Goldfinger on virallisesti paljastettu!

Rane

Sain tietää, että tämä arvon hra goldfinger joka täällä mesoaa on paikallistettu. Vkon sisällä hän ei tule enää esiintymään näillä sivuilla.

Hyvät päivänjatkot ja goldivapaata keskustelua

Rane

16

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goldfinger

      Vedä handuus tuppimulkku rääpäle! Mene kantelemaan äidillesi, ellet muuta keksi.

      Kyykkyyn siitä Mikki Hiiri. Hus, hus, hus!

      • MP

        Sulle näyttävät ihmiset normaalistikin osoittaa että ois aika mennä lataamoon, heheheh!!
        Saatanan kumikameli, no odotan innolla kun ovellesi koputetaan ;-)

        Wanker

        MP


      • Goldfinger
        MP kirjoitti:

        Sulle näyttävät ihmiset normaalistikin osoittaa että ois aika mennä lataamoon, heheheh!!
        Saatanan kumikameli, no odotan innolla kun ovellesi koputetaan ;-)

        Wanker

        MP

        Siinähän koputtelet reppahousu. Vastassa on 16 kaliberin Miroku haulikko ladattuna parilla suolapanoksella. Sinähän siinä kuulut lataamoon rääpäle, sillä GF -traumasi on akuutissa tilassa ja kyykkinen edessäni vituttaa niin, että molopääsi punottaa.

        Siis jälleen kerran kyykkyyn rääpäle! Hus, hus, hus!


      • MP
        Goldfinger kirjoitti:

        Siinähän koputtelet reppahousu. Vastassa on 16 kaliberin Miroku haulikko ladattuna parilla suolapanoksella. Sinähän siinä kuulut lataamoon rääpäle, sillä GF -traumasi on akuutissa tilassa ja kyykkinen edessäni vituttaa niin, että molopääsi punottaa.

        Siis jälleen kerran kyykkyyn rääpäle! Hus, hus, hus!

        virtuaalimailmassa! Vai suolapanoksia, ;-)
        no koputtelijat ovatkin varustettu ihan muilla panoksilla...paskamajava...tääl on vain yksi hra (sen monet multipersoonat) kyykyssä ja arvaatko kuka tämä hra on?? Jos katsot peiliin, aivan...

        wanker

        MP


      • Kyllästynyt
        Goldfinger kirjoitti:

        Siinähän koputtelet reppahousu. Vastassa on 16 kaliberin Miroku haulikko ladattuna parilla suolapanoksella. Sinähän siinä kuulut lataamoon rääpäle, sillä GF -traumasi on akuutissa tilassa ja kyykkinen edessäni vituttaa niin, että molopääsi punottaa.

        Siis jälleen kerran kyykkyyn rääpäle! Hus, hus, hus!

        Sinut on Olli Leino jo monien palstanvetäjien ja moderaattorien toimesta tunnistettu ja yhdistetty
        naurettavaan nimimerkkiisi "goldfinger".
        Samanlainen riesa olet jokapuolella ollut.

        Puhuisit jumalauta edes yhden prosentin verran siitä mikä on palstan aihe etkä suoltaisi
        käsittämätöntä potaskaasi päivästä toiseen muitten riesaksi. Terapiassa voit purkautua, mutta täällä palstalla ei ole terapeutteja.
        Tuhlaat vain kiintolevytilaa jorinoillasi jotka ovat kuin suoraan suljetulta osastolta.

        HUS HUS, lääkekaapille siitä heti...hopi, hopi !!


      • Goldfinger
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Sinut on Olli Leino jo monien palstanvetäjien ja moderaattorien toimesta tunnistettu ja yhdistetty
        naurettavaan nimimerkkiisi "goldfinger".
        Samanlainen riesa olet jokapuolella ollut.

        Puhuisit jumalauta edes yhden prosentin verran siitä mikä on palstan aihe etkä suoltaisi
        käsittämätöntä potaskaasi päivästä toiseen muitten riesaksi. Terapiassa voit purkautua, mutta täällä palstalla ei ole terapeutteja.
        Tuhlaat vain kiintolevytilaa jorinoillasi jotka ovat kuin suoraan suljetulta osastolta.

