ottaako aurinko, jos on itseruskettavaa?

tytsy__

jos on laittanu itseruskettavaa voidetta vartalolle ja ottaa aurinkoa, ni ruskettuuko ihan yhtä hyvin ku jos ei olis itseruskettavaa?

3

3018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WhiteTeeth

Ihan samalla tavalla ruskettuu ilman tai itseruskettavan kanssa. Muista kuitenkin että itseruskettavat voiteet, sprayt ja vaahdot eivät sisällä suojakertoimia. Helposti voi luulla että jos on jo valmiiksi ruskea,ei polta iteään auringossa. Muista siis suojata ihosi aineella joka sisältää suojakertoimia.

• leeena

itse olen taas huomannut että aurinko ei tartu kunnolla jos on iholla itseruskettavaa..

• WhiteTeeth
        leeena kirjoitti:

itse olen taas huomannut että aurinko ei tartu kunnolla jos on iholla itseruskettavaa..

Ehkä et vaan huomaa niin helposti että todella rusketut aivan normaalisti koska olet jo valmiiksi ruskea. Itseruskettava aine on meillä aivan ihon pinnassa ja se ei estä eikä hidasta mitenkään auringon ruskettavia säteitä. Auringon säteet ovat niin vahvoja, että mikään itseruskettava ei niitä pysäytä. On hyvin yleistä että ihmiset laittavat värillistä itseruskettavaa mennessään rannalle, ei tarvitse ihan vitivalkoisena makoilla. Itseruskettavat eivät sisällä suojakertoimia, joten kannattaa varoa ettei nahka pala.Elikkä pois tuollaiset enakkoluulot ja ulos aurinkoon ilman tai itseruskettavan kanssa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe