Tuotantotyöntekijä lääketeollisuudessa

minna32

Siis paljonko saa palkkaa tuotantotyöntekijä lääketeollisuudessa? Lääkkeitä tekemässä tai pakkaamassa? Kuukausipalkkaa kaipailen? Noin summaa?

6

11475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääketeollisuudessa

Tuotannossa perus kuukausi palkka on hieman alle 2.000e/kuukaudessa. Päälle tulee vielä erilaiset lisät ja bonukset, on vuosipalkka suunnilleen 33.000-35.000e ilman ylitöitä.

Tosin tuotanto on niitä "kunkkuja" jotka tienaavat parhaiten, muut jäävät sitten vähemmälle. Mitä yksinkertaisempaa työ on sitä pienempi palkkakin on.

• nuo palkat ?

Nyt taisit keksiä vähän omasta päästä noita palkkoja, kun yliopistotutkinnolla varustettu työnjohtajakin jää nippa nappa alle tuon palkan lääketeollisuudessa. En ole tehtaassa töissä, mutta välillä olen kysellyt töitä ja ei kannata vaihtaa kun niin naftisti maksavat.

• lääketeollisuudessa
        nuo palkat ? kirjoitti:

Nyt taisit keksiä vähän omasta päästä noita palkkoja, kun yliopistotutkinnolla varustettu työnjohtajakin jää nippa nappa alle tuon palkan lääketeollisuudessa. En ole tehtaassa töissä, mutta välillä olen kysellyt töitä ja ei kannata vaihtaa kun niin naftisti maksavat.

Omia palkkoja, ei mitään teinien huulenheittoa.

Tosin nuo on sitten prosessissa keskeytymättömästä kolmivuorosta, ei mitään maanantai-perjantai 07.00-16.00. Pelkästään vuorolisät nostavat palkkoja noin kolmasosalla. Omalla työpaikalla moni korkeastikoulutettu toimihenkilö jää helposti toiseksi, kun prosessissa aletaan tekemään ylitöitä.

• lääketyöntekijä

Itse olen eräällä suurella kotimaisella lääketehtaalla töissä ja palkkani on piirun verran alle 1500€/kk. Tosin teen 2-vuorotyötä.
      Vuorolisät on reilöu 80€/kk tuotantopalkkio n. 200€/kk jos yhtiöllä on mennyt hyvin.
      Kyllä tällä nyt elää, mutta itselleni tämä on vain väliaikaistyö ennen opiskelujen aloittamista.
      Tosin Palkkahan riippuu työn vaativuudesta. Eli on 1,2,3,4 ja 5 luokkaa... Oma palkkaluokkani on 3... Ja itse valmistan lääkkeitä

• minna32

Eli ei kannata mennä. Nyt saan päivätöistä välillä iltavuoroa niin reilu 1800e/kk

• minä-
        minna32 kirjoitti:

Eli ei kannata mennä. Nyt saan päivätöistä välillä iltavuoroa niin reilu 1800e/kk

se on vähän mistä näkökulmasta sitä katsoo... jos vertaa vaikka myyjään tai postinjakajaan niin palkka on helkutin hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe