CLENBUTEROL

fítness tyttö 22

Onko jollain kokemuksia clenbuteroleista?
Jos niin millaisia? Kun niitä käyttää onko parempi ottaa heti aamulla ennen lenkkiä vai mtn. Itelläni on 0.04,kiitti asiallisista vastauksista etukäteen.

75

54274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erqwer

      vastaus on, et ota ollenkaan!

      • john halme

        "hölmö vastaus on et ota ollenkaan"

        niin onkin


    • Fitnesstyttö nro 2

      Heips!

      Itse olen vuoden nuorempi kuin sinä ja tosiaan muutaman clempun käytin dieettikauden aikana. Kannattaa ottaa juuri yksi kpl ennen aamulenkkiä, aivan kuten arvelitkin. Suosittelisin vielä suunnittelemaan sen päivän niin, ettei sinulla ole mitään tiukkaa keskittymistä vaativaa tekemistä ainakaan aamupäivästä eikä mielellään pakollista paikallaan istumistakaan, se nimittäin voi olla sullakin clemppujen takia aika vaikeaa:). Itselle tosiaan 1 kpl riittää hyvin, mutta sivuoireet ovat lieviä: joskus vähän käsien tärinää/vapinaa ja juuri sellanen "levoton olo" ja keskittymiskyvyn puutetta. Tuntuu kuin käsillä täytyy rummuttaa pöytää tms koko ajan tai heiluttaa jalkoja, siis eipä kovin kummoista mun mielestä! Kokeile siis mun mielestä rauhassa, mutta naisena kannattaa pitää annostus pienenä. Tsemppiä dieetille:)!

      • eikö se

        fitness onnistu ilman kiellettyjä aineitakin?


      • reenari
        eikö se kirjoitti:

        fitness onnistu ilman kiellettyjä aineitakin?

        Eikä onnistu


    • flexi

      Glenbuterolia on käytetty aikoinaan doping tarkoituksessa laajentamaan keuhkoputken tilavuutta kilpailun aikana,sehän on astmalääke.

      Sen rasvaa polttava vaikutus on minimaallinen ja edellyttäisi tasaista napittelua pitkin päivää.Yhdellä napilla ei siis ole dieetin tehostemiseksi muuta kuin lumevaikutus.

      Sori vaan mutta täytyy vielä sanoa lopuksi se että hyvin harkitsematonta on käyttää lääkkeitä muuhun kuin lääkitykseen.

      • voipi tulla

        rytmäreitä ja muuta mukavaa, on kai joku noista saanut sydärinkin


      • puhtailla mennään
        voipi tulla kirjoitti:

        rytmäreitä ja muuta mukavaa, on kai joku noista saanut sydärinkin

        mikset saman tien osta jostain 10 grammaa puhdasta amfetamiinia, johan alkaa läskit häviämään eikä varmasti tule edes nälkä pariin viikkoon...mitä nyt pienet sivuoireet(unettomuus, paniikkihäiriöt, levottomuus, sekavuus, piripsykoosi), mut eihän ne sua näytä haittaavan!


      • ytrh
        puhtailla mennään kirjoitti:

        mikset saman tien osta jostain 10 grammaa puhdasta amfetamiinia, johan alkaa läskit häviämään eikä varmasti tule edes nälkä pariin viikkoon...mitä nyt pienet sivuoireet(unettomuus, paniikkihäiriöt, levottomuus, sekavuus, piripsykoosi), mut eihän ne sua näytä haittaavan!

        Huoh.. voihan sitä porkkanaankin tukehtua.. hyvä ja toimiva menetelmä. rytmihäiriöt on tietämättömien selityksiä.. kuhan sun päivittäiset annokset ei ylitä sitä 150 mikrogrammaa, mikä on hengenvaarallinen ni ei tod. oo hätää..


      • voimanostaja tyttö
        ytrh kirjoitti:

        Huoh.. voihan sitä porkkanaankin tukehtua.. hyvä ja toimiva menetelmä. rytmihäiriöt on tietämättömien selityksiä.. kuhan sun päivittäiset annokset ei ylitä sitä 150 mikrogrammaa, mikä on hengenvaarallinen ni ei tod. oo hätää..

        tääl ei kyllä kannata kysyä mitään mihin oikeesti haluais vastauksen. :D
        mä käytän clenuja 150mg päivässä, kolmeen osaan jaettuna. paino on laskenut 2 kiloa kahden viikon aikana ja voimaakin on tullut. sivuoireita oli alussa aikas paljonkin mutta ne on jäänyt pois.
        moraalisoijista viis mutta voin kyllä suositella.


      • Rutanen
        voimanostaja tyttö kirjoitti:

        tääl ei kyllä kannata kysyä mitään mihin oikeesti haluais vastauksen. :D
        mä käytän clenuja 150mg päivässä, kolmeen osaan jaettuna. paino on laskenut 2 kiloa kahden viikon aikana ja voimaakin on tullut. sivuoireita oli alussa aikas paljonkin mutta ne on jäänyt pois.
        moraalisoijista viis mutta voin kyllä suositella.

