Mikä on näin kesällä paras ns. "halpa" meikkivoide? Eli en metsästä mitään merkkituotteita, Joe Blascoja yms., rahat ei riitä ja piste.
Tarvetta olisi meikkivoiteelle joka ei heti helteellä liu'u pois naamalta ja ala kiiltämään, vaan pysyisi vaikka helteellä kuumassa diskossa naamalla. Löytyisiköhän ? Ihoni on muuten kuiva, kesällä kyllä kiiltää helposti, ja aknekin on..
PARAS "marketti" meikkivoide!
10
2876
Vastaukset
- bubutsi
colorstay... sen parempaa markettimeikkivoidetta ei ole. käytin itse useita vuosia (kunnes siirryin meikkipuutereihin). pysyi todella hyvin! paremmin kuin moni kallis meikkivoide.
Mulla on ollu käytössä Maybellinen 'Wonder finish' ja oon tykänny tosi paljon! Tulee sellanen puuterinen lopputulos ja pysyykin ihan hyvin ja peittää pikku näppylätkin suht hyvin.... Eikä maksa paljon, kannattaa kokeilla :)
- tytyli
Tuosta Revlonin Colorstaysta olisin kiinnostunut, käytitkö sitä pumppupullossa olevaa vai sitä toista versiota? Itse ostin n. kk sitten tuon pumppupulloversion, ja petyin, näytti epätasaiselta iholla, eikä levittynyt hyvin ja muutenkin huonolta vaikutti.. monet ovat kuitenkin kehuneet sitä alkuperäistä versiota, onko se erilaista sitten?
- Meikkivoide
tytyli kirjoitti:
Tuosta Revlonin Colorstaysta olisin kiinnostunut, käytitkö sitä pumppupullossa olevaa vai sitä toista versiota? Itse ostin n. kk sitten tuon pumppupulloversion, ja petyin, näytti epätasaiselta iholla, eikä levittynyt hyvin ja muutenkin huonolta vaikutti.. monet ovat kuitenkin kehuneet sitä alkuperäistä versiota, onko se erilaista sitten?
joka on ns. "nappi" (vert. Joe Blasco) ei nestemäistä.
Pysyy hyvin, peittävä, muttei raskas.
Hinta 20e, mutta se EI ole paha hinta, siihen nähden että yksi nappi kestää päivittäisessä käytössä ~puoli vuotta. Eli vuodessa menee max 40e meikkivoiteeseen, mikä on minusta vähän.
Ja esim. siskollani yksi nappi kestänyt jo kaksi vuotta...;)Ja hän kyllä meikkaa myös lähes päivittäin!
(Ennnen käytin Lumenen, Lorealin, Maybelinen, Isadoran ymv. meikkivoiteita, joiden hinta oli ~10-15e, ne tulivat paljon kalliimmaksi, koska niitä kuluu enemmän. Tuosta tosin jo monta vuotta aikaa, sillä tämän tuotteen löydettyäni, en ole palannut enkä palaa noihin:) - bubutsi
tytyli kirjoitti:
ilman pumppua olevaa versiota. olen myös aikoinani kokeillu sitä pumpullista versiota (onko sen nimi nyt sit naturstay) mut toi alkuperäinen colorstay on ehdottomasti parempaa. kannattaa vaan muistaa ettei laita liikaa koska peittää tosi hyvin ja levittää nopeasti töpötellen. kesti todella hyvin kasvoilla! peitti mulla näpyt (ja näpyt kans myös pysyi piilossa koko päivän). laitoin päälle lorealin valoa tuovaa irtopuuteria niin kasvot näytti kauniilta ja raikkailta.
- bubutsi
bubutsi kirjoitti:
ilman pumppua olevaa versiota. olen myös aikoinani kokeillu sitä pumpullista versiota (onko sen nimi nyt sit naturstay) mut toi alkuperäinen colorstay on ehdottomasti parempaa. kannattaa vaan muistaa ettei laita liikaa koska peittää tosi hyvin ja levittää nopeasti töpötellen. kesti todella hyvin kasvoilla! peitti mulla näpyt (ja näpyt kans myös pysyi piilossa koko päivän). laitoin päälle lorealin valoa tuovaa irtopuuteria niin kasvot näytti kauniilta ja raikkailta.
että mulla on vieläki pullo kaapissa siltä varalta et tulee joku näppykriisi ja tarvin kasvoilleni peittoa. olen saanut hoitamalla ihoni niin hyvään kuntoon et pärjään nyt meikkipuuterilla. mut jos tarvii kestävää peittoa joka pysyy niin toi colorstay on ihan must! mun ammattimeikkaaja ystäväni lempimeikkivoide =)
- ainakin minä tykkään
bubutsi kirjoitti:
että mulla on vieläki pullo kaapissa siltä varalta et tulee joku näppykriisi ja tarvin kasvoilleni peittoa. olen saanut hoitamalla ihoni niin hyvään kuntoon et pärjään nyt meikkipuuterilla. mut jos tarvii kestävää peittoa joka pysyy niin toi colorstay on ihan must! mun ammattimeikkaaja ystäväni lempimeikkivoide =)
ehdottomasti paras meikkivoide minun naamalleni..siis jos vertaa "markettimeikkivoiteita". peittää sopivasti ja helppo annostella sopiva määrä. minulla oli talvella pintakuivaiho mutta toi meikkivoide ei näyttänyt pahalta iholta. oon todella tykänny! ps.kaveri muuten suositteli minulle :D
- panda
ainakin minä tykkään kirjoitti:
ehdottomasti paras meikkivoide minun naamalleni..siis jos vertaa "markettimeikkivoiteita". peittää sopivasti ja helppo annostella sopiva määrä. minulla oli talvella pintakuivaiho mutta toi meikkivoide ei näyttänyt pahalta iholta. oon todella tykänny! ps.kaveri muuten suositteli minulle :D
Mä tykkään myös tuosta, tulee pehmeänoloinen iho ja suht peittävääkin on olematta kuitenkaan hirveä maski. Ja löytyy sävyjä kalpeallekin iholle...
- Hirondelle
Lumenen Double Stay on
markettituotteista kovaa kamaa.
Puuteria joudut päällä käyttämään
ja välillä lisäilemäänkin,
mutta ehdottomasti paras
"halpa" meikkivoide, jota
olen käyttänyt. Kestää ja tekee
ihosta matan, mutta ei kuitenkaan
liian kovaa pakkelia, jonka sitten
taas esimerkiksi Lumenen "Matt touch"
helposti tekee. - Bronze
color addapt ... Olen kokeillut monia merkkejä ja tää tuntuu levittyvän hyvin , peittävänkin ja pysyvän... kokeile, itse käytän goldenia sävyistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693