Paras itseruskettava!

Kalkkilaivan kapteeni

Mä oon tosi valkonen, vaikka kesää on jo kestänyt kuukauden päivät.
Työt vievät suurimmaksi osaksi aurinkoisen aikani eikä rusketusta ehdi saamaan.

No huomenna kuitenkin haluaisin pukea ylleni hameen juhlia varten, mutta vitivalkoiset kintut jotka pilkistää helmojen alta, ei todellakaan ole mikään imarteleva näky =(.

Onko jollain hyvää vinkkiä ihan super hyvästä itseruskettavasta voiteesta?
Mulla oli jokunen vuosi sitten itseruskettavaa, mutta se oli ihan shittiä.
Haisi pahalle ja ihosta tuli sellaisen likaisen rasvaisen tuntunen, ei hyvä. Kaiken kukkuraks se rusketus lähti laikkuina pois.. olipa "kaunis" kroppa... Ihan ku olis ollu joku vakava ihosairaus...

Niin siis niitä hyviä vinkkejä niistä voiteista ja jos viitsitte, niin kertokaa mainitsemanne voiteen hyvät ja huonot puolet. =)

KIITOOS!!

52

46661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitiiiiii

      Käytän Piz Buin itseruskettavaa vaahtoa, saa esim. Stockmannilta, Sokokselta, hinta n.16e.. Vaikka olen tosi kalpea, käytän sitä tummemmalle iholle tarkoitettua sävyä (kun myynnissä on 2, vaaleampi ja tummempi) ja tulee tosi hyvä,näkyvä, luonnollinen rusketus, imeytyy hetkessä, kestää kauan ja lähtee myös todella tasaisesti. Pitää vaan jaksaa levittää tasaisesti.. Siitä oon tykännyt eniten, oon kokeillut jo vaikka mitä..

      • Kalkkilaivan kapteeni

        Toi kuulostaa loistavalta ja kun se on vaahto niin luulis olevan helppo levittääkin..


      • panda
        Kalkkilaivan kapteeni kirjoitti:

        Toi kuulostaa loistavalta ja kun se on vaahto niin luulis olevan helppo levittääkin..

        Myös mun mieleen on tuo piz buin. Mä oon tosin käyttäny sellasta voidemaista versiota ja sitä vaaleampaa sävyä. Se on instant elikkäs näkyy heti mihin oot laittanu niin ei tule laikkujakaan. Myydään sellasessa pienessä pahvilaatikossa, jossa on sit tuubi. Tulee luonnollisen ja jopa hehkuvan näköinen lopputulos, suosittelen :)


      • tää...
        panda kirjoitti:

        Myös mun mieleen on tuo piz buin. Mä oon tosin käyttäny sellasta voidemaista versiota ja sitä vaaleampaa sävyä. Se on instant elikkäs näkyy heti mihin oot laittanu niin ei tule laikkujakaan. Myydään sellasessa pienessä pahvilaatikossa, jossa on sit tuubi. Tulee luonnollisen ja jopa hehkuvan näköinen lopputulos, suosittelen :)

        vedenkestävä tuote?
        itse tarvitsen päivittäin jotain värivoidetta (ympäri vuoden) sillä ihoni on täynnä punaisia arpia enkä kehtaa olla missään ilman meikkiä..ei se kokonaan peitä, mutta tasoittaa huomattavasti!! nyt minulla on aika tumma meikkivoide jota ostin jostain erikoisliikkeestä.."tavallisista" kaupoista ei löydy niin tummaa sävyä kuin tarvitsen, sillä muu vartalo on niin tumma rusketuksen myötä, mutta kasvot eivät rusketu hyvin..Olen uimari ja altaassa monta kertaa viikossa..Haluaisin vedenkestävän ja hyvän itseruskettavan, joka sopii erit. kasvoille ja nuoren iholle, joka on aika ongelmainen..se saisi myös levittyä aika tasaisesti sillä ihoni on TODELLA epätasainen..Voiko itseruskettavan levittää kasvoille esim. meikkisienellä että saa tasasen tuloksen? muutkin käyttöohjeet tulisi tarpeeseen..:) ja siis joku hyvä (ei mielellään kovin kallis) vedenkestävä tuote..kuinka kauan ne sitten kestää jos tällainen löytyy??


      • panda
        tää... kirjoitti:

        vedenkestävä tuote?
        itse tarvitsen päivittäin jotain värivoidetta (ympäri vuoden) sillä ihoni on täynnä punaisia arpia enkä kehtaa olla missään ilman meikkiä..ei se kokonaan peitä, mutta tasoittaa huomattavasti!! nyt minulla on aika tumma meikkivoide jota ostin jostain erikoisliikkeestä.."tavallisista" kaupoista ei löydy niin tummaa sävyä kuin tarvitsen, sillä muu vartalo on niin tumma rusketuksen myötä, mutta kasvot eivät rusketu hyvin..Olen uimari ja altaassa monta kertaa viikossa..Haluaisin vedenkestävän ja hyvän itseruskettavan, joka sopii erit. kasvoille ja nuoren iholle, joka on aika ongelmainen..se saisi myös levittyä aika tasaisesti sillä ihoni on TODELLA epätasainen..Voiko itseruskettavan levittää kasvoille esim. meikkisienellä että saa tasasen tuloksen? muutkin käyttöohjeet tulisi tarpeeseen..:) ja siis joku hyvä (ei mielellään kovin kallis) vedenkestävä tuote..kuinka kauan ne sitten kestää jos tällainen löytyy??

        Se Piz Buin, jota itse tuossa edellä suosittelin kestää n. 3 päivää, mut oon huomannu että saunassa käynti kyllä poistaa värin iholta aika tehokkaasti. Voi olla, että uimisella on valitettavasti sama vaikutus :( Pari kertaa viikossa olen sitä itse laittanut ja nyt ostin sitä tummempaa sävyä (max, vaaleampi mid). Meikkisienellä levitys on varmasti hyvä idea, itse laitan myös aina alle kosteusvoiteen ja annan sen vaikuttaa jonkin aikaa ennen itseruskettavan levitystä. Jos jollekin selviää löytyykö näitä itseruskettavia paremmin vedenkestävinä, niin olisin minäkin tiedosta kiitollinen!


    • kokemusta

      hei!!Ostappa doven uutta ruskettavaa voidetta.On tosi hyvää ja tekee ihoon kauniin värin eikä tuoksu kovin pahalle.Ainakin itse olen tykännyt siitä.En tiedä joko juhlasi ovat ohi,kun kirjoitan sulle?Aurinkoista kesää sinulle.:):)

      • bodypumppailija

        dove summer glow on edullinen ja luonnollinen. itse käytän vaaleinta sävyä vaaleaihoisena. taidampa hamstrata ensi talveksi sitä varastoon!


    • Mimmu

      Käyppä katsastamassa sivulta xen-tan.fi
      Omasta mielestäni parhaat itseruskettavat tuotteet löytyy sieltä.

    • Linnie!

      Kytän itse Dove Summerglowta. Laitoin ekana päivänä sitä ja olin seuraavana päivänä huomattavasti ruskeampi! Kannattaa kokeilla, vaikka tuotakin tuotetta pitäisi kauemmin käyttää mutta minä ainakin olin jo yhden käyttökerran jälkeen ruskea kuin papu!

      • ,lskfgsruiog

        Siis mikä ihme teitä tyttöjä/naisia vaivaa? En jaksa millään uskoa, että ette kykene ruskettumaan luonnollisesti. Varsinkin nää blondit, jotka heittää iholleen jos jonkinnäköstä itseruskettavaa tököttiä, hyi helvetti! Siis ihan oikeesti, ettekö tajua kuinka naurettavalta näytätte? Ne, jotka teistä eivät oikeasti rusketu, niin voitte miettiä sitä, että ehkä se ei olekkaan luonnollisen näköistä juuri teille?


      • siiiliiiiiiii
        ,lskfgsruiog kirjoitti:

        Siis mikä ihme teitä tyttöjä/naisia vaivaa? En jaksa millään uskoa, että ette kykene ruskettumaan luonnollisesti. Varsinkin nää blondit, jotka heittää iholleen jos jonkinnäköstä itseruskettavaa tököttiä, hyi helvetti! Siis ihan oikeesti, ettekö tajua kuinka naurettavalta näytätte? Ne, jotka teistä eivät oikeasti rusketu, niin voitte miettiä sitä, että ehkä se ei olekkaan luonnollisen näköistä juuri teille?

        Monet varmasti laittavat itseruskettavaa juuri keväällä/alkukesästä, jolloin ei oikea rusketus ole vielä tarttunut, eikä halua ihan vitivalkoisena mennä rannalle. Tai sitten haluaa varjella itseään auringon vaaroilta, ja hankkia rusketuksen turvallisin keinoin.


      • ...
        ,lskfgsruiog kirjoitti:

        Siis mikä ihme teitä tyttöjä/naisia vaivaa? En jaksa millään uskoa, että ette kykene ruskettumaan luonnollisesti. Varsinkin nää blondit, jotka heittää iholleen jos jonkinnäköstä itseruskettavaa tököttiä, hyi helvetti! Siis ihan oikeesti, ettekö tajua kuinka naurettavalta näytätte? Ne, jotka teistä eivät oikeasti rusketu, niin voitte miettiä sitä, että ehkä se ei olekkaan luonnollisen näköistä juuri teille?

        Pitihän tännekin saada joku pelle ääneen. Jotkut meistä ei vaan ihan oikeasti rusketu. En tiedä mistä johtuu, mutta voin maata auringossa vaikka maailman tappiin ja mitään ei tapahdu. En pala, en rusketu. Tuskin olen ainoa. Onhan noi voiteet turvallisempia kuin esim solarium ja ymmärrän hyvin miksi joku mieluummin turvautuu rasvoihin kuin ylettömään auringossa makaamiseen.


      • miksi pitää olla ruskea
        ,lskfgsruiog kirjoitti:

        Siis mikä ihme teitä tyttöjä/naisia vaivaa? En jaksa millään uskoa, että ette kykene ruskettumaan luonnollisesti. Varsinkin nää blondit, jotka heittää iholleen jos jonkinnäköstä itseruskettavaa tököttiä, hyi helvetti! Siis ihan oikeesti, ettekö tajua kuinka naurettavalta näytätte? Ne, jotka teistä eivät oikeasti rusketu, niin voitte miettiä sitä, että ehkä se ei olekkaan luonnollisen näköistä juuri teille?

        paljo kauniimmat sääret ilman väriä ja hinkitki.


      • pellejä
        ... kirjoitti:

        Pitihän tännekin saada joku pelle ääneen. Jotkut meistä ei vaan ihan oikeasti rusketu. En tiedä mistä johtuu, mutta voin maata auringossa vaikka maailman tappiin ja mitään ei tapahdu. En pala, en rusketu. Tuskin olen ainoa. Onhan noi voiteet turvallisempia kuin esim solarium ja ymmärrän hyvin miksi joku mieluummin turvautuu rasvoihin kuin ylettömään auringossa makaamiseen.

        on nämä turhamaiset erityisesti vetyblondit joilla on paskanruskea yrlikorostettu väri ja varsinkin naamassa. onneks naiseni on vaalea eikä ota aurinkoa ja on tottunut siihen jo että näyttää vanhempana paljon kaunniiimmalle. teitä vaivaa vain pätemisen ja hyväksynnän TARVE!


      • ..........
        pellejä kirjoitti:

        on nämä turhamaiset erityisesti vetyblondit joilla on paskanruskea yrlikorostettu väri ja varsinkin naamassa. onneks naiseni on vaalea eikä ota aurinkoa ja on tottunut siihen jo että näyttää vanhempana paljon kaunniiimmalle. teitä vaivaa vain pätemisen ja hyväksynnän TARVE!

        Olet oikeasti nainen :P kukaan tosimies hillu ihonhoitopalstalla kommentoimassa itseruskettavia ;).


      • miehet,huoh
        ,lskfgsruiog kirjoitti:

        Siis mikä ihme teitä tyttöjä/naisia vaivaa? En jaksa millään uskoa, että ette kykene ruskettumaan luonnollisesti. Varsinkin nää blondit, jotka heittää iholleen jos jonkinnäköstä itseruskettavaa tököttiä, hyi helvetti! Siis ihan oikeesti, ettekö tajua kuinka naurettavalta näytätte? Ne, jotka teistä eivät oikeasti rusketu, niin voitte miettiä sitä, että ehkä se ei olekkaan luonnollisen näköistä juuri teille?

        jotkut ihmiset ei vaan rusketu, jotkut ruskettuu huonommin kuin toiset. itse palan tosi herkästi ja siksi joudun varjelemaan itteeni auringolta ja ruskettuminen kesälläkin on kovan työn ja tuskan takana, jos sen haluaa tehdä ns. luonnollisesti. ja tämähän ei ole ollenkaan terveellistä. ne joita sinä tuijotat ja ajattelet että "hyi helvetti mikä tekonekru" on niitä jotka löträä sitä itseruskettavaa enemmän kuin tarpeen. itseruskettavillakin saa tasasen ja luonnollisen rusketuksen kunhan sen vaan tekee maltillisesti. ja ei, se ei ole naisesta kiinni tää luonnollisesti ruskettuminen vaan tosiaankin ihmisestä itsestään. mitä pahaa on siinä että haluaa näyttää kauniin ruskealta kesällä? ei mitään. ja ompahan 100% turvallista, ei tarvitse pelätä ihosyövän riskejä. mun kaveri ruskettuu puolessa tunnissa näkyvästi ja mä itse saan kärventää rannalla tuntitolkulla ennenkun tulee minkäänlaisia rajoja. ja tottakai saan viettää monta päivää sisällä punasta ihoa raapien. että äläpä tule tänne vinkumaan. aamen saatana.


      • geigei
        ... kirjoitti:

        Pitihän tännekin saada joku pelle ääneen. Jotkut meistä ei vaan ihan oikeasti rusketu. En tiedä mistä johtuu, mutta voin maata auringossa vaikka maailman tappiin ja mitään ei tapahdu. En pala, en rusketu. Tuskin olen ainoa. Onhan noi voiteet turvallisempia kuin esim solarium ja ymmärrän hyvin miksi joku mieluummin turvautuu rasvoihin kuin ylettömään auringossa makaamiseen.

        Olen samaa mieltä itsekkään en rusketu helposti enkä pala ollenkaan, vaikka ihoni on todella vaalea. ihoongelmien takia en kykene makoilemaan auringon paahtaessa kovinkaan kauaa. itseruskettavat silloin tällöin esim. juhlatilaisuuksissa käytettäessä on mielestäni ok. ainahan aito oikea rusketus on parempi vaihtoehto mutta se ei ole kaikille mahdollista.


      • Tuohtunut
        ,lskfgsruiog kirjoitti:

        Siis mikä ihme teitä tyttöjä/naisia vaivaa? En jaksa millään uskoa, että ette kykene ruskettumaan luonnollisesti. Varsinkin nää blondit, jotka heittää iholleen jos jonkinnäköstä itseruskettavaa tököttiä, hyi helvetti! Siis ihan oikeesti, ettekö tajua kuinka naurettavalta näytätte? Ne, jotka teistä eivät oikeasti rusketu, niin voitte miettiä sitä, että ehkä se ei olekkaan luonnollisen näköistä juuri teille?

        itseruskettavien käyttö on turvallisempi vaihtoehto kuin solarium tai jopa aurinko - kaikilla ei myöskään ole aikaa!


      • Anonyymi
        ,lskfgsruiog kirjoitti:

        Siis mikä ihme teitä tyttöjä/naisia vaivaa? En jaksa millään uskoa, että ette kykene ruskettumaan luonnollisesti. Varsinkin nää blondit, jotka heittää iholleen jos jonkinnäköstä itseruskettavaa tököttiä, hyi helvetti! Siis ihan oikeesti, ettekö tajua kuinka naurettavalta näytätte? Ne, jotka teistä eivät oikeasti rusketu, niin voitte miettiä sitä, että ehkä se ei olekkaan luonnollisen näköistä juuri teille?

        Itseruskettuvaa voidetta käytetään ettei saada ihosyöpää. Itse oon kuulaan valkoinen punapään iho ja tuttavallani on melanooma. Yritän estää sitä mutta haluan näyttää päivettyneeltä😊ilman aurinkoa☀️


    • kuntoilija-tytsy

      doven summerglow on paras ja nyt ihastuin myös ambre solairen itseruskettaviin liinoihin kasvoille, noita molempia aion käyttää läpi kesän. tv. ent.kalkkilaivan kapteeni

      • a

        on AMBRE SOLAIRE- kuivasumute. Todella helppo käyttää, ja kuivuu nopeasti. Tarpeeksi maltillisesti kun suihkuttaa iholle, silloin se ei jätä rajoja.


    • rusketusväri

      jo on keksintö, suihku maksullinen vai purkkiväir- ei suomiplonti tyhmemmän näköne ole kun överiksi mennyt rusketus vanhentamaan kurttunaamaa tai nuorempaaki. on heit niin vanhan ja oksettavan nköne. tummillekaa käy liikaa. mikä teis naiset mättää?

      • tässäpä

        ei ehkä ole kysymyksessä se överiksi mennyt rusketus....

        Tietysti jokaisella saa olla omat mielipiteensä....mutta
        kevyt rusketus on kyllä todellakin paremman näköistä,kun
        se vitivalkea iho...

        Sama se vaikka väri purkista...Ei niistä tätä nykyä porkkananväriseksi tule,vaan ihan kiva luonnollinen sävy,kun maltillisesti käyttää:)


    • hillitön ihottuma

      Olisi mukava saada nämä paksut tukkisääret edes kauniin värisiksi kesällä, mutta harmikseni saan kaikista kokeilemistani itseruskettavista tuotteista hillittömästi kutiavan ihottuman. Onko muilla vastaavaa ja oletteko löytäneet ihollenne sopivia vaihtoehtoja.

      • itseruskettava

        Hei, löysin apteekista Avene-merkkisen itseruskettavan. Hyvä, ei pahaa hajua ollenkaan , sopii herkälle iholle ja sävy on luonnollinen, ei porkkana. Suosittelen.


    • diudikky

      Myydään ns.kastanjavettä,joka ruskettaa,en tosin ole kokeillut,mutta kuullut jostain että toimiva juttu ja ilmeisesti tuloksen näkee heti.
      Tietääks kukaan..??

    • kosteusvoide

      Doven Summer glow. On kahta sävyä, vaaleammalle ja tumemmalle iholle. Ei ole varsinainen itseruskettava, vaan päivettävä kosteusvoide. Ei siis saa mitään supertummaa lopputulosta ihan yhdellä tai kahdellakaan käyttökerralla, mutta rusketuksesta tulee tasainen ja kaunis sekä luonnollinen.

    • nainen23

      Tulin just reissusta, ja toivoin rusketuksen säilyvän hieman pitempään. Kokemattomana näistä voiteista ostin sitten Nivean itseruskettavan. Hais aivan kamalalle ja parin päivän käytön jälkeen meni kyllä roskiin koko pullo. Ihokin ehkä enemmän oranssiin vivahtava kui lähelläkään rusketusta ja lähti vielä paikoitellen laikkuina pois. Ehkä paras tyytyä pelkkään aurinkoon

      • Aurinkoallergia

        Minä olen ihastunut Famous Dave's itseruskettavaan sarjaan, jota Englannissa asuva tuttavani suositteli. Sarjassa on monia sortteja voiteita, vaahtoja ja suihkeita vaaleista tummille ihoille. Tosi laadukkaita ja edullisia, isoja puteleita, kun vertaa moniin vastaaviin tuotteisiin. Ei ole ikinä tullut oranssia minulle. Jos tulee, johtuu omasta ihosta, noissa ei ainakaan ole oranssiksi tekevää ainetta, olen sen selvittänyt. Niitä saa vain internetistä ja Debenhamsin tavaratalosta, esim. Lontoosta. Katsele sivuja itseruskettavat.com.


      • papu2
        Aurinkoallergia kirjoitti:

        Minä olen ihastunut Famous Dave's itseruskettavaan sarjaan, jota Englannissa asuva tuttavani suositteli. Sarjassa on monia sortteja voiteita, vaahtoja ja suihkeita vaaleista tummille ihoille. Tosi laadukkaita ja edullisia, isoja puteleita, kun vertaa moniin vastaaviin tuotteisiin. Ei ole ikinä tullut oranssia minulle. Jos tulee, johtuu omasta ihosta, noissa ei ainakaan ole oranssiksi tekevää ainetta, olen sen selvittänyt. Niitä saa vain internetistä ja Debenhamsin tavaratalosta, esim. Lontoosta. Katsele sivuja itseruskettavat.com.

        suosittelen kokeileen ambre solaire nimistä. kuivuu heti eikä tunnu iholla yhtään. tasaimman tuloksen saa ku laittaa alle kuivimpiin kohtiin kosteusvoidetta.


      • Bondi89
        papu2 kirjoitti:

        suosittelen kokeileen ambre solaire nimistä. kuivuu heti eikä tunnu iholla yhtään. tasaimman tuloksen saa ku laittaa alle kuivimpiin kohtiin kosteusvoidetta.

        Itse oon joskus käyttänu Lorealin asteittain päivettävää voidetta ja on ollu hyvää :) antaa pikku hiljaa kivan sävyn ja tuoksuu aika hyvältä.. ja tuohon ruskettumiseen täytyy kyllä sanoo että ite oon ihan aito blondi ja pisamia löytyy myöskin.jostain syystä ei aurinko kovin hyvin ota,varsinkaan naamaan.yleensä aina palan enkä kunnolla rusketu! Muutama vuosi sitten kun kesätöissä en vielä ollut niin makasin koko kesä bikineiden kanssa auringossa joka päivä monta tuntia eikä se pirun aurinko vaan ruskettanu kunnolla :DD kaikki kaverit oli niin kauniin ruskettuneita ja itse kovin valkonen heidän rinnalla..joten tosiasia on ettei kaikki rusketu hyvin vaan siihen kuluu paljon aikaa ja se vaatii sitten sitä,että auringossa pitää maata yötä päivää :)
        Hyvää ksän odotusta kaikille!! ja rusketuksen odottamista :)


      • toimii!

        Kolme itserusketuspyyhettä nollalla eurolla. pelkästään postikulut tarvitsee maksaa.

        http://www.pointshop.fi/f/?cid=7897&uid=2310249

        maksu tapahtuu visalla tai mastercardilla. tai visa electronilla. vise electron on se joka on melkein kaikilla. tavallinen maksukortti.


      • Meni mönkää :D
        papu2 kirjoitti:

        suosittelen kokeileen ambre solaire nimistä. kuivuu heti eikä tunnu iholla yhtään. tasaimman tuloksen saa ku laittaa alle kuivimpiin kohtiin kosteusvoidetta.

        tein eilen itse rusketuksen tuolla suihkeella, ja tulos oli kamala... ylävartalosta tuli kauniin päivettynyt, mutta jalat jäivät täyteen pilkkuja. Kauanko kestää rusketuksen lähteminen pois? ei viitsisi uimahalliin mennä laikukkaana kun näkee naamasta että ei todellakaan ole oma rusketus...


    • zazige

      Oletko ikinä kokeillut kemppareissa myytäviin KASTANJAVESI-ruskettajaan??Itse EN oo kokeillu,mutta se on ihan kätevä ilmeisesti,koska se rusketus syntyy samantien,eli siinä vaan pitää huolellisesti levittää sitä kastanjavettä-en tiedä sitten millä se levitetään-jollain sienellä varmaan tms.-kyllä se kempparin pitäjä varmaan ossaa neuvoa sen käytön ja montako päivää se rusketus pysyy iholla(varmaan yhtä kauan,kuin muutkin itseruskettuvat.
      Itse ainakin olisin tosi kiinnostunut,en oo vielä kokeillut-mutta se vaikuttaa todella kätevältä ja samalla näkee sen,että tulos tulee tasaisesti,eli on omasta taitavuudesta kiinni.

      • Petri^

        Eikö itseruskettava kasvovoide aiheuta vaaleita ympyröitä silmien ympärille, kun sitä ei saa levittää silmänympärysiholle? Jos ei, niin miksi? Kiitos avusta.


      • niin töpinöissä että

        Mä näin bodaus lehdessä st. tropez mainoksen ja ostin sitä nettex verkkokaupasta. Tuli ihan huippurusketus. En olis uskonu. Varmaan on maailman laajin rusketustuote valikoima. Ihan mahtava.


      • Riittoisia puteleita
        niin töpinöissä että kirjoitti:

        Mä näin bodaus lehdessä st. tropez mainoksen ja ostin sitä nettex verkkokaupasta. Tuli ihan huippurusketus. En olis uskonu. Varmaan on maailman laajin rusketustuote valikoima. Ihan mahtava.

        Minusta on kivaa kokeilla kaikkea uutta. Tuolla Englannin verkkokaupassa on upea tuotesarja erilaisia rusketustuotteita: suihkeita, vaahtoja, voiteita, kuorintavoidetta.....Näyttää siltä, että Englannissa merkki on tosi suosittu, lehdet kehuu ko. sarjaa, tässä osoitekin www.famousdave.co.uk


      • sävytellään
        niin töpinöissä että kirjoitti:

        Mä näin bodaus lehdessä st. tropez mainoksen ja ostin sitä nettex verkkokaupasta. Tuli ihan huippurusketus. En olis uskonu. Varmaan on maailman laajin rusketustuote valikoima. Ihan mahtava.

        jo kannatti lukea (kerrankin) näitä vinkkejä. käytin koko kesän st. tropez itseruskettavia ja enää en tuotetta vaihda! se on kyllä ainut oikea ITSERUSKETTAVA.


      • Läträäjä

        Kastanjavesi levitetään yleensä vanulapuilla ja lähtee pois heti kun ihon kastelee,eli ei ole veden kestävä! Itselläni sitä käyttäessä on tullut välillä vähän liian oranssin värinen iho..mutta jos nopeasti pitää saada näkyvä rusketus esim.juhliin niin toimii! kasvoihin en suosittele sitä laittamaan.


    • porkkana,

      yököttäviä tekoblonedja joiden naama ihan ruksee. hirveennäköne yhdistelmä. monilla naisil menee iha överiks.pikkusen harkintaa. pienisävyparas.

      • tulinen vaalee

        poika kirjottamaan;)))!!!!


      • on pop

        AH mä just RAKASTAN överirusketusta!


      • bdgsh5
        on pop kirjoitti:

        AH mä just RAKASTAN överirusketusta!

        mikä siinä on kivaa


      • white as milk ass al
        on pop kirjoitti:

        AH mä just RAKASTAN överirusketusta!

        Olen nähnyt,kuinka 34-vuotias näyttää iholtaan aivan 50-vuotiaalta,kun on lojunut nuoruudessaan auringossa-eli kumman valitset-poltat itsesi jo nuorena,vai kalkkilaivan kapteeni??


    • koppakuoriaistenmaa

      Tämä keskustelu taitaa olla jo aika vanha, mutta kommentoin silti. Eli keskustelun aiheenahan olivat itseruskettavat tuotteet. Jotku tuotteista tietämättömät ovat kuitenkin lisänneet omia kärkkäitä kommenttejaan kuinka itseään auringossa polttavista tulee jo nuorina vanhan näköisiä ja kuinka iho kärsiI.. yes! Se on fakta! Samoin käy myös kun käytät solariumia! Mutta se ei liitty mitenkään keskustelun aiheeseen eli itseruskettaviin tuotteisiin jotka eivät sisällä UV-säteilyä.. pakko laittaa vielä tähän loppuun eräs venäjäläinen ilmaisu: DAA!

    • penskuu

      voi paska tätki keskustelua!! itseruskettavassa ei ole mitään vikaa, kunhan sitä oikein käyttää, sitä mieltä olen itse! käytän itseruskettavaa itse kohtuudella, ja hyvähän jälki siitä tulee. suosittelen Kicks liikkeistä saatavaa self tanning lotion ruskettavaa, suorastaan mahtava lopputulos eikä maksa kuin alle kympin. tuoksuu aluksi ihan omenalle, mutta vähän ajan päästä paistetulle perunalle:DD mutta muuten ihan hyvä.

    • -mari

      Kokeile ruiskurusketusta, on tosi luonnollinen ja kestää noin viikon.

    • kevytrusketus toivee

      ittellä tota doven summer glow itseruskettvaa mutta ittellä ei toiminut ja kun menin uimaan iho tuntui todella ällöltä ja ympärilläni olevassa vedessä oli 30 sentin säteellä öljy rengas, hyi että oli noloa !!!!! Meinasin ostaa tuota niveaa mutta jonkin mielestä se oli ollut surkeaa joten alan kallistua ambre solairin puolelle siis sen suihkutettavan, mutta tiedättekö onko veden kestävää???

      Ja näille ihmisille jotka ovat tulleet tänne vittuilemaan itseruskettavien lopputuloksista , he eivät voi olla miehiä :P kuten jokin oli aikaisemmin asiasta maininnut, koska kuka mies tulisi keskustelemaan muoti ja kauneus sivuille ihonhoidosta ja itseeruskettavista!!!!!

    • ValittajaPutte

      Olen mies enkä pelkää käyttää itseruskettavaa, ihoni on kalpea valkoinen, auringosta on minulle vähän hyötyä, omien silmien kautta iho näyttää ruskettuneelta mutta yleensä totuus paljastuu vääräksi peilin edessä.

      Mikä vittu sitä ihoa vaivaa? Jaa kun en tiedä, jos olenkin vain kalpean valkoverinen suomalainen, hyvä vaan että noita myydään kaupoissa, pitäisikin taas jossain vaiheessa lähtee ostoksille.

    • liianvaalea

      Onko tietoa, että sopiiko Famous Daven medium to dark spay tan itseruskettava vaaleammalle iholle, kun olen kokeillut monia vaalealle iholle tarkoitettuja tuotteita ja niiden lopputulos on ollut minusta liian vaalea, mutten halua myöskään oranssia ihoa.

    • Marieeel

      Munkin mies käyttää itseruskettavaa, kuten itsekin, enkä valita! :) Rusketus on kaunista ja hyvällä itseruskettavalla väri on ruskea, ei oranssi. Oranssi iho on kyllä harvinaisen kamala näky, mutta jos alla on pohjarusketusta ir:n sävykin on luonnollinen.

    • Anonyymi

      Minä pidän myös St. Tropezin itseruskettavista - ihan huippulaatuisia, levittyvät ihanasti ja hyvä tuoksu! Tästä artikkelista löytyy minusta monta hyvää vaihtoehtoa: https://wellea.fi/paras-itseruskettava/

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe