Leann Rimes teki taas pop-levyn

T-1000

Joo joo väärä osasto, tiedetään :)

Leann teki viime vuonna mielestäni uransa parhaan kantrilevyn "This Woman" mutta valitettavasti jostain syystä sitä ei julkaistu Suomessa ollenkaan. Tosi harmillista.

Nyt tänä vuonna on juuri ilmestynyt uusi pop-levy "Whatever we Wanna" mutta sitäkään ei näköjään julkaista Suomessa ainakaan vielä.

Tilasin levyn Englannista ja se on aika hyvä, vaikkakin kaikki biisit ovat melkein toistensa kopioita, vain sanat on muutettu. Typeriä pop/rock balladeja. Mulle tuli mieleen Jonna Tervomaa ja Def Leppard.

Ovatko muut kuunnelleet ja mitä mieltä olette?

Toivotaan että Leannin seuraavat levyt ovat taas kantria, koska Leann sopii paremmin kantrilaulajaksi.

5

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T-1000

      Vastaan itse itselleni omaan viestiini :)

      Kyllä niitä uusia "Whatever we wanna" levyjä on Suomessakin myynnissä. On ainakin Hml:n citymarketissa ja taitaa olla myös anttilan topten osastollakin.

      Eli jos pidätte Celin Dionin musiikista niin pidätte varmaan myös tästäkin. Kannattaa ostaa vaikka ei kantria olekkaan :)

      • "Whatever we wanna"

        on todellakin myynnissä myös Suomessa, toptennissä olen minäki bongannu ja sokoksessa. Sopiva sekotus poppii ja countryy yleensäki kyseisen naisen tuotanto! The Best Of LeAnn Rimes on hyvä levy myös!

        Suomalaiset country-pop fanit sais mielestäni myös kokea positiivisen yllätyksen, jos Carrie Underwoodin musiikkia julkaistaisiin täällä Suomessakin!!!


      • hyvät ihmiset
        "Whatever we wanna" kirjoitti:

        on todellakin myynnissä myös Suomessa, toptennissä olen minäki bongannu ja sokoksessa. Sopiva sekotus poppii ja countryy yleensäki kyseisen naisen tuotanto! The Best Of LeAnn Rimes on hyvä levy myös!

        Suomalaiset country-pop fanit sais mielestäni myös kokea positiivisen yllätyksen, jos Carrie Underwoodin musiikkia julkaistaisiin täällä Suomessakin!!!

        horisette???! Sekä Leann Rimes ja Carrie Underwoodin levyjä on myynnissä cdon.comissa!


      • sekä
        hyvät ihmiset kirjoitti:

        horisette???! Sekä Leann Rimes ja Carrie Underwoodin levyjä on myynnissä cdon.comissa!

        myös muista netin postimyyntisivustoista voi tilata paljon materiaalia, jota ei julkaista välttämättä Suomen kamaralla. http://www.amazon.co.uk on siinä suhteessa hyvä, että EU:n alueella ei ole tullimaksuja eikä sivustolla näkyviin hintoihin lisätä tavallisesti kuin n. 1£.


    • Levy julkaistiin kyllä 7.6. ainakin Stockmannilla ja ehkä myöhemmin Wiklundilla.

      Itse olen tykännyt kaikista LeAnn Rimesin levyistä ainakin vähän, myös joulualbumi ja God Bless America -levyt mulla on. Ainoastaan soundtrack-levy ja Greatest Hits puuttuvat, mutta niillä ei sellaisia biisejä ole, jotka multa puuttuisi. LeAnn Rimes on ehdottomasti yksi parhaista, ellei paras. Katso arvosteluni uudesta levystä
      http://www.amazon.com/gp/cdp/member-reviews/A2AXTPUV6TMWYL/ref=cm_pdp_reviews_see_all/002-1481183-0275268

      (linkkin pitkä, ei välttämättä toimi vain klikkaamalla) HUOM!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe