keventäjät.fi

esca

Onko kukaan liittynyt keventäjiin ja minkälaisilla fiiliksillä/hyödyillä? Tutustuin hieman heidän nettisivuihinsa ja vaikuttaa aikas tavalla huuhaalta..Toisaalta kiehtoisi=)

23

23327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalorien laskenta

      on sinusta huuhaata, niin pysy ihmeessä poissa.

      Itse olen pudottanut kuusi kiloa muutamassa viikossa siellä. Vaatii kurinalaisuutta ja päiväkirjanpitoa, mutta oikeita ruokavalintoja tehdessä ei ole edes nälkä ja herkutellakin voi silloin tällöin.

      • Ei höynäytettävä

        Jos kurinalaisuuttaa on, onnistuu laihduttaminen ilman maksullisia palveluja. Netistä löytyy ilmaiseksi tietoa niin ruoan sisältämistä energiamääristä kuin sen kuluttamisen vaatimasta ajasta ja liikunnasta.

        En ymmärrä miten ihmiset aina höynähtää näihin...


      • myös käyttää
        Ei höynäytettävä kirjoitti:

        Jos kurinalaisuuttaa on, onnistuu laihduttaminen ilman maksullisia palveluja. Netistä löytyy ilmaiseksi tietoa niin ruoan sisältämistä energiamääristä kuin sen kuluttamisen vaatimasta ajasta ja liikunnasta.

        En ymmärrä miten ihmiset aina höynähtää näihin...

        maksamaansa palvelua. Minulla onnistuu paremmin näin, kymppi kuussa ei ole liikaa (ja säästyy herkuissa). Laihdutin ensin ilman palveluja 10 kg, tämä toinen 10 kg on jo tiukemmassa :).

        Ilmaiset ohjelmat ovat ei-nörtille huomattavasti hankalampia ja yksipuolisempia. Keventäjissä saa myös online-yhteyden lääkäriin, liikunnanohjaajaan, ravitsemusterapeuttiin jne halutessaan.

        Mutta jokaiselle suotakoon se oma ja paras tapansa.


      • ankku-1

        Olen pudottanut painoa 5kg viidessä viikossa.
        Olen vain vähentänyt syömistä, jossa tosiaan
        oli varaa.Hedelmiä syön paljon, leipää vähän.
        Ei tarvi päiväkirjaa.Kaupassa katson suolan ja
        rasvan.


      • Tuuli@
        myös käyttää kirjoitti:

        maksamaansa palvelua. Minulla onnistuu paremmin näin, kymppi kuussa ei ole liikaa (ja säästyy herkuissa). Laihdutin ensin ilman palveluja 10 kg, tämä toinen 10 kg on jo tiukemmassa :).

        Ilmaiset ohjelmat ovat ei-nörtille huomattavasti hankalampia ja yksipuolisempia. Keventäjissä saa myös online-yhteyden lääkäriin, liikunnanohjaajaan, ravitsemusterapeuttiin jne halutessaan.

        Mutta jokaiselle suotakoon se oma ja paras tapansa.

        Tämä on halpa laihdutustapa ja oikein hyvä ja innostava. Teidätkö mitä Painonvartijoihin pitää maksaa, tämä on pientä sen rinnalla eikä tarvitse lähteä kotoa muualle kuin lenkille. Kokeile, se kannattaa.


      • pahamaha

        Kaikki laihdutustuotteet ovat huuhaata ja lihottavat suht. varmasti pidemmällä aikavälillä (esim. 5 vuotta), sama koskee kaikkia ilmaisia dietteejä joissa ruokavaliota radikaalisti muutetaan, näistä kyllä löytyy tutkimuksia ja osa on netissä luettavissa ilman korvausta. Jos niitä kiloja pitää vatvoa kannattaa todella pysähtyä miettimään ja hakea ammatti auttajan apua jos tuntuu ettei se elämänhallinta onnistu.


    • Maru

      Voi olla että Keventäjät on huuhaata ja rahastusta mutta se toimii mulla! Oon ollu nyt noin viisi viikkoa mukana (ennen sitä ilmaisviikon Kiloklubissa) ja painoa lähtenyt yhteensä noin 6kg ja senttejä vyötäröltä noin 8. Sekä kiloklubi että keventäjät on mun mielestä hyviä! Keventäjiin oon tottunut ja siitä tykkään siksi ehkä enemmän. En ole ikinä ennen onnistunut laihduttamisessa mutta nyt tuntuu siltä että siitä on tullut hauska projekti, harrastus ja haaste. Ruokapäiväkirja on ehdoton ja autta uskomattoman paljon kun tietää tasan tarkkaan paljonko on syönyt. Keskustelut ovat kannustavia ja aivan eri luokkaa kun nämä Suomi24-keskustelut. Ketään ei mollata ja mikään kysymys ei ole tyhmä.
      Keventäjät ei ehkä sovi kaikille mutta mulla se on toiminut ihan loistavsti. Olen saanut aikaan elämäntapamuutoksen enkä tunne olevani laihiksella.
      Kylläinen olo ja hyvä olla kaikin tavoin!
      Tervetuloa mukaaan meidän pikku jengiin!

      • liittyny kevareihin

        ...mut huvittaa kun kaikki kalorit lasketaa, niiku esim kurkku. ite oon jättäny kasvisten merkkaamisen pois, paitsi banaani ja avocado ja peruna, tietty, no, tulokset ei vielä näy, mut se ei oo ohjelman vika. sinne keskustelupalstalle vaikee saada viestiä.
        onnea ja menestystä kaikille, niille jotka laihuttaa ja niille jotka ei, kesä kuuluu kaikille, nautitaan siitä.....


    • mutta...

      Halusivat että laihdutan lääkärin valvonnassa kun painoindeksi oli tämän kerhon mukaan liian iso....eli jos on lihava, siis tosi lihava niin kuin minä niin eivät ilmeisesti halua mukaan kerhoonsa?
      No säästyypä nekin rahat pienempiin vaatteisiin ja saa pistää kaiken motivaation/tahdonvoiman peliin että pärjää yksin ison urakan kanssa.
      T: "Flädä" -14kg

    • laihis

      Mikä tahansa maksuton keskustelu ryhmä ajaa saman asian. Ruuat merkitään netissä ruokapäiväkirjaan joka laskee kalorit mutta en ainakaan jaksa istua netissä ja etsiä aika hankalasti käytettävästä systeemistä ruokia.
      JOTEN kohdallani 49 euroa meni kankkulan kaivoon. Nyt käyn ainoastaan merkkaamassa painoni seurantaan. Ehkä tämä on tätä ikuista laihduttamista, nyt kylläkin yritän.

      • samavika

        Itse aloitin intoa puhkuen keventäjissä n. pari kuukautta sitten.. aluksi kilot karisivat yllättäen, vaikka tunsin itseni jatkuvasti enemmän kylläisemmäksi mitä ennen.. nyt kuitenkin into on lopahtanut, koska olen ehkä siinä suhteessa laiska tai "ei-nörtti", koska nämä ruoka-aineet ovat kylläkin aika vaikeasti saatavilla.. tai joutuu menemään monen linkin kautta.. muutenkin elämäntilanteeni on tällä hetkellä hieman heikoilla, joten ylimääräisiä voimia ei tahdo riittää "pikkusten" asioiden välittämiseen..

        Tällä hetkellä itsekin siis käyn merkkaamassa painoni viikottain seurantaan.. mutta samalla tulostan viikottaiset reseptit itselleni, jotta voin myöhemmin näitä hyödyntää.. toivon siis jonain päivänä saavani kilot oikeasti pois.. toivottavasti viimeistään parin kuukauden päästä saan elämäni taas raiteilleen..

        Itse en kuitenkaan ajattele, että tämä 49euroa meni hukkaan.. yritän hyödyntää palvelua silti viimeisilläni voimillanikin, jotta myöhemmin voin palata mm. näihin herkullisiin resepteihin ja silti niin kevyihin ja ravitseviin.. Tiedän, että itselläni ei olisi koskaan niin suurta intoa tähän hommaan, että jaksaisin etsiä netistä ilmassivuja yms.. joten tämä on oikea tapa minulle..

        hoikka tulevaisuudessa


      • liittyä
        samavika kirjoitti:

        Itse aloitin intoa puhkuen keventäjissä n. pari kuukautta sitten.. aluksi kilot karisivat yllättäen, vaikka tunsin itseni jatkuvasti enemmän kylläisemmäksi mitä ennen.. nyt kuitenkin into on lopahtanut, koska olen ehkä siinä suhteessa laiska tai "ei-nörtti", koska nämä ruoka-aineet ovat kylläkin aika vaikeasti saatavilla.. tai joutuu menemään monen linkin kautta.. muutenkin elämäntilanteeni on tällä hetkellä hieman heikoilla, joten ylimääräisiä voimia ei tahdo riittää "pikkusten" asioiden välittämiseen..

        Tällä hetkellä itsekin siis käyn merkkaamassa painoni viikottain seurantaan.. mutta samalla tulostan viikottaiset reseptit itselleni, jotta voin myöhemmin näitä hyödyntää.. toivon siis jonain päivänä saavani kilot oikeasti pois.. toivottavasti viimeistään parin kuukauden päästä saan elämäni taas raiteilleen..

        Itse en kuitenkaan ajattele, että tämä 49euroa meni hukkaan.. yritän hyödyntää palvelua silti viimeisilläni voimillanikin, jotta myöhemmin voin palata mm. näihin herkullisiin resepteihin ja silti niin kevyihin ja ravitseviin.. Tiedän, että itselläni ei olisi koskaan niin suurta intoa tähän hommaan, että jaksaisin etsiä netistä ilmassivuja yms.. joten tämä on oikea tapa minulle..

        hoikka tulevaisuudessa

        keventäjiin! Mua motivoi ehkä just kaikista eniten se, että kun olen kerran maksanut liittymismaksun, niin nyt on pakko alkaa myöskin tuloksia tulemaan että ei mene maksettu summa aivan hukkaan. Ja tuloksia onkin tullut nyt paremmin kuin mitä aikasemmilla laihdutusyrityksillä, 3 viikkoa olen keventäjissä ollu ja painoa on lähteny 4,5 kiloa.


      • Kilotonni
        liittyä kirjoitti:

        keventäjiin! Mua motivoi ehkä just kaikista eniten se, että kun olen kerran maksanut liittymismaksun, niin nyt on pakko alkaa myöskin tuloksia tulemaan että ei mene maksettu summa aivan hukkaan. Ja tuloksia onkin tullut nyt paremmin kuin mitä aikasemmilla laihdutusyrityksillä, 3 viikkoa olen keventäjissä ollu ja painoa on lähteny 4,5 kiloa.

        http://www.kalorilaskuri.fi on tutustumisen arvoinen ja paljon edullisempikin kuin keventäjät


    • huolittu

      keventäjiin.
      Haluaisin todella hankalat, mielestäni ylimääräiset 5 kg pois,
      ja alipainoon on reilusti yli 10 kg,
      mutta mua ei huolittu.
      Mieluummin haluaisin kuitenkin jonkinlaisessa valvonnassa nuo kilot kuriin,
      etten heitä, ei nyt ihan anoreksian, mutta muuten liikainnostuksen puolelle.


      Aikanaan eräs työkaverini laihdutti todella paljon, niin että se meni ihan liiallisuuksiin, ei vaan tajunnut, että nyt olisi raja kyllä jo saavutettu.
      Söi töissäkin pelkästään porkkanoita. Ja näytti oikeasti kamalalta. Me muut epäiltiin, että onkohan sillä päässä kaikki kohdallaan. (Lähdin sieltä työpaikalta, joten en tiedä kuinka sille laihduttajalle kävi, kuivuiko kokonaan)

      Mitäs tässä ruikutan, mutta mielelläni siitä tuesta maksaisin, ja terveellä tavalla nuo muutamat liikakilot poistaisin. Koen tarvitsevani siihen apua, että teen sen oikein, siis terveellä tavalla.

      Ymmärrän kyllä, että painonvartioihin ei huolita, kun se saattaisi masentaa muita, kun ei varsinaisesti lihava tulee joukkoon, mutta tuolla keventäjissä ei kenenkään muun tarvitsisi siitä masentua, kun ei kerran edes näe kokoani.

      Onko siis väärin yrittää pitää itsensä kunnossa. Koen itseni syrjityksi.

      • Zambaliini

        Mielestäni jotkut laihduttavat liian nopeasti,ryppyjä tulee naamaan ja ei ole sitten ainakaan nuoremman näköinen!Eivät sitten ymmärrä,että siinä painossa voisi pitäytyä,vaan lisää ja lisää itää saada pois.En tarkoita sinua,koska en tunne,mutta erästä työkaveria,joka on kyllä laiha,mutta oli enne TERVEEN näköinen,nyt on kuihtuneen ja ryppyisen näköinen:(


    • mirkku45

      olen katellu tota keventäjien juttu :D jos mun pitäs syödä tohon tahtiin et 5 kertaa päiväsä nii painasin varmaan sen 100kg joten tyydyn tähän 1-2 kertaan ja syön mitä haluan ja niin paljonko haluan ja pysyn täs 45 kg pituutta 159 :D mutta liity jos haluat itestä se kii on toi paino ,naurattaa vain noi painon pudottajat :DD

    • IlmaisSivustojaMyös

      Miksi maksaa kun tuon tapanne sivusto on ILMAINENKIN?
      en nyt tähän hätän kyllä osotetta muista...

    • mmanna1

      Oliko tämä ennen ilmanen sivusto vai aina maksullinne?
      Joskus muistan jonkun ilmaisenkin vastaavan sivuston, mikähän lie osote ollu?

      • ...---...---...

        kiloklubi.fi


    • Hoikkis ollut joskus

      Meinasin liittyä Keventäjiin tänään, mutta huomasin tuon iljettävän
      Palssan pyörivän siellä. En siedä sotilaallista käytöstä missään muodossa
      joten se jäi. Jos haluan laihtua tulkoon se minulle nautinnollisesti, kuin kilotkin.

      Älkää mainostako rahanahnetta firmaa ihmisiä "lokkaamalla"(houkutus).

      Rehellinen peli tai ei mitään.Ja he jotka laihtuvat ansiostanne, ovat rahan takia laihtuneet....on kallista puuhaa tuo bisnes huuhaa.

      • mahamakkarat

        Voi olla niinkin, että kun on maksanut jostakin, niin haluaa että rahalle saa katetta. Ei lopeta tuosta vaan, kun tuntuu tylsältä!


    • Vahha-pullukka

      Ystäväni suositteli Ladydieettiä ja olipa postiivinen yllätys tämä järjestelmä. Kerrotaan tarkasti mihin perustuu tällä menetelmällä ja sitten vain syödään ateriapankeista ilman kaloreiden laskemista. Ja muuten toimii!

    • vpvalistaataas

      Unohda keventäjät ja muut rahan kerääjät:

      Syö LCHF-ruokavaliolla

      - Kaikkea lihaa-mielellään ekologista.
      - Kalaa ja kaikenlaisia äyriäisiä, miellään rasvaisia kuten maksilli, lohi, silli (silakka)
      - Munia, kaikella tavall laitettuja.
      - Rasvaisia kastikkeita-vältä puolivalmisteita.
      - Maanpinnan yläpuolella kasvavia vihanneksia, kukkakaalia, broccolia, kaalia, sparrista, kesäkurpitsaa, aubergiinia, oliiveja, pinaattia, sieniä, kurkkua, vihersalaattia ja avocadoa.
      - Rasvaisia meijerituotteita, voita, Oivariinia, kermaa, crème fraiche:a, juustoa
      - Pähkinöitä, mielellään saaksanpähkinöitä ja hasselpähkinöitä
      - Marjoja (rajoitetusti) vatuissa vähiten hiilihydraattia/sokeria

      Älä syö LCHF-ruokavaliolla

      Socker, söta drycker, kakor, godis, juice och allt annat som är sött.
      - Sokeria, makeita leivonnaisia, kaakkuja, makeisia, tuoremehuja, ja kaikkea muuta mikä on makeaa.
      - Muroja ja viljatuotteita kuten leipää, aamiaismuroja, riisiä ja pastaa.
      - Perunaa ja muita juureksia.
      - Olutta

      Varovasti aloittaessasi LCHF ruokavalion!

      Erikoisesti jos sinulla on diabetes ja lääkkeet siihen (ei koske metforminia). Ruokavaliolla on suuri vaikutus verensokeriin ja insuliinitasoon ja vaikutus voi tulla erittäin nopeasti. Voi aiheuttaa vaarallisen matalan verensokerin. Vähennä lääkitystä heti ensimmäisestä päivästä ja seuraa tihein mittauksin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe