin vasta aloitin laihdutuksen.
Eli minä olen aloittanut ensin pienillä kävelylenkeillä..n. 20 min, sitten pidensin sitä n. 40min. Sitten aloin hölkkäämään osan matkasta...ja syksyn aika loppupuolella jaksoin n. puolesta välistä matkaa hölkätä kotiin asti :) Se oli hienoa.
Sitten tuli talvi. Talvella en hölkännyt, pelkäsin liukkautta, mutta tein tunnin kävelylenkkejä. Huhtikuun lopussa aloitin taas hölkkäämisen. Nyt on juoksuennätys n.7,5km! :)
Toki nyt nämä todella lämpimät ilmat saa mut väsymään todella nopeasti, joten matkat on taas vähä lyhentyneet, mutta eiköhän se tästä kun tähän kuumuuteen tottuu :)
Mulla oli ainakin niin, että kun esim. kaksi ensimmäistä viikkoa kävin edes joka toinen päivä lenkillä niin en enää voinut jättää menemättä. Nykyään siis käyn about 5-6 kertaa viikossa lenkillä..tai nyttemmin 6kertaa...Tällä viikolla ajattelin mennä vain viitenä päivänä..Jos ei tule liian huono omatunto.. :/
Mutta siis pointtini on se, että kun vain pikku hiljaa aloitat lyhkäsillä lenkeillä niin siihen jää koukkuun. Piristää päivää kummasti kun pääsee ulos tuulettumaan :)
Aurinkoista päivänjatkoa! :)
- Liinu
Ei tästä mun hommasta tuu mitään.. En ole vieläkään puntarilla käynyt ja tuntuu, että paino olisi vaan noussut.. Mulla on epäsäännölliset työajat ja sen takia myös syön todella epäsäännöllisesti. Tulee sitten vedettyä lärviin kaikkea helppoa ja nopeaa. Ja rasvaista. Miksei sitä voisi käyttää vähän enemmän aikaa ja tehdä jotain terveellisempää ruokaa..
Joku näyttää käyttävän tuota kalorilakuria. Kävin sitä vilkasemassa, mutta mun mielestä se näyttää jotenkin hitaalta ja kömpelöltä.. Olisi kyllä varmaan hyvä apuväline mulle. Jos sinne rekisteröityy, ilmeisesti maksaa jotain? Mitä saa vastineeksi..?:) Mutta alanpa valmistautumaan töihin lähtöön.. Moro!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729