Miksi vastaat ilkeään ja viisastelevaan sävyyn moniin kysymyksiin täällä?? Hyvä esimerkki on bentseenikysymys. Jos tosiaan olet yli viiskyt vee, niin harvinaisen lapsellinen olet...
Nimimerkki Laborantti
5
620
Vastaukset
- Laborantti
Kiitos kohteliasuudesta. Olen mielelläni lapsellinen jos se sinua kehittää älyllisesti.
Ei millään pahalla....- Laborantti
Menepä tietokonefoorumin keskusteluihin. Siellä vit...lu on kymmeniä kertoja pahempaa.
- Laborantti
Laborantti kirjoitti:
Menepä tietokonefoorumin keskusteluihin. Siellä vit...lu on kymmeniä kertoja pahempaa.
En oikeasti tajunnut että tämän foorumin lukijat eivät ymmärrä satiiria. Anteeksi... Tehän olette kemian opiskelijoita.... anteeksi, en ymmärtänyt... satiirihan on teille täysin vierasta....
- AITO Labotooriotyyppi
Laborantti kirjoitti:
En oikeasti tajunnut että tämän foorumin lukijat eivät ymmärrä satiiria. Anteeksi... Tehän olette kemian opiskelijoita.... anteeksi, en ymmärtänyt... satiirihan on teille täysin vierasta....
Mutta ehkäpä me molemmat voisimmekin siirtyä vaikka kreikkalaisten näyttämötaiteiden foormumille jatkamaan keskustelua, vai mitä? Läksetkö kansanni???
Laborantti kirjoitti:
Muuten..Moni käytännön laborantti näistä viisikymppisistä ei tiedä hevonkaan vittua mitä tekevät..He lukevat TYÖOHJEITA, joissa kerrotaan ihan tasantarkkaan mitä tehdään, että näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206246Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253737Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682868- 292810
- 821724
- 1471602
- 91563
- 1481561
- 121288
- 211202