Olen hankkimassa digitaalipianoa, ja harkinnassa on ollut pääasiassa Yamahan CLP 220. Soitinkaupassa myyjä kuitenkin sinnikkäästi suosittelee tuota YDP 131, josta en ole oikein löytänyt tietoa (osa sivuista väittää 32 nuotin polyfoniaa, osa 64..??). Minkälainen peli tuo YDP 131 siis on CLP 220:aan verrattuna, halvempi hinta on pakko näkyä jossain ominaisuuksissa.
Ja onko CLP 220:n valmistus lopetettu, kuten myyjä minulle väittää?
Yamahan YDP 131
5
2260
Vastaukset
- Casio AP45
Halpis-Casioistahan sanotaan aina että "kosketintuntuma oli vähä persiistä", mutta en kyllä tässä tapauksessa osannut parempaakaan toivoa, ja tämä on kallein casio ilman rytmityksiä. Kun hintaa löytyy penkkeineen ja kuulokkeineen tilattuna vain n.1020 on se todella edullinen laatuunsa nähden. Paljon kannattavampi ostos, kuin joku
- Miten niin "tilattuna...
ja mistä??? Eikös ole kalliimpi peli?
- thomann
Miten niin "tilattuna... kirjoitti:
ja mistä??? Eikös ole kalliimpi peli?
http//www.thomann.fi ja kirjoita vasemmalla ylhäällä olevaan hakurobotti sarakkeeseen ap-45. Myydään pelkkää pianoa tai settinä.
- kyseistä mallia....
thomann kirjoitti:
http//www.thomann.fi ja kirjoita vasemmalla ylhäällä olevaan hakurobotti sarakkeeseen ap-45. Myydään pelkkää pianoa tai settinä.
Kahtokeehan tarkemmin..
- petri40
Juu, ei löydy casio ap-45 Thomanilta. Itse olen katsellut tuota Korgin sp 250 maillia, sitä käyttää ainakin täkäläinen konservatorio. onko kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924