Miehen hiukset

kysyjä..

Tuolla miesten logiikassa kun kysellään alvariinsa, että pitäisikö naisella olla pitkät vai lyhyet hiuset, niin millaisista hiuksista naiset pitää sitten miehillä?

Miehet vastaa aika usein naisten hiuskysymykseen, että ´pääasia kun hiukset on päässä´ Näin sanoisin miehenkin hiuksista; ne pitäisi olla päässä, mutta kun suomalaismiehillä vaan alkaa olemaan sitä otsaa jo kolmekymppisenä! Itseäni ei mitenkään viehätä hiuskuontalo, josta ohimot työntyneet lähemmäs takaraivoa. Ja ne vähätkin hiukset on yleensä sitten sellaiset rispaantuneet ja kiillottomat piikit. Yök :(

Miehetkin voisivat hieman hoitaa hiuksiaan. Mikään ei ole ihanampaa, kuin upottaa sormet tuuheisiin ja pehmeisiin miehen hiuksiin! Miehet vielä valittavat, että suomalaisnaiset kynivät hiuksensa heti, kun täyttävät kolmekymmentä. Miehet tekee kyllä ihan samaa; nekin joilla ohimot ei vetäydy takaraivolle, niin ajavat usein tukan melkein siiliksi heti, kun päästään työelämään.

29

19308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...n....

Kaljut ja siilitukkaiset miehet ovat pelottavia.
      Tukkaa saa olla ja paljon, kaikki värit käy paitsi punainen. Pitkätukka ponnarimiehet eivät myöskään innosta.

• ruuhkis

Sitä vaan halusin kysyä, että kun aika usein naiset sanoo, ettei pitkätukkaset ukkelit kiinosta...

Tarkottaaks se sitä, että se on semmonen kynnyskysymys, että ihan sama miten hyvä tyyppi, mutta jos hiusta on enemmän kuin oletetulla naisella, ei äijästä ole mihinkään?

Vai onko se niin, ettei sitä katsota plussaksi, muttei niin hirveän pitkäksi miinukseksikaan?

Itse en tunne mitään erityistä vetoa kaljuihin naisiin, muttei se mikään este olisi - semmoinen pieni miinus vaan alkuinnostuksen heräämisessä.

Tään ei oo tarkotus olla mikään vuodatus, et '...vähä ootte mälsii kaikki jotka ette pidä miust just semmosena ku oon', kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä.

• alkup.
        ruuhkis kirjoitti:

Sitä vaan halusin kysyä, että kun aika usein naiset sanoo, ettei pitkätukkaset ukkelit kiinosta...

Tarkottaaks se sitä, että se on semmonen kynnyskysymys, että ihan sama miten hyvä tyyppi, mutta jos hiusta on enemmän kuin oletetulla naisella, ei äijästä ole mihinkään?

Vai onko se niin, ettei sitä katsota plussaksi, muttei niin hirveän pitkäksi miinukseksikaan?

Itse en tunne mitään erityistä vetoa kaljuihin naisiin, muttei se mikään este olisi - semmoinen pieni miinus vaan alkuinnostuksen heräämisessä.

Tään ei oo tarkotus olla mikään vuodatus, et '...vähä ootte mälsii kaikki jotka ette pidä miust just semmosena ku oon', kaikilla on oikeus mielipiteisiinsä.

Kyllä itse olen nähnyt karismaattisia pitkätukkiakin. Itseäni ei vaan iske se muu "lisä" mitä siihen miehen pitkään lettiin usein kuuluu ympärille :) Jos pitkän tukan lisäksi löytyy liian tiukkaa mustaa farkkua tai nahkahousua, farkkuliiviä, tupakanhajuista olemusta, ohuempia käsivarsia kuin itselläni on ja kroppaa joka lähtee tuulen mukana lentoon, niin.. :| Ja jos se miehen pitkä tukka vielä on sellainen sentin paksu littana ponnari siellä selässä, niin ei kiitos.

Mutta hyvin hoidettu pitkä tukka miehellä yhdistettynä kroppaan, joka on liikuntaakin nähnyt, sekä siisteihin vaatteisiin, niin jeps, kelpaa hyvinkin! ;)

• ....n....
        ruuhkis kirjoitti:

Lähinnä se on miinus, mutta ei valtavan iso miinus.
        Jos pidän miehestä muuten niin pidän hänen hiuksistaankin. Mutta yleensä pitkähiuksisilla miehillä on sellainen "tietty" luonne niin kuin on kaljuillakin. :D

• -n26
        ruuhkis kirjoitti:

En pitäisi pitkiä hiuksena mitenkään miinuksena. Yleensä en ole ehkä kiinnostunut pitkähiuksisista pikemminkin heidän muun tyylinsä takia (jos ovat olleet esim ns. hevijätkiä tms.)

Myöskin jos hiukset ovat pitkät, mutta ohuet, se ei oikein näytä hyvältä minun silmään.

• ruuhkis
        ....n.... kirjoitti:

Lähinnä se on miinus, mutta ei valtavan iso miinus.
        Jos pidän miehestä muuten niin pidän hänen hiuksistaankin. Mutta yleensä pitkähiuksisilla miehillä on sellainen "tietty" luonne niin kuin on kaljuillakin. :D

No kiva kuulla! Ei minulla ainakaan ole mitään nahkahousuja eikä mitään muutakaan mikä erottaisi minut lyhyttukkasemmista hepuista...

• miesten pitäisi
        ruuhkis kirjoitti:

kasvaa aikuisiksi ja leikata tukkansa.

• ruuhkis
        miesten pitäisi kirjoitti:

Ihan pakko laittaa tämmönen sanailu =)

Lyhyet hiukset miehillähän on vaan tämmöinen NYKYAJAN HÖPSÖTYS. Jos mennään vaikka 200v taakseppäin ja siitä mitoitetaan semmoinen parin miljoonan vuoden kausi sinne big-pänggin suuntaan, niin miehet on ollu pääsääntösesti pitkätukkasii. Niin luolamiehet kuin renesanssin ajan yleisnerot.

Mut oikeesti on vaan kivaa, että on monen näkösii ihmisii, niin on ees jonkunlainen identiteetti kullakiin, kun tietää milloin kattoo peiliin ja milloin naapurin setää.

• Historiikkifriikki
        ruuhkis kirjoitti:

Ihan pakko laittaa tämmönen sanailu =)

Lyhyet hiukset miehillähän on vaan tämmöinen NYKYAJAN HÖPSÖTYS. Jos mennään vaikka 200v taakseppäin ja siitä mitoitetaan semmoinen parin miljoonan vuoden kausi sinne big-pänggin suuntaan, niin miehet on ollu pääsääntösesti pitkätukkasii. Niin luolamiehet kuin renesanssin ajan yleisnerot.

Mut oikeesti on vaan kivaa, että on monen näkösii ihmisii, niin on ees jonkunlainen identiteetti kullakiin, kun tietää milloin kattoo peiliin ja milloin naapurin setää.

Siitä kun apinasta järki vähän kasvoi on karvoja ja kuoltaloa väännetty vaikka mihin malliin. Pääsääntoisesti muuten renesanssiajalla miehet kaljuja ja peruukit päässä. Siis ainakin hieman varakkaammat ihmiset siellä euroopassa.

"yhyet hiukset miehillähän on vaan tämmöinen NYKYAJAN HÖPSÖTYS."
        Muuta en voi sanoa kun tutustu kirjaston antimiin tai vaikka googleta historiaa.
        On taidettu histoantunnit jätetty väliin sivistyksen ahjossa.

Jos oikein väännetään niin eikö kaikilla miehillä pitäsi sitten olla afrot kun kerran jostain savannilta on puusta tiputtu.

• ubii
        Historiikkifriikki kirjoitti:

Siitä kun apinasta järki vähän kasvoi on karvoja ja kuoltaloa väännetty vaikka mihin malliin. Pääsääntoisesti muuten renesanssiajalla miehet kaljuja ja peruukit päässä. Siis ainakin hieman varakkaammat ihmiset siellä euroopassa.

"yhyet hiukset miehillähän on vaan tämmöinen NYKYAJAN HÖPSÖTYS."
        Muuta en voi sanoa kun tutustu kirjaston antimiin tai vaikka googleta historiaa.
        On taidettu histoantunnit jätetty väliin sivistyksen ahjossa.

Jos oikein väännetään niin eikö kaikilla miehillä pitäsi sitten olla afrot kun kerran jostain savannilta on puusta tiputtu.

on euroopassa kautta historian pidetty vapaan miehen ja varakkuuden merkkinä. Orjat ajettiin kaljuksi ja teollistumisesta lähtien raskaiden töiden tekijät ovat alkaneet suosia lyhyitä hiuksia.

• ¨ghj

Tuo nyt on kovaa provosointia!

Pitkä tukka miehillä näyttää mielestäni hienolta. Itse kasvatin kaljusta alaselkään. Pidän aina letitettynä hiuksia ja pidän pitkästä tukasta.

Ottakaamme huomioon, että esim. Kiinassa on ennen kommunisteja aina ollut miehillä pitkät hiukset, armeijassakin, esim. Qin-dynastin aikaan hiukset oli vedetty nutturalle ja huivi siihen päälle.

Ja taolaiset munkit ovat varmaan lapsia sitten, kun heillä on tukkaa niin olkapäiltä varpaisiin?

Mene sinä kuule epäsovinnainen taapero vaan äitisi kainaloon nyyhkyttämään. Miehet saavat pitää pitkiä hiuksia enkä itse aseta sen enempää ennakkoluuloja pitkätukkaiseen kuin lyhythiuksiseen mieheen.

Vähän samanlainen juttu kuin, että saako miehellä olla korvakoruja. Ja minusta saa. On itsellänikin.

• tiinulainen

Yhdenkään pitkähiuksisen miehen en ole kuullut haukkuvat lyhythiuksisia miehiä mutta toisin päin on käynyt ja usein. Liekö kateutta?:) Itselleni se ja sama minkä pituiset hiukset miehelä on mutta kyllä niissä pitkissä miesten hiuksissa joku viehättää...tosin ei kaljussakaan vikaa ole:)

• -N26

Niin noh, minusta sellaiset kihartuvat tummanruskeat on ihanimmat :D ja niissä sellanen vallaton kampaus on aika jees...

Siisteys ja puhtaus ja on kuitenkin tärkeintä.

Jos nyt sitten niin tosiaan käy, että harvaksi alkavat käymään niin minusta on kyllä parasta ajaa sitten kaikki pois. Kaljukin voi olla aika sexy , mutta sellanen päälakikalju on vähän epämiellyttävä :-/

• immiäinen

"Niin noh, minusta sellaiset kihartuvat tummanruskeat on ihanimmat :D ja niissä sellanen vallaton kampaus on aika jees..."

Missä olemme tavanneet? ;)

• -N26
        immiäinen kirjoitti:

"Niin noh, minusta sellaiset kihartuvat tummanruskeat on ihanimmat :D ja niissä sellanen vallaton kampaus on aika jees..."

Taisi olla vuosia sitten merenrannalla ;)

Etkös enää muista mua!!

• mieleen..
        immiäinen kirjoitti:

...Harry Potter, ah mitkä hiukset! ;D

• mari+

on seksikkäimmillään kun ne on värjätty mustavaaleiksi ja nostettu pystyyn geelillä..joku kiva timanttinappi viel korvassa..jes...ihanaa...niihin hiuksiin on kiva upottaa kätensäkin aika ajoin...mut tää on ollu vaa yhellä miehellä jonka olen saanut tuntea...oikeesti älykkyys siel hiusten alla on plussaa..sil oli kyl sitäki..voihan räkä...ei se mitää...ei miehet maailmasta lopu...huvaa kesäää.....

• kiinni

niin, suomalaisten miesten hiukset, oioi... itse nelikymppisenä sinkkunaisena on ikäväkseni todettava, että onnellinen saan olla jos löydän oman ikäiseni miehen, jolla olisi tukka päässä. jostain syystä nykyisin jo kolmekymppisillä miehillä kalju tuntuu olevan suosittu 'hiusmalli'. Tokihan kaljukin on tavallaan tyylikäs, mutta silti katseeni kiinnittyy miesten hiuksissa sellaiseen tyylikkään rennosti ja tarkoituksella ylikasvatettuun malliin ;) pitkähiuksinen, itsestään huoltapitävä mies, namnam :P
        että älkää ajelko niitä päitänne kaljuiksi, jos ei siihen pakottavaa tarvetta ole, kiitos!

• ...

piste

• hossi

Kuule ettei hiukset ja järki pysy samassa kuupassa :)

T: hyvää vauhtia latvasta ohenevaa mallia ;)

• mielipiteeni

Siinä se jo tulikin, geelillä tms kun vielä nostaa edestä ylöspäin niin hyvä on, vaaleat ja pitkät ei vaan koskaan ole muhun iskeny. Ja lopuksi pitää todeta että vaikka olis kuinka kivat hiukset, se mitä niiden alla on merkitsee tietysti enemmän :)

• jos

kampaa geelillä taakse? ruuuuunnnssaaaaallla geelillä.

• lopullinen totuus
        jos kirjoitti:

kampaa geelillä taakse? ruuuuunnnssaaaaallla geelillä.

Hiukset pitkät, lyhyet, kaljut, maantienväriset, vihreät, osanssit, harmaat: Samantekevää. Jos hiusmalli sopii kantajansa tyyliin niin se sopii. Kokonaisuus ratkaisee. Itsevarma persoonallinen tyyli vetoaa aina. Tyylikkyys on aina in.

• kun..

on pitkät ja tummat hiukset niin oon myyty :) eli vaikka yli korvien, taikka hartioille/selkään asti ulottuvat. Nam!

• ja.......

Kaikille miehille sopii tummat hiukset, ja väripulloja saa kaupasta. Makuasioitahan nämä on, mutta blondit ei vain iske. Tummanruskeat hiukset on vain jotenkin niin mukavan suklaiset, ja niihin on mukava työntää nenänsä. AAAH...

• Melkein kalju

Ota ne naurettavat vaaleanpunaiset lasit pois päästäsi ja mieti järjelläsi että mikä tärkeitä näistä:

1. mies rehellinen ja luotettava
      2. miehellä ei pakeneva hiusraja
      3. mies ei ole väkivaltainen

Jatkaisin listaa, mutta en edes jaksa. Harvenevat hiukseni eivät olleet mikään este missään suhteessani. Pääsiasia varmaan etten kasvat zombietukkaa, tai tiedä sitä kyllä siitäkin joku nainen varmaan pitäisi.

• -mievaan-

minkäslainen se zombie tukka oikein on?

• Lunatic

tummista, ja vaaleista, sit mä tykkään ristiverisistä ja punapäistä, tai oikeestaan ei tartte olla tukkaa ollenkaan. Siis mikä vaan tyyli ja väri on ok, kun sopii pakettiin. Oikeastaan ällöä on vain likaisuus ja sitten sellainen takavuosina suosittu kaljun yli kammattu tukka, se tappaa erotiikan heti.

• Nainen.

Kyllä miehellä hiukset pitää olla. Ymmärrän kyllä jos suvussa on taipumusta kaljuuntumiseen, mutta ei niitä hiuksia tarvitse ennen aikojaan ajaa pois! En pidä siitä, että miehet ajavat itsensä kesäisin miltei kaljuksi.

Eräs tuntemani mies pitää hiuksistaan hyvää huolta. muiden pitäisi ottaa hänestä mallia. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe