Lepposaa "latinorokkia" ajelureissulle?

Herr Führer

Terveppä teille ja hyvää juhannusta. Tässä olemme tekemässä pientä ajelua parin päivän kanssa kavereiden kanssa. Musiikki on tottakai tärkeä osa tätä matkaa. Aion polttaa ainakin yhden levyn täyteen sitä tavallista bassotäytteistä amispoppia, mutta sitten keksin hyvän idean kuultuani Juanesin A Dios Le Pidon radiosta - olisi hauskaa kontrastiksi amispopille polttaa yksi levy täyteen latinorokkia tms. leppoisaa musiikkia. Elikkä haussa olisi juuri tämän "A Dios Le Pidon" tyylisiä latinobiisejä, joita olisi kiva kuunnella ajellessa. Mitäs kaikkea löytyykään (siis yksittäisi biisejä)? Kieli mieluiten ei-englanti.
Ainiin, unohdin sanoa, että Juanesin La Camisa Negran olen jo kuunnellut puhki. Eli sitä ei tarvitse enää ehdotella :)

Haluan jo nyt kiittää suuresti, sillä osuva musiikki tekee iloiseksi :)

2

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herr Führer

Kiitos!

• mixupixu

noo.. juanesilla on monia muitaki hyviä biisejä´, kuten la paga, fijate bien, nada, mala gente, nada valgo sin tu amor, sueños, que pasa ja es por ti... joten suosittelen ostamaan kaikki kolme levyä... huom, siis ostamaan!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1852
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1511
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe