mikähän valkoinen kapseli?

se taivaalla eilen meni?

Näin eilen n.klo kahden aikaan päivällä pienlentokoneen lentävän melko matalalla, ja samaan aikaan näin valkoisen kapselin muotoisen kohteen etenevän tasaisella nopeudella ja menevän hahtuvapilven läpi...näköyhteys hävisi kun puita tuli eteen.En usko että oli matkustajalentokone,en erottanut siipiä...kohde vaikutti lentokonetta pienemmältä,eteni silleen lipuen hitaasti eteenpäin.Paikka Lahti.Näkikö joku muu?

17

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä minä

      Eihän se sitten voi olla mikään muu kuin UFO!

      • ennen kuin

        muuksi todetaan. Siis tunnistamaton lentävä esine= UFO.


      • minä minä
        ennen kuin kirjoitti:

        muuksi todetaan. Siis tunnistamaton lentävä esine= UFO.

        aivan oikeen. mutta olin eka joka sen sano :)


      • SINULLE!
        minä minä kirjoitti:

        aivan oikeen. mutta olin eka joka sen sano :)

        Salve Keisari! Kuolevaiset tervehtivät sinua.


    • Pastroni

      Sepä se oli. Niillä on varmaan jatkuva liikenne Suomen ilmatilassa, ilman että Suomessa mikään virallinen taho siitä mitään tietäisi.

      • minä minä

        Minunkin päässäni on vakoilu laitteet. kuka tietää kuin monen?.. meitä se kone vakoilee...


      • HUKASSA!
        minä minä kirjoitti:

        Minunkin päässäni on vakoilu laitteet. kuka tietää kuin monen?.. meitä se kone vakoilee...

        Toivoo: Pete 8v. :=)) Heh HEEEEE!


      • minä minä
        HUKASSA! kirjoitti:

        Toivoo: Pete 8v. :=)) Heh HEEEEE!

        minä olen 40v


    • epäilijä

      No mitenkäs tämä keskustelu liittyy tähtitieteeseen, kun kuuhuijausasiatkaan eivät olleet sinun mielestäsi tähtitiedettä, vaan siirsit ne skeptismi-palstalle!
      Linjasi taitaa olla hakusessa.

      • !!!!

        Sääliksi käy sinua, no siksi siirryinki www.teide.fi puolelle.. tänne enään kukaan koskaan eksy, ko kaikki poistetaan mitkä on kiinnostavia keskusteluita.

        no toi saattas olla kysymys komeetasta.


      • epäilijä
        !!!! kirjoitti:

        Sääliksi käy sinua, no siksi siirryinki www.teide.fi puolelle.. tänne enään kukaan koskaan eksy, ko kaikki poistetaan mitkä on kiinnostavia keskusteluita.

        no toi saattas olla kysymys komeetasta.

        Käyn täällä vaan vierailulla joskus.
        Kuukeskustelu oli tosi kiinnostava, jonka pistin alulle.
        alkup. epäilijä


      • minä-
        epäilijä kirjoitti:

        Käyn täällä vaan vierailulla joskus.
        Kuukeskustelu oli tosi kiinnostava, jonka pistin alulle.
        alkup. epäilijä

        No kuuhuijaus väite nyt on täyttä roskaa. jos sulla on tarpeeksi rahaa voit mennä varaamaan ajan maailman suurista observatorioista jotka pystyvät ampumaan lasersäteen sinne kuuhun kuulentojen aikaan jätettyyn peiliin. Voit sitten ihan itse todeta sen peilin olevan siellä.

        Nää kuuhuijaus jutut on ihan täyttä roskaa ja kuuluu samaan joukkoon muun fanaattisen usan vastustamisen kanssa. joillakin ihmisillä on kokoajan kehitteillä mitä ihmeellisempiä salaliittoteorioita siitä mitä usa taas on tehnyt. jos kuussa olisi käynyt venäläiset, kukaan tuskin edes kehittelisi tommosia älyvapaita teorioita.


      • Testatkaapa!
        minä- kirjoitti:

        No kuuhuijaus väite nyt on täyttä roskaa. jos sulla on tarpeeksi rahaa voit mennä varaamaan ajan maailman suurista observatorioista jotka pystyvät ampumaan lasersäteen sinne kuuhun kuulentojen aikaan jätettyyn peiliin. Voit sitten ihan itse todeta sen peilin olevan siellä.

        Nää kuuhuijaus jutut on ihan täyttä roskaa ja kuuluu samaan joukkoon muun fanaattisen usan vastustamisen kanssa. joillakin ihmisillä on kokoajan kehitteillä mitä ihmeellisempiä salaliittoteorioita siitä mitä usa taas on tehnyt. jos kuussa olisi käynyt venäläiset, kukaan tuskin edes kehittelisi tommosia älyvapaita teorioita.

        Avaappa notepadi ja kirjota siihen teksti
        "Moon are not truth" ilman lainaus merkkejä tai rivin vaihtoa, ja tallenna se, ja uudelleen avaa txt tiedosto niin näät jotain salaliittoa tuossa todella on koska toi teksti muuttuu neljöiksi.


      • 潍湯...
        Testatkaapa! kirjoitti:

        Avaappa notepadi ja kirjota siihen teksti
        "Moon are not truth" ilman lainaus merkkejä tai rivin vaihtoa, ja tallenna se, ja uudelleen avaa txt tiedosto niin näät jotain salaliittoa tuossa todella on koska toi teksti muuttuu neljöiksi.

        潍湯愠敲渠瑯琠畲桴


    • täyty olla

      Buranaa.

    • Itse olen myös havainnut Hennala/Vartiolaakso akselilla pariinki otteeseen selkeästi tuohon viittaavaa liikehdintää. Viimeksi kevät talvella 2006.

      -Ei lentokone
      -Ei helikopteri

      Myös sateliitit ovat aivan liian korkealla.

      Yritin asiaa selvittää ilmatieteenlaitoksen kautta. Launeellahan on säähavaintoasema.

      Kyseessä saattaisi olla säähavaintopallo.

      Joskus näistä on ilmoitettu pikkupräntillä myös päivän lehdessä kun on päässyt karkuun.

      Lisäksi Auringonvalo usein heijastaa koneesta siivet piiloon, eikä heijastukset pilveenkä tavattomia.

      Kannattaa lukea Tähdet ja Avaruus -lehteä. Viimeksi näitä UFO havaintoja oli ilmoiteltu Venäjän testatessa rakettimoottoreita. Näkyivät Helsinkiin asti, näistä saatiin myös upeita kuvia URSA:laisten bongaamaanana.

    • joka päivä

      noita kapseleita,ne ovat pitkänmatkan koneita reitillä aasiaan.Siivet ei näy koska lentävät erittäin korkealla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe