Missähän Rovaniemellä tai ympäristössä (max. puolen tunnin ajomatkan päässä) olisi kauniita, rauhallisia paikkoja kahdenkeskeiselle piknikille oman kullan kanssa? Mielellään tietenkin sellainen, joka ei ole suuren yleisön suosiossa ettei tarvitse tapella nurmikkokaitaleesta. Lomalla olisi aikaa yllättää kulta ja viedä hänet "ulos" syömään.
Piknik-paikkoja Rovaseudulla
7
2351
Vastaukset
- ROI
uimaranta. Ruohikkotilaa löytyy. Tosin aurinkoisena päivinä paljon ihmisiä.
Arktikumin läheisyydessä rannalla.
Jos kauemmas luontoon haluaa niin Vaattunkiköngäs Vikajärvellä (n. 20km Sodankylään).- tuolla
Äpäränvuomassa on kilometrin rantakaistale, joka kasvaa nurmea, ja on erityisen sopiva nurmipill... eikun piknikille.
Eväät voi tosin jättää kotiinkin, koska "piknik" ilman eväitä ei kestä kuitenkaan kuin parisen minuuttia, ja sitten ei enää kuitenkaan jaksa kullitella.
- Pilknik
Norvajärven uimarannala ei illalla yhentoista aikaan oo ketään. Hieno paikka. Toinen hyvä ois hiidenkirnut. Itäpuolentietä etelään. Kummallakaan ei tartte tapella nurtsipaikasta koska sitä ei oo. Hiidellä ei ees rantaa. Paras on tietenki Koivun Teneriffa, mutta sinnehän on jo 40 minsaa...
- Lomalainen
Koivusta. Olen niin vähän aikaa asunut täällä, etten oikein kauheasti näitä paikkoja tunne.
- ??++
Lomalainen kirjoitti:
Koivusta. Olen niin vähän aikaa asunut täällä, etten oikein kauheasti näitä paikkoja tunne.
Tee kunnon yllätys ja mee Ounasvaaran näköalatorniin.
Hyvät maisemat eikä sielläkään tarvi tapella nurmikkopaikasta.
- kokemusta...
on se arktikumn takana oleva laiturin pätkä....hyvin parin pensaan takana suojassa, taatusti rauhaisa paikka ja muutenkin todella romanttinen...laituri on sen verran leveä että tilaa kyllä on...itse olin piknikillä taannoin siellä ja tosi ihana kokemus oli...SUOSITTELEN!!!
- Lyyti
Pöyliövaara on myös sopivan lähellä ja näköalapaikalla on lisäksi penkki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006524
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313900törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303315Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3811792- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471053Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11920- 42889