        HUS HUS, lääkekaapille siitä heti...hopi, hopi !!

        Älä sinä pelle levittele tänne väärää tietoa, tai saataa leivätön pöytä odottaa, jos oikea henkilö saa tietää.

        MINÄ en sattumoisin ole Olli Leino, enkä Hukka, enkä Huttunen, enkä mikään muukaan joksi minua on täällä tituleerattu. Mene itse terapiaan poju, ellei juttuni miellytä. Älä lue niitä jos ahdistaa. Mitä vitun potaskaa olen täällä puhunut ?

        Alahan luetella, tai pidä kitusesi pienemällä. Menehän poju taas posimaan pillereitä, ja hellitä liian kirää pipoasi, alat vaikuttaa jo aivan hermorauniolta. Mikä vitun nettipoliisi sinä luulet olevasi, kun huutelet täällä täyttä paskaa ? Vedä itsesi narun jatkoksi, jos olet noin "kyllästynyt". Siinä ei kukaan häviä mitään. Yksi typerys vähemmän sossun luukulla.

        Kyykkyyn siitä paskahousu! Hus, hus, hus!


      • MP
        Goldfinger kirjoitti:

        Älä sinä pelle levittele tänne väärää tietoa, tai saataa leivätön pöytä odottaa, jos oikea henkilö saa tietää.

        MINÄ en sattumoisin ole Olli Leino, enkä Hukka, enkä Huttunen, enkä mikään muukaan joksi minua on täällä tituleerattu. Mene itse terapiaan poju, ellei juttuni miellytä. Älä lue niitä jos ahdistaa. Mitä vitun potaskaa olen täällä puhunut ?

        Alahan luetella, tai pidä kitusesi pienemällä. Menehän poju taas posimaan pillereitä, ja hellitä liian kirää pipoasi, alat vaikuttaa jo aivan hermorauniolta. Mikä vitun nettipoliisi sinä luulet olevasi, kun huutelet täällä täyttä paskaa ? Vedä itsesi narun jatkoksi, jos olet noin "kyllästynyt". Siinä ei kukaan häviä mitään. Yksi typerys vähemmän sossun luukulla.

        Kyykkyyn siitä paskahousu! Hus, hus, hus!

        paskamakki, sut taas kyykytettiin kuus-nolla!

        MP


      • Nörtti
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Sinut on Olli Leino jo monien palstanvetäjien ja moderaattorien toimesta tunnistettu ja yhdistetty
        naurettavaan nimimerkkiisi "goldfinger".
        Samanlainen riesa olet jokapuolella ollut.

        Puhuisit jumalauta edes yhden prosentin verran siitä mikä on palstan aihe etkä suoltaisi
        käsittämätöntä potaskaasi päivästä toiseen muitten riesaksi. Terapiassa voit purkautua, mutta täällä palstalla ei ole terapeutteja.
        Tuhlaat vain kiintolevytilaa jorinoillasi jotka ovat kuin suoraan suljetulta osastolta.

        HUS HUS, lääkekaapille siitä heti...hopi, hopi !!

        Puhut aivan potaskaa mies. Yksikään moderaattori tai sivujen ylläpitäjä ei voi selvittää kuka henkilö kirjoittaa jostain IP-osoitteesta. Olet siis itse hoidon tarpeessa juttuinesi. Onko tämä Goldfinger kolhinut sinun huonoa itsetuntoasi jossain yhteydessä?


      • 9K
        Goldfinger kirjoitti:

        Älä sinä pelle levittele tänne väärää tietoa, tai saataa leivätön pöytä odottaa, jos oikea henkilö saa tietää.

        MINÄ en sattumoisin ole Olli Leino, enkä Hukka, enkä Huttunen, enkä mikään muukaan joksi minua on täällä tituleerattu. Mene itse terapiaan poju, ellei juttuni miellytä. Älä lue niitä jos ahdistaa. Mitä vitun potaskaa olen täällä puhunut ?

        Alahan luetella, tai pidä kitusesi pienemällä. Menehän poju taas posimaan pillereitä, ja hellitä liian kirää pipoasi, alat vaikuttaa jo aivan hermorauniolta. Mikä vitun nettipoliisi sinä luulet olevasi, kun huutelet täällä täyttä paskaa ? Vedä itsesi narun jatkoksi, jos olet noin "kyllästynyt". Siinä ei kukaan häviä mitään. Yksi typerys vähemmän sossun luukulla.

        Kyykkyyn siitä paskahousu! Hus, hus, hus!

        Vain täysin itsekritiikitön pentu vielä kysyy jotta "...mitä potaskaa olen tänne kirjoittellut..."

        Joka jutussasi seuraavia kyllästyttäviä fraaseja ->Kyykkyyn siitä paskahousu! Hus, hus, hus!->... itse terapiaan poju, ellei juttuni miellytä. Älä lue niitä jos ahdistaa. Mitä vitun potaskaa olen täällä puhunut ?->... Menehän poju taas posimaan pillereitä, ja hellitä liian kirää pipoasi, alat vaikuttaa jo aivan hermorauniolta.


        JA niin edelleen ja niin edelleen...Jos chattiaddikti ahdistaa ammattiauttajia kyllä löytyy.


      • Goldfinger
        9K kirjoitti:

        Vain täysin itsekritiikitön pentu vielä kysyy jotta "...mitä potaskaa olen tänne kirjoittellut..."

        Joka jutussasi seuraavia kyllästyttäviä fraaseja ->Kyykkyyn siitä paskahousu! Hus, hus, hus!->... itse terapiaan poju, ellei juttuni miellytä. Älä lue niitä jos ahdistaa. Mitä vitun potaskaa olen täällä puhunut ?->... Menehän poju taas posimaan pillereitä, ja hellitä liian kirää pipoasi, alat vaikuttaa jo aivan hermorauniolta.


        JA niin edelleen ja niin edelleen...Jos chattiaddikti ahdistaa ammattiauttajia kyllä löytyy.

        Älä selittele joutavia reppahousu. Vittuilu ei ole potaskan puhumista (valehtelua) , vaan vittuilua. Olet rutkuttava mamis, joten pidä turpasi tukossa, tai se tukitaan. Älä avaa viestejäni, jos ahdistut.

        Hame päälle ja kyykkyyn! Hus, hus, hus!


      • MP
        Goldfinger kirjoitti:

        Älä selittele joutavia reppahousu. Vittuilu ei ole potaskan puhumista (valehtelua) , vaan vittuilua. Olet rutkuttava mamis, joten pidä turpasi tukossa, tai se tukitaan. Älä avaa viestejäni, jos ahdistut.

        Hame päälle ja kyykkyyn! Hus, hus, hus!

        Olet kyykyyssä kaiket pvt

        MP


      • Fani
        MP kirjoitti:

        Olet kyykyyssä kaiket pvt

        MP

        Miksi matkit Goldia? Kyykytys sana on Goldin tänne lanseeraama sanonta. Olet surkea matkija.


    • Pete

      Arvon Goldfinger mesoaa, koska hänellä on varmaakin varaa siihen, toisin kuin sinulla huumoritajuton tolvana.

    • Anonyymi

      Onko Goldfinger vieläkin aktiivisena?

      • Anonyymi

        On edelleen aktiivisena, joka päivä. Sama Skoda-fani kuin ennenkin :-)


    • Anonyymi

      Netissä häiriköinyt sai sakot

      Chat-keskustelupalstaa internetissä häiriköinyt espoolainen lukiolainen tuomittiin Helsingin käräjäoikeudessa sakkoihin ja koviin korvauksiin tietoliikenteen häirinnästä ja kunnianloukkauksesta.
      18-vuotias koulupoika sai rangaistukseksi 30 päiväsakkoa (180 euroa) ja lisäksi hän joutuu maksamaan palstaa hoitaneelle yhtiölle hieman yli 900 euroa selvittelykustannuksista.
      Nuorukainen alkoi lähetellä toissa kesänä autonharrastajien palstalle pitkiä otteita muualta lainatuista kirjoituksista. Nimimerkki Goldfingerin lähettämien tekstien arveltiin olevan peräisin mm. Hitlerin Mein Kampf (Taisteluni) -teoksesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe