6viikkoa ja -23kg

cambridgekuuri

tämä on ainut jolla kilot lähtee. olen itse kokeillut ja en voi tyytyväisempi olla. ei ole vielä ketään joka ei olisi laihtunut tällä koska syöt vain vähän alle 500kaloria päivässä ja jaksaa tosi hyvin koska siinä on kaikki vitamiinit mitä ihminen tarvitsee ja energiaa on tuplasti enemmän kuin ennen jo kun aloitat kuurin niin neljäntenä päivänä tulee energiaa.tiedän yhen joka on laihuttanut tällä 30kg vuosi sitten ja syönyt sen jälkeen tavallisesti niin paino on pudonnut vielä 2kg.

39

23094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhti

      Paljonko tuo maksaa? Entä tarkemmin, mitä pussit sisältävät? Olisi kiva, jos viitsisit vaikka paketin kyljestä naputella ravintosisältöä ja valmistusaineita, niin voisi verrata vaikka Nutrilettiin. Nutrilettin olen kokenut hyväksi. Ainoa ongelma on hinta. Edullisempi vaihtoehto saattaisi kiinnostaa.

      • cambridgekuuri

        viikon annos maksaa 55e elisyöt 3pussia per päivä saat juoda kahvia ja teetä ilman sokeria ja maitoa niin paljon kuin haluat 3litraa vettä päivässä.pussit on tosi hyvän makusia on suolasia sienikeitto, kasviskeitto, kanakeitto ja tomaattikeitto ja makeita on kaakao, vanilja, banaani, kaputsiino, minttusuklaa ja mansikka ja sekoittaa kylmään veteen on kuin pirtelöä.tässä sitten ravintilisiä per annos eli 1pussi energiaa/kcal 677/160 proteiini 16.7g hiilihydraattia 16.7g sokeri 14.2g rasvaa 2.8g josta mättat0.8 kostfiber1.1g vitamiini a 255.0 vitamiini d 1.7 vitamiini e 3.9 vitamiini k 23.7 tiamin 0.5 riboflamin 0.7 niacin 6.5 vitamiini b6 0.9 folacin 69.0 vitamiini b12 1.0 pantotensyra 2.1 biotin 50.0 askorbinsyra 20.0 kalcium352.6 fostor 335.4 mangnesium 120.0 rautaa 5.0 zink 5.0 koppar 0.7 jod 50.0mangan 0.9 krom 20.6 selen 27.0 molydben 86.0 fluor 0.5 natrium 0.6 kalium 0.8 klorid 1.1 siinä se sitten oli, toivottavasti saat selville kun tämä paketti on vain ruotsiksi kun se on tullut ruotsista ne käyttää siellä 2 sairaalassa tä niissä laihutusosastoissa


      • .....
        cambridgekuuri kirjoitti:

        viikon annos maksaa 55e elisyöt 3pussia per päivä saat juoda kahvia ja teetä ilman sokeria ja maitoa niin paljon kuin haluat 3litraa vettä päivässä.pussit on tosi hyvän makusia on suolasia sienikeitto, kasviskeitto, kanakeitto ja tomaattikeitto ja makeita on kaakao, vanilja, banaani, kaputsiino, minttusuklaa ja mansikka ja sekoittaa kylmään veteen on kuin pirtelöä.tässä sitten ravintilisiä per annos eli 1pussi energiaa/kcal 677/160 proteiini 16.7g hiilihydraattia 16.7g sokeri 14.2g rasvaa 2.8g josta mättat0.8 kostfiber1.1g vitamiini a 255.0 vitamiini d 1.7 vitamiini e 3.9 vitamiini k 23.7 tiamin 0.5 riboflamin 0.7 niacin 6.5 vitamiini b6 0.9 folacin 69.0 vitamiini b12 1.0 pantotensyra 2.1 biotin 50.0 askorbinsyra 20.0 kalcium352.6 fostor 335.4 mangnesium 120.0 rautaa 5.0 zink 5.0 koppar 0.7 jod 50.0mangan 0.9 krom 20.6 selen 27.0 molydben 86.0 fluor 0.5 natrium 0.6 kalium 0.8 klorid 1.1 siinä se sitten oli, toivottavasti saat selville kun tämä paketti on vain ruotsiksi kun se on tullut ruotsista ne käyttää siellä 2 sairaalassa tä niissä laihutusosastoissa

        Varmasti tuolla laihtuu, mutta terveelliseksi tuota sisältöä ei voi sanoa. Lihas palaa ja läski on ikuista. Tuo vetää parissa viikossa kropan paastotilaan ja silloin kulutusta minimoidaan ja vararavinnosta (rasvasta pidetään kiinni). Kulutus minimoidaan mm. polttamalla turhat lihakset energiaksi (jatkossa siis kulutus pienempää ja lihominen helpompaa paskempi kunto tottakai). Rasvaa aivan liian vähän normaaliin rasva-aineenvaihduntaan. Miksi hiilarista suurin osa sokeria? Nopeat insuliinipiikit? Mikä idea? Kuitua minimaalisesti.

        Noita käytetään todella vain erikoistarkoituksissa. Ainut mihin tuollaista normaalitilanteessa (sairaalan ulkopuolella) voisi ajatella olisi yksittäisille dieettipäiville normaalin dieetin (tarkoittaa ruokavaliota muuten) oheen. Ei ainakaan tuolla kannata laihduttamista aloittaa. Ei heti alkuun kannata pistää aineenvaihduntaa sekaisin.

        Lyhyessä ajassa saa tuloksia, pidemmällä juoksulla löysän säkin itsestään.


      • Minä vain
        ..... kirjoitti:

        Varmasti tuolla laihtuu, mutta terveelliseksi tuota sisältöä ei voi sanoa. Lihas palaa ja läski on ikuista. Tuo vetää parissa viikossa kropan paastotilaan ja silloin kulutusta minimoidaan ja vararavinnosta (rasvasta pidetään kiinni). Kulutus minimoidaan mm. polttamalla turhat lihakset energiaksi (jatkossa siis kulutus pienempää ja lihominen helpompaa paskempi kunto tottakai). Rasvaa aivan liian vähän normaaliin rasva-aineenvaihduntaan. Miksi hiilarista suurin osa sokeria? Nopeat insuliinipiikit? Mikä idea? Kuitua minimaalisesti.

        Noita käytetään todella vain erikoistarkoituksissa. Ainut mihin tuollaista normaalitilanteessa (sairaalan ulkopuolella) voisi ajatella olisi yksittäisille dieettipäiville normaalin dieetin (tarkoittaa ruokavaliota muuten) oheen. Ei ainakaan tuolla kannata laihduttamista aloittaa. Ei heti alkuun kannata pistää aineenvaihduntaa sekaisin.

        Lyhyessä ajassa saa tuloksia, pidemmällä juoksulla löysän säkin itsestään.

        Kyllä tuo on ihan tutkittu ja tosiasia on se, että niinkauan kuin ihmisellä on ylipainoa, tätä voi käyttää eikä todellakaan polta lihaksia ;)


      • runkimanki
        Minä vain kirjoitti:

        Kyllä tuo on ihan tutkittu ja tosiasia on se, että niinkauan kuin ihmisellä on ylipainoa, tätä voi käyttää eikä todellakaan polta lihaksia ;)

        Ai ei polta lihaksia? Tuossahan on saatana vain 45g proteiinia per päivä eli ei kyllä todellakaan riitä lihasten ylläpitoon.


    • barbababa

      sais nyt edes kilon viikossa pois...

    • .....

      23 kiloa rasvaa olisi 9000 kcal x 23 = 207000kcal.

      207 000kcal / 6vk =4928 kcal päivä....

      Millä saat tuollaisen vajeen aikaiseksi kun vielä syöt 500 kcal päivässä. Sinun pitäisi kuluttaa siis n. 5500 kaloria päivässä, jotta voisi edes kuvitella rasvan palavan tuon 23 kiloa 6 viikossa..

      Ymmärrät varmaan, että lihas menee ja kroppa kuivuu hetkellisesti. Rasvaa tuosta tuskin on montaakaan kiloa. Se vaan on mahdotonta.

      • asabella

        Olen kyllä sitä mieltä, että ei kaikki ylimääräinen minussa ole rasvaa, iso osa on nesteturvotusta ja siitä on yhtä ihana päästä eroon kuin pelkästään rasvasta. Paljon paremmalta näytän peilissä nyt ja painan vähemmän, se riittää.


    • cambridgekyyri

      no minä ainakin olen tyytyväinen nyt on jopa vyötärökin jota ei ennen ole ollut ja vaatteet on saanut pienentää ja ostaa uusia en olisi ikinä uskonut tätä.

      • on tavallinen

        VLCD-tuote,ei nähtävästä täällä meillä myytävissä.
        Aivan vastaavia löytyy meiltäkin,niitäkin käytetään mm. sairaaloissa kun potilaan paino pitää saada nopeasti alas esim. leikkauksen takia.


    • Todella ylipainoinen

      Pitäisi saada painoa pois juuri selkäsairauden vuoksi, olin vastikään sairaalassa, jossa lääkäri kehotti laihduttamaan, mutta liikkua en voi sairauteni vuoksi, joten olen kovin kiinnostunut tästä tuotteesta.
      Kertoisitko, ketjun aloittaja tuotteen nimen,hinnan ja mistä sitä saa, jospa painon pudotessa saisin selkäkivunkin helpottumaan.

      • ***

        Cambridgekuurin viikkohinta on muistaakseni 55 € ns. puhtaalla kuurilla (eli siinä syödään vain ateriankorvikkeita).
        Lisätietoja ja konsulenttien yhteystiedot löydät seuraavasta nettiosoitteesta:
        http://www.cambridgekuuri.com


      • ..on nutriin?
        *** kirjoitti:

        Cambridgekuurin viikkohinta on muistaakseni 55 € ns. puhtaalla kuurilla (eli siinä syödään vain ateriankorvikkeita).
        Lisätietoja ja konsulenttien yhteystiedot löydät seuraavasta nettiosoitteesta:
        http://www.cambridgekuuri.com

        Eli osaisiko joku sanoa sen eron nutrilettiin?


      • kuuraus
        ..on nutriin? kirjoitti:

        Eli osaisiko joku sanoa sen eron nutrilettiin?

        Käytännön ero on nopeasti energiamäärässä per
        vuorokausi, cambridgekuurissa kaloreita miltei
        puolet vähemmän.

        Makuasia on taas sitten oma juttunsa...Pidin
        enemmän cambridgekuurin makuvaihtoehdoista.


    • 110kg

      tänä tänään torstai aamuna -2,8 kg

    • Punnuksia ylös

      Kuudessa viikossa ei voi lähteä 23 kg rasvakudosta. Muutenkin lukema kuulostaa epäuskottavalta. Jos lähtöpaino on pitkästi yli 10 kiloa niin silloin tällainen pudotus on mahdollista. Läskiä ei kuitenkaan voi lähteä enempää kuin kilo viikossa, joten näillä rysäyskuureilla lähtee ne viimeisetkin lihakset ja kuurin jälkeen peruskulutus on tosi alhainen ja lihoo todella vähästä. Itse tunnen kaksi, jotka laihtuivat noin 20 kg Nutrilett-kuurilla, mutta vuoden päästä molemmat olivat taas läskejä.

    • Hohhoijaah

      Miksi mielestänne on helpompaa syödä jotakin jauhepusseja ja olla samalla syömättä mitään ylimääräistä, kuin syödä sopiva määrä oikeaa ruokaa, ja olla syömättä mitään ylimääräistä? Mitä järkeä on korvata se ruoka maustetulla jauholla? jos kerran löytyy itsehillintää olla syömättä muuta sen lisäksi, eikö voisi vain rajoittaa syömisiään ilman jauhepusseja? En tajua.

      Eihän tuo itse ain laihduta, vaan se, että siinä on vähemmän kaloreja ja hiilihydraatteja, kuin muulloin olette syöneet. Kaloreja ja hiilareita vähentämällä saman tuloksen saavuttaa ihan ilman jauhojakin.

      • laihduttaa

        pusseilla niin antaa laihduttaa. Kyllä aikuinen ihminen sen asian on miettinyt. Jos olisit ylipainoinen et kirjoittelisi noin negatiivisesti. Sehän pusseissa on hyvä se alkuunlähtö. Pienessä ajassa nopeasti painoalas. Motivaatio kasvaa ja on helpompi siirtyä kevennettyyn painonhallintaan ja muutoksiin ruokailun suhteen. Annetaan jokaisen pudottaa painoaan kuten haluaa. TSEMPPIÄ kaikille painoaan pudottaville. Onnistutte kyllä.


      • Sjölle/Espoo
        laihduttaa kirjoitti:

        pusseilla niin antaa laihduttaa. Kyllä aikuinen ihminen sen asian on miettinyt. Jos olisit ylipainoinen et kirjoittelisi noin negatiivisesti. Sehän pusseissa on hyvä se alkuunlähtö. Pienessä ajassa nopeasti painoalas. Motivaatio kasvaa ja on helpompi siirtyä kevennettyyn painonhallintaan ja muutoksiin ruokailun suhteen. Annetaan jokaisen pudottaa painoaan kuten haluaa. TSEMPPIÄ kaikille painoaan pudottaville. Onnistutte kyllä.

        Keho menee n. 5 päivässä ketoosiin. Ketoosista voitte lukea tuolta goolaamalla ja todellakin rasva palaa hirmusta vauhtia! Eron muihin dieetteihin huomaa että rasva nimeomaan lähtee oikeista paikoista palamaan. Olen laihtunut ihan erilailla kun koskaan aiemmin ja paksut käsivartenikin lähti samantien kapenemaan kun ennen ne on ollut "hoikkanakin" läskit. Nyt kun olen 37kg laihtunut nutriletin pussikeitoilla ( olin 16 viikkoa ) niin kyllä vartaloni on todellakin paremman mallinen kuin koskaan aikuisiällä. vyötärö tullut esiin ja käsivarret hoikat ja posket on hoikat.
        Minä ainakin olin lähes 100kg läski pallo joka oli niin löysä että koko kehoni oli kyllä ihan läskiä ja rasvaa eikä yhtään lihasta :D
        Ei ruoalla saa vastaavia tuloksia samnalisella vauhdilla ja tätä nutrilettia ainakin lääkärit ja terveydenhoitajat suosittelee ja sairaalat vetää oikein 10 viikon laihdutusryhmiäkin!
        Paras dieetti ikinä kuten muutkin pussikeittodieetit, samoihin tuloksiin pääsee kaikilla pussikeittovalmisteilla joten sillä kannattaa olla minkä maut miellyttää!


      • röf
        Sjölle/Espoo kirjoitti:

        Keho menee n. 5 päivässä ketoosiin. Ketoosista voitte lukea tuolta goolaamalla ja todellakin rasva palaa hirmusta vauhtia! Eron muihin dieetteihin huomaa että rasva nimeomaan lähtee oikeista paikoista palamaan. Olen laihtunut ihan erilailla kun koskaan aiemmin ja paksut käsivartenikin lähti samantien kapenemaan kun ennen ne on ollut "hoikkanakin" läskit. Nyt kun olen 37kg laihtunut nutriletin pussikeitoilla ( olin 16 viikkoa ) niin kyllä vartaloni on todellakin paremman mallinen kuin koskaan aikuisiällä. vyötärö tullut esiin ja käsivarret hoikat ja posket on hoikat.
        Minä ainakin olin lähes 100kg läski pallo joka oli niin löysä että koko kehoni oli kyllä ihan läskiä ja rasvaa eikä yhtään lihasta :D
        Ei ruoalla saa vastaavia tuloksia samnalisella vauhdilla ja tätä nutrilettia ainakin lääkärit ja terveydenhoitajat suosittelee ja sairaalat vetää oikein 10 viikon laihdutusryhmiäkin!
        Paras dieetti ikinä kuten muutkin pussikeittodieetit, samoihin tuloksiin pääsee kaikilla pussikeittovalmisteilla joten sillä kannattaa olla minkä maut miellyttää!

        Yksi asia ihmetyttää...suurin osa lihoo pitkän ajan kuluessa mutta laihtua pitäisi yhdessä yössä. Jos haluaa loppuelämänsä pysyä kunnossa ja normaalipainossa, on elämäntapojen muutos a ja o, jotta saavutettu paino pysyisi. Hienoa, jos on voinut laihtua paljon mutta onko laihdutuksenkin tapahduttava keinoja kaihtamatta?


      • ei ?

        >

        Niin, joillekin tuollainen totaalikieltäytyminen on parempi vaihtoehto kuin vähentäminen.

        >

        Saa kalorit alas, mutta tarvittavat mikroravinteet (ja makro-) tulevat kuitenkin.

        >

        Joidenkin itsehillintä ei riitä siihen, että rajoittaa syömistään tietyssä vaiheessa. Pussit sitten auttavat ensiin laihtumaan, mutta luonnollisesti sen jälkeen on pakko opetella uuden elintavat. Toki tuollainen "katkaisuhoito" voi auttaa irrottautumaan vanhoista tavoista.

        >

        Mutta noin pienillä kaloreilla ei saa tarvittavia ravintoaineita, jos syö ns. normaalia ruokaa.


      • noh !
        Sjölle/Espoo kirjoitti:

        Keho menee n. 5 päivässä ketoosiin. Ketoosista voitte lukea tuolta goolaamalla ja todellakin rasva palaa hirmusta vauhtia! Eron muihin dieetteihin huomaa että rasva nimeomaan lähtee oikeista paikoista palamaan. Olen laihtunut ihan erilailla kun koskaan aiemmin ja paksut käsivartenikin lähti samantien kapenemaan kun ennen ne on ollut "hoikkanakin" läskit. Nyt kun olen 37kg laihtunut nutriletin pussikeitoilla ( olin 16 viikkoa ) niin kyllä vartaloni on todellakin paremman mallinen kuin koskaan aikuisiällä. vyötärö tullut esiin ja käsivarret hoikat ja posket on hoikat.
        Minä ainakin olin lähes 100kg läski pallo joka oli niin löysä että koko kehoni oli kyllä ihan läskiä ja rasvaa eikä yhtään lihasta :D
        Ei ruoalla saa vastaavia tuloksia samnalisella vauhdilla ja tätä nutrilettia ainakin lääkärit ja terveydenhoitajat suosittelee ja sairaalat vetää oikein 10 viikon laihdutusryhmiäkin!
        Paras dieetti ikinä kuten muutkin pussikeittodieetit, samoihin tuloksiin pääsee kaikilla pussikeittovalmisteilla joten sillä kannattaa olla minkä maut miellyttää!

        >

        No, ei se sen nopeampaa pala kuin kalorivaje antaa ymmärtää.

        >

        Mikään dieetti ei vaikuta siihen, mistä rasva palaa. Se palaa tasaisesti kaikkialta. Nopea muutos sen sijaan voi saada asian näyttämään "ihan niin kuin".

        >

        Onnittelut. Hieno suoritus.

        Nyt vaan sitten opettelet syömisen kokonaan uudestaan, ettei kilot ropise takaisin.


        Nutreissa ei siis tapahdu mitään mystistä vaan se on ihan samaa "kalori on kalori" -hommaa kuin ihan kaikki laihdutustavat. Tuossa homma vaan viedään nopeasti läpi. Ainoa ohjeeni on, että muistakaa punttitreeni kun olette ENE-kuurilla. Se säästää (ja jopa lisää) lihaskudosta. Noin alhaisen kalorimäärän kuurilla treeni on ehdottoman tärkeää.


      • maijariittastiina
        ei ? kirjoitti:

        >

        Niin, joillekin tuollainen totaalikieltäytyminen on parempi vaihtoehto kuin vähentäminen.

        >

        Saa kalorit alas, mutta tarvittavat mikroravinteet (ja makro-) tulevat kuitenkin.

        >

        Joidenkin itsehillintä ei riitä siihen, että rajoittaa syömistään tietyssä vaiheessa. Pussit sitten auttavat ensiin laihtumaan, mutta luonnollisesti sen jälkeen on pakko opetella uuden elintavat. Toki tuollainen "katkaisuhoito" voi auttaa irrottautumaan vanhoista tavoista.

        >

        Mutta noin pienillä kaloreilla ei saa tarvittavia ravintoaineita, jos syö ns. normaalia ruokaa.

        Kun ei riittävää itsekuria ole löytynyt..pakko se on sitten aloittaa laihduttaan esim tuollaisella Nutrilett soppakuurilla.Siinä ainakin tuloksia tulee nopiaan, eikä oo jatkuvasti huono omatunto kuten tuossa "vähennän syömisen määrää",ja koitan syödä terveellisesti-systeemissä..jos vaikka sattuukin lipsahtaan herkuttelun puolelle.

        Painon pudotessa vatsalaukku kutistuu..ja samalla muutoinkin oppii kuuntelemaan omaa kehoa l. ei enää vain napostellen syö,vaan ainoastaan silloin kun on oikeasti nälkä.
        Ylipainohan on monellekin tullut juuri tuosta "napostelusta"..ja siitä tavasta on tosi vaikea päästä eroon.Siihenkin auttaa Nutraaminen..tiedät paljonko kaloreita päivässä saat..eikä tarvitse punnita,ja muutoin miettiä mitä ja minkä verran olisi syödä "oikein".

        Puolustelen Nutrilettia, koska sillä on oikeesti tuloksia syntynyt.Viime vuonna osaNutrasin lähes 15 kiloa kehosta pois...ja nyt jatkan samalla systeemillä,tosin täysnutraan jolloin odotan tuloksiakin enempi syntyvän.Lisäks käyn joka päivä parin tunnin kävelylenkillä, ja fillaroin ja töissäkin liikuntaa saan riittävästi..Itsellä on vielä liki 20 kilon painon pudotus eessä..mutta se,etteivät ne aiemmin(vuosi sitten) pudotetut kilot ole tulleet takaisin..se jo kertoo tuotteesta jotakin.


      • -Amanda-
        maijariittastiina kirjoitti:

        Kun ei riittävää itsekuria ole löytynyt..pakko se on sitten aloittaa laihduttaan esim tuollaisella Nutrilett soppakuurilla.Siinä ainakin tuloksia tulee nopiaan, eikä oo jatkuvasti huono omatunto kuten tuossa "vähennän syömisen määrää",ja koitan syödä terveellisesti-systeemissä..jos vaikka sattuukin lipsahtaan herkuttelun puolelle.

        Painon pudotessa vatsalaukku kutistuu..ja samalla muutoinkin oppii kuuntelemaan omaa kehoa l. ei enää vain napostellen syö,vaan ainoastaan silloin kun on oikeasti nälkä.
        Ylipainohan on monellekin tullut juuri tuosta "napostelusta"..ja siitä tavasta on tosi vaikea päästä eroon.Siihenkin auttaa Nutraaminen..tiedät paljonko kaloreita päivässä saat..eikä tarvitse punnita,ja muutoin miettiä mitä ja minkä verran olisi syödä "oikein".

        Puolustelen Nutrilettia, koska sillä on oikeesti tuloksia syntynyt.Viime vuonna osaNutrasin lähes 15 kiloa kehosta pois...ja nyt jatkan samalla systeemillä,tosin täysnutraan jolloin odotan tuloksiakin enempi syntyvän.Lisäks käyn joka päivä parin tunnin kävelylenkillä, ja fillaroin ja töissäkin liikuntaa saan riittävästi..Itsellä on vielä liki 20 kilon painon pudotus eessä..mutta se,etteivät ne aiemmin(vuosi sitten) pudotetut kilot ole tulleet takaisin..se jo kertoo tuotteesta jotakin.

        on menossa kolmas päivä Cambridgellä, ja painoa lähtenyt -3,5kg :) Ensimmäinen päivä oli pahin, ihan järkyttävä nälkä vaivas koko päivän.. Nyt olo on hyvä, ja nälän tunnetta ei juurikaan ole. Tsemppiä kaikille laihduttajille! Itselläni tavoitteena olis pudottaa 10-14kg.


      • k
        -Amanda- kirjoitti:

        on menossa kolmas päivä Cambridgellä, ja painoa lähtenyt -3,5kg :) Ensimmäinen päivä oli pahin, ihan järkyttävä nälkä vaivas koko päivän.. Nyt olo on hyvä, ja nälän tunnetta ei juurikaan ole. Tsemppiä kaikille laihduttajille! Itselläni tavoitteena olis pudottaa 10-14kg.

        no asiasta voidaan olla niin montaa mieltä kun on laihduttajaakin. Olen harrastanut vuoden verran ruokavaliomuutoksen tuomaa laihtumista(-15kg) ja lisännyt liikuntaa joka toiselle päivälle. nyt on tullut sit tälläinen jämähdysvaihe jossa ei tapahdu mitään joten huomenna aika cambridgekuurineuvojalle. saisi loput 15kg pois sen avulla koska SYÖDÄ OIKEIN osaan jo!!!!!!!! Joten IHAN sama palaako lihas vai mitä lie, paino se on mikä on jokapaikassa se määräävä tekijä jos kyse on terveydestä.


      • bewitch
        laihduttaa kirjoitti:

        pusseilla niin antaa laihduttaa. Kyllä aikuinen ihminen sen asian on miettinyt. Jos olisit ylipainoinen et kirjoittelisi noin negatiivisesti. Sehän pusseissa on hyvä se alkuunlähtö. Pienessä ajassa nopeasti painoalas. Motivaatio kasvaa ja on helpompi siirtyä kevennettyyn painonhallintaan ja muutoksiin ruokailun suhteen. Annetaan jokaisen pudottaa painoaan kuten haluaa. TSEMPPIÄ kaikille painoaan pudottaville. Onnistutte kyllä.

        Aivan ihana ja positiivinen palaute... Mukavaa lukea.. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle


      • SiiaMinäkin
        -Amanda- kirjoitti:

        on menossa kolmas päivä Cambridgellä, ja painoa lähtenyt -3,5kg :) Ensimmäinen päivä oli pahin, ihan järkyttävä nälkä vaivas koko päivän.. Nyt olo on hyvä, ja nälän tunnetta ei juurikaan ole. Tsemppiä kaikille laihduttajille! Itselläni tavoitteena olis pudottaa 10-14kg.

        Mulla ei ole nälkä vaivannut kun syödä pitää viis kertaa päivässä. Aiemmin söin kerran pari päivässä ihan törkeitä määriä. Tavoitteena se että vatswalaukku pienenee ja on stten helpompi syödä vähemmän kun siirtyy normaaliin ruokaan.


    • Hiljaa hyvä tulee

      näin.
      Itse olen kokeillut monia laihdutus dieettejä, ohjelmia ja ruokavalioita. Mutta ehdottomasti parhaiten ovat toimineet tämä ja tämä
      Ihan tuohon en kyllä kyennyt kuin kuudessa viikossa 23 kg, mutta9 kg lähti noin 8 viikossa ja on pysynyt poissa!!

      • JustusMustus

        5kk ja 36kg nutriletilla ja xtravaganalla ja kilon kiloa ei ole painoa takasin tullut ja nyt täällä jatkan ja toista viikkoa olen ja nyt 2 viikossa lähtenyt 5kg ja tavote on vielä 5-10kg ni sit olen LAIHA!!! Koko ikäni olen ollut läski ja nyt ku on näin helppo keino saaha paino pois ni haluun oikeesti laihaksi/hoikaksi en pelkästään vain sopusuhteiseksi :)! Suosittelen ihan oikeasti kaikille!


      • mussuttelija
        JustusMustus kirjoitti:

        5kk ja 36kg nutriletilla ja xtravaganalla ja kilon kiloa ei ole painoa takasin tullut ja nyt täällä jatkan ja toista viikkoa olen ja nyt 2 viikossa lähtenyt 5kg ja tavote on vielä 5-10kg ni sit olen LAIHA!!! Koko ikäni olen ollut läski ja nyt ku on näin helppo keino saaha paino pois ni haluun oikeesti laihaksi/hoikaksi en pelkästään vain sopusuhteiseksi :)! Suosittelen ihan oikeasti kaikille!

        olen aloittanut tiistaina´cambridge kuurin ja todella tyytyväinen, paino lähtenyt tippumaan ihan kohinalla ja sehän tämän tarkoitus onkin, saada lähtölaukaus, tähään ikään mennessä (56v) on tullut kokeiltua kaikenlaista ja tämä on ehdottamasti paras, saat kaikki ´vitamiinit ja hivenaineet eikä ole edes nälkä, olen lisännyt keittoihin mausteita ja kerran päivässä kananmunan, päänsärkyä ei ole vielä ollut, mutta toka päivänä tuli heikotus, kun lähdin puolukkaan, kun oli niin kaunis päivä, juo vain tarpeeksi nesteitä se on tärkeä, suosittelen kaikille, jotka kamppailevat liikalihavuuden parissa!


    • pataatti

      Elikä tämä touhu maksaa yli 200€ kk voi herran pieksut tätä touhua,mi-
      nulla on tullut laihdutus maksaa noin 80€ kk paino pudonnut 23 KG
      7 :ssä viikossa eikä ole ollut nälkä minään päivänä.Miten tähän on pä-
      ästy ruoka valjo uusiksi,peruna/vaalee leipä/sokerit minimiin/täys-
      maito ja mikä tärkein annoskoko kolmannekseen ei mitään ahmimista
      on hyvä niksi kun juo pari lasia vettä ennen kun alat syömään niin vat-
      sa tuntuu täydemmältä.No mitä tilalle kanaa/kalaa/vihanneksia ka-
      na munia ja soija rouhetta niistä saa proteinia/näkkileipää/pataattia/
      tomaattia/kaalikeittoa ainakin pari kertaa viikossa/parsaa vettä pari
      kolme litraa päivässä että aineenvaihdunta pelaa koska tämähän on
      homman ydin.Kaksi asiaa täytyy muistaa proteinin saanti on tärkeä
      toinen asia syötävä säännöllisesti noin 3-4 tunnin välillä välipalaksi
      kelpaa vaikka näkkileivän pala,

      • näinonx

        Älä valehtele. Et ole mitenkään voinut pudottaa seitsemässä viikossa 23 kiloa. Se on mahdottomuus.


      • 50kg

        EN muuten valehtele tästä on todiste Lahden Akuutti 24:ss joku vaan pitää tätä mahdottomana jolla ei ole kanttia eikä usko omiin kykyihin
        sinun pitäisi pystyä perustelemaan väitteesi.Tämä asia ei liity tähän
        mutta ihminen pystyy oikeastaan mihin vaan,katselin tässä yhtenä
        iltapäivänä TV ohjelman jossa eräs mies juoksi lapissa maranoonin
        pakkasessa uimahousut jalassa pelkät sandaalit jalassa ja oli pakkasta,kukaan ei oikein uskonut tähän oli ulkomailta kuvaus ryh-
        miä kuvaamassa tätä tapausta ,maaliin päästyään otti kaljat tämä
        tapaus löytyy ilmeisesti netistä.Laihdutuksesta sen verran että tässä
        joskus tämä Mikko Kivinen laihdutti vuodessa 50 KG että siitäs
        sait sen mahdottomuuden kanssa.Tämmöset ihmiset jotka ei pys-
        ty perustelemaan asiaa niin voi olla sanomatta mitään.


    • Laiskuri

      Tuttavat laihduttivat itseään C-kuurilla. Siirtyivät itse konsulenteiksi ja myivät kuureja tuttaville. Kas kummaa, kun saivat kilonsa takaisin lopetettuaan kuurin ja ovat vielä pulskempia! Silti myyvät sontaa toisille.
      Tapaamani sairaanhoitaja sanoi sen auttavan yhden kerrran, mutta ei toista kertaa. Kilot tulevat takaisin ja lisäkiloilla! Heti, kun lopettaa kuurin!
      Itse tilasin konsulenteilta cd:s ja muuta kannustinta.
      Mistä johtuu, että Cambridge kuurin konsulentit ovat kaikki valtavia valaita? Muodottomia läski'möykköjä?
      Teki mieli piruilla heille, mutta en alentunut halpaan. Jätin ostamatta.
      Cd:stä on muuta hyötyä rentoutumiseen.
      En ikinä ostaisi sitä terveydelle vaarallista, kallista petosta!

    • Laiskuri

      Tuttavat laihduttivat itseään C-kuurilla. Siirtyivät itse konsulenteiksi ja myivät kuureja tuttaville. Kas kummaa, kun saivat kilonsa takaisin lopetettuaan kuurin ja ovat vielä pulskempia! Silti myyvät sontaa toisille.
      Tapaamani sairaanhoitaja sanoi sen auttavan yhden kerrran, mutta ei toista kertaa. Kilot tulevat takaisin ja lisäkiloilla! Heti, kun lopettaa kuurin!
      Itse tilasin konsulenteilta cd:s ja muuta kannustinta.
      Mistä johtuu, että Cambridge kuurin konsulentit ovat kaikki valtavia valaita? Muodottomia läski'möykköjä?
      Teki mieli piruilla heille, mutta en alentunut halpaan. Jätin ostamatta.
      Cd:stä on muuta hyötyä rentoutumiseen.
      En ikinä ostaisi sitä terveydelle vaarallista, kallista petosta!

    • Laiskuri

      Tuttavat laihduttivat itseään C-kuurilla. Siirtyivät itse konsulenteiksi ja myivät kuureja tuttaville. Kas kummaa, kun saivat kilonsa takaisin lopetettuaan kuurin ja ovat vielä pulskempia! Silti myyvät sontaa toisille.
      Tapaamani sairaanhoitaja sanoi sen auttavan yhden kerrran, mutta ei toista kertaa. Kilot tulevat takaisin ja lisäkiloilla! Heti, kun lopettaa kuurin!
      Itse tilasin konsulenteilta cd:s ja muuta kannustinta.
      Mistä johtuu, että Cambridge kuurin konsulentit ovat kaikki valtavia valaita? Muodottomia läski'möykköjä?
      Teki mieli piruilla heille, mutta en alentunut halpaan. Jätin ostamatta.
      Cd:stä on muuta hyötyä rentoutumiseen.
      En ikinä ostaisi sitä terveydelle vaarallista, kallista petosta!

    • Laiskuri

      Tuttavat laihduttivat itseään C-kuurilla. Siirtyivät itse konsulenteiksi ja myivät kuureja tuttaville. Kas kummaa, kun saivat kilonsa takaisin lopetettuaan kuurin ja ovat vielä pulskempia! Silti myyvät sontaa toisille.
      Tapaamani sairaanhoitaja sanoi sen auttavan yhden kerrran, mutta ei toista kertaa. Kilot tulevat takaisin ja lisäkiloilla! Heti, kun lopettaa kuurin!
      Itse tilasin konsulenteilta cd:s ja muuta kannustinta.
      Mistä johtuu, että Cambridge kuurin konsulentit ovat kaikki valtavia valaita? Muodottomia läski'möykköjä?
      Teki mieli piruilla heille, mutta en alentunut halpaan. Jätin ostamatta.
      Cd:stä on muuta hyötyä rentoutumiseen.
      En ikinä ostaisi sitä terveydelle vaarallista, kallista petosta!

    • Nunneli

      Minulla on tuttu aviopari, joka työttömänä alkoi Cambridgen konsuletiksi.
      Laihtuivat ensin itsekin mukavasti, mutta lopetettuaan kuurin saivat kilonsa takaisin ja muutaman lisäkilon. Silti jatkavat muille ihmisille sonnan myymistä, kun ovat sijoittaneet konsulentti-koulutukseensa ja myymälään.
      Sairaanhoitaja tuttavani sanoi pulverikuurien auttavan ensimmäisen kerran, mutta keho muistaa ja vastustaa seuraavan kerran. Hän yritti päästä muutamasta kilosta eroon ennen Mallis-matkaansa. Ei onnistunut.
      Itse tilasin cd:n Cambridge konsulentilta ja ihmettelin, miten sellaiset valaat voivat saada myytyä tuotetta, kun ovat muodottomia vuoria - kaikki tapaamani konsulentit ja käyttäjät.
      Jos konsulentit ovat vastuuttomia, niin ostajat ovat älyvapaita!
      Tyydyin vain motivoivaan cd:n, enkä ikinä lähtisi alle 1400kc/pvä diettiin!

    • Nunneli

      Minulla on tuttu aviopari, joka työttömänä alkoi Cambridgen konsuletiksi.
      Laihtuivat ensin itsekin mukavasti, mutta lopetettuaan kuurin saivat kilonsa takaisin ja muutaman lisäkilon. Silti jatkavat muille ihmisille sonnan myymistä, kun ovat sijoittaneet konsulentti-koulutukseensa ja myymälään.
      Sairaanhoitaja tuttavani sanoi pulverikuurien auttavan ensimmäisen kerran, mutta keho muistaa ja vastustaa seuraavan kerran. Hän yritti päästä muutamasta kilosta eroon ennen Mallis-matkaansa. Ei onnistunut.
      Itse tilasin cd:n Cambridge konsulentilta ja ihmettelin, miten sellaiset valaat voivat saada myytyä tuotetta, kun ovat muodottomia vuoria - kaikki tapaamani konsulentit ja käyttäjät.
      Jos konsulentit ovat vastuuttomia, niin ostajat ovat älyvapaita!
      Tyydyin vain motivoivaan cd:n, enkä ikinä lähtisi alle 1400kc/pvä diettiin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      260
      2832
    2. 197
      2822
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1886
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe