Onkohan tehtävissä mitään tuolle kun naama alkaa punottaan ja kuumottaan hirveästi kun mennään puolen tunnin yli? Ei tunnu liittyvän mitenkään kunnon loppumiseen vaan pelkästään tuohon kestoon..
Ei itseä haittaa muuten mutta nolottaa jotenkin kun on niin hirveän punainen naama sitten lenkin jälkeen :)
punainen naama
9
4124
Vastaukset
- misu--
sehän on vain terveen merkki että naama punoittaa lenkin jälkeen. ja varmaan kaikille niin käy. kyllä se punoitus siitä pikkuhiljaa häviää ihan itsekseen.
- Sailuri
mä en vielä hirveän pitkiä lenkkiä juokse, kun vasta alottelen, mutta mulla alkaa jo n.10min kohdalla naama punottamaan.. enkä häpeile sitä.. =) lenkillä kuuluu (mun mielestä) tulla hiki yms..
- ljkasfdlkjf
kun oon punanen ku paloauto eikä sillee et vähän vaan punottaa :D se on mulla ollut ominaisuutena jo pienestä pitäen, kaikki sanoi kun olin syntynyt että eipä olleet ennen nähneet niin punaista vauvaa...
- päivänkakru
ljkasfdlkjf kirjoitti:
kun oon punanen ku paloauto eikä sillee et vähän vaan punottaa :D se on mulla ollut ominaisuutena jo pienestä pitäen, kaikki sanoi kun olin syntynyt että eipä olleet ennen nähneet niin punaista vauvaa...
kuule ihan sama ongelma! Ei se oo mitään samanlaista "tavallista" ja "tervettä" punotusta kun yleensä ihmisillä juostessa on. Myös saunan jälkeen naama näytti ennen paloauton punaselta ja oli sellanen vielä pitkään sen jälkeenkin ennenkuin aloin pitää saunassa märkää pyyhettä naaman päällä..
Mulla toi johtuu ehkä couperosa-ihosta (?) vaikkei mulla muuten juuri näppylöitä/finnejä oo.. En sitte tiiä.. Tosin kyllä toi punotus on tuntunu ehkä vähän vähentyvän ku on tullu joka päivä tehtyy rivakoita kävelylenkkejä.. Kiva löytää kohtalotoveri! ;) - lkjasdflkjf
päivänkakru kirjoitti:
kuule ihan sama ongelma! Ei se oo mitään samanlaista "tavallista" ja "tervettä" punotusta kun yleensä ihmisillä juostessa on. Myös saunan jälkeen naama näytti ennen paloauton punaselta ja oli sellanen vielä pitkään sen jälkeenkin ennenkuin aloin pitää saunassa märkää pyyhettä naaman päällä..
Mulla toi johtuu ehkä couperosa-ihosta (?) vaikkei mulla muuten juuri näppylöitä/finnejä oo.. En sitte tiiä.. Tosin kyllä toi punotus on tuntunu ehkä vähän vähentyvän ku on tullu joka päivä tehtyy rivakoita kävelylenkkejä.. Kiva löytää kohtalotoveri! ;)Kun mulla on tässä armeijaan lähtö ihan lähiaikoina, niin vähän pelottaa etukäteen että mites sit juoksulenkeillä kun naama punottaa... porukalle huvia... ja jos sattuu vielä oikein v:mäinen ryhmänjohtaja niin siinähän sille huomauttelun aihetta :D "näinkö mä paloauton jossain täällä?"
- nädf'nmdafn'dfmn
lkjasdflkjf kirjoitti:
Kun mulla on tässä armeijaan lähtö ihan lähiaikoina, niin vähän pelottaa etukäteen että mites sit juoksulenkeillä kun naama punottaa... porukalle huvia... ja jos sattuu vielä oikein v:mäinen ryhmänjohtaja niin siinähän sille huomauttelun aihetta :D "näinkö mä paloauton jossain täällä?"
Naama on sen värinen kuin on.
Monilla suomalaisilla on ohut iho ja verisuonet pinnassa. Siitä se punoitus tulee. - päivänkakru
nädf'nmdafn'dfmn kirjoitti:
Naama on sen värinen kuin on.
Monilla suomalaisilla on ohut iho ja verisuonet pinnassa. Siitä se punoitus tulee.onnee armaijaan :) ja yritä olla välittämättä niitten kommenteista..
- sammutuskalustolla
ihan sama juttu täälläkin. Naapurin näsäviisas murkku totesi minut lenkiltä palaamasta tavattuaan että " katos paloauto ja sammutuskalustokin mukana" hiki kun virtasi ihan solkenaan.
olen juossut kymmenen vuotta, eikä se punotus mihinkään ole kadonnut. Taitaa olla geneettinen ominaisuus.- täälläkin
olen siis minäkin kärsinyt punottavista kasvoista, aina lenkin ja jumpan jälkeen/aikana. Tuntuu uskomattomalta, että just kun kerkiää aloittaa niin mä oon jo ihan punainen. Luulin ensin liiasta vaatetuksesta sen johtuvan vaan ei se ollutkaan sitä.. No nyt alkaa jo tottua ja otan punaiset kasvoni jo huumorilla! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632