Näin eilen n.klo kahden aikaan päivällä pienlentokoneen lentävän melko matalalla, ja samaan aikaan näin valkoisen kapselin muotoisen kohteen etenevän tasaisella nopeudella ja menevän hahtuvapilven läpi...näköyhteys hävisi kun puita tuli eteen.En usko että oli matkustajalentokone,en erottanut siipiä...kohde vaikutti lentokonetta pienemmältä,eteni silleen lipuen hitaasti eteenpäin.Paikka Lahti.Näkikö joku muu?
mikähän valkoinen kapseli?
17
1393
Vastaukset
- Minä minä
Eihän se sitten voi olla mikään muu kuin UFO!
- ennen kuin
muuksi todetaan. Siis tunnistamaton lentävä esine= UFO.
- minä minä
ennen kuin kirjoitti:
muuksi todetaan. Siis tunnistamaton lentävä esine= UFO.
aivan oikeen. mutta olin eka joka sen sano :)
- SINULLE!
minä minä kirjoitti:
aivan oikeen. mutta olin eka joka sen sano :)
Salve Keisari! Kuolevaiset tervehtivät sinua.
- Pastroni
Sepä se oli. Niillä on varmaan jatkuva liikenne Suomen ilmatilassa, ilman että Suomessa mikään virallinen taho siitä mitään tietäisi.
- minä minä
Minunkin päässäni on vakoilu laitteet. kuka tietää kuin monen?.. meitä se kone vakoilee...
- HUKASSA!
minä minä kirjoitti:
Minunkin päässäni on vakoilu laitteet. kuka tietää kuin monen?.. meitä se kone vakoilee...
Toivoo: Pete 8v. :=)) Heh HEEEEE!
- minä minä
HUKASSA! kirjoitti:
Toivoo: Pete 8v. :=)) Heh HEEEEE!
minä olen 40v
- epäilijä
No mitenkäs tämä keskustelu liittyy tähtitieteeseen, kun kuuhuijausasiatkaan eivät olleet sinun mielestäsi tähtitiedettä, vaan siirsit ne skeptismi-palstalle!
Linjasi taitaa olla hakusessa.- !!!!
Sääliksi käy sinua, no siksi siirryinki www.teide.fi puolelle.. tänne enään kukaan koskaan eksy, ko kaikki poistetaan mitkä on kiinnostavia keskusteluita.
no toi saattas olla kysymys komeetasta. - epäilijä
!!!! kirjoitti:
Sääliksi käy sinua, no siksi siirryinki www.teide.fi puolelle.. tänne enään kukaan koskaan eksy, ko kaikki poistetaan mitkä on kiinnostavia keskusteluita.
no toi saattas olla kysymys komeetasta.Käyn täällä vaan vierailulla joskus.
Kuukeskustelu oli tosi kiinnostava, jonka pistin alulle.
alkup. epäilijä - minä-
epäilijä kirjoitti:
Käyn täällä vaan vierailulla joskus.
Kuukeskustelu oli tosi kiinnostava, jonka pistin alulle.
alkup. epäilijäNo kuuhuijaus väite nyt on täyttä roskaa. jos sulla on tarpeeksi rahaa voit mennä varaamaan ajan maailman suurista observatorioista jotka pystyvät ampumaan lasersäteen sinne kuuhun kuulentojen aikaan jätettyyn peiliin. Voit sitten ihan itse todeta sen peilin olevan siellä.
Nää kuuhuijaus jutut on ihan täyttä roskaa ja kuuluu samaan joukkoon muun fanaattisen usan vastustamisen kanssa. joillakin ihmisillä on kokoajan kehitteillä mitä ihmeellisempiä salaliittoteorioita siitä mitä usa taas on tehnyt. jos kuussa olisi käynyt venäläiset, kukaan tuskin edes kehittelisi tommosia älyvapaita teorioita. - Testatkaapa!
minä- kirjoitti:
No kuuhuijaus väite nyt on täyttä roskaa. jos sulla on tarpeeksi rahaa voit mennä varaamaan ajan maailman suurista observatorioista jotka pystyvät ampumaan lasersäteen sinne kuuhun kuulentojen aikaan jätettyyn peiliin. Voit sitten ihan itse todeta sen peilin olevan siellä.
Nää kuuhuijaus jutut on ihan täyttä roskaa ja kuuluu samaan joukkoon muun fanaattisen usan vastustamisen kanssa. joillakin ihmisillä on kokoajan kehitteillä mitä ihmeellisempiä salaliittoteorioita siitä mitä usa taas on tehnyt. jos kuussa olisi käynyt venäläiset, kukaan tuskin edes kehittelisi tommosia älyvapaita teorioita.Avaappa notepadi ja kirjota siihen teksti
"Moon are not truth" ilman lainaus merkkejä tai rivin vaihtoa, ja tallenna se, ja uudelleen avaa txt tiedosto niin näät jotain salaliittoa tuossa todella on koska toi teksti muuttuu neljöiksi. - 潍湯...
Testatkaapa! kirjoitti:
Avaappa notepadi ja kirjota siihen teksti
"Moon are not truth" ilman lainaus merkkejä tai rivin vaihtoa, ja tallenna se, ja uudelleen avaa txt tiedosto niin näät jotain salaliittoa tuossa todella on koska toi teksti muuttuu neljöiksi.潍湯愠敲渠瑯琠畲桴
- täyty olla
Buranaa.
Itse olen myös havainnut Hennala/Vartiolaakso akselilla pariinki otteeseen selkeästi tuohon viittaavaa liikehdintää. Viimeksi kevät talvella 2006.
-Ei lentokone
-Ei helikopteri
Myös sateliitit ovat aivan liian korkealla.
Yritin asiaa selvittää ilmatieteenlaitoksen kautta. Launeellahan on säähavaintoasema.
Kyseessä saattaisi olla säähavaintopallo.
Joskus näistä on ilmoitettu pikkupräntillä myös päivän lehdessä kun on päässyt karkuun.
Lisäksi Auringonvalo usein heijastaa koneesta siivet piiloon, eikä heijastukset pilveenkä tavattomia.
Kannattaa lukea Tähdet ja Avaruus -lehteä. Viimeksi näitä UFO havaintoja oli ilmoiteltu Venäjän testatessa rakettimoottoreita. Näkyivät Helsinkiin asti, näistä saatiin myös upeita kuvia URSA:laisten bongaamaanana.- joka päivä
noita kapseleita,ne ovat pitkänmatkan koneita reitillä aasiaan.Siivet ei näy koska lentävät erittäin korkealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854