jos on laittanu itseruskettavaa voidetta vartalolle ja ottaa aurinkoa, ni ruskettuuko ihan yhtä hyvin ku jos ei olis itseruskettavaa?
ottaako aurinko, jos on itseruskettavaa?
3
3018
Vastaukset
- WhiteTeeth
Ihan samalla tavalla ruskettuu ilman tai itseruskettavan kanssa. Muista kuitenkin että itseruskettavat voiteet, sprayt ja vaahdot eivät sisällä suojakertoimia. Helposti voi luulla että jos on jo valmiiksi ruskea,ei polta iteään auringossa. Muista siis suojata ihosi aineella joka sisältää suojakertoimia.
- leeena
itse olen taas huomannut että aurinko ei tartu kunnolla jos on iholla itseruskettavaa..
- WhiteTeeth
leeena kirjoitti:
itse olen taas huomannut että aurinko ei tartu kunnolla jos on iholla itseruskettavaa..
Ehkä et vaan huomaa niin helposti että todella rusketut aivan normaalisti koska olet jo valmiiksi ruskea. Itseruskettava aine on meillä aivan ihon pinnassa ja se ei estä eikä hidasta mitenkään auringon ruskettavia säteitä. Auringon säteet ovat niin vahvoja, että mikään itseruskettava ei niitä pysäytä. On hyvin yleistä että ihmiset laittavat värillistä itseruskettavaa mennessään rannalle, ei tarvitse ihan vitivalkoisena makoilla. Itseruskettavat eivät sisällä suojakertoimia, joten kannattaa varoa ettei nahka pala.Elikkä pois tuollaiset enakkoluulot ja ulos aurinkoon ilman tai itseruskettavan kanssa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781