törkeimmät pakit?

tylytetty;(

millaiset ovat olleet tylyimmät/törkeimmät pakit/kohtelu, jonka olette saaneet kun joku on halunnut päästä teistä eroon ? Kommentteja sekä miehiltä että naisilta..

41

7736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilkeästi

      tottakai tyyliin älä soita enää, eikä enempää selityksiä. Yritä siinä sitten ajatella että se on aikuinen. Ja kun se vielä itse sanonut aikuisiahan tässä ollaan. (oli vuosien suhde)

    • pakit

      oli ehdottomasti se, kun kundi kutsui kylään eikä ikinä avannut ovea..että liekö kaapissa ollut piilossa vai missä, mutta sen koommin en tyypistä kuullut..aika tylyä sanoisinko :(

    • Tikru44

      Töykein: muutaman vuoden pituinen seurustelu päättyi miehen (47v) tekstiviestiin.

      Aikuisia kai ollaan?

      Ei ollut ainoastaan tökeröä, vaan äärimmäisen lapsellista.

      Olipa kokemus ainutlaatuinen, enkä toivo kenenkään kohdalle.

    • nöyryytetty

      ...mulla taas kävi niin, että tyyppi (jonka deitti-ilmoitukseen vastasin aikoinaan) asui toisella paikkakunnalla n. 150 km päässä. Suhdetta kesti liki puoli vuotta. Sitten hän vaan pisti minut tietokoneen sähköpostissa ns. estolistalle. Huomasin, kun lähettämäni viestit eivät mennet perille. En saanut mitään selitystä ikinä häneltä. Oli tosi nöyryyttävää, sillä tyyppi (yli 50 v) tuntui alussa tosi huolehtivaiselle ja korrektille. Käsittämätöntä käytöstä tuin ikäiseltä "pennulta". Toivon, että sama kalikka on kalahtanaut hänen omaan nilkkaansa ja hän on saanut kokea sen miltä se TUNTUU!!!!

      • peppilottarullakatriina

        Voi olen pahoillani puolestasi, minulle kävi melkeinpä samalla tavalla. Ettei vaan olis sama tyyppi. Täältä hänkin.
        t. peppilottarullakatriina


    • iältään

      35,jonka pitäisi olla aikuinen. Teki siten, että tapailimme, hän sitten otti etäisyyttä ja taas palasi, taas etäisyyttä, mutta koko ajan puheluissa ja viesteissä kertoi, kuinka pitää minusta ja halusi tavata jne...Aikaa ei vain koskaan löytynyt ja kun sitten sitä kritisoin, oli vastaus, että olen vainoharhainen hullu ja pyysi lopettamaan sen kyselyn, kun ihmettelen miksi emme ikinä tapaa. Siinä kaikki, tiedän että hemmo valehtelee ja naisia on muitakin kierroksessa, mut vituttaa että äijä ei pysty kertomaan totuutta silmiin katsoen, vaan pakenee vaan...

      • tuossakin asiassa

        Koin tuon naisen tekemänä.


    • sokru-n

      mies souti ja huopas, ei millään saanut päätettyä ollaanko tässä nyt tekemisissä vai ei. Odotin kärsivällisesti, että kyllä tässä vielä parhaiten käy.
      No, tämän ikuisuudelta tuntuneen lapsellisuuden jälkeen, mies ilmotti, että rakastaa mua mutta ei pysty, koska satutan häntä olemalla oma itseni. En vieläkään tiedä miten tuo on mahdollista. Kielsi ottamasta minkäänlaista yhteyttä, mutta silti itse aina n. kerran kolmessa kuukaudessa ottaa yhteyttä ja kertoo samat asiat uudelleen. Jos minä otan yhteyttä niin heti tulee viestiä, että ei saa häneen tuhlata aikaa. Joskus mietin, että olisikohan kyseessä joko todella epävarma ihminen tai mielenterveyspotilas.

      • pim pon

        Mielenterveyspotilas. Kokemuksesta tiedän.....


      • kokemuksesi..
        pim pon kirjoitti:

        Mielenterveyspotilas. Kokemuksesta tiedän.....

        Mitä merkkejä? Itselläni nyt sellainen tapaus että mieheni oli erittäin läheisriippuvainen ja todella epävarma, epäili rakkauttani, näytti omaansa ihan hullun lailla, epäili että petän, vaati JATKUVASTI huomiota ja hellyyttä (siis jatkuvasti)vaati vakuutteluja että rakastan häntä.

        Saatto keskellä yötä tulla käymään jos en vastannut puhelimeen kun olin nukkumassa!

        Aloin pelkäämään jo itsekin että menetän hänet pian ja pelossa jätin hänet, sitä haluamatta tai tahtomatta kuitenkaan.

        Nyt olen 2 kuukautta kirjoiellut hänelle ja hän soittelee n.1x vko ja ei ota uskoakseen että hän on minulle se oikea, haukkuu itseään ja sanoo myös että älä tuhlaa aikaa häneen, hän on turha.


      • Tikru44
        kokemuksesi.. kirjoitti:

        Mitä merkkejä? Itselläni nyt sellainen tapaus että mieheni oli erittäin läheisriippuvainen ja todella epävarma, epäili rakkauttani, näytti omaansa ihan hullun lailla, epäili että petän, vaati JATKUVASTI huomiota ja hellyyttä (siis jatkuvasti)vaati vakuutteluja että rakastan häntä.

        Saatto keskellä yötä tulla käymään jos en vastannut puhelimeen kun olin nukkumassa!

        Aloin pelkäämään jo itsekin että menetän hänet pian ja pelossa jätin hänet, sitä haluamatta tai tahtomatta kuitenkaan.

        Nyt olen 2 kuukautta kirjoiellut hänelle ja hän soittelee n.1x vko ja ei ota uskoakseen että hän on minulle se oikea, haukkuu itseään ja sanoo myös että älä tuhlaa aikaa häneen, hän on turha.

        Hänellä taitaa olla huono itsetunto, ei muuta.

        Sellaiseen ihmiseen ei kannata sitoutua, sillä et saa siitä kuin itsellesi harmia.

        Miehiä on maailma täynnä, myös hyvän itsetunnon omaavia........joten jatka elämääsi ja jätä luuserit muille!


      • Anonyymi
        kokemuksesi.. kirjoitti:

        Mitä merkkejä? Itselläni nyt sellainen tapaus että mieheni oli erittäin läheisriippuvainen ja todella epävarma, epäili rakkauttani, näytti omaansa ihan hullun lailla, epäili että petän, vaati JATKUVASTI huomiota ja hellyyttä (siis jatkuvasti)vaati vakuutteluja että rakastan häntä.

        Saatto keskellä yötä tulla käymään jos en vastannut puhelimeen kun olin nukkumassa!

        Aloin pelkäämään jo itsekin että menetän hänet pian ja pelossa jätin hänet, sitä haluamatta tai tahtomatta kuitenkaan.

        Nyt olen 2 kuukautta kirjoiellut hänelle ja hän soittelee n.1x vko ja ei ota uskoakseen että hän on minulle se oikea, haukkuu itseään ja sanoo myös että älä tuhlaa aikaa häneen, hän on turha.

        vakka on löytänyt kannen..


    • *****

      Kerroin tykkääväni, uhkasi lähestymiskiellolla. Tuli karmea tekstiviesti. Mitään pahaa en ole halunnut. Ikinä enää en tunteitani paljasta jos siitä tällaista seuraa.

      • raukkamaista

        jos ruvetaan pitämään häirikkönä, kun pyytää edes jotakin selitystä:(


      • treffit
        raukkamaista kirjoitti:

        jos ruvetaan pitämään häirikkönä, kun pyytää edes jotakin selitystä:(

        Teki treffit kanssani ja tuli sinne oman elämänkumppaninsa kanssa.


      • ettet ahdistele

        jos toinen on sanonut EI
        niin se pitää uskoa
        jos jatkat piirittämistä
        niin olet ahdistelija
        eli ihan hyvin sinuakin voisi uhata lähestymiskiellolla

        se on nimittäin äärimmäisen ahdistavaa kun toinen ei ymmärrä lopettaa!


      • pohjaa kun sanot..
        ettet ahdistele kirjoitti:

        jos toinen on sanonut EI
        niin se pitää uskoa
        jos jatkat piirittämistä
        niin olet ahdistelija
        eli ihan hyvin sinuakin voisi uhata lähestymiskiellolla

        se on nimittäin äärimmäisen ahdistavaa kun toinen ei ymmärrä lopettaa!

        ..mutta jotkut saattavat käyttää tuollaista uhkailuna, lopettaessaan vuosien suhteen ilman selityksiä. Jonkinlaisen selityksen kai jokainen kykenee ihmiselle joka ne vuodet toiseen "sijoitti" antamaan. Tarkoitan vaan että joku on saattanut joutua mielestäni tämän EI (ilman perusteluja) sanoneen henkilön leimaamaksi. Vaikkei jättäjä heikkouttaan viitsi/vaivaudu selittämään. Ja tottakai näiden ääripäiden välissä paljon muutakin elämää. Mutta Ei pitäisi uhkailla suuntaan tai toiseen, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Kumpikin voi satuttaa toista ihmistä Pahasti.


      • tosi?
        treffit kirjoitti:

        Teki treffit kanssani ja tuli sinne oman elämänkumppaninsa kanssa.

        Et paljoa menettänyt ...


      • asdasda

        Sillä on ehkä edellisessä suhteessa ollut väkivaltaa tai jotain muuta paskaa. Nyt se projisoi kovat kokemuksensa kaikkiin miehiin (naisiin?)


    • Mirjam

      Ilmoitus puolen vuoden seurustelun jälkeen: emme ole koskaan seurustelleet, leikin vain kanssasi.

      Mietin oliko se todellinen syy kun mies vakuutti rakkauttaan joka päivä???
      t. Mirjam

    • voi voi

      Niin pidin yhteyksiä tässä erääseen mieheen, minusta tylsintä mitä voi toiselle tehdä on, että on kylmä, ei vastaa viesteihin, ei sähköpostiin saatika puhelimeen, vaikka sovittu soitto...että vituttaa tollaset pellet, jotka eivät ole tosi miehiä sanomaan, että kiitos ei enään, vaan leikkii pelleä, etäistä, ja olivinaan mies, keskustelutaitoinen, vitut

    • Semmottii

      Olimme chattailleet ja tapailleet. Viihdyimme yhdessä. Sitten tuo mies sanoi : " Olet liian ihana, liian täydellinen , minun unelmanaiseni. Pelkään että särjet sydämeni ja sitä en kestä. "
      Ja se oli siinä.
      Minusta melko törkeästi tehty. Hän särki sydämeni itse.

      • tosissaan!

        Mä lupauduin juuri deiteille yhden erittäin kauniin tyttösen kanssa. Edellisetkin ovat lähteneet toisten matkaan, sillä seurauksella että nyt mietin onkohan kyseessä liian tavoiteltu tapaus :D!


      • Miksi?

        Olin hänelle mieluinen nainen... hän katosi sanomatta sanaakaan, vastaamatta mitään mihinkään...Miksi? Nyt olen sydän särkyneenä, pääsemättä elämässä eteenpäin.. kaipaan vain häntä... Tämä on yhtä HELVETTIÄ, ymmärtäisin ja selviäisin tästä, jos hän olisi sanonut suoraan.


      • sana :)
        Miksi? kirjoitti:

        Olin hänelle mieluinen nainen... hän katosi sanomatta sanaakaan, vastaamatta mitään mihinkään...Miksi? Nyt olen sydän särkyneenä, pääsemättä elämässä eteenpäin.. kaipaan vain häntä... Tämä on yhtä HELVETTIÄ, ymmärtäisin ja selviäisin tästä, jos hän olisi sanonut suoraan.

        Olisit ehkä ymmärtänyt, olisit ehkä saanut selityksen mutta ei se sitä helvettiä olisi auttanut. Rakkaus ei kysy järkeä, jos toinen on poissa niin syystä riippumatta se tekee ihan HELVETIN kipeää. Helvetin.

        Kuka muuten tarvitsee uskontoa kun sekä helvetti että taivas on maan päällä.


      • mmm
        Miksi? kirjoitti:

        Olin hänelle mieluinen nainen... hän katosi sanomatta sanaakaan, vastaamatta mitään mihinkään...Miksi? Nyt olen sydän särkyneenä, pääsemättä elämässä eteenpäin.. kaipaan vain häntä... Tämä on yhtä HELVETTIÄ, ymmärtäisin ja selviäisin tästä, jos hän olisi sanonut suoraan.

        Sama täällä. Kuukausien suhde päättyi kuin seinään, ei mitään selitystä, ei mitään. Ei vastannut puheluihin, viesteihin, sähköposteihin. Olisin vain niin halunnut edes kunnon päätöksen suhteelle, kaikki olisi ollut selkeämpää.
        Otti yli puolen vuoden jälkeen yhteyttä kuitenkin, mutta ei pystynyt enää korjaamaan särkynyttä sydäntä. Kuitenkin kaipaan niin että tekee kipeää...


      • Kohdallahyvin

        Töykeää. Voi sentää kertoa päättävänsä tapailun.


    • Unohdanko

      Olin silloin nuori ja tämä poikaystävä hengaili samassa kaveri porukassa. Hän sitten erään kerran kun olimme taas porukalla hänen luonaan, jossa oli siis paikalla kavereita ja myös hänen sisariaan alkoi laulaa kaikkien kuulleen, että " en rakasta sinua enää "...että sillälailla.

      • vuokkoeevaeila

        Tulin viikonlopuksi hänen luokseen. Keskustelimme, laitoimme ruokaa yhdessä, Suukottelimme ja pidimme toisiamme hyvänä. Aamulla oli ihana herätä hänen vierestään ja tuntea että elämä on ihanaa. Käsi kädessä kävelimme rautatieasemalle ja keskustelimme seuraavasta tapaamisesta, joka jäi sopimatta sillä kertaa. Nousin junaan ja kun pyörähdin ympäri sanoakseni heipat hänelle, henkilöä ei näkynyt enää missään. Se oli siinä. Hän ei vastannut enää kirjeisiin eikä kortteihin. Enkä aistinut koko vierailuni aikana, että tämä on viimeinen tapaamisemme.


    • Anonyymi

      7 vuotta tunnettiin ja 4 oltiin naimisissa, kunnes yhdessä vaiheessa vaimo sanoi että hän joutuu työn takia asumaan muualla, siitä ei mennyt kuin reilu kuukausi ja hän ilmoitti haluavansa avioeron. olin järjestänyt hänelle työpaikan, auton jolla kulkea sinne sekä pitkällisen prosessin jälkeen saanut hänelle suomessa työluvat sekä oleskeluluvat.

    • Anonyymi

      Töykeintä se ettei kerro pakeista lopettamalla yhteydenpidon tai selittelemällä jotain epämääräistä mistä nyt ie ota selvästi selvää mitä tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Olin 15 vuotta sitten lähes täysikäinen ja muistan kun pyysin treffeille yhtä kundia, niin vastas ettei kiinnosta ja jatkoi jotenkin tyyliin"tiedät varmaan ittekkin ettet oo kovin kaunis". En saanut traumoja tms ja miehiä on kyllä riittänyt mutta tuo on jotenkin jäänyt mieleen. Olisihan ne pakit voinut tyylikkäämminkin hoitaa.

    • Anonyymi

      Itseä ei ole koskaan jätetty mutta yksi seuralaiseni suorittama suhteen lopetus oli mielestäni melko tyly, he olivat olleet jo pari vuotta yhdessä ja kahvittelimme kyseisen leidin kanssa niin hän näpytteli pöydässä hetken luuria mulle hymyillen ja laittoi sille sällilleen tekstarin että jättää tämän. Kiva kiva.

    • Anonyymi

      Tapailin kerran yhtä miestä, joka sitten melkein joka viikonloppu "katosi", ja sitten taas sunnuntaina tai maanantaina otti yhteyttä. Aina selitteli että oli ollut mökillä viikonlopun tms ja ei ollut kenttää tai akku loppui ja laturi jäi kotiin yms. Pari kuukautta meni näin. Asuttiin samassa pihapiirissä ja kerran tulin kaupasta kotiin niin kundi käveli jonkun teinitytön kanssa vastaan (kundi ite 23-24 tuolloin). Tajusin heti että niillä suhde. Asiasta sitten tivattuani (myöhemmin, sillä kundi poistui äkkiä mut huomattuaan) selvisi että kundilla ollut jo pari vuotta suhde tän tytön kaa (kundi oli siis myös lapsiinsekaantuja) ja melkein joka viikonloppu kundi matkusti tuon tytön luokse (vajaan 100 km päähän). Kaikista pöyristyttävintä asiassa oli se että tämän teinitytön äiti (tyttö oli 9-luokalla kun mulle asia selvisi eli suhde alkanut tytön ollessa 7-luokalla) salli tämän suhteen ja 23-24 vee jätkä kävi hänen 14-15 vuotiasta painamassa melkein joka viikonloppu. Kundi toki olisi halunnut jatkaa suhdetta myös mun kanssa mut siirryin eteenpäin. Vuosia myöhemmin luin lehdestä kundin saaneen melkein 3 vuoden tuomion lapsen törkeästä hyväksikäytöstä ja samassa uutisessa kerrottiin että kundi oli tuomittu aikaisemminkin, ajallisesti aika pian meidän eron jälkeen. En sitten tiedä oliko juurikin tuo teinityttö se tapaus josta tuomittiin.

      • Anonyymi

        Tais olla toi juttu iltiksessä? No joo on kyllä ollut kipee äitikin, kuka nyt omalle lapselle tommosta sallii? Jos oli sama tyttö niin tuli tolle hirviölle raskaaksi.. Mutta onneks paljastui sulle, mikä friikki toi jätkä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais olla toi juttu iltiksessä? No joo on kyllä ollut kipee äitikin, kuka nyt omalle lapselle tommosta sallii? Jos oli sama tyttö niin tuli tolle hirviölle raskaaksi.. Mutta onneks paljastui sulle, mikä friikki toi jätkä oli.

        Joo jutusta oli varmaan kaikissa lehdissä. En viitsi mitään tunnistettavia tietoja kirjoittaa etten syyllisty vahingossakaan mihinkään. Siitä äidistä sen verran sain käsityksen tän jätkän puheista että alkoholisti olis ollut ja tytärkin ilmeisesti ryyppäsi joka v-loppu. Mene ja tiedä.


    • Anonyymi

      Työkaveri flirttaili ja keimaili pitemmän aikaa. Kun lopulta rohkaistuin ja pyysin ulos, vastasi: "Sori ei, olen naimisissa". En tiennyt hänen olevan naimisissa, koska ei pitänyt sormusta töissä. Oli kyllä siis oikeasti naimissa, kun selvitin asiaa. Ilmeisesti olisi halunnut vain pikapanon työpaikalla... Tälläisiä ne vaimot on. Taidan olla loppuelämäni onnellinen poikamies.

    • Anonyymi

      Tapailin yhtä miestä noin 4 kk ajan. Teimme kaikkea mitä pariskunnat nyt yleensäkin tekevät ja hän itse puhui seurustelusta ja itsekin ajattelin niin. Hän kävi samassa koulussa missä olin , mutta aina kun näin häntä, niin hän ei ollut huomaavinaankaan, ei edes tervihtinyt. Kysyin asiasta, mutta hän vain kertoi että ei ole varmaan vain nähnyt minua. Suhde jatkui vielä kuukausien ajan, mutta sitten hän vain yhtäkkiä ilmoitti minulla tekstiviestillä ( olin kysellyt viikonloppu suunnitelmista) että hän ei halua minun kanssa mitään vakavavaa suhdetta , koska aikaisemmasta suhteesta ei ollut kulunut kauan ja halusi vain pitää hauskaa kanssani kun oli niin helppo saada minulta ja ei tarvinnut joka vkl hakea yhdenillan juttua baarista.

      Yritti vielä tuonkin jälkeen päästä luokseni yöksi , mutta ihmetteli kovasti että minkä ihmeen takia minä en halunnut enää tavata häntä, vaikka sen hänelle selväksi teinkin. Ei kokenut omasa toiminnassaan mitään väärää kun uskotteli minulle että seurustelemme, vaikka se ei ollut ikinä hänen tarkoituksensa.


      Toinen sankari oli todella kusipää. Seurustelimme 6 kk ja sen aikana hän oli kavereilleen kertonut että me emme seurustele, että olemma vain ystäviä ( sain kuulla eron jälkeen). Sitten hän vain viikon hiljaiselon jälkeen laittoi viestin minulle, että ei ole koskaan pitänytkään minusta ja että hänellä on uusi nainen kiikarissa. Yritti vielä vakuutella minulle että " eihän me oltu ku kavereita, että älä sano kenellekään että seurusteltiin" vaikka hän itse sanoi että seurustelemme ja että olen hänen tyylinen nainen. Hänelle keöpasi vain kodinhoitaja ja sängynlämmittäjä. Selvisi että tää toinen nainen oli ollut samaan aikaan kierroksissa ja mies ei osannut silloin päättää kumman meistä ottaa

    • Anonyymi

      Seurustelin kerran yhden miehen kanssa. Hänellä oli aina jotain yllättävää menoa useinkin kun olimme sopineet tapaamisen. MIlloin siskon muuuttoapua, milloin mummon halkojen hakkaamista ym. Hän ei voinut edes ilmoittaa saman päivän aikana. Sitten kun viimeksi näimme, niin hän kertoi rakastaansa minua ja suunnitteli jo yhteen muuttoa. meidän piti nähdä seuraavana pävänä ja mennä ostamaan joululahjoja, mutta hänestä ei kuulunutkaan sitten kahteen viikkoon yhtään mitään.laittoi sitten yhtäkkiä viestiä että " tää juttu ei toimi, älä ole enää yhteydessä" En tiedä vieläkään mikä hänelle tuli, vaikka yritinkin sitä häneltä kysyä, mutta ei mitään vastausta tai perustelua tullut ikinä. Myähemmin selvisi, että tällä miehellä ei ollut sisaruksia ja mummokin oli kuollut jo yli 10 vuotta sitten

    • Anonyymi

      suomiexä iski 30 vuoden avioliiton jälkeen, avioerohakemuksen. Allekirjoitatko?
      Ei selityksiä, ei mitään
      Onneksi tuli onnellinen loppu.

    • Anonyymi

      Tapailin nuorena tyttönä erästä miestä joka oli ulkoisesti hyvinkin komea. Hän oli itse tietoinen komeudestaan ja oli hieman ylimielinenkin asian suhteen. Kuukauden tapailun jälkeen olimme sopineet tapaamisen yhdelle dösärille perjantai iltana josta oli tarkoitus lähteä kaupunkin keskustaan irroittelemaan.
      No miestä ei näkynyt ja soitin hänen peräänsä onko tulossa jolloin hänen ystävänsä vastasi puhelimeen ja kertoi ettei mies halua enää tapailla minua, kuulin miehen nauravan puhelun taustalla. Sanoin vaan että ei ollut sitten hänellä itsellään pokkaa sanoa minulle asiaa ja lopetin puhelun.
      Sain kyllä vuosien jälkeen näpäyttää tälle miehelle kun sattumoisin hän tuli samaan bussiin kanssani. Hän pokkana ja ystävällisesti tuli lirkuttelemaan mulle kun mitään ei olisi tehnyt. Esitin hämmentynyttä ja etten muistanut aluksi koko tyyppiä. Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen sillä :D
      Hän kun pitää itseään taivaanlahjana naisille ja ilmeisesti pettyi etten haikaillut hänen peräänsä vuosien jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe