Moikkelis moi!
Huomasin, että viime viikolla oli todella hiljaista..vain kolme keskustelijaa. Aika huono homma...Missä meidän kaikki laihistelijat on?! Uusiakin saa tulla mukaan jos vain kiinnostaa, vaikka ei välttämättä kiinnosta, koska todella on aika hiljaista... :/
No niin...mutta nyt on jussit menneet (tai mulla on Jussi aina.. :)) ja mitenkäs kävi painon?!
Me oltiin pe-la siskon miehen vanhempien mökillä ja silloin tuli syötyä: karkkia, sipsiä, täytekakkua, pullaa, pihvii, uusia perunoita, perunamuusia ja salaattia...Siinä tais olla mökkisyöpöttelyt. Perjantaina en käynyt lenkillä, lauantaina tein pienen lenkin...Ja molempina päivinä kävin uimassa. Lauantaina illalla söin vielä jäätelön ja makkaran (ensimmäinen makkara tänä kesänä!!!)
Eilen palasin ruotuun...kalorit eiliseltä miinuksella n. 800 kcal. Tänään...töiden jälkeen..teki mieli karkkia...Ostin. Söin n. 100-150g ja annoin loput miehelle evääksi töihin. Eli tämä päivä meni huonommin mitä eilinen...Kattoo nyt mitä illalla syön..syönkö mitää.
Ja paino...se oli aamulla viideltä (kun lähdin töihin)n. 73.25 ja vähän yli kymmenen (kun tulin töistä) tasan 73. Eli kyllä se siin 73kg on..about. Mutta...tunnustus...Perjantai aamuna paino oli 72.5!!!!!!!! Piti punnita ainakin 5 kertaa! Ottaa mieskin kattomaan tulosta, ettei mun silmät vain valehtele.. :) Eli nyt on tavotteena että pääsen pian takas tohon 72,5 kiloon.
Eli tämmöstä. Mutta palaillaan viikon mittaan.
Laihdutussessio
4
442
Vastaukset
Lilulei ja muut jotka ehkä kaipailevat. Hiljaisuuden vallitessa olen nyt ennen joulupukin tuloa-ryhmässä. Lilulei (ja muut?) tervetuloa sinne jatkamaan. Täälä kun on viime aikoina ollut niin himputin hiljaista.
Kirsikka- entinenlaihduttaja
Kirsikk.a, me muut olemme saavuttaneet jo kauan sitten tavoitepainomme ja siksi käyntimme täällä ovat muuttuneet satunnaisksi.
Sinä leimasit aikoinasi meidät kaikki kyvyttömiksi sinunlaillasi "pysyviin elämäntapa muutoksiin". Sanoit meille, että sinä olet oikeassa ja me muut väärässä. Kuinkas sitten kävikään ?
Sinä vaan edelleen laihdutat ( sorry, ethän sinä laihduta, sinulla on elämäntapamuutos menossa :)), me muut olemme jo tavoitteet savuuttaneet ja enää varmistelemme asemiamme :)
Ehkä sinulla olisi nyt paikka ja aika syvälliselle itsetutkiskelulle ja miettiä miksi me muut onnistuimme, mutta sinä et !
Itse aloittaessani laihdutuksen (elämäntapa muutos on mielestäni paljon laajempi käsite, kuin pelkästään ruokailutapojen muutos ) , asetin tavoitteeksi saavuttaa juhannukseen -20 kg ja hieman epäillin, että tavoite on liian kova. Tavoite tosin täyttyi jo ennen vappua ja juhannuksena pudotusta oli kaikkiaan -28 kg ! - Lilulei
Hei!
Hyvä että liityttiin toiseen ryhmään kun täällä oli niin hiljaista. Ajattelin ehdottaa samaa jossain vaiheessa. Muiden ikävät kommentit jättäisin omaan arvoonsa, jokainen laihduttaa omalla tyylillä ja omaan tahtiinsa.
Satutin juuri ennen juhannusta selkäni sen verran pahasti että makuuasento on lähes ainoa mahdollinen asento, joten koneella en nyt voi vielä paljon olla. Laihdutuksessa pidän taukoa kunnes saan itseni kuntoon ja jatkan sen jälkeen projektia. Juhannuksesta sen verran (kun nyt lupasin tilittää) että syötyä on tullut kaikkea mahdollista ja vaa-alla en ole juhannuksen jälkeen käynyt. Myös lenkit jäivät sen selän takia enkä tiedä koska uskallan mennä seuraavan kerran. Ihan hyvillä mielin olen silti, sairasloma sattui loistavaan saumaan sillä tentti on tulossa ja luettavaa on hirmuisesti. Palaan kyllä vielä kuvioihin. Aurinkoista kesää Kirsikka! - Ilona Alina
Lilulei kirjoitti:
Hei!
Hyvä että liityttiin toiseen ryhmään kun täällä oli niin hiljaista. Ajattelin ehdottaa samaa jossain vaiheessa. Muiden ikävät kommentit jättäisin omaan arvoonsa, jokainen laihduttaa omalla tyylillä ja omaan tahtiinsa.
Satutin juuri ennen juhannusta selkäni sen verran pahasti että makuuasento on lähes ainoa mahdollinen asento, joten koneella en nyt voi vielä paljon olla. Laihdutuksessa pidän taukoa kunnes saan itseni kuntoon ja jatkan sen jälkeen projektia. Juhannuksesta sen verran (kun nyt lupasin tilittää) että syötyä on tullut kaikkea mahdollista ja vaa-alla en ole juhannuksen jälkeen käynyt. Myös lenkit jäivät sen selän takia enkä tiedä koska uskallan mennä seuraavan kerran. Ihan hyvillä mielin olen silti, sairasloma sattui loistavaan saumaan sillä tentti on tulossa ja luettavaa on hirmuisesti. Palaan kyllä vielä kuvioihin. Aurinkoista kesää Kirsikka!Ei tuossa yhdessä viestissä Kirsik.alle ainakaan mielestäni ollut mitää ilkeetä. Tuollaisia hän just kirjoitteli kaikille, jotka uskalsi olla erimieltä kanssaan. Onhan ne viestit yhä luettavissa ja Kirsik.an "kivuus" tarkastettavissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe455707Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast3952805Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu102376Laita mies mun nimikirjaimet tänne
Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭851809Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?161314- 421155
- 1531111
- 691029
- 67942
Sinusta tuli mies
Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei56931