        Jos opettelisit ensin erottamaan mg ja mcg toisistaan.


      • rampage
        Rutanen kirjoitti:

        Jos opettelisit ensin erottamaan mg ja mcg toisistaan.

        en ymmärrä miksi helvetissä jokaikiselle palstalle pitää jonkun helvetin kukkahattu tädin tulla paasaamaan kaikesta maan ja taivaan väliltä. sun mielipidettä ei kysytty, eikä se edes kiinnosta vaan hyviä annostelumääriä jne. ei kukaan tuu teidän ongelmistanne pätemään teidän paskafoorumeille kertomaan miten kekkilän uusi kukkamulta auttoi kasviani kasvamaan viikon nopeammin kuin edellinen multa. eikä myöskään kiinnosta marimekon uusi kuosi.


      • Tietämätön.
        voimanostaja tyttö kirjoitti:

        tääl ei kyllä kannata kysyä mitään mihin oikeesti haluais vastauksen. :D
        mä käytän clenuja 150mg päivässä, kolmeen osaan jaettuna. paino on laskenut 2 kiloa kahden viikon aikana ja voimaakin on tullut. sivuoireita oli alussa aikas paljonkin mutta ne on jäänyt pois.
        moraalisoijista viis mutta voin kyllä suositella.

        Heippa. Kertoisitko lisää kokemuksista. Olen yrittänyt ottaa asiasta selvää, mutta tulee vaan kettuilua takasi. Olet itse käyttänyt, miten ruokavaliot ynnä muut urheilut jaotetaan. Miten määrät???ite 160/54kg. Treenaan salia 4krt viikos ja 3 aerobista tuntiaa viikos. Onko tullu "miehisiä"muutoksia, vi liittyykö muihin aineisiin.


      • mr. D
        Tietämätön. kirjoitti:

        Heippa. Kertoisitko lisää kokemuksista. Olen yrittänyt ottaa asiasta selvää, mutta tulee vaan kettuilua takasi. Olet itse käyttänyt, miten ruokavaliot ynnä muut urheilut jaotetaan. Miten määrät???ite 160/54kg. Treenaan salia 4krt viikos ja 3 aerobista tuntiaa viikos. Onko tullu "miehisiä"muutoksia, vi liittyykö muihin aineisiin.

        Itse aikoinaan aloitin 20mcg:llä aamulla.. sitten lisäsin annostusta aina 20mcg/pvä kunnes olin 120mcg annostuksessa kahden viikon ajan, jota ennen pitää taas samalla 20mcg/pvä vähentää annostusta. hyvin ne potki.. läski tirisi ja salilla tuli ihan hullu pumppi käsiin. miinuksena huomasin, että paikat olivat kipeenä tuplasti pidempään, kuin tavallisesti, mikä vähän söi treeni-iloa. clemppuja kannattaa käyttää 2 viikkoa, jonka jälkeen 2 viikon tauko ja jälleen 2 viikkoa käyttöä.. koko rundi tuolla tavalla n.3 kertaa eli 12 viikkoa yhteensä. sillä saa parhaat tulokset aikaseksi. pidempi yhtäjaksoinen käyttö on hyödytöntä, koska reseptorit menevät tukkoon ja hyötysuhde pienenee.

        itse otin napit heti aamulla samaan syssyyn. clempuilla on niin pitkä puoliintumisaika, että on aivan sama jaatko ne pitkin päivää, vai otatko heti..

        ruokavalion tarvii luonnollisesti olla kunnossa.. täydelliseen rasvanpolttoon suosittelisin ketogeenistä diettiä, eli syöt hiilihydraatteja alle 20g päivässä, rasvaa ja proteiinia niin paljon, kun jaksat vain mättää.. vastapainona on tietysti heikotus johtuen hiilihydraattien puutteesta. toinen vaihtoehto on vähäkalorisempi dietti minimaalisilla rasvoilla. lihakset ja tulokset eivät kärsi niin paljoa silloin ja on pirteämpi olo.. rasvaa sillä ei mielestäni niin paljoa saa kuitenkaan pois lyhyessä ajassa.

        Treenaa normaalit määrät, mutta koita sykkiä treeneissä hiukan enemmän. se tapahtuu kyllä melkein luonnostaan, koska nuo clemput tuovat kyllä kivasti virtaa.

        käytön lopettamisen jälkeen saattaa tulla semmoinen down kausi, mikä kestää n. viikon. tuntuu ettei treeni kulje ym. revi itsesi väkisin treenaamaan tai olet syönyt clemppuja turhaan.


      • Mr. D
        mr. D kirjoitti:

        Itse aikoinaan aloitin 20mcg:llä aamulla.. sitten lisäsin annostusta aina 20mcg/pvä kunnes olin 120mcg annostuksessa kahden viikon ajan, jota ennen pitää taas samalla 20mcg/pvä vähentää annostusta. hyvin ne potki.. läski tirisi ja salilla tuli ihan hullu pumppi käsiin. miinuksena huomasin, että paikat olivat kipeenä tuplasti pidempään, kuin tavallisesti, mikä vähän söi treeni-iloa. clemppuja kannattaa käyttää 2 viikkoa, jonka jälkeen 2 viikon tauko ja jälleen 2 viikkoa käyttöä.. koko rundi tuolla tavalla n.3 kertaa eli 12 viikkoa yhteensä. sillä saa parhaat tulokset aikaseksi. pidempi yhtäjaksoinen käyttö on hyödytöntä, koska reseptorit menevät tukkoon ja hyötysuhde pienenee.

        itse otin napit heti aamulla samaan syssyyn. clempuilla on niin pitkä puoliintumisaika, että on aivan sama jaatko ne pitkin päivää, vai otatko heti..

        ruokavalion tarvii luonnollisesti olla kunnossa.. täydelliseen rasvanpolttoon suosittelisin ketogeenistä diettiä, eli syöt hiilihydraatteja alle 20g päivässä, rasvaa ja proteiinia niin paljon, kun jaksat vain mättää.. vastapainona on tietysti heikotus johtuen hiilihydraattien puutteesta. toinen vaihtoehto on vähäkalorisempi dietti minimaalisilla rasvoilla. lihakset ja tulokset eivät kärsi niin paljoa silloin ja on pirteämpi olo.. rasvaa sillä ei mielestäni niin paljoa saa kuitenkaan pois lyhyessä ajassa.

        Treenaa normaalit määrät, mutta koita sykkiä treeneissä hiukan enemmän. se tapahtuu kyllä melkein luonnostaan, koska nuo clemput tuovat kyllä kivasti virtaa.

        käytön lopettamisen jälkeen saattaa tulla semmoinen down kausi, mikä kestää n. viikon. tuntuu ettei treeni kulje ym. revi itsesi väkisin treenaamaan tai olet syönyt clemppuja turhaan.

        tuo 120mcg on hyvä annostus miehelle.. naisen ei välttämättä kannattaisi ylittää 80mcg määrää. poikkeuksia löytyy ja riippuu tietenkin myös tavaran laadusta. omien fiilinkien perusteella se oikea annostus kuitenkin löytyy.


      • Yli-ihminen
        Mr. D kirjoitti:

        tuo 120mcg on hyvä annostus miehelle.. naisen ei välttämättä kannattaisi ylittää 80mcg määrää. poikkeuksia löytyy ja riippuu tietenkin myös tavaran laadusta. omien fiilinkien perusteella se oikea annostus kuitenkin löytyy.

        Minäkin syön aina lääkkeitä fiiliksen mukaan, joskus menee purkillinen kerralla ja toisinaan jopa kaksi.

        Muistattehan että olette pellet tekemisissä lääkeaineiden kanssa ja tuollainen "fiilispohjalla" vetely ei tuo pidemmän päälle kuin hautapaikan.

        Jos et roinaamisella ansaitse elantoasi ja tienaa sen avulla helvetin hyvin niin eipä kannata roinaan koskea.

        Parempi puhtaat jauhot pussissa kuin kaksi metriä mullan alla.


      • faltloose
        mr. D kirjoitti:

        Itse aikoinaan aloitin 20mcg:llä aamulla.. sitten lisäsin annostusta aina 20mcg/pvä kunnes olin 120mcg annostuksessa kahden viikon ajan, jota ennen pitää taas samalla 20mcg/pvä vähentää annostusta. hyvin ne potki.. läski tirisi ja salilla tuli ihan hullu pumppi käsiin. miinuksena huomasin, että paikat olivat kipeenä tuplasti pidempään, kuin tavallisesti, mikä vähän söi treeni-iloa. clemppuja kannattaa käyttää 2 viikkoa, jonka jälkeen 2 viikon tauko ja jälleen 2 viikkoa käyttöä.. koko rundi tuolla tavalla n.3 kertaa eli 12 viikkoa yhteensä. sillä saa parhaat tulokset aikaseksi. pidempi yhtäjaksoinen käyttö on hyödytöntä, koska reseptorit menevät tukkoon ja hyötysuhde pienenee.

        itse otin napit heti aamulla samaan syssyyn. clempuilla on niin pitkä puoliintumisaika, että on aivan sama jaatko ne pitkin päivää, vai otatko heti..

        ruokavalion tarvii luonnollisesti olla kunnossa.. täydelliseen rasvanpolttoon suosittelisin ketogeenistä diettiä, eli syöt hiilihydraatteja alle 20g päivässä, rasvaa ja proteiinia niin paljon, kun jaksat vain mättää.. vastapainona on tietysti heikotus johtuen hiilihydraattien puutteesta. toinen vaihtoehto on vähäkalorisempi dietti minimaalisilla rasvoilla. lihakset ja tulokset eivät kärsi niin paljoa silloin ja on pirteämpi olo.. rasvaa sillä ei mielestäni niin paljoa saa kuitenkaan pois lyhyessä ajassa.

        Treenaa normaalit määrät, mutta koita sykkiä treeneissä hiukan enemmän. se tapahtuu kyllä melkein luonnostaan, koska nuo clemput tuovat kyllä kivasti virtaa.

        käytön lopettamisen jälkeen saattaa tulla semmoinen down kausi, mikä kestää n. viikon. tuntuu ettei treeni kulje ym. revi itsesi väkisin treenaamaan tai olet syönyt clemppuja turhaan.

        Tere! Olisiko hyvä aloittaa 20 ja nostaa n.4pv päästä 40 jne.. 120 asti vai aloittaa heti suuremmalla määrällä? painoa n.110kg...
        T3 tehos tos vuosia sitten helvetin hyvin 3vk kuurilla.... Mist clenpuja nyt sais? :)


      • helpompaahan se on..
        puhtailla mennään kirjoitti:

        mikset saman tien osta jostain 10 grammaa puhdasta amfetamiinia, johan alkaa läskit häviämään eikä varmasti tule edes nälkä pariin viikkoon...mitä nyt pienet sivuoireet(unettomuus, paniikkihäiriöt, levottomuus, sekavuus, piripsykoosi), mut eihän ne sua näytä haittaavan!

        ku Clembujen hankinta, ja sulla kuulostaa jo olevan kokemusta ko. aiheesta?? :D :D ei voi ku nauraa..... ei muuta ku puuron syöntiin.. :D


      • Joskus vetänyt
        Tietämätön. kirjoitti:

        Heippa. Kertoisitko lisää kokemuksista. Olen yrittänyt ottaa asiasta selvää, mutta tulee vaan kettuilua takasi. Olet itse käyttänyt, miten ruokavaliot ynnä muut urheilut jaotetaan. Miten määrät???ite 160/54kg. Treenaan salia 4krt viikos ja 3 aerobista tuntiaa viikos. Onko tullu "miehisiä"muutoksia, vi liittyykö muihin aineisiin.

        niin clenbuterol ei oo mikään hormoni et tuskinpa siitä mitään "miehisiä" piirteitä sen enempää ku normaalista astmalääkkeestäkään.


      • sportwearfi
        mr. D kirjoitti:

        Itse aikoinaan aloitin 20mcg:llä aamulla.. sitten lisäsin annostusta aina 20mcg/pvä kunnes olin 120mcg annostuksessa kahden viikon ajan, jota ennen pitää taas samalla 20mcg/pvä vähentää annostusta. hyvin ne potki.. läski tirisi ja salilla tuli ihan hullu pumppi käsiin. miinuksena huomasin, että paikat olivat kipeenä tuplasti pidempään, kuin tavallisesti, mikä vähän söi treeni-iloa. clemppuja kannattaa käyttää 2 viikkoa, jonka jälkeen 2 viikon tauko ja jälleen 2 viikkoa käyttöä.. koko rundi tuolla tavalla n.3 kertaa eli 12 viikkoa yhteensä. sillä saa parhaat tulokset aikaseksi. pidempi yhtäjaksoinen käyttö on hyödytöntä, koska reseptorit menevät tukkoon ja hyötysuhde pienenee.

        itse otin napit heti aamulla samaan syssyyn. clempuilla on niin pitkä puoliintumisaika, että on aivan sama jaatko ne pitkin päivää, vai otatko heti..

        ruokavalion tarvii luonnollisesti olla kunnossa.. täydelliseen rasvanpolttoon suosittelisin ketogeenistä diettiä, eli syöt hiilihydraatteja alle 20g päivässä, rasvaa ja proteiinia niin paljon, kun jaksat vain mättää.. vastapainona on tietysti heikotus johtuen hiilihydraattien puutteesta. toinen vaihtoehto on vähäkalorisempi dietti minimaalisilla rasvoilla. lihakset ja tulokset eivät kärsi niin paljoa silloin ja on pirteämpi olo.. rasvaa sillä ei mielestäni niin paljoa saa kuitenkaan pois lyhyessä ajassa.

        Treenaa normaalit määrät, mutta koita sykkiä treeneissä hiukan enemmän. se tapahtuu kyllä melkein luonnostaan, koska nuo clemput tuovat kyllä kivasti virtaa.

        käytön lopettamisen jälkeen saattaa tulla semmoinen down kausi, mikä kestää n. viikon. tuntuu ettei treeni kulje ym. revi itsesi väkisin treenaamaan tai olet syönyt clemppuja turhaan.

        mistäköhän noita sitten saa?


      • graavilohi
        voimanostaja tyttö kirjoitti:

        tääl ei kyllä kannata kysyä mitään mihin oikeesti haluais vastauksen. :D
        mä käytän clenuja 150mg päivässä, kolmeen osaan jaettuna. paino on laskenut 2 kiloa kahden viikon aikana ja voimaakin on tullut. sivuoireita oli alussa aikas paljonkin mutta ne on jäänyt pois.
        moraalisoijista viis mutta voin kyllä suositella.

        jos vaan tietäisin mistä ostaa?


      • F.A.B
        puhtailla mennään kirjoitti:

        mikset saman tien osta jostain 10 grammaa puhdasta amfetamiinia, johan alkaa läskit häviämään eikä varmasti tule edes nälkä pariin viikkoon...mitä nyt pienet sivuoireet(unettomuus, paniikkihäiriöt, levottomuus, sekavuus, piripsykoosi), mut eihän ne sua näytä haittaavan!

        Suunnittelin juuri tätä diettiä !!!! :)
        T F.A.B


      • hatinenk
        mr. D kirjoitti:

        Itse aikoinaan aloitin 20mcg:llä aamulla.. sitten lisäsin annostusta aina 20mcg/pvä kunnes olin 120mcg annostuksessa kahden viikon ajan, jota ennen pitää taas samalla 20mcg/pvä vähentää annostusta. hyvin ne potki.. läski tirisi ja salilla tuli ihan hullu pumppi käsiin. miinuksena huomasin, että paikat olivat kipeenä tuplasti pidempään, kuin tavallisesti, mikä vähän söi treeni-iloa. clemppuja kannattaa käyttää 2 viikkoa, jonka jälkeen 2 viikon tauko ja jälleen 2 viikkoa käyttöä.. koko rundi tuolla tavalla n.3 kertaa eli 12 viikkoa yhteensä. sillä saa parhaat tulokset aikaseksi. pidempi yhtäjaksoinen käyttö on hyödytöntä, koska reseptorit menevät tukkoon ja hyötysuhde pienenee.

        itse otin napit heti aamulla samaan syssyyn. clempuilla on niin pitkä puoliintumisaika, että on aivan sama jaatko ne pitkin päivää, vai otatko heti..

        ruokavalion tarvii luonnollisesti olla kunnossa.. täydelliseen rasvanpolttoon suosittelisin ketogeenistä diettiä, eli syöt hiilihydraatteja alle 20g päivässä, rasvaa ja proteiinia niin paljon, kun jaksat vain mättää.. vastapainona on tietysti heikotus johtuen hiilihydraattien puutteesta. toinen vaihtoehto on vähäkalorisempi dietti minimaalisilla rasvoilla. lihakset ja tulokset eivät kärsi niin paljoa silloin ja on pirteämpi olo.. rasvaa sillä ei mielestäni niin paljoa saa kuitenkaan pois lyhyessä ajassa.

        Treenaa normaalit määrät, mutta koita sykkiä treeneissä hiukan enemmän. se tapahtuu kyllä melkein luonnostaan, koska nuo clemput tuovat kyllä kivasti virtaa.

        käytön lopettamisen jälkeen saattaa tulla semmoinen down kausi, mikä kestää n. viikon. tuntuu ettei treeni kulje ym. revi itsesi väkisin treenaamaan tai olet syönyt clemppuja turhaan.

        moi mistä tilasit clenbuterolia kiinostaisi kokeilla pillereitä,vast.sähkö.post [email protected]


      • normaali.ruoka
        mr. D kirjoitti:

        Itse aikoinaan aloitin 20mcg:llä aamulla.. sitten lisäsin annostusta aina 20mcg/pvä kunnes olin 120mcg annostuksessa kahden viikon ajan, jota ennen pitää taas samalla 20mcg/pvä vähentää annostusta. hyvin ne potki.. läski tirisi ja salilla tuli ihan hullu pumppi käsiin. miinuksena huomasin, että paikat olivat kipeenä tuplasti pidempään, kuin tavallisesti, mikä vähän söi treeni-iloa. clemppuja kannattaa käyttää 2 viikkoa, jonka jälkeen 2 viikon tauko ja jälleen 2 viikkoa käyttöä.. koko rundi tuolla tavalla n.3 kertaa eli 12 viikkoa yhteensä. sillä saa parhaat tulokset aikaseksi. pidempi yhtäjaksoinen käyttö on hyödytöntä, koska reseptorit menevät tukkoon ja hyötysuhde pienenee.

        itse otin napit heti aamulla samaan syssyyn. clempuilla on niin pitkä puoliintumisaika, että on aivan sama jaatko ne pitkin päivää, vai otatko heti..

        ruokavalion tarvii luonnollisesti olla kunnossa.. täydelliseen rasvanpolttoon suosittelisin ketogeenistä diettiä, eli syöt hiilihydraatteja alle 20g päivässä, rasvaa ja proteiinia niin paljon, kun jaksat vain mättää.. vastapainona on tietysti heikotus johtuen hiilihydraattien puutteesta. toinen vaihtoehto on vähäkalorisempi dietti minimaalisilla rasvoilla. lihakset ja tulokset eivät kärsi niin paljoa silloin ja on pirteämpi olo.. rasvaa sillä ei mielestäni niin paljoa saa kuitenkaan pois lyhyessä ajassa.

