oma väri maantienharmaa. nyt hiukset tuhkanvaaleat (operaation tummasta vaaleaksi jälkeen). tarkoituksena ois saada pikkuhiljaa oma väri takaisin. juurikasvua pukkaa...
miten ois jos laittaisin kotikonstein tummia ohuita raitoja? mitä mieltä, miltä se mahtais näyttää? hupulla vai foliolla? mitä väriä suosittelisitte, kevytväriä? ja miten tumma väri siihen kannattaa valita? ja sävyn pitäis olla kylmä, koska omakin väri sitä on :) vinkkejä...?? :D
vaaleaan tukkaan tummia raitoja
4
6478
Vastaukset
- Nimetön
Itse eilen värjäsin (ihme kun uskalsin, koska vaaleat hiukset minulla on ollut todella kauan ja ne olivat jo täysin tasaisen vaaleat ja nätit). Itselläni on pitkät hiukset, ja vähän pelotti siksi alkaa laittamaan. Tein hupulla vaikka olikin välillä tuskaa vetää hupusta läpi pitkiä tupsuja. Pesin hiukset alle ja kuivatin niin helpommin sain hiukset rei´istä. Otin päälle enemmän ja sivuille joka toisesta reiästä. Väriksi valitsin garnierin 7.0, koska minulla ei yleensä ole kauaa pysynyt tummat sävyt hiuksissani, se käytössä haalenee pian jos liian vaalean sävyn ottaa. Ja sitten joutuu jatkuvasti värjäämään. Minulla ainakin puoli pakettia riitti, säästöön siis jäi vielä puolet jos toisen kerran haluan laittaa.
Itsellä onnistui ihan hyvin, ainut että väri imaisi aika hyvin ja nyt väri on hieman tumma, tuhkamainen. Vaalea kuitenkin erottuu välistä hyvin ja pidän hiusten "tuhkamaisesta" ulkonäöstä. eli väri on siis kylmään vivahteikas nytten. Jos sinulla on todella vaalean vaaleat (eli platinat), suosittelen että valitset vaikka aluksi kevytvärin joka olisi hieman lämpöisen ruskea sävy (riski että menee vihreäksi jos otat täysin ruskean luonnonsävyn). Tummuusaste tietysti oman toiveesi mukainen. Tsemppiä värjäilyyn ja ota kaveri mukaan laittamaan, yksin hankalaa sotkemista. Hupulla tai foliolla tulee kummallakin hyvä, foliolla saat paksumpia raitoja. Hupulla voit säädellä mistä otat ja minkä paksuisia. - hupulla
Kotivärjääjille suosittelen hupulla laittoa, ettei tule niitä "poikkiraitoja" sinne tänne. Kylmä väri on useinmiten nimeltään tuhka, mutta jos haluat mattaista lopputulosta, laita hupulla tosi tummia, lähes mustia, mutta ohuen ohuita raitoja. Vaaleammat ruskeat usein vähän lämpimiä.
- kutku
kiitos vaan vinkeistä! :)
tänään sitten menin ja ostin garnierin värin 8.31, joilla ois tarkotus raitoja tehdä hupulla (juurikasvun ja vielä keltaset osat värjään sävyllä 10.13). toivottavasti en ostanu liian vaaleeta sävyä...et katotaan näkyykö sitten mitään sävyeroa :D - Vaaleatyttö
Värjäsin eilen hiuksia L'orealin vaaleella värillä, en muista sävyä. Nyt hiukseni ovat vähän turhankin vaaleat ja haluan laittaa niihin tummempia raitoja. Haluaisin jotain beigeä tai vaalean ruskeaa, jotta hiukseni näyttäis yleisesti hieman tummemmilta. Onko ehdotuksia mitä väriä kannattaa laittaa? Ja vaikuttaako raitojen laittoon paljon se, että värjäsin eilen tukkaani? En haluaisi hirveästi rasittaa tukkaa, mutta luin jostain että tummemman värin laitto ei rasittaisi niin paljoa kuin vaalean värin laitto.. Pitääköhän paikkansa.. Mulla on aina ollut tosi vaaleat hiukset, oma väri on maantietä vaaleampi. Hiukset ei oo hirveän pitkät, ulottuu olkapäille kuitenkin. Olisi kiva saada vaihteluksi tummempia raitoja, ettei aina ois tällanen blondi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883