Millainen on hyvä miniä?

Lindeliini

Kertokaa anopit "toiveminiänne"? Onko kukaan koskaan riittävän hyvä?

32

5414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksia

tooodella paljon ja kaikki ovat vastanneet "kunhan vain rakastaa poikaani", joo ja kissan viikset!

Hyvä miniä ei tule äidin ja pojan väliin, hän on ilmainen kotihengetär jotta poika ehtii viettää mahdollisimman paljon aikaa äitimuorin kanssa. Hyvä miniä alistuu ja vääntää anopin haluaman lapsiluvun (oli se sitten 1 tai 15). Hyvä miniä nuolee anopin persettä jatkuvalla syötöllä!

Tässä totuus jonka jokaIinen anoppi voisi kernaasti myöntää!

• anoppi sanoo suoraan

Yksinkertaisesti pitää päänsä kiinni jos ei erikseen mitään kysytä, silloin kun on mun huushollissani. Se osoittaa arvostusta ja itsehillintää. Sellanen miniä on hyvä mutta harvinainen. Useinpien miniät ovat armottomia paskanjauhajia ja suun kiinni pitäminen; mahdoton tehtävä.

• miksi olla katkera
        anoppi sanoo suoraan kirjoitti:

Yksinkertaisesti pitää päänsä kiinni jos ei erikseen mitään kysytä, silloin kun on mun huushollissani. Se osoittaa arvostusta ja itsehillintää. Sellanen miniä on hyvä mutta harvinainen. Useinpien miniät ovat armottomia paskanjauhajia ja suun kiinni pitäminen; mahdoton tehtävä.

eihän anopin mieleinen tarviikaan olla, elätte vaan omaa elämäänne ja annatte arvon toisellekin, siinähän se...

kyllä anoppi toki poikansa tuntee, sille ette mitään voi, mutta fiksu anoppi pysyttelee taustoilla ja on iloinen jos miniä on ystävällinen

on aivan naurettavaa väittää että miniä tulisi jotenkin pojan ja äidin "väliin"

pitää olla senverran itsetuntoa, ettei sellaista luule, sitten kaikki menee ok

• mutta kun kerran kysyitte
        miksi olla katkera kirjoitti:

eihän anopin mieleinen tarviikaan olla, elätte vaan omaa elämäänne ja annatte arvon toisellekin, siinähän se...

kyllä anoppi toki poikansa tuntee, sille ette mitään voi, mutta fiksu anoppi pysyttelee taustoilla ja on iloinen jos miniä on ystävällinen

Miksi kyselette tällaisia kun ette kestä suoraa vastausta? Olisiko pitänyt valehdella? Ja "pysyä taustalla"?

Älkää kyselkö tuollaisia "millainen mielestäsi on hyvä miniä" jos tarkoituksenanne on saada huhhuh-efektejä tai mieleisiänne mielisteleviä vastauksia!

Tottakai kaikki haluaa ja toivoo että sovussa ja onnessa eletään mutta kun se harvoille vaan suodaan, juuri sen takia että pälpätetään liikaa omista asioista ja toisten. Fiksu miniä pitää päänsä kiinni.

• reilua
        anoppi sanoo suoraan kirjoitti:

Ihan ok, kunhan anoppi pitää päänsä kiinni miniän huushollissa. Itse en anopin luo mene, juuri tuosta syystä, että anopin kanssa ei voi jutella asioista niiden oikeilla nimillä - aina pitää hyssytellä. Anoppi voi meille tulla, mutta varoitus on ensin paikallaan, että minä ehdin lähteä alta pois.

• miehen äiti
        miksi olla katkera kirjoitti:

Hyvä miniä ei puutu anoppinsa tai appensa tekemisiin.Hyvää miniää en ole suvussani vielä nähnyt tai kuullut olevan ja meillä on todella iso suku.Hyvä miniä ei myöskään pidä appivanhempiaan ilmaisina lapsenpiikoina.
        ja päinvastoin.
        "hyvin ollaan miniän kans toimeen tultu ,vuoteen ei oo sanottu sanaakaan"(lainaus jostain)

• "Hyvä miniä"
        mutta kun kerran kysyitte kirjoitti:

Miksi kyselette tällaisia kun ette kestä suoraa vastausta? Olisiko pitänyt valehdella? Ja "pysyä taustalla"?