        Treenaa normaalit määrät, mutta koita sykkiä treeneissä hiukan enemmän. se tapahtuu kyllä melkein luonnostaan, koska nuo clemput tuovat kyllä kivasti virtaa.

        käytön lopettamisen jälkeen saattaa tulla semmoinen down kausi, mikä kestää n. viikon. tuntuu ettei treeni kulje ym. revi itsesi väkisin treenaamaan tai olet syönyt clemppuja turhaan.

        sairasta toi hydaaraatien pois jättö ja rasvaa niin paljo ku sielu tietää. johan sen kaikki teitäää että jojotus atkins ei hyödytä ketää pitemmä päälle. pystykää kaidalla keskitiellä ni paras


      • haaahaaaa
        puhtailla mennään kirjoitti:

        mikset saman tien osta jostain 10 grammaa puhdasta amfetamiinia, johan alkaa läskit häviämään eikä varmasti tule edes nälkä pariin viikkoon...mitä nyt pienet sivuoireet(unettomuus, paniikkihäiriöt, levottomuus, sekavuus, piripsykoosi), mut eihän ne sua näytä haittaavan!

        Puhdasta amfetamiinia. HAHAHA. hyvä juttu! kerro mullekin mistä saat ''puhdasta''


      • seppo4

      • Anonyymi
        sportwearfi kirjoitti:

        mistäköhän noita sitten saa?

        Salilta saa mitä vaan.


    • Kisoihin tähtäävä

      Totuus on, että lähes jokainen joka treenaa tosissaan on valmis käyttämään suoritusta parantavia tehokeinoja. Ne taas, joilla ei ole päätä edes treenata ja syödä oikein, purkaa katkeruuttaan niihin jotka ovat valmiita tekemään kaikkensa kuntonsa eteen. Eikä lääkkeillä kuntoa rakenneta, vaan kovalla työllä ja itsekurilla. Lääkkeet mahdollistavat ainoastaan kehityksen nopeuttamisen ja senkin vain silloin, kun kaikki luonnolliset keinot ovat jo käytössä.

      Itse olen saanut hyviä neuvoja kilpaurheilijalta, johon tutustuin hardcoreteam.comin kautta. Kannattaa kysyä niiltä, joilla on kokemusta ja jotka ovat asioihin perehtyneitä. Forumeilla vastaaja voi olla kuka tahansa ja pahimmassa tapauksessa voit maksaa vääristä neuvoista terveydelläsi.

    • clemppumies

      Onko clempuilla sivuvaikutuksia jos on pieni rasiteastma ja käyttää avaavaa piippua aamuisin ja iltaisin? Voiko silti ottaa normaalin miehen annoksen clemppuja? Vai meneekö yli kun on keuhkoihin vedettävä astmalääke myös käytössä?

    • pziiiiiiii
    • nikke99999
    • clebupääskiii

      paljo clenut maksaa ?

    • salillemars

      niitä saa kun on suhteita, samoin kun mitä tahansa muutakin! itse otan 1tab. ennen treeniä ja 3päivää sit 3pvä taukoa sit taas 3päivää.. hyvää tulosta tullut, tosin otan myös wintikat kylkeen tohon.

    • dont quit

      olisiko jollain klenuja, sillä tarvitsisin niitä? ilmoitelkaa osoitteeseen [email protected]

    • Heli K Vantaa

      Varoitus itse sain vatsasyövän joka alkoi veriulostamisella.Uskon että clenuista tuli.

    • clenumään

      mä sain pilluu

    • melkeepodarixd

      Turhaa tollanen jeesustelu että älälälälä plääplää. Ei sillä että itse sitä tyrkyttelisin, mutta eiköhän ihmiset itse tee päätöksensä että käyttääkö vai eikö ja mitä? Mitäs se muille kuuluu. Itse oon pari clenukuuria vetänyt ja voin sanoa, että erittäin tyytyväinen olen kokemuksiin, ja sivuoireita ei tullut muuta kuin vähä sellainen levoton olo välillä, ei edes käsien tärinää tms.

      • Anonyymi

        No se nyt vaan on ihan idoottimaista käyttää aineita varsinkin harrastepohjalta. Ihan sama onko kenenkään asia. Täysin naurettavaa hommaa. Jos ei puhtaana pysty tekemään asioita ja kestä sitä, niin ihan pelleilyä. Jos on lahjoja ja tahtoa, niin siihen ei tarvi mitään paskaa vetää.


    • Välttäkää lääkkeitä!
    • puntti66666

      clenut hyviä rasvanpolttoon kuten efetkin... vaikee saada vaan nykyaikana??
      [email protected]

    • jaiii
    • Käyttänyt ennenkin
      • Horse Power

        Tosi järkevää vetää hevosen astmalääkettä(clenut), että sais vähän rasvaa pois.


    • totuus lue!

      Jos löytää itselleen sopivan annostuksen, niin ei tuosta mitään haittavaikutuksia ole. Kädet tärisee vähän annosta hakiessa. Polttaa rasvaa parhaiten näistä kielletyistä aineista, vai miksi luulet, että kehonrakentajat pääsevät 3% rasvoihin? Clenulla nimenomaan kiristyy. Vai vähän? Syö sinä terveysintoilija niitä vihreä tee kapseleita tai CLA:ta ja näe unta että olisit kireä joskus. Suomessa clenuista puhutaan aika vähän, mutta jenkkilässä todella moni nainenkin näitä rouskii kun näillä oikeasti pääsee hetkessä kesäkuntoon. Toki se edellyttää EDELLEEN kovaa treeniä salilla ja sen ulkona ruokapöydässä!

    • clemppu

      Itse aloitin kyseisen kuurin noin kuukausi sitten. Aloitin 40 mcg ensimmäisen viikon. Toisena viikkona tuplasin annoksen ja kolmantena palasin 40 mcg:hen, jonka jälkeen pidin 2 viikon tauon ja taas pian aloitan.. Eli 8vk kuuri.

      Ensimmäisellä viikolla kädet vapisi, hikoilutti, varsinkin kun salilla treenas, hiki virtas niin että huh huh!! Mitään piristävää vaikutusta en huomannut.

      Itse maksoin 40mcg clenbuteroleista 0,90 € /kpl ... Eli siitä laskemaan paljon tulee hinnaksi koko kuurille.. Riippuen siitä kuinka pitkän kuurin pitää ja millä annnoksilla.

    • penkkisika
    • tää toimii yhtä hyvi

      Toi potkii kofun, 1,5g vahvan vihreän teen, synefriinin yms kanssa yhtä kovaa!
      http://www.pps-shop.fi/fusion-supplements-geranamine-40mg-x90caps-p-1166.html

      Kohta kieltävät sen suomessa tilaa heti!

    • clenuuuuuuuuuuut
    • cuttaaja

      Jos jollain olis clembbuja ( clenbutrol) tai efedriiniä myytävänä ni ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian, Kiitos! [email protected]

    • glem1

      Mulle tuli glempuista peräpukamia ja peräaukon haavauma koska joutui vähän väliä vessassa juoksee. Nyt odotan persereijän leikkausta. :/

    • Suosittelen

      Sama juttu mulla. Peräpukama tuli ja räjähti salilla reenatessa. Vähän siinä ihmeissään tohtorikin oli kun reenihousut veressä lääkäriin juoksin.

    • SaliPena

      Hittohemmetti,

      Oon kanssa tässä miettiny, että mistä ihmeestä clenuja / efeä saisi hankittua. Ei oikeesti ole ihan yksinkertaista. Joten jos ny tätä kautta löytyy kontakteja, niin saa laittaa mailia:

      [email protected]

      On oikea maili-osote, en vaan halua jakaa oikeeta mailia :P

    • dan24

      oliskos kellään myydä danaboleja tai jotain vastaavaa kaikki suun kautta otettavat steroidit käy olen helsingin seudulta voin noutaa kyseisestä paikasta laita viestiä [email protected]

    • drobbe

      täällä clenui 80e/100kpl...

      • clenua kiitos

        drobbe, löytyykö sähköpostia ja missä päin asut?


    • käyttäjä

      Hyvin noi Clenut potkii! Kaks purkillista ilmatteeks kun sain niin mikäs siinä..

      • kiinnostunut!

        Mistä sait?


    • Pilaatte maineenne

      Tällaiset ketjut ovat hyvä muistutus siitä miksi bodari- ja fittnesspiirit eivät tule koskaan nautiimaan kovaa arvostusta. Ala on täynnä huijareita ja kiellettyjä aineita, eivätkä harrastajat edes yritä puuttua asioihin ja parantaa lajien mainetta.

      Selitellään vaan, että kaikki muutkin käyttää, niin pakko käyttää. Jos lajin kisakunto on mahdoton saavuttaa ilman selkeästi kiellettyjä aineita, niin lajissa itsessään on jotain vialla. Yhtä hyvin voitaisiin sallia kaikki mahdolliset aineet, ,kun ei kuitenkaan pelata sääntöjen mukaan. Sallitaan samalla vaikka silikonilihaksetkin, niin ei tarvitse enää edes treenailla.

      Sama kirous vaivaa mm. voimanostoa. Suomi on voittanut siinä ties kuinka monta maailmanmestaruutta, mutta suurin osa ei ota lajia vakavasti, koska kisaaja toisensa jälkeen kärähtää dopingista. Oma vika. Jos haluaa lajille arvostusta, on oltava valmis puuttumaan sitä vaivaaviin ongelmiin. Muuten laji on ikuisesti pelkkä pienen narsistipiirin keskenäinen selkääntaputtelukerho.

      • ". Ala on täynnä huijareita ja kiellettyjä aineita, eivätkä harrastajat edes yritä puuttua asioihin ja parantaa lajien mainetta"

        -Ja puhutko ihan hlökohtaseen kokemukseen pohjaten vai vedätkö jutun puhtaasti per****täsi ja pohjaten tähän suoli24 ketjuun..?!

        Voin kertoa sulle FAKTAN, että doping aineita liikkuu lajin kuin lajin parissa kun puhutaan ammattilaisista ja rahapalkinnoista.

        Ja ellet ole viimeistä paria vuotta elänyt kiven alla, ni luulis sun huomaavan että fitnesslajit nauttivat tällä hetkellä ERITTÄIN SUURTA ARVOSTUSTA ja ovat osa valtavirtaa ja nykypäivän trendejä..niin hyvässä kuin pahassa.

        " Muuten laji on ikuisesti pelkkä pienen narsistipiirin keskenäinen selkääntaputtelukerho"

        -Metsään meni taas. Koko bodykulttuuri on nykyään jo ihan mainstreamia. Kannattaa päivittää tietojaan aina silloin tällöin. ;)


    • 45614876
    • Horkka 1

      Täältä saa clenuja

    • älä edes harkitse

      Vanha viesti mutta vastaampa vaikka ihan näin yleisesti, juuri ennen salia otin yhden tabletin. Treenatessa ei tuntunut mitenkään sen kummemmalta. Energiaa tuli hiukan. Treenailin siinä sitte ja huomasin sitte että syke on aika korkealla. Se ilmeisesti kuuluu asiaan. Okei sitten otan palkkarit ja lähden ajelemaan kotia kohti kun havaitsin että käteni tärisevät helvetisti. Ajamiseen se vaikutti hieman. Ei merkittävästi. Kun olen kämpillä, tulee vitunmoinen päänsärky ja kuulen jotain perkeleen ininää päässäni loppupäivä meni sängyssä makoillessa. Joitain kranppejakin tuli mm oikean käden ojentajaan. Eihä siinä nyt makailen sängyssä ja leposyke on vähintään 100. Elikkä tänä yönä ei vissiin nukuta. Suosittelen lämpinästi, ihmisiä pysymään herassa. Onneksi sentään se vitun iniä lakkasi äsken.btw en ole epätoivoinen huumevalistaja, vaan normaali miehenalku. Ja henki tosissaan kulki aikas hyvin.

    • Hfdhjk

      Mulla olis

    • Ihmettelee

      Hei, olen ensimmäistä kertaa clenu kuurilla. Pari päivää nyt mennyt ihan ok. Perus sivuvaikutukset päällä eli kohonnut syke (leposyke 80-90) ja tärinä. Näistähän olin tietoinenkin.. mutta nyt myös kolmas vaikutus eli kasvot todella kipeät! Erityisesti poskiluiden ja kulmaluiden ympäriltä. Naaman liikuttelukin sattuu. Ihan kuin turpiin olisi saanut ilman ulkoisia vammoja. Onko muille tullut tälläisiä oireita? Tämä oire alkoi pelottaa sen verran, etten ottanut enää tänää ollenkaan. Ensimmäisenä päivänä annostuksenani oli 40 ja toisena 60 ja tänään eli kolmantena en ottanut tämän kasvojen kivun takia. Ja olen suht pienikokoinen nainen. Yritin etsiä tietoa internetistä mutta tälläinen oire vissiinkin todella harvinainen ollut käyttäjien keskuudessa. Uskallankohan ottaa clenbuterolia enää?

    • älynjättiläinen

      Mitäköhän ihan oikeasti luulet? Luonnonvalintaa tämäkin...

    • Moi vaan!

      Jokaisella tulee omat oireensa, ihmiskehosta riippuen. mulle clembuista ei tullut juuri mitään sivuvaikutuksia. mariskaa vanhemmillenne että miks ootte saanu niin huonot geenit, älkää tänne! itse olen oikeastaa kaikkea kokeillut, ja ainoita oireita ollut masennus kuurin jälkeen.

      Mutta ihmiset, näitä kaikkia aineita käytetään ihan eri tarkoituksiin, itse ei kiinosta voima eikä tulokset, vaan haen kroppaa. Ihmiskehoa ei olla luotu miksikään lihaskimpuksi. Ja juu, tykkään syödä paskaruokaa kunnon ruuoan lisäksi, eli siinäkin yksi syy, voin syödä mitä haluan milloin vain, eikä tule jenkkakahvoja ;)

    • rasvaperse

      onko joku kokeillut synefriiniä? Itsellä kokeilussa synephrine hardcore Fitnesstukusta, yksi kapseli sisältää 40 mg puhdasta synefriiniä, mutta mulla ei tunnu vaikuttavan? Mikä olisi turvallinen raja? 2 nappia päivässä olen ottanut. Kofeiinilla vaikutuksen pitäisi tehostua, mulla ei auta sekään! Olen nainen 160 cm/ 50 kg. Rasvaprosenttia tarkoitus saada alas.

    • Alex999
    • Erkan
    • Ihanhölmöä

      Kuten aikaisempi kirjoittaa, tykkää syödä paskaruokaa ja kun douppaa, ei liho. Eli tässä taas esimerkki bodylajien typeryydestä: saarnataan terveellisestä ruokavaliosta, mutta itse rasva poistetaan dopingilla. Naurettavaa pelleilyä. Älkää hyvät ihmiset kuunnelko näitä lapsellisia roinaajia treeni- tai ruokavalioasioissa. He eivät osaa sen kummemmin treenata tai syödä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tostran geeli,sitä löytyy,,,


    • Anonyymi

      Lötyks näitä vielä suoraan härmästä?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe