laiskaakin laiskempi mies

marielle77

hermoja taas kiristelee... joten ajattelimpa purkautua tänne jos vaikka neuvoja täältä saisi.
mikäpä muu tässä harmaita hiuksia tuo kuin mies. olemme seurustelleet kolmisen vuotta. minä olen käynyt työssä koko seurustelumme ajan. hän pari kuukautta koko aikana. minä hoidan täysin kodin. kaikki mitä siihen nyt kuuluukin (siivoukset ruuanlaiton pyykkäykset kaupassa käynnit pienet auton huollot yms) joskus tuntuisi kivalta tulla kotiin töistä kun toinen olisi jotain tehnyt muuta kuin sotkenut tai sitten olisi juopottelemassa (niin kuin joka viikonloppu on) nyt juhannus koittaa ja itse olen töissä, mies taatusti juopottelee koko juhannuksen. ja ei ole todellakaan siitä kiinni ettei etsivä töitä löytäisi vaan tällä miehelläni ei ole mielenkiintoa työelämään. joskus on etsinytkin jotain ja käynyt työhaastattelussakin mutta eipä ole tärpännyt ikinä. autoa pitäisi huoltaa... vähän asuntoakin, mitään hän ei saa aikaiseksi... huhhuijakkaa. niin kertokaapas miten saada tähän mieheen puhtia? välillä kiristelee niin että tekisi mieli laittaa astiasto uusiksi.. miksikö olen tässä hermoja kiristävässä suhteessa? rakkaus se rakkaus... en ole sitä luonnetta joka luovuttaa hevillä.

18

3254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Charles

Minä en löytänyt yhtään rakastettavaa piirrettä miehestäsi. Miten voi olla mahdollista, että moista laiskurijuoppoa rakastaa kukaan muu kuin hänen oma äitinsä? Kyllä se on niin, että jos juopon valitset mieheksesi, niin juopon silloin saatkin. Itsehän olet miehesi valinnut.

Usko huviksesi, että löytäisit miehen, jota voit rakastaa ihan yhtä paljon mutta joka ei olisi nykyisesi kaltainen luuseri. Tuollaisiin laiskureihin ei auta mikään, koska laiskuus on heidän luonteessaan. Heitä pitäisi olla koko ajan potkimassa persauksille, että he tekisivät jotain.

Jos se rakkaus nyt sitten on niin vahva, ettet voi miehestä luopua, niin kokeile esimerkin avulla. Juopottele itsekin vapaa-aikana tai ainakin esitä juopottelevasi. Älä siivoa miehen osuutta, vaan pidä siistinä vain ne paikat, joita itse käytät. Pese vain omat vaatteesi ja tiskaa vain omat astiasi. Ehkä mies pikkuhiljaa ymmärtäisi, mitä sana "kotityö" tarkoittaa.

• sinä....

saat teidän suhteesta? Siis sinä rakastat miestäsi, mutta hän ei käytöksestään päätellen rakasta sinua. Olet ehkä saanut mallin lapsuudenkodistasi? -Ehkä heräät todellisuuteen sinä päivänä, kun joku mies kohtelee sinua hyvin ja todella välittää sinusta... nyt yrität "ostaa" mieheltäsi rakkautta ja hyväksyntää.. onko se sitten luonteen vahvuutta vai heikkoutta..?

• mik-si

Veikkaukseni voi mennä pieleen, mutta epäilen että sinä olet hoitoalalla, mies joku rentturakkaus, joka on ah niin ihana, vaikkakin oikeastaan yhteiskunnan ulkopuolella. Sinä sairastanut vahvuudentautia jo pitkään, ja pitänyt parisuhdetta yllä omalla tarmollasi. Jos homma olisi ollut yhtä paljon miehen hartioilla mitä sinä sitä olet kantanut, te olisitte eronneet aikaa sitten.
      Sinä haluat suhteen onnistuvan, sinä ajattelet olevasi Tuula Amberlan Lulu joka rakastaa rappiomiestä..
      Osui ja upposi? Ei oikein muuten pysty selittämään, miksi yleensäkään kukaan nainen kulkee moisen juipin kanssa.

• ihmettelevä simeoni

Minun täytyy ihmetellä kaltaisiaisi naisia,miksi ihmeessä he eivät ymmärrä katsoa totuutta silmiin.
        Onko se jonkinlainen emo vaisto vai mikä.

Tässä tosi tarina kaltaisestasi naisesta,jollainen tulee sinullakin kohtalo olemaan.
        Tunnen itse molemmat oikein hyvin,enkä ymmärrä koko heidän ´suhdettaan...

Vaimo hyvä palkkaisessa ammatissa,mies työtä vieroksuva itsekäs juopahtava tyranni.
        Vaimo on maksanut autot,asunnot,lasten kustannukset,vaatteet ym.
        Mies on osallistunut ryyppäällä kaiken työttömyys korvauksensa.

Vaimo on puhunut kyllästymisestään laiskaan mieheensä jo parikymmentä vuotta,muttei ole saanut mitään aikaiseksi.

Mies sai vaimon etsittyä hänelle suhteillaan työn hieman tuloja lisää,joilla hän osti itselleen kuteita ja viinaa..
        Itse kunnioitusta mies sai myös samalla haukkuen kaikille tuttavilleen kuinka paska hänen akkansa on,valehdellen maksaneen tilistään talouden laskut mutta vaimo ei ole sittenkään tyytyväinen..,kaikki kyllä tiesi kuinka asiat ovat..mies ei osallistunut tippaakaan yhteisiin menoihin,ja miksi olisi,koska onhan se vaimo aina kaikki hoitanut ennenkin..

Mies jaksoi käydä kolme kuukautta töissä kunnes lopetti,vedoten työn sopimattomuuteen.

Vaimo elättää taas ukkoaan joka ryyppää illat ,ja haukkuu vaimoaan ..

Kerran vaimolla oli tullut mitta täyteen,ja ilmoittanut harkitsevansa eroa,mutta mies oli hätääntynyt ja kysynyt mihis minä sitten menisin,pitäiskö ulkona nukkua??
        Vaimo oli heltynyt taas..

TÄTÄ SINÄKIN HALUAT!!

Kun pirulle antaa pikkusormen,se vie koko käden.

• Jätä tyhjäntoimittajajuoppo...

Olet helposti hyväksikäytettävä hölmö ja miehesi on löytänyt sinusta itselleen elättäjän ja huoltajan. Siinä syy miksi hän on kanssasi oikeasti.

Sinä taas roikut hänessä läheisriippuvuutesi takia. Tiedoksi että sinua säälitään ja halveksutaan eikä kukaan anna sinulle kunnioitusta tai mitään mitalia (kuten itse sanoit "en ole sitä luonnetta joka luovuttaa hevillä") siitä hyvästä että paapot juoppoa tyhjäntoimittajaa.

Anteeksi totaalisen negatiivinen sävy mutta sinun pitää kuulla suorat sanat ja hyväksyä tosiasiat.

• IHMINEN!

Tsiiisusss!!! Kuka pakottaa roikkumaan tuollaisen lötkyn kans??Siis halooo naiset, meillä on vain yks elämä, mieti miten sen haluat käyttää?Sä käyt töissä, et siis oo edes taloudellisesti lörtsystä riippuvainen! Haloo, pikkusen itsenäistymistä nainen!!

• numero yksi

Ja silleen.

• mies -1978

Kunnollisia miehiä piisaa kyllä, joten jätä siis moinen tyhjäntoimittaja. Et ole hänen äitinsä, parisuhteen tulisi olla tasapuolinen ja tuo ei siltä kuulosta...

En usko, että hän voi niin totaalisesti muuttua että tilanne paranee ratkaisevasti.

• patteri-petteri

Negatiivisuudestaan huolimatta näissä kommenteissa on perää. ÄIJÄSI EI ole lapsi (vaikka hänen käyttäytymisestään päätellen näin on) ja SINÄ ET ole hänen äitinsä. Moinen suhde hyllylle, asumusero (0,5v) vähintään. Sitten näet miten sinulla ja ukolla menee erillään. Veikkaan, että löydät elämällesi on paljon muita tarkoituksia, kuin tuollaisen "ihanan" pellen paapomisen.

Ai niin, millä saada puhtia: Ensiksi teet päätöksen uudesta nolla linjasta ja ennenkaikkea KAUANKO katsot vanhaa menoa. Ja eikun toteutat sen. Sanot vaan kylmän rauhallisesti aamulla, että tämä ja tämä asia on sitten tehtynä kun tulet kotiin. Katot pari päivää tapahtuuko mitään (veikkaan ettei) ja sanot uudelleen: Lähden omille teille ellei ala tapahtua. Tässä vaiheessa terve mies herää ja alkaa toimia.

Ja jos ei toimi , sinähän olet jo päättänyt asian. Kokeileppa miltä tuntuu elää ilman kivirekeä.
      USKALLATKO ??

• Maku äitisi suussa

Kyllä sitä jossain kohtaa kannattaa katsoa itseään peiliin ja vähän miettiä omaa elämäänsä. Sitä voi miettiä että näyttääkö hyvältä vai vituttaako. Jossain kohtaa on hyvä jättää ne aiemmat turhuudet taakseen ja pistää menoksi. Joskus se tekee hyvää myös niille jotka lensivät "turhuuksina" pihalle jonkun toisen elämästä. Nämä kun saavat samalla syyn miettiä omaa tilannettaan. Tämä miettiminen voi kenties joskus tulevaisuudessa jopa johtaa siihen että voi tapahtua vaikka lähentymistä. Ei välttämättä. Hyvin voi käydä että molemmat - tai ainakin toinen - jatkaa elämäänsä onnellisempana yksin kivireen taakseen jättäneenä eteenpäin.

• poju!

kenkää vaan tommoselle jannulle,löytyy niitä miehiä jotka hoitaa hommansa niinkuin pitääki,mitä tommosen kanssa tuhlaamaan lyhyttä elämää!!

• miestäsi liian hyvin!

Miksi se mitään tekisi kun ei sen tarvitse, sinä teet kaiken hänen puolesta.

Jätä tekemätä tai lähde lampsimaan. Itse en enää pesisi hänen pyykkejä, tiskejä, tekisin ruoan vain yhdelle jne. Katso kuinka kauan mies jaksaa paskasissa kuteissa liikkua...

• scale

Eipä sitä tunteilleen mitään mahda. Mutta mihin kummaan sinä oikein olet rakastunut? Ei tuossa hemmossa kovin montaa rakastettavaa piirrettä löydy kuvauksesi perusteella.

• "Ahkera mies"

Taitaa olla koko suomen ensimmäinen tapaus, jossa pelkästään nainen käy suhteessa töissä. Ensimmäinen ainakin, jonka itse nyt kuulen. Yleensä naiset makaavat kotona työttöminä ja vaativat raskasta työtä tekevältä mieheltä niin paljon, että he ennenpitkää palavat loppuun. Nainen selaa kuvastoja päivät pitkät ja ruksittelee tilauslomakkeita. Päivät kierretään kavereiden kanssa shoppailemassa ja juoruillaan, kuinka nihilistejä jotkut miehet ovat. Kun rahaa ei tunnu irtoavan tarpeeksi aletaan uhkaamaan erolla ja kaikella muulla. Kavereille puhutaan sitten marttyyreina siitä, kuinka paljon nainen teki suhteen eteen, muttei auttanut..

Tällaista on joutunut seuraamaan paljon, joten olet "marielle77" norminaisten rinnalla ehdotonta eliittiä, joten sinä ansaitset ehdottomasti sen ahkeran miehen. Sen, joka kenties tälläkin hetkellä raataa töissä naisen aiheuttaman velkataakan alla. Onnea!

• ahkeria

naisia löytyy emempikin .Meillä minä nainen käyn työssä ja mies on ollut jo 8v sairauseläkkeellä.
        Ei se kyllä juo mutta ei mitään muutakaan.Yhdessä ollaan kunnes kuolema meidät erottaa.

• alex79

Mun ja ex.sän suhde ei olis kestäny 5 vuotta jos mä en olis tehny melkein puolta kotitöistä..molemmat opiskeltiin ja käytiin tööissä tona aikana..ei olis onnistunu kahen lapsen kanssa..ja silti tuli ero..jätä jo siis!!!!!!!!

• käteen mervi

ei se matti niin ihana ole, muksiikin sinua kännipäiten. ota ero vaikka lehdet kirjottas mitä!

• kokeilla

jatsia eli jazzia hevin sijasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe