PARAS "marketti" meikkivoide!

tytyli

Mikä on näin kesällä paras ns. "halpa" meikkivoide? Eli en metsästä mitään merkkituotteita, Joe Blascoja yms., rahat ei riitä ja piste.

Tarvetta olisi meikkivoiteelle joka ei heti helteellä liu'u pois naamalta ja ala kiiltämään, vaan pysyisi vaikka helteellä kuumassa diskossa naamalla. Löytyisiköhän ? Ihoni on muuten kuiva, kesällä kyllä kiiltää helposti, ja aknekin on..

10

2876

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bubutsi

colorstay... sen parempaa markettimeikkivoidetta ei ole. käytin itse useita vuosia (kunnes siirryin meikkipuutereihin). pysyi todella hyvin! paremmin kuin moni kallis meikkivoide.

• Mulla on ollu käytössä Maybellinen 'Wonder finish' ja oon tykänny tosi paljon! Tulee sellanen puuterinen lopputulos ja pysyykin ihan hyvin ja peittää pikku näppylätkin suht hyvin.... Eikä maksa paljon, kannattaa kokeilla :)

• tytyli

Tuosta Revlonin Colorstaysta olisin kiinnostunut, käytitkö sitä pumppupullossa olevaa vai sitä toista versiota? Itse ostin n. kk sitten tuon pumppupulloversion, ja petyin, näytti epätasaiselta iholla, eikä levittynyt hyvin ja muutenkin huonolta vaikutti.. monet ovat kuitenkin kehuneet sitä alkuperäistä versiota, onko se erilaista sitten?

• Meikkivoide
        tytyli kirjoitti:

Tuosta Revlonin Colorstaysta olisin kiinnostunut, käytitkö sitä pumppupullossa olevaa vai sitä toista versiota? Itse ostin n. kk sitten tuon pumppupulloversion, ja petyin, näytti epätasaiselta iholla, eikä levittynyt hyvin ja muutenkin huonolta vaikutti.. monet ovat kuitenkin kehuneet sitä alkuperäistä versiota, onko se erilaista sitten?

joka on ns. "nappi" (vert. Joe Blasco) ei nestemäistä.

Pysyy hyvin, peittävä, muttei raskas.

Hinta 20e, mutta se EI ole paha hinta, siihen nähden että yksi nappi kestää päivittäisessä käytössä ~puoli vuotta. Eli vuodessa menee max 40e meikkivoiteeseen, mikä on minusta vähän.
        Ja esim. siskollani yksi nappi kestänyt jo kaksi vuotta...;)Ja hän kyllä meikkaa myös lähes päivittäin!

(Ennnen käytin Lumenen, Lorealin, Maybelinen, Isadoran ymv. meikkivoiteita, joiden hinta oli ~10-15e, ne tulivat paljon kalliimmaksi, koska niitä kuluu enemmän. Tuosta tosin jo monta vuotta aikaa, sillä tämän tuotteen löydettyäni, en ole palannut enkä palaa noihin:)

• bubutsi
        tytyli kirjoitti:

ilman pumppua olevaa versiota. olen myös aikoinani kokeillu sitä pumpullista versiota (onko sen nimi nyt sit naturstay) mut toi alkuperäinen colorstay on ehdottomasti parempaa. kannattaa vaan muistaa ettei laita liikaa koska peittää tosi hyvin ja levittää nopeasti töpötellen. kesti todella hyvin kasvoilla! peitti mulla näpyt (ja näpyt kans myös pysyi piilossa koko päivän). laitoin päälle lorealin valoa tuovaa irtopuuteria niin kasvot näytti kauniilta ja raikkailta.

• bubutsi
        bubutsi kirjoitti:

ilman pumppua olevaa versiota. olen myös aikoinani kokeillu sitä pumpullista versiota (onko sen nimi nyt sit naturstay) mut toi alkuperäinen colorstay on ehdottomasti parempaa. kannattaa vaan muistaa ettei laita liikaa koska peittää tosi hyvin ja levittää nopeasti töpötellen. kesti todella hyvin kasvoilla! peitti mulla näpyt (ja näpyt kans myös pysyi piilossa koko päivän). laitoin päälle lorealin valoa tuovaa irtopuuteria niin kasvot näytti kauniilta ja raikkailta.

että mulla on vieläki pullo kaapissa siltä varalta et tulee joku näppykriisi ja tarvin kasvoilleni peittoa. olen saanut hoitamalla ihoni niin hyvään kuntoon et pärjään nyt meikkipuuterilla. mut jos tarvii kestävää peittoa joka pysyy niin toi colorstay on ihan must! mun ammattimeikkaaja ystäväni lempimeikkivoide =)

• ainakin minä tykkään
        bubutsi kirjoitti:

että mulla on vieläki pullo kaapissa siltä varalta et tulee joku näppykriisi ja tarvin kasvoilleni peittoa. olen saanut hoitamalla ihoni niin hyvään kuntoon et pärjään nyt meikkipuuterilla. mut jos tarvii kestävää peittoa joka pysyy niin toi colorstay on ihan must! mun ammattimeikkaaja ystäväni lempimeikkivoide =)

ehdottomasti paras meikkivoide minun naamalleni..siis jos vertaa "markettimeikkivoiteita". peittää sopivasti ja helppo annostella sopiva määrä. minulla oli talvella pintakuivaiho mutta toi meikkivoide ei näyttänyt pahalta iholta. oon todella tykänny! ps.kaveri muuten suositteli minulle :D

• panda
        ainakin minä tykkään kirjoitti:

ehdottomasti paras meikkivoide minun naamalleni..siis jos vertaa "markettimeikkivoiteita". peittää sopivasti ja helppo annostella sopiva määrä. minulla oli talvella pintakuivaiho mutta toi meikkivoide ei näyttänyt pahalta iholta. oon todella tykänny! ps.kaveri muuten suositteli minulle :D

Mä tykkään myös tuosta, tulee pehmeänoloinen iho ja suht peittävääkin on olematta kuitenkaan hirveä maski. Ja löytyy sävyjä kalpeallekin iholle...

• Hirondelle

Lumenen Double Stay on
      markettituotteista kovaa kamaa.

Puuteria joudut päällä käyttämään
      ja välillä lisäilemäänkin,
      mutta ehdottomasti paras
      "halpa" meikkivoide, jota
      olen käyttänyt. Kestää ja tekee
      ihosta matan, mutta ei kuitenkaan
      liian kovaa pakkelia, jonka sitten
      taas esimerkiksi Lumenen "Matt touch"
      helposti tekee.

• Bronze

color addapt ... Olen kokeillut monia merkkejä ja tää tuntuu levittyvän hyvin , peittävänkin ja pysyvän... kokeile, itse käytän goldenia sävyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe