Siis paljonko saa palkkaa tuotantotyöntekijä lääketeollisuudessa? Lääkkeitä tekemässä tai pakkaamassa? Kuukausipalkkaa kaipailen? Noin summaa?
Tuotantotyöntekijä lääketeollisuudessa
6
11579
Vastaukset
- lääketeollisuudessa
Tuotannossa perus kuukausi palkka on hieman alle 2.000e/kuukaudessa. Päälle tulee vielä erilaiset lisät ja bonukset, on vuosipalkka suunnilleen 33.000-35.000e ilman ylitöitä.
Tosin tuotanto on niitä "kunkkuja" jotka tienaavat parhaiten, muut jäävät sitten vähemmälle. Mitä yksinkertaisempaa työ on sitä pienempi palkkakin on.- nuo palkat ?
Nyt taisit keksiä vähän omasta päästä noita palkkoja, kun yliopistotutkinnolla varustettu työnjohtajakin jää nippa nappa alle tuon palkan lääketeollisuudessa. En ole tehtaassa töissä, mutta välillä olen kysellyt töitä ja ei kannata vaihtaa kun niin naftisti maksavat.
- lääketeollisuudessa
nuo palkat ? kirjoitti:
Nyt taisit keksiä vähän omasta päästä noita palkkoja, kun yliopistotutkinnolla varustettu työnjohtajakin jää nippa nappa alle tuon palkan lääketeollisuudessa. En ole tehtaassa töissä, mutta välillä olen kysellyt töitä ja ei kannata vaihtaa kun niin naftisti maksavat.
Omia palkkoja, ei mitään teinien huulenheittoa.
Tosin nuo on sitten prosessissa keskeytymättömästä kolmivuorosta, ei mitään maanantai-perjantai 07.00-16.00. Pelkästään vuorolisät nostavat palkkoja noin kolmasosalla. Omalla työpaikalla moni korkeastikoulutettu toimihenkilö jää helposti toiseksi, kun prosessissa aletaan tekemään ylitöitä.
- lääketyöntekijä
Itse olen eräällä suurella kotimaisella lääketehtaalla töissä ja palkkani on piirun verran alle 1500€/kk. Tosin teen 2-vuorotyötä.
Vuorolisät on reilöu 80€/kk tuotantopalkkio n. 200€/kk jos yhtiöllä on mennyt hyvin.
Kyllä tällä nyt elää, mutta itselleni tämä on vain väliaikaistyö ennen opiskelujen aloittamista.
Tosin Palkkahan riippuu työn vaativuudesta. Eli on 1,2,3,4 ja 5 luokkaa... Oma palkkaluokkani on 3... Ja itse valmistan lääkkeitä- minna32
Eli ei kannata mennä. Nyt saan päivätöistä välillä iltavuoroa niin reilu 1800e/kk
- minä-
minna32 kirjoitti:
Eli ei kannata mennä. Nyt saan päivätöistä välillä iltavuoroa niin reilu 1800e/kk
se on vähän mistä näkökulmasta sitä katsoo... jos vertaa vaikka myyjään tai postinjakajaan niin palkka on helkutin hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1424427Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja583367Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12443Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v251885KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2311645Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2331237Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka251227Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1621136- 691116
- 62838