M&M KUNTOTALO (turku)

salille

Millanen paikka?
Mitä plussaa mitä negaa?
Käykö tavallisia pulliaisia?
Onko hyvät tilat jumpata?

Miljoonat kiitokset vastauksista :)

7

1137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Viihtyisä paikka. Erittäin hyvät ryhmäliikuntatunnit hyvä kuntosali. Oon käynyt jo monta vuotta, enkä pois vaihtaisi!

• pakkojäsenyydet

Ei tosiaankaan viitti maksaa pakkojäsenyyksiä. 70 egee/kk ja mahdotonta irtisanoa sopimusta.
        Never!

• Odysseus

Viihtyisä ehkä, mutta hyvä ei missään nimessä, ainakaan kuntosalipuoli. Vapaapainojen puoli on suorastaan säälittävä. Tietysti kyllähän sitä on hienoa treenata kiiltävillä laitteilla, mutta kyllä noissa touhuissa käytännöllisyys on se joka ratkaisee. Puutteita laitteissa on perusvehkeiden puuttumisesta lähtien.

• miestku

ei kannata mennä.. sinne tarvii tehdä vuoden sopimus ja sitte ns. jos lopettaa sillon kun on 12kk alkamassa ni joutuu maksamaan vielä seuraavankin kuun. Eli jos teet sopimuksen ni "irtisano" itses niin että on vielä kuukaus maksettu. En suosittele =)

• Bad feelings

Kävin vuoden verran kyseisellä salilla ennenkuin äänestin jaloillani. Fyysiset puitteet kohtalaiset, asiakaspalvelussa toivomisen varaa. Rahoilleen saa parempaakin vastinetta.

Kannattaa lukea kaikki sopimuspaperit luupin kanssa läpi (sopimusten pakkosyöttöä)! Yks tuttu nimittäin tekee just töitä, että sais vähän rahojaan takaisin. Ei vaan tunnu edes kuluttajavalituslautakunnan päätökset tehoavan. Eikä kuulemma ole ensimmäistä kertaa mustalla listalla.

• turkulainen

itse on käynyt suunnilleen puolivuottav siellä ja eikä tähän mennessä ole mitään valittamista.

• Anonyymi

Mitä ikäraja on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      938
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe