Tuotantotyöntekijä lääketeollisuudessa

minna32

Siis paljonko saa palkkaa tuotantotyöntekijä lääketeollisuudessa? Lääkkeitä tekemässä tai pakkaamassa? Kuukausipalkkaa kaipailen? Noin summaa?

6

11579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääketeollisuudessa

Tuotannossa perus kuukausi palkka on hieman alle 2.000e/kuukaudessa. Päälle tulee vielä erilaiset lisät ja bonukset, on vuosipalkka suunnilleen 33.000-35.000e ilman ylitöitä.

Tosin tuotanto on niitä "kunkkuja" jotka tienaavat parhaiten, muut jäävät sitten vähemmälle. Mitä yksinkertaisempaa työ on sitä pienempi palkkakin on.

• nuo palkat ?

Nyt taisit keksiä vähän omasta päästä noita palkkoja, kun yliopistotutkinnolla varustettu työnjohtajakin jää nippa nappa alle tuon palkan lääketeollisuudessa. En ole tehtaassa töissä, mutta välillä olen kysellyt töitä ja ei kannata vaihtaa kun niin naftisti maksavat.

• lääketeollisuudessa
        nuo palkat ? kirjoitti:

Nyt taisit keksiä vähän omasta päästä noita palkkoja, kun yliopistotutkinnolla varustettu työnjohtajakin jää nippa nappa alle tuon palkan lääketeollisuudessa. En ole tehtaassa töissä, mutta välillä olen kysellyt töitä ja ei kannata vaihtaa kun niin naftisti maksavat.

Omia palkkoja, ei mitään teinien huulenheittoa.

Tosin nuo on sitten prosessissa keskeytymättömästä kolmivuorosta, ei mitään maanantai-perjantai 07.00-16.00. Pelkästään vuorolisät nostavat palkkoja noin kolmasosalla. Omalla työpaikalla moni korkeastikoulutettu toimihenkilö jää helposti toiseksi, kun prosessissa aletaan tekemään ylitöitä.

• lääketyöntekijä

Itse olen eräällä suurella kotimaisella lääketehtaalla töissä ja palkkani on piirun verran alle 1500€/kk. Tosin teen 2-vuorotyötä.
      Vuorolisät on reilöu 80€/kk tuotantopalkkio n. 200€/kk jos yhtiöllä on mennyt hyvin.
      Kyllä tällä nyt elää, mutta itselleni tämä on vain väliaikaistyö ennen opiskelujen aloittamista.
      Tosin Palkkahan riippuu työn vaativuudesta. Eli on 1,2,3,4 ja 5 luokkaa... Oma palkkaluokkani on 3... Ja itse valmistan lääkkeitä

• minna32

Eli ei kannata mennä. Nyt saan päivätöistä välillä iltavuoroa niin reilu 1800e/kk

• minä-
        minna32 kirjoitti:

Eli ei kannata mennä. Nyt saan päivätöistä välillä iltavuoroa niin reilu 1800e/kk

se on vähän mistä näkökulmasta sitä katsoo... jos vertaa vaikka myyjään tai postinjakajaan niin palkka on helkutin hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      142
      4427
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      58
      3367
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2443
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      25
      1885
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      231
      1645
    6. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      233
      1237
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      25
      1227
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      162
      1136
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1116
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      62