onko kenelläkään kokemuksia rosahista? tulee tilatut tuotteet? onko laatu hyvä?
ajattelin tilata.. joten olisin kiva kuulla kokemuksia.
kokemuksia?
15
1536
Vastaukset
Laadusta en tiedä,kait se hyvä on mutta tilausajat ovat hyvinkin pitkät.Tilasin vuoden 05 elokuun 22.päivä korsetin,eikä vieläkään ole tullut perille vaikka olen kysellyt.On luvannut tehdä ajoissa mutta ei ole tehnyt.
- honedrag
kiitos vastauksesta.. täytyy harkita sit viel uudestaa sit tilaamist jos sit ei saa noin pitkää aikaa.
onko muita kokemuksia?
onko joku saanut tilaamat tuotteet? - Shillis
honedrag kirjoitti:
kiitos vastauksesta.. täytyy harkita sit viel uudestaa sit tilaamist jos sit ei saa noin pitkää aikaa.
onko muita kokemuksia?
onko joku saanut tilaamat tuotteet?Minä olen tilannut sieltä korsetin ja hansikkaat. Laatu oli oikein hyvä, mutta kuten tuolla jo sanottiin toimitusaika on todella pitkä.. Johtunee kaiketi siitä, että Jenny tekee mittatilaustyönä vaatteet.
- honedrag
Shillis kirjoitti:
Minä olen tilannut sieltä korsetin ja hansikkaat. Laatu oli oikein hyvä, mutta kuten tuolla jo sanottiin toimitusaika on todella pitkä.. Johtunee kaiketi siitä, että Jenny tekee mittatilaustyönä vaatteet.
kuinka kauan toimitus kestää?
voiko pyytää nopeaa toimitusta?
- Silent Tear
Olen joutunut odottamaan jo yli puoli vuotta yhtä korsettia, mutta eipä ole tullut. Pyysin myös, että saisin sen yhteen tiettyyn päivään mennessä.. lupasi, että tulee ajoissa...mutta eipä tullut..
Taidanpa kohta ruveta kyselemään rahojani takaisin.. sillä rahalla voisin tilata jostain muualta.rorasahilla/jennyllä on ongelmia mielenterveytensä kanssa,mitä tässä pari päivää mesellä otin häneen yhteyttä.Joten myös siksi on tilaukset viivästyneet
- järkee
Nemimonde kirjoitti:
rorasahilla/jennyllä on ongelmia mielenterveytensä kanssa,mitä tässä pari päivää mesellä otin häneen yhteyttä.Joten myös siksi on tilaukset viivästyneet
Perustaa yritys, jos on tiedossa mielenterveysongelmia... paitsi jos ilmenevät vasta nyt. Ei ehkä paras vaihtoehto ottaa niin paljoa vastuuta ja stressiä, jos ei pysy pöksyissään. Kannattais lopettaa hyvän (ei tosin enää niin hyvänkään) sään aikaan ja hoitaa loput tilaukset pois alta ja vaihtaa alaa.
- Silent Tear
Nemimonde kirjoitti:
rorasahilla/jennyllä on ongelmia mielenterveytensä kanssa,mitä tässä pari päivää mesellä otin häneen yhteyttä.Joten myös siksi on tilaukset viivästyneet
Jenny Ottaa aivan liikaa tilauksia vastaan.. Ottaisi sen verran, että jaksaa tehdä varmasti noin. 8 viikossa.. : / En yhtään ihmettele jos tulisi tuossa mielenterveys ongelmia.. itsekkään en ikinä jaksaisi sellaista : /
- mieltä
Silent Tear kirjoitti:
Jenny Ottaa aivan liikaa tilauksia vastaan.. Ottaisi sen verran, että jaksaa tehdä varmasti noin. 8 viikossa.. : / En yhtään ihmettele jos tulisi tuossa mielenterveys ongelmia.. itsekkään en ikinä jaksaisi sellaista : /
Täsyin samaa mieltä. Itse odotan marraskuussa tekemääni tilausta. Vaatteet on luvattu pariinkin kertaan lähettää tiettyyn aikaan mennessä muttei mitään ole kuulunut. Joku muukin valitti täällä samaa kuin minä ettei rahojakaan saa takaisin kovin helposti. Ei siis kannata tilata ennenkuin asiaan tulee muutos.
- tur6u
Saisi kyllä pian ruveta lähettämään tilauksiani. Rupeaa vain v*tuttamaan.
- umpikuja13
koska en osaa vieläkään linkittää niin tulee näin --> http://www.huuto.net/fi/forum/show_message.php3?cat=vaat&id=836840&lastreply=1152276613
suosittelen lukemaan kokonaan ennen kuin tilaat- umpikuja13
se toimi sittenkin =)
- :,(
umpikuja13 kirjoitti:
se toimi sittenkin =)
tilasin joskus lokakuussa takin sieltä eikä rahoja oo vielkään näkyny.. alkaa ketuttaa pikkuhiljaa
- ...
:,( kirjoitti:
tilasin joskus lokakuussa takin sieltä eikä rahoja oo vielkään näkyny.. alkaa ketuttaa pikkuhiljaa
ainakin mitä olen käsittänyt, tuolta ei tavaroitaan saa. jotkut ovat jo puhuneet poliisille ilmoittamisesta ja suosittelen. ihan sama onko ongelmia tai ei, bisnes on rankkaa
- kyllästynyt
... kirjoitti:
ainakin mitä olen käsittänyt, tuolta ei tavaroitaan saa. jotkut ovat jo puhuneet poliisille ilmoittamisesta ja suosittelen. ihan sama onko ongelmia tai ei, bisnes on rankkaa
itse tilasin helmikuun alussa, ja maksoin jopa ylimääräistä että tulisi tiettyyn päivään mennessä.. no, vieläkään ei ole kuulunut.. itse aion tehdä tästä ilmoituksen poliisille, jos asiaan ei muutosta tule.. en suosittele tilaamaan tuolta mitään..
verrattuna esim. oldraveniin.. sieltä tilasin tuossa pari kuukautta sitten, ja tuli vajaassa parissa viikossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303411Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71460Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131443Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241225Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34863Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60849
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66834Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.119795