Olen ostanut pari purkkia itseruskettavaa voidetta ja yks geelituubikin on, mutten ole vielä aloittelijana uskaltanut kokeilla niitä. Ajattelin sellaista, että saisikohan silleen luonnollisemman ja tasaisemman lopputuloksen, että sekoittais itseruskettavaa voidetta vartalovoiteeseen, puolet ja puolet? Onko joku kokeillut näin?
Vastaukset 3
- SaSa
Itse tein juuri niin, että sekoitan itseruskettavaa johonkin kosteusvoiteeseen. Sekoitus suhdetta kannattaa ihan vaan kokeilla, mutta jos puolet ja puolet aiot sekoittaa niin se tuskin ainakaan tummaksi ihoasi tekee, korkeintaan saat todella kevyen päivetyksen.
Muistat vaan levittää ainetta tasaisesti ja ohuelti niin saat siistin lopputuloksen.
Itse en enää käytä itseruskettavia vaan kosteusvoidetta jossa on pieni määrä päivetystä antavia ainesosia, se riittää minulle auringonoton kanssa. =)- tiina.oriflame
ennen itseruskettavan voiteen levittämistä muista kuoria ihosi hyvin, tällöin rusketus pysyy paremmin ja siitä tulee tasainen.
levitä kosteusvoidetta ihosi kuiviin kohtiin esim. kyynärpäihin hyvissä ajoin, että ehtii hyvin imeytyä.
levityksessä olen käyttänyt kumihanskoja, tällöin ei väri tartu käsiin ja meikkisientä olen myös käyttänyt, sillä tuputtanut iholle.
väri tekeytyy iholle n. 2h kuluessa.
- mytaninrusketus
Mytanin rusketuspillereistä kokemuksia?
http://hyvinvointishop.com/rusketus-ja-ulkonako
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???442141Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7021448- 1051152
- 1301049
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88932- 71863
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku16714- 33684
- 113650
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.77582