Älkää kyselkö tuollaisia "millainen mielestäsi on hyvä miniä" jos tarkoituksenanne on saada huhhuh-efektejä tai mieleisiänne mielisteleviä vastauksia!

Tottakai kaikki haluaa ja toivoo että sovussa ja onnessa eletään mutta kun se harvoille vaan suodaan, juuri sen takia että pälpätetään liikaa omista asioista ja toisten. Fiksu miniä pitää päänsä kiinni.

Anopille! Kun tulee käymään poikansa kotona niin voi pitää sen turpansa yhtä lailla tukossa eikä puutu joka asiaan, ellei neuvoa kysytä. Onnistuuko? Epäilen suuresti!

• mahdollinen anoppi
        mutta kun kerran kysyitte kirjoitti:

Mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle. Minä vaihtaisin mielihyvin puhumattoman miniäni iloiseen ja pälpättävään miniään jonka kanssa voisi rupatella ja vaikka shoppailla. Sellaiseen joka ottaisi osaa keskusteluihin ja kertoisi mielipiteensä vaikka ei samaa mieltä olisikaan.

• Alli Anoppi

Toiveminiä naurahtaa hyväksyvästi ja tuumaa: "hei täähän on kätevä kapistus! Mennääs kokeileen" kun minä Alli Anoppi vien pojalle lahjaksi nenänkarvatrimmerin!

• näärännäppylät

ja piste!

• :))

toiveminiä vie anopilleen syntymäpäivälahjaksi ryppyvoidetta ja tenaleidejä.
        Joulupukinkonttiin selluliittirasvaa.
        Hyvä anoppi tietenkin ilahtuneena kiittelee.Piste

• muut tuotteet
        :)) kirjoitti:

toiveminiä vie anopilleen syntymäpäivälahjaksi ryppyvoidetta ja tenaleidejä.
        Joulupukinkonttiin selluliittirasvaa.
        Hyvä anoppi tietenkin ilahtuneena kiittelee.Piste

tulisivatkin tarpeeseen, paitsi tenaleidit. Kiitos , kiitos todella sanoisin. Onko sinulla aavistustakaan mitä paremmat voiteet maksavat.

Kyllähän sinäkin noihin tuotteisiin tulet vielä tutustumaan innolla.

• urheilen
        muut tuotteet kirjoitti:

tulisivatkin tarpeeseen, paitsi tenaleidit. Kiitos , kiitos todella sanoisin. Onko sinulla aavistustakaan mitä paremmat voiteet maksavat.

Kyllähän sinäkin noihin tuotteisiin tulet vielä tutustumaan innolla.

Tiedoksi näpäköille miniöille.
        Tenaa tarvitaan vasta lähempänä kahdeksaakymmentä. Siis terve nainen. Vuoto-ongelmia, jos on veltot lihakset, voi olla jo alle kolmekymppisellä.
        Itse olen tiukka mummo, urheilen, jumppaan, olen hoikka.
        Joten Tenat voitte miniät pitää itsellänne.

• mirja-anoppi

Hyvä miniä ei sotkeudu miehensä ja tämän äidin väliseen suhteeseen.
      Miksi?
      Koska anoppi on äiti pojalleen vielä avioitumisensakin jälkeen.
      Hyvä miniä kunnioittaa anoppia, eikä halveksi tämän elämänkokemusta.
      Hyvä miniä pitää miehestään ja perheestään erinomaista huolta.
      Hyvä miniä ei yritä muuttaa miehensä sukua, vaan hyväksyy heidät omanlaisenaan.
      Hyvä miniä ei ole ylpeä.
      Hyvä miniä pitää anoppiakin ihmisenä, naisena naisten joukossa.
      Hyvä miniä uskaltaa kysyä neuvoa anopilta lapsenhoidossa ja kotitalouden pidossa.
      Hyvä miniä ei hauku miestään anopille.
      Hyvä miniä antaa anopin toimia mummon roolissa tasapuolisesti miniän äidin kanssa.
      Hyvä miniä ei ole laiska.
      Hyvä miniä ei ole liian lihava, pyöreys sallitaan. Liikalihavuus johtaa laiskuuteen.
      Hyvä miniä ei ole dominoiva pirttihirmu.
      Hyvä miniä on yritteliäs.
      Hyvä miniä on iloinen ja reipas ja rehellinen.
      Siinä miniälle ohjeita ojentautumiseen!

• takaisin.

Nimim. kokeiltu on.

• mirja-anoppi
        takaisin. kirjoitti:

Nimim. kokeiltu on.

Mitä syytä olisi.
        Jos anoppi on kunnollinen ja tavallinen ihminen, ei hän maksa pahalla hyvää.
        Ei anopit piruja ole. Joku harva saattaa olla, mutta useimmat ovat normaaleja.

• en muuta
        mirja-anoppi kirjoitti:

Mitä syytä olisi.
        Jos anoppi on kunnollinen ja tavallinen ihminen, ei hän maksa pahalla hyvää.
        Ei anopit piruja ole. Joku harva saattaa olla, mutta useimmat ovat normaaleja.

Pirullisia anoppeja on toki olemassa.

• anoppiminiä

-miestään rakastava
      -huumorintajuinen
      -suvaitsevainen
      -tasapuolinen esim. suhteessa anoppiin ja äitiinsä
      -iloinen
      -lämmin

nämä nyt lähinnä tulee mieleen tärkeimpinä piirteinä miniässä

• sasse

Miksi te anopit vaaditte, että miniän pitäisi suhtautua teihin samalla tavalla kuin omaan äitiinsä? Ettehän tekää suhtaudu miniöihin samalla tavoin kuin tyttäriinne. Anopit ovat tälläkin palstalla rutisseet sitä, että miniät puhuvat perheongelmista anopille. Kyllä omat äidit ainakin haluavat kuulla perheongelmista.

• anoppiminiä
        sasse kirjoitti:

Miksi te anopit vaaditte, että miniän pitäisi suhtautua teihin samalla tavalla kuin omaan äitiinsä? Ettehän tekää suhtaudu miniöihin samalla tavoin kuin tyttäriinne. Anopit ovat tälläkin palstalla rutisseet sitä, että miniät puhuvat perheongelmista anopille. Kyllä omat äidit ainakin haluavat kuulla perheongelmista.

Minua on vain yksi, älä siis puhu monikossa.

• ehdoton
        sasse kirjoitti:

Kyllä joku anoppi suhtautuisi miniään kuin tyttäreen jos miniä sen sallisi. Toivoin aina että kun poikani menee naimisiin saan samalla itselleni tyttären. Niin ei kuitenkaan voi käydä jos miniä ei puhu mistään paitsi silloin jos heillä on ongelmia. Silloin hän kyllä kantelee minulle mitä poikani on tehnyt. Silloinkin useimmiten pidän miniäni puolta mutta lähestymistä ei kuitenkaan tapahdu.

• tyynekaarina

Minulla ON hyvä Miniä.
      Siisti ja puhdas,
      järjestelykykyinen koti on siisti ja järjestyksessä,
      nätti yhä solakka vauvankin jälkeen 167cm koko 34 -36,
      Ei juo eikä polta.
      Ei kiroile eikä käytä alatyylisiä kielikuvia.
      Omapäinen: ei ole, eikä suostu, poikani passariksi tai piiaksi.
      Osaa opettaa ja neuvoa poikaani
      ja tulla opetetuksi ja neuvotuksi poikani taholta.

Osaavat riidellä niin; että salamat lentää ja ovet paukku,
      Mutta asiat lutviutuvat, eikä erimielisyys ole syy halventaa toista. Yhteinen sopimus riidan aiheuttamista asioista syntyy, kumpikin antaa periksi tarvittaessa.

Molemmat hellivät toisiaan se on kaunista ja tekee hyvää anopinmielelle.

Tietysti joitain pikku tarkkuutta puuttuu, (koska minä olen pikkutarkka ihminen) niillä en vain edes vaivaa päätäni. Koti on heidän ja se on kaunis viihtyisä ja aina puhdas.

Poikani otti naisen ihan itselleen Hän Onnistui todella hyvin valinnassaan.

Uskon heidän yhteiselämänsä olevan elämän aikainen.
      Olen siitä onnellinen, itse olen eronnut ja elän yksin.
      Miniän vanhemmat ovat ihan keskenään aviossa, pikkuisen yli kaksi kymppisistä, nyt 36 vuotta.

• koko

Kauheasti te anopit kyttäätte miniöitten painoa. Tosi outoa. Kannattaisiko välillä kiinnittää huomiota siihen poikanne kaljamahaan ja huomauttaa siitä?

• tarvetta

Urheilee ja liikkuu kuten Miniäkin molemmat solakoita.
        Onni on hetkiä ja hetket ovat palasia elämästä jota itse elät.

Anoppi ei elämääsi voi pilata, olette kaksi eri ihmistä ja kummallakin on oma ulko-ovi.

Omapipo on tiukalla, jos ei kykene olemaan huomioimatta tikkuja tai rasvahuulia.

Tietysti oma pettymys ja toisen huomioidessa juuri sen alueen, tuottaa ”tuskaa” syy ei ole huomioijan.
        Vaikka lihavat ovat ”leppoisia” kertoo se tyytymättömyydestä ja vinoutuneesta AISTILLISUUDESTA.

• ?????
        tarvetta kirjoitti:

Urheilee ja liikkuu kuten Miniäkin molemmat solakoita.
        Onni on hetkiä ja hetket ovat palasia elämästä jota itse elät.

Anoppi ei elämääsi voi pilata, olette kaksi eri ihmistä ja kummallakin on oma ulko-ovi.

Omapipo on tiukalla, jos ei kykene olemaan huomioimatta tikkuja tai rasvahuulia.

Tietysti oma pettymys ja toisen huomioidessa juuri sen alueen, tuottaa ”tuskaa” syy ei ole huomioijan.
        Vaikka lihavat ovat ”leppoisia” kertoo se tyytymättömyydestä ja vinoutuneesta AISTILLISUUDESTA.

Tuot esille viestissäsi olevasi ainakin 40v.Se hämmästyttää minua, miten eletty elämäsi ei ole vielä opettanut perusjuttuja sydämenhyvyydestä ja ennenkaikkea nöyryydestä.

Viestiketjun aloituskysymys oli, millainen on hyvä miniä.

Arvostat siis ulkoisia tekijöitä, ulkonäkö, liikunnallisuus, hmm. Näillä eväillä siis elämään ja parisuhteeseen, millainen kakku tulee vaikka olisi kuinka kauniit koristeet?

Perustietoihisi lisäisin vielä lihavuudesta uutta tietoa. Lihavuuden syitä voi olla myös eräät sairaudet, joille ei voi itse mitään. Voit jopa itse sairastua sellaiseen, todennäköisesti sen teetkin. Sillä elämä opettaa, juuri se mitä halveksit ja pelkäät-sen kohtaat, tavalla tai toisella.

Olen itse myös äiti, anoppi, miniäkin olen ollut. Miniöitä on minulla on kaksi. Minusta arvokkaita ja hyviä ihmisiä molemmat. Pojat ovat saaneet kantensa, eli vakka kantensa valitsee.

Olemme sopineet, että asiat puhutaan suoraan, sellaisina kuin ne on, ei kaunistella tai hyssytellä. Joskus jos on ollut mielipide-eroja, ollaan sovittu pian, ettei väärinkäsitykset pääse pilaamaan välejämme.

Oma anoppini oli mielestäni juuri sellainen haasteellinen anoppi. Myöhemmin ymmärsin, että hänelle eletystä elämästä saadut haavat olivat katkeroittaneet hänet. Olin hänen yksi välikappaleensa vihan ja turhautuneisuutensa purkautumisessa.

Silloin ihmettelin kovin ja kieltämättä kärsinkin tilanteista, joihin jouduin, halusin olla kiltti ja kuuliainen. Ihmettelimme mieheni kanssa, miksi hänen äiti ei voi olla onnellinen puolestamme.

Poikiemme kasvaessa päätin, että jos lapset ovat parinsa valinneet itse, se saa riittää myös minulle. Siis tein tietoisen valinnan. Toki ajan kokemukset, koulutuskin ja arvomaailmassani tapahtui suuriakin muutoksia. Ikävä kyllä mallioppiminen on ihmisellä yksi tapa jatkaa toimintaansa, tiedostamattaankin.Siksi tarvitaan omaa tahtoa, halua toimia toisin kuin on oppinut.

Siksi en kehtaa ylpeillä tai tunne edes tarvetta
        siihen. Elämä ei ole aina niin yksinkertaista ja helppoa. Aina on helppo huudella rannalta soutajalle neuvoja. Ei ole temppu eikä mikään havaita virheitä toisissa, toisen elämää on niin huojentavaa tuomita ja arvostella, eipähän tarvitse elää omaansa, saati pohtia omaa käytöstään ja arvojaan.

Siis ollaanpa anoppeja, äitejä, miniöitä, ym ihmisiä tahansa muistetaanhan ettei arvoamme naisena ei määrittele kukaan ihminen, etenkään yksikään anoppi. Ollaan rohkeasti sellaisia joksi meidät on Luoja viisaudessaan luonut. Jos kuka tahansa loukkaa sinua, tuo se esille, kerro tunteesi. Tuleen ei kannata jäädä makaamaan.

• soimaa
        ????? kirjoitti:

Tuot esille viestissäsi olevasi ainakin 40v.Se hämmästyttää minua, miten eletty elämäsi ei ole vielä opettanut perusjuttuja sydämenhyvyydestä ja ennenkaikkea nöyryydestä.

Arvostat siis ulkoisia tekijöitä, ulkonäkö, liikunnallisuus, hmm. Näillä eväillä siis elämään ja parisuhteeseen, millainen kakku tulee vaikka olisi kuinka kauniit koristeet?

Perustietoihisi lisäisin vielä lihavuudesta uutta tietoa. Lihavuuden syitä voi olla myös eräät sairaudet, joille ei voi itse mitään. Voit jopa itse sairastua sellaiseen, todennäköisesti sen teetkin. Sillä elämä opettaa, juuri se mitä halveksit ja pelkäät-sen kohtaat, tavalla tai toisella.

Olen itse myös äiti, anoppi, miniäkin olen ollut. Miniöitä on minulla on kaksi. Minusta arvokkaita ja hyviä ihmisiä molemmat. Pojat ovat saaneet kantensa, eli vakka kantensa valitsee.

Olemme sopineet, että asiat puhutaan suoraan, sellaisina kuin ne on, ei kaunistella tai hyssytellä. Joskus jos on ollut mielipide-eroja, ollaan sovittu pian, ettei väärinkäsitykset pääse pilaamaan välejämme.

Oma anoppini oli mielestäni juuri sellainen haasteellinen anoppi. Myöhemmin ymmärsin, että hänelle eletystä elämästä saadut haavat olivat katkeroittaneet hänet. Olin hänen yksi välikappaleensa vihan ja turhautuneisuutensa purkautumisessa.

Silloin ihmettelin kovin ja kieltämättä kärsinkin tilanteista, joihin jouduin, halusin olla kiltti ja kuuliainen. Ihmettelimme mieheni kanssa, miksi hänen äiti ei voi olla onnellinen puolestamme.

Poikiemme kasvaessa päätin, että jos lapset ovat parinsa valinneet itse, se saa riittää myös minulle. Siis tein tietoisen valinnan. Toki ajan kokemukset, koulutuskin ja arvomaailmassani tapahtui suuriakin muutoksia. Ikävä kyllä mallioppiminen on ihmisellä yksi tapa jatkaa toimintaansa, tiedostamattaankin.Siksi tarvitaan omaa tahtoa, halua toimia toisin kuin on oppinut.

siihen. Elämä ei ole aina niin yksinkertaista ja helppoa. Aina on helppo huudella rannalta soutajalle neuvoja. Ei ole temppu eikä mikään havaita virheitä toisissa, toisen elämää on niin huojentavaa tuomita ja arvostella, eipähän tarvitse elää omaansa, saati pohtia omaa käytöstään ja arvojaan.

Siis ollaanpa anoppeja, äitejä, miniöitä, ym ihmisiä tahansa muistetaanhan ettei arvoamme naisena ei määrittele kukaan ihminen, etenkään yksikään anoppi. Ollaan rohkeasti sellaisia joksi meidät on Luoja viisaudessaan luonut. Jos kuka tahansa loukkaa sinua, tuo se esille, kerro tunteesi. Tuleen ei kannata jäädä makaamaan.

siinä olette nokikkain kaksi samanlaista syyttämässä toisianne siitä mitä itse olette. huvittavaa.

• ????
        soimaa kirjoitti:

siinä olette nokikkain kaksi samanlaista syyttämässä toisianne siitä mitä itse olette. huvittavaa.

Sorry, en oikein ymmärtänyt kommenttiasi. Voisitko täsmentää. Miten kaksi edellistä kommenttia liittyvät ymmärtämääsi. Puhuuko toinen aidasta ja toinen aidan seipäistä?

Anna esimerkkejä, tämä viestiketju on mielestäni hyvä, elävästä elämästä tulee niin erilaisia havaintoja ja kokemuksia. Aina voi oppia lisää erilaisista kokemuksista, kaikkea ei tarvitse kokea ja tehdä itse.

• puplikaani?
        ????? kirjoitti:

varohan, ettet huku vesisateella... Kippis!

Niinhän nuo saarnaajat ovat kuullaan se mihin halutaan saarna iskostaa. Et lukenut kokoviestiä, piti päästä vain äkkiä saarnaamaan, loistaen sydämenhyvyyttä ja nöyryyttä.

”opettanut perusjuttuja sydämenhyvyydestä ja ennenkaikkea nöyryydestä.”

Suomen kansa on kyllä kallistunut kovasti sinne sairaan puolelle.

Kun on hyvä miniä, niin silloin on.
        Tuollaisen toivoisin itsellenikin.
        Kyllä saa olla iloinen, jos on hoikka vielä vauvan jälkeenkin.
        En tiedä ketään jolla paino olisi sama synnytyksen jälkeen.
        Itsekin paino nousi 10kg.

• vajaaseen ymmärykseesi
        ???? kirjoitti:

Sorry, en oikein ymmärtänyt kommenttiasi. Voisitko täsmentää. Miten kaksi edellistä kommenttia liittyvät ymmärtämääsi. Puhuuko toinen aidasta ja toinen aidan seipäistä?

Anna esimerkkejä, tämä viestiketju on mielestäni hyvä, elävästä elämästä tulee niin erilaisia havaintoja ja kokemuksia. Aina voi oppia lisää erilaisista kokemuksista, kaikkea ei tarvitse kokea ja tehdä itse.

Jaa tuskin on tarvetta viihdyttää sinua vääntämällä rautalangasta.
        En todella näe kuin hyvin yksisilmäisen itsensä ihailijan.

• ex-miniä

...tulee surumielinen tunne. Pitäisköhän olla joku suuri kriisi, lintuinfluenssa tai sota, ennen kuin alettaisiin puhaltaa yhteen hiileen? Minä olin sen verran "hyvä" miniä, etten ollut anoppini kanssa tekemisissä, koska "varastin" hänen aikamiespoikansa. Enkä ala edes taistelemaan siinä asetelmassa, siinä jää aina toiseksi.Toivon, oikeasti, että ex-anoppi on onnellinen aikamiespoikiensa 40vee kanssa. Toisen miehen/pojan naisystäväkin oli kuulemma antanut periksi aikansa yritettyään.
      Jos joskus niin onnellisesti käy, että on itsekin joskus anoppi, toivoo vain, ettei itse sorru niihin virheisiin, joista toista sormella osoittaa.
      Ihmissuhteet -meidän suurin ilon ja surun tuoja.

• luuseriko?

Hyvä miniä on sellainen jota voi aina tarpeentullen:

- haukkua
      -alistaa
      -vittuilla
      - jättää sivuun myös sukutapaamisessa että huomaa varmasti että häntä ei kaivata
      - kehutaan toista miniää jotta tämä toinen tuntee olevansa mitätön paska
      - sanoa ettei se osaa mitään
      - jos miniä yrittää puolustaa itseään niin se ei sovi alkuunkaan vaan leimataan sit hankalaksi ihmiseksi
      - lisäksi haukutaan miniän oma suku
      Ja lisäksi vielä vedetään turpaan..

Ja nämä on ihan totta!

• Joka vanhoja muis...

Sinäkö nostelet näitä vanhija kirjoituksia esille?
        Olisi ihan järkevää aloittaa uusii ketju.

Tekstistäsi päätellen sinulla olisi montakin hyvää aihetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      924
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe