Olen lähdössä Turkkiin sukeltamaan.
Osaisiko joku kertoa, mikä liitin heillä pullossa/annostajassa on?
Mikä liitin Turkissa?
4
677
Vastaukset
- Nimetön
, tosin välimerellä tuntuu sankaliitin edelleen olevan ykkönen
- 6-kolo
Ota 6-koloavain/adapteri mukaan niin ei ole mitään väliä mikä liitin on
- TJ..
No tuo ei välttämättä toimi!
Ainakin thaikkulassa niiden venttilit oli kiinteää sankamallia, eli se keskiosa ei lähtenyt irti kuin polttoleikkaamalla tai rälläkällä. Eikä ne muutenkaan riemastu jos osia aletaan irroitella sukelluskeskuksen omaisuudesta, voi sukellukset loppua aika nopeasti...
Parempi vaihtoehto on hankkia (n.30€) sanka-adapteri siihen DIN-liittimeen. Sopii kaikkiin pulloihin. - 6-kolo
TJ.. kirjoitti:
No tuo ei välttämättä toimi!
Ainakin thaikkulassa niiden venttilit oli kiinteää sankamallia, eli se keskiosa ei lähtenyt irti kuin polttoleikkaamalla tai rälläkällä. Eikä ne muutenkaan riemastu jos osia aletaan irroitella sukelluskeskuksen omaisuudesta, voi sukellukset loppua aika nopeasti...
Parempi vaihtoehto on hankkia (n.30€) sanka-adapteri siihen DIN-liittimeen. Sopii kaikkiin pulloihin.Kaveri oli menossa TURKKIIN eikä taikkumaahan. Taikkulassa voi olla vielä vm.1971 pulloja joissa kiinteä sankaliitin. Turkissa suk.opas otti itse mun pulloista sisöosan kun ei ollut avainta mukana. Adapteri kyllä on aivan toimiva mutta takaraivo ei siitä oikein tykkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851