Heippa!
Onko kukaan suunnitellut lähtevänsä töihin Norjaan ensi kesänä (sh/th)? Itse olen harkinnut tätä kovasti. Olisi todella mukava saada joku kaveriksi mukaan. Suuntana Tromssa/Lofootit. Miksi ei Kirkkoniemi/muu pohjois-Norja kävisi.
Ottakaa yhteyttä, jos löytyy samanlaisia ajatuksia, niin aletaan suunnittelemaan :))
[email protected]
Norjaan töihin
ensi kesäksi?
3
885
Vastaukset 3
- ppm_
Moi
Olisin kyllä itsekkin harkitsemassa rakennuspuolen hommia vaikka ei kokemusta olekaan siltä alalta. Mitä itse mietit? Ja osaatko palkoista sanoa?- tommerman
Vai haluat tulla tänne rakennus hommiin vaikka ei ole kokemusta?? Voin sanoa että unohda koko juttu.Tänne jos haluaa hommiin niin pitää nimenomaan olla kokemusta,Norjassa on ammattitaidotonta porukkaa omastatakaa.
Mitä hommia olet ajatellut ? .. .. kyllähän se kiinnostais norjaan mennä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39645
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15574Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?48491Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62485- 68469