kyllä espanjalaisnaiset =)

Man21.

Oli paljon kauniimpia kuin suomalaiset, oikein otti päähän kun piti palata suomeen ja kattoa taas näitä rumia ja nirppanokka suominaisia. Hyi!

24

2420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • espanjafani 25

Ovat naisellisia, käyttäytyvät hienosti, tumma tukka on leikattu tyylikkäästi ja vaatteissa on enemmän tyyliä kuin suomalaisnaisen h&m rytkyissä. Tietävät oman arvonsa, eivätkä anna pillua jokaiselle pelimiehelle, mutta eivät siitä huolimatta ole koppavia tai ylimielisiä. Oijoi mitä naisia! Ottakaa suomalaisnaiset mallia!! Olette valovuosien päässä huipulta!

Maria Mariaaa... :)

• suomitytöistäpitävämies

Tervemenoa Espanjaan! Päästään taas yhdestä katkeroituneesta suomi-miehestä :)

• ...

ettet sittenkin olis suomitytöistäpitävänainen? Vai mitä väliä sillä muka on miehelle, jos joku tykkää espanjalaisista naisista? ;)

• Man21.

Kunhan saisin töitä sieltä ja osaisin kieltä. Ne muodot, se tulisuus, se luonne! AAH! Ei vedä mikään vertoja rumiin suomalaisiin, mutta tyydy sinä vaan niihin! =)

• Miessss

Ai jaha. Olen itse tehnyt huomion että suomalaiset naiset ovat ihan Euroopan tasolla keskimääräistä kauniimpia. Ainakin kauniimpia kuin: UKssa, Saksassa, Tanskassa, Espanjassa, Italiassa, Kreikassa ja Norjasta puhumattakaan. Itä-Euroopassa on niitä pitkiä ja hoikkia jotka kans miellyttää silmää. Ja Ruotsissa.

Mutta "kielimuurin" takia kyllä mieluiten suomalaisen naisen haluan. Vaikka osaankin kieliä niin silti kaikista syvällisimmät jutut on helpointa ja nopeinta kertoa suomeksi.

• toinen kiertäjä

Irlannissa ja Briteissä on kahta luokkaa suomalaisia heikommat naiset.

• Vaan

Taitaapi tuo naismaku kuitenkin olla puhtaasti makuasia samoin kuin miesmakukin. Eli turha kiistellä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja yks molemmista.:)

• Nimetön

Niin, kyllähän espanjalaiset naiset ovat näin suomalaisen naisenkin näkökulmasta katsoen paljon suomalaisia kauniimpia.

Itselle tulee melkeinpä alemmuudentuntoja ja ulkonäkökomplekseja Välimeren maissa liikkuessa.

Ovat espanjalaiset miehetkin paljon komeampia kuin suomalaismiehet.

Mutta kun takana on avioliitto ja pari pitkää suhdetta ulkomaalaisten kanssa, niin tietää, että parempi on tyytyä vain ihailemaan sitä kauneutta... Kulttuuri- ja kielierot voivat tehdä suhteesta todellista taistelua.

• Espanjaan

Missäs päin Espanjaa liikuit? Ite vasta lähdössä ajamaan halki-poikki Espanjan. Kuinkas avoimia ne espanjalaiset naiset oli? Pääseekö helposti juttusille? Pärjäskö englannilla kuinka hyvin?
      Tarkoitus olisi hiukan tutustua paikalliseen "naiskauneuteen".
      No, kai me eksoottiset pohojosen asukkaat vetoamme siellä paremmin kuin täällä kotona, jossa tosiaan tuntuu olevan aika hankalaa edes jututtaa kiinnostavia naisia. Ovat menneet nämä kumppanin kriteerit puolin ja toisin aika tiukoiksi.;)

• tuuheine pensseleineen ja karvasine nilkkoineen :-) Sitäpaitsi etelä-eurooppalaiset naiset on hyvännäköisiä tasan tarkkaan 17 vuotiaaksi asti,Suomalaiset (pohjoismaalaiset) naiset ei sentään rupsahda alta parikymppisinä.

• Man21.

Mä en rumaa naista nähnytkään espanjassa, mutta kyllä alkoi taas oksettaa kun suomeen pääsi. Pystyisipä muuttaa espanjaan.

• karvasista
        Man21. kirjoitti:

Mä en rumaa naista nähnytkään espanjassa, mutta kyllä alkoi taas oksettaa kun suomeen pääsi. Pystyisipä muuttaa espanjaan.

naisista.

• Man21.
        karvasista kirjoitti:

naisista.

NO Enpä sano tuohon mitään.

• Netta

Arvelen, että se on niin että muu kuin mihin on tottunut näyttää aina paremmalta. Suomessa kun on suurin osa melko vaaleita ja oikeasti tummia vähän, niin vaaleat näyttävät tosi pliisuilta sitten tummiin verratessa. Mutta sitten jos olisi kasvanut kulttuurissa, jossa suurin osa on tummia niin puolestaan erottaisi vaalean kauneuden.

Kerroin tässä poikaystävälleni, että tilastojen mukaan Suomessa käytetään rahaa enemmän elektroniikkaan jne kuin vaatteisiin tai kenkiin verrattuna muihin Euroopan maihin. Hän siihen totesi, että eihän suomalaisten tarvitse kun ovat niin kauniita muutenkin. Tuumasin siihen vaan, että niin meillä sanottiin ennen että rumat ne vaan vaatteilla koreilee. Poikaystäväni sukujuuret ovat etelä-euroopasta, vaikkei siellä olekaan kasvanut, joten hänen silmäänsä vaaleus viehättää ja minä taas tykkään siitä, että hänellä on tummat hiukset ja todella pitkät silmäripset, joita harvoilla suomalaisilla on. Eli vastakohdat vetävät puoleensa.

Se täytyy kyllä suomalaisten naisten puolustukseksi sanoa, että heillä on usein hyvin viehättävät kasvot. Todenäköisesti johtuu slaavilaisista korkeista poskipäistä ja pienestä nenästä. Muualla näkee paljon naisia, joilla on ehkä kaunis kroppa, mutta kasvot eivät ole kovinkaan viehättävät.

• Man21.

Mun mielestä suomalainen nainen on tyhmä, tylsä ja aika rumakin. Espanjalaiset nyt vain ovat kauniita ja sopivan tempperamenttisia, eivätkä ole samanlaisia nyrpistelijöitä.

Mutta ei voi mitään, ainakin toistaiseksi pitää kestää. Olisi se hienoa päästä muuttamaan pois suomesta ja eroon suomalaisista naisista. Ja mulla on kokemusta näistä suominaisista, joten puhun asiaa -kusipäitä "kaikki".

• rähmäläinen
        Man21. kirjoitti:

Mun mielestä suomalainen nainen on tyhmä, tylsä ja aika rumakin. Espanjalaiset nyt vain ovat kauniita ja sopivan tempperamenttisia, eivätkä ole samanlaisia nyrpistelijöitä.

Mutta ei voi mitään, ainakin toistaiseksi pitää kestää. Olisi se hienoa päästä muuttamaan pois suomesta ja eroon suomalaisista naisista. Ja mulla on kokemusta näistä suominaisista, joten puhun asiaa -kusipäitä "kaikki".

Vai on klopilla muka kokemusta suominaisista? Enpä kuule oikein usko että sun tuohon 21 ikävuoteen kovin montaa kokemusta mahtuu x)

Mutta mikäs siinä, kyllä tänne nettiin aina lisää paskapuhetta ja paskanpuhujia mahtuu...

• Man21.
        rähmäläinen kirjoitti:

Vai on klopilla muka kokemusta suominaisista? Enpä kuule oikein usko että sun tuohon 21 ikävuoteen kovin montaa kokemusta mahtuu x)

Mutta mikäs siinä, kyllä tänne nettiin aina lisää paskapuhetta ja paskanpuhujia mahtuu...

Kaikki ovat ainakin olleet mulkkuja, joihin olen törmännyt tai seurustellut. Liekö sattumaa...en usko.

• picture this
        Man21. kirjoitti:

Kaikki ovat ainakin olleet mulkkuja, joihin olen törmännyt tai seurustellut. Liekö sattumaa...en usko.

Vai mulkkuja on olleet? Ootko varmasti katellut oikeaa sukupuolta?

Itse olen nainen ja pystyn aivan rehellisesti myöntämään, että espanjalaiset, kreikkalaiset ym. nuoret naiset ovat usein todella kauniita, siroja ja tyylikkäitä. Mutta oletko Man21 pistänyt merkille, että myös etelän nuoret miehet ovat yleensä komeampia, urheilullisempia ja kohteliaampia kuin suomalaiset nuoret miehet? Harvoin tapaa pohjoismaalaisia miehiä, jotka seurustelevat välimerenmaista kotoisin olevien tyttöjen kanssa. Miksikö? No juuri siitä syystä, että tumma, urheilullinen ja kohtelias mies miellyttää myös etelän tyttöjä...

• Rebel
        picture this kirjoitti:

Itse olen nainen ja pystyn aivan rehellisesti myöntämään, että espanjalaiset, kreikkalaiset ym. nuoret naiset ovat usein todella kauniita, siroja ja tyylikkäitä. Mutta oletko Man21 pistänyt merkille, että myös etelän nuoret miehet ovat yleensä komeampia, urheilullisempia ja kohteliaampia kuin suomalaiset nuoret miehet? Harvoin tapaa pohjoismaalaisia miehiä, jotka seurustelevat välimerenmaista kotoisin olevien tyttöjen kanssa. Miksikö? No juuri siitä syystä, että tumma, urheilullinen ja kohtelias mies miellyttää myös etelän tyttöjä...

Olen minäkin matkustellut jonkin verran ja tehnyt matkoillani vertailuja. Missään ei ole niin paljon kaljuja(tai kaljuksi päänsä ajelleita ) kuin Suomessa. Täällä tuntuu olevan muodissa jonkinlainen Brutal-look, eli pitää näyttää rajulta ja niinpä ajellaan pää kaljuksi. Ulkomailla jos näkee kaljuja nuoria miehiä, he ovatkin sitten lähes poikkeuksetta ilmiselviä skinheadeja.
        Etelä-Euroopassa miehet ovat jotenkin feminiinisempiä, pukeutuvat paremmin ja pitävät parempaa huolta ulkonäöstään ja ovat tarkempia yksityiskohtien suhteen, noin keskimäärin siis.

Ja tietenkin käyttävät hillitymmin alkoholia. Toki heilläkin on samassa määrin mielessä "se", mutta ovat iskutouhuissaan hienovaraisempia, lirkuttelevat enemmän.

• Man21.
        picture this kirjoitti:

on naisia olleet...Mikä helvetin kysymys tuo oli?

• espanjalaisen mies
        picture this kirjoitti:

"...etelän nuoret miehet ovat yleensä komeampia, urheilullisempia ja kohteliaampia kuin suomalaiset nuoret miehet?

-Komeus on aika suhteellinen käsitys. Sitäpaitsi suomalainen mies on keskimäärin 5 cm pidempi kuin espanjalainen mies. Urheilullisempia he eivät ole, mistä niin päättelet? Kohteliaampia he kyllä ovat, se täytyy myöntää, mutta suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu sellainen liiallinen kohteliaisuus. Kyllä meitä esim. espanjalaisten tyttöjen kanssa seurustelevia miehiä löytyy jonkin verran. Tottakai jotkut espanjalaiset tytöt pitää kotimaansa pojista, mutta sitten löytyy myös niitä, jotka pitävät ulkomaalaisista. Oma tyttöystäväni (espanjalainen) on Markus Pöyhönen- ja Scandinavian Hunks-fani.
        Minun mielestäni tosin suomalaiset naiset eivät ole ollenkaan rumia ja kyllähän myös etelästäkin löytyy yllättävän paljon ylipainoisia naisia, esim. Kreikka.

• tavalla

No eipä nämä suomi naiset ole pärjänneet missi kisoista puhumattakaan enää maailamalla. Espanjalaiset ovat kauniimpaa rotua ja suomalainen nainen noh.. sanoisinko omanlaisensa ja harvan makuun ehkä sellaisen jolla on hiukan erikoinen maku ja tietenkin useamman suomalaisen makuun kun muusta eivät paljon tiedäkkään.

• picture this

Ei se komeus ole yhtään sen suhteellisempi käsitys kuin kauneuskaan. Kyllähän kaikki tietävät minkälainen on kansainvälinen nais- ja miesihanne nykyään. Jos jonkinlaista vertailua suomalaisten ja espanjalaisten välillä tehtäisiin, uskaltaisin löydä vetoa sen puolesta, että sekä espanjalaiset miehet että naiset sijoittusivat paremmin kuin suomalaiset miehet ja naiset. Tuollaisilla asioilla ei kuitenkaan loppupeleissä ole lähes mitään merkitystä. Halusin vaan tuoda ketjun aloittajalle esiin sen, että Espanjasta löytyy myös mieskomeutta, jonka rinnalla suomalainen mies ei välttämättä pärjää.

Jokainen etsiköön onnensa sieltä mistä haluaa. Ainakin minun silmissäni maailma on täynnä kauniita ihmisiä, eikä minun tarvitse lähteä ulkomaille nähdäkseni hyvännäköisiä miehiä.

Pakko kommentoisa myös tuohon suomalaisnaisten menestykseen kauneuskisoissa maailmalla. Uskoisin, että suhteessa suomalaisten miesmallien menestykseen, suomalaiset naiset on menestyneet aika loistavasti...

• kokemusta

Paria asiaa espanjassa ja kreikassa asuneena...

Etelä-eurooppalaiset naiset eivät tosiaankaan rupsahda ajan myötä ainakaan sen enempää kuin suomalaisetkaan naiset. Päinvastoin, nelikymppinen espanjalaisnainen on usein erittäin vetävä tapaus!

Espanjalaiset naiset ovat myös hyvin oman arvonsa tuntevia. Mua viehättää erityisesti se, että ihan joka poika ei pääse heti sänkyyn asti niiden kanssa, toisin kuin suomessa jossa nainen monesti ihmettelee jos ei pesä kelpaa parin tunnin juttelun jälkeen(!).

Kiihkeimmät yöt olen ehdottomasti viettänyt espanjan yökerhoissa ja silloin ei ole vielä edes päästy kunnolla kakkospesälle!

Kuitenkin, enemmän kuin suomessa, pitää miehellä olla keskimäärin parempi itseluottamus. Perisuomalaisella juroudella ja alemmuuskompleksilla ei saa espanjassa mitään. Pitää todella olla ns. pelimies ja herrasmies loppuun asti. Espanjassa miehen pitää myös pakostakin osata tanssia. Itsekin oli pakko opetella tanssimaan espanjassa. Jotenkin se on siellä onneksi luontevampaa kuin suomessa.

Itseäkin oikein vitutti lauantaina käydä suomessa baarissa. Joiltakin naisilta tulee tosi tylyä tekstiä jos koittaa vähän jutella. Huumorintaju oli näemmä jäänyt kotiin monelta. Erityisesti ihmetyttää se, että jos suominainen seurustelee ja lähtee baariin tyttöporukassa pitään ns. hauskaa niin tarkottaakse sitä, että voi haistatella pokamaan tuleville miehille miten huvittaa? Lapsellista. Onneksi loppuillasta löyty muutama ihan järkeviäkin jutteleva fiksuhko tapaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe