Kannattaisiko talvella ensikertalaisen totutella avantouintiin ruumiinosa kerrallaan. Ensimmäisenä päivänä laitetaan veteen jalkaterät ja pidetään siellä niin kauan kuin pystytään. Toisena päivänä laitetaan jalat polviin asti ja pidetään niin kauan kuin pystytään. Siitä jatketaan nivusiin, napaan, rintaan ja lopulta kaulaan. Näin siis viikossa tuli kroppa totutettua ruumiinosa kerrallaan avantoon.
Avantouintiin totuttelu ruumiinosa kerrallaan
4
1352
Vastaukset
- ............
Kyllä ehdottomasti helpoin tapa aloittaa avantouinti on jatkaa kesällä aloitettua uintikautta. Vesien jäähtyessä alkaa uintimatkat luonteisesti lyhentyä ja kohta huomaatkin olevasi avantouimari.
Ruumiinosa kerrallaan totuttelu kuulostaa lähinnä rääkkäykseltä ja itsensä kiduttamiselta.- sadasdyu
Totuttelu on naisten juttuja.
Menee vaan sinne avantoon suoraan. - jarilind
sadasdyu kirjoitti:
Totuttelu on naisten juttuja.
Menee vaan sinne avantoon suoraan.Itse aloitin ihan kylmästi sillä ,että menin vain suoraan avantoon. Kaulaa myöten veteen ja vähän ajan kuluttua ylös. Ei se ollu niin kauheaa kuin olin kuvitellut. Ja se fiilis kun nousee sieltä vedestä ylös. Hienoa hommaa!
- Tulisipa jo talvi
Itse aloitin lokakuussa -05 talviuinnin. Ensimmäinen kerta oli lähes paniikkia, mutta sitkeästi kun vaan jatkoi, niin siitä se lähti. Suosittelen itsensä psyykkaamista vaikka hengitystekniikalla. Nenän kautta rauhallisia sisäänvetoja ja pitkiä rauhallisia uloshengityksiä suu supussa. Itselläni tuo auttoi ja jäinpä vaan minäkin avantouintiin koukkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315