APUA! Olen Jiipeen pitkäaikainen asiakas ja nyt huhut kertovat että Jiipee on lopettamassa toimintansa Onnelan tieltä mahdollisesti jo tässä kuussa!!! Mitä ihmettä??? Minullakin on vuosikortista jäljellä vielä useita kuukausia, miten niille nyt käy? Miksi asiakkaita ei olla informoitu kyseisestä asiasta?
Jiipee lopettaa???
42
13254
Vastaukset
- herran
tuntien niin yllättääkö tuo sinua?
- on näreet
Meitä on paljon jotka yhtyvät edelliseen, ei ihmetellä, ei oo uutta! Mutta kyllähän se aikansa porukkaa liikuttikin toisaalta...
- asiakas
eipä yllätä kyllä kovasti. Olisi pitänyt olla kaukaa viisas ja lähteä edellisen vuoden umpeuduttua muualle.
- Niet sbnaijaa?
Onko se joku porttola vaiko setan pääkonttori Roissa?
- mesta kyllä
Vaan ei osunut arvauksesi oikeaan, se on kuntosali!
- sini s
Lopettamishuhuja lienee kuulunut jo pitkään, mutta nyt ilmeisesti tosi kyseessä. Onneksi ydinkeskustassa on hyvä ja uudistusmielinen sali ja biggipaikka, itse vaihdoin sinne jo aiemmin, onneksi, ja olen ollut todella tyytyväinen. Sinne vaan kokeilemaan!
- on mahdollista
Voiko tämä juttu muka pitää paikkansa! Olishan törkeyden huippu, jos me asiakkaat emme asiasta tietäisi! Onhan niitä treenipaikkoja muitakin, mutta kun tulee kuitenkin aika yllärinä prkl...
- tutkiskellut
Seuraan työkseni Protesti - ym. Listoja eikä siellä ainakaan JP-nimellä ole kuin pari lindorffin protestia, nekin yhteisarvoltaan alle 500€.
Mihin tämä firma sitten loppuu? Onko yrittäjälle tullut laiskuus vai loppuivatko rahat. Ainakin vielä maine olisi tallella, jos vaikka myisi paikan ahkeralle ja rehelliselle tyypille.- konkka
Kaatuu se firma pieniinkin laskuihin, jos ei niitä maksa. Miksi alle 500 euron laskut jätetään maksamatta, jos olisi rahaa?
- konkka
Olin siellä kerran hommissa yks. yrittäjänä (tein pikkuhommia) ja kas kummaa jiipee jätti laskut maksamatta. Eiköhän tuo ole konkurssikypsä, jatkuvasti on Kauppalehdessä joku lasku perinnässä.
- kumma_
kun ne kuitenkin hakevat uusia työntekijöitä sinne.. Urheiluohjaajan ja vastaavan ohjaajan työtä ainaki ois tarjolla, työn kesto yli 12 kk.. Kuinkahan lie lopetushuhut perättömiä..?? ;)
- Paikkansa
Onko siis totta, että Onnela on tulossa Rovaniemelle?? Jos on niin milloin??
- tulloo
ja meistä kaikista tulee onnellisia
- juuuh
tulloo kirjoitti:
ja meistä kaikista tulee onnellisia
tuskin tulee, koska siitä ei ole mitään ilmotusta Sedun sivuilla. siellä kyllä ilmotetaan hyvissä ajoin uusista paikoista,.
- viime
juuuh kirjoitti:
tuskin tulee, koska siitä ei ole mitään ilmotusta Sedun sivuilla. siellä kyllä ilmotetaan hyvissä ajoin uusista paikoista,.
viikon lapin kansa niin keskustellaan sitte asiasta. Iso juttu oli, samoin ilta-sanomissa.
- Ohhoh
viime kirjoitti:
viikon lapin kansa niin keskustellaan sitte asiasta. Iso juttu oli, samoin ilta-sanomissa.
Nyt en tähän hätään lapin kansaa saa käsiin ku en oo siell'ä rovaniemellä ennen ku syksyllä.. Mutta asiahan ois huippu juttu jos se Onnela tulis sinne! Kertokaapas lisää ko. aiheesta. Mitä lehessä oli lukenu?? Tahtoo tietää :)
- normi
Ohhoh kirjoitti:
Nyt en tähän hätään lapin kansaa saa käsiin ku en oo siell'ä rovaniemellä ennen ku syksyllä.. Mutta asiahan ois huippu juttu jos se Onnela tulis sinne! Kertokaapas lisää ko. aiheesta. Mitä lehessä oli lukenu?? Tahtoo tietää :)
onnelan setti. 1000 paikkaa, 4-5 puolta. lokakuussa aukeaa, sisääntulo tulee siihen kenkärinteen kohdalle.
- tiedosta :)
normi kirjoitti:
onnelan setti. 1000 paikkaa, 4-5 puolta. lokakuussa aukeaa, sisääntulo tulee siihen kenkärinteen kohdalle.
Onkohan sinne haettu jo työntekijöitä?? Et varmaan osaa vastata, mut aattelinpa vain, jos joku tietäis
:) - sivuille
tiedosta :) kirjoitti:
Onkohan sinne haettu jo työntekijöitä?? Et varmaan osaa vastata, mut aattelinpa vain, jos joku tietäis
:)voi aina jättää vapaamuotosen hakemuksen. Vois kuvitella että ensin alkaa paikallisten baarimestarien rekrytointi ja vasta sitten ulkopuoliset.
- VIRALLINEN TAHO
Jiipeen Liikuntasali on liikuttanut Rovaniemiläisiä jo 16 vuoden ajan ja liikuttaa vielä ainakain toiset 16 vuotta. Eli ei hätiä mitiä. Joidenkin edun mukaista on laittaa liikkeelle perättömiä huhuja. Mukavia kesä jumppia! Mie jumppaan ainaki Jiipeellä! :)
- sisko
Kylläkai tässä on aihettaki pohtia, miettiä ja jopa huhuta, ett mitä tapahtuu, ku ei meille jäsenille mitään tiedoteta! Lehistä saa lukee ja arvailla! Mahtavaa toimintaa! Olis varmaan etenkin jäsenten etujen mukasta ollu huhuta vähän aktiivisemmin missä mennään...mutta mukavia jatkoja vaan sinne, mie jumppaan ainaki muualla.
- voihan sitä
jumpata taivasallakin :)
Toimitilat kun näyttää menevän toiseen käyttöön. Jäikö vuokrat maksamatta? - arctic power
tällaiseen nimeen törmäsin roviksen keskustassa.
"jiipee24". keskustan kiinteistö, johon on tulossa kuntosali, joka on avoinna 24 h vuorokaudessa.
oliskohan se jiipeen uusi mecca? - kadulla
arctic power kirjoitti:
tällaiseen nimeen törmäsin roviksen keskustassa.
"jiipee24". keskustan kiinteistö, johon on tulossa kuntosali, joka on avoinna 24 h vuorokaudessa.
oliskohan se jiipeen uusi mecca?Se on????
- hyötyy?
Huhuista ei liene kenellekkään hyötyä? Itse olen kuullut noita juttuja niin kauan kuin muistan, joten taitaa hytöty olla minimaalista...
Tällä hetkellä huhut tuntuvat olevan vain entistä kovemmat!- että kilpailijat
asiakaspaon kautta ao. huhuista hyötyvät. Mene ja tiedä.
- hard-body- hallelujah
näin kuulin myös minä. ajattelinkin, että jotain voimaksta tekeillä....
- mihin??
Haluaa faktatietoja ja tuleeko sinne jumppaa!!
- Body
mihin?? kirjoitti:
Haluaa faktatietoja ja tuleeko sinne jumppaa!!
Onkin paljon parempi kuin Jiipee ja kun vielä Marjo on siellä niin on asiantuntevaa palvelua.eikä ole mömmö miesten pullistelu paikka
- Spinnari
Body kirjoitti:
Onkin paljon parempi kuin Jiipee ja kun vielä Marjo on siellä niin on asiantuntevaa palvelua.eikä ole mömmö miesten pullistelu paikka
olen muuttamassa Rovaniemelle ja olen tutkaillut netistä Rovaniemen liikuntapaikkojen sivuja, niitten perusteella keskustelussa väliin kovastikin mollattu jiipee on vaikuttanut omaan makuuni sopivimmalta. Käytän nykyisessä liikuntakeskuksessani pääasiassa spinning, body balance ja pilates tunteja, ja vertaillessani jiipeen, santasportin ja kuntokarusellin tarjontaa on jiipeellä ko tunteja ollut eniten. Mutta olisiko jollakulla asiakkaalla kommentteja ko. keskuksien spinningtuntien tasosta? Mielelläni kuulisin mielipiteitä kaikista kolmesta keskuksesta!
- noissa kolmessa
Spinnari kirjoitti:
olen muuttamassa Rovaniemelle ja olen tutkaillut netistä Rovaniemen liikuntapaikkojen sivuja, niitten perusteella keskustelussa väliin kovastikin mollattu jiipee on vaikuttanut omaan makuuni sopivimmalta. Käytän nykyisessä liikuntakeskuksessani pääasiassa spinning, body balance ja pilates tunteja, ja vertaillessani jiipeen, santasportin ja kuntokarusellin tarjontaa on jiipeellä ko tunteja ollut eniten. Mutta olisiko jollakulla asiakkaalla kommentteja ko. keskuksien spinningtuntien tasosta? Mielelläni kuulisin mielipiteitä kaikista kolmesta keskuksesta!
Itselläni on kokemusta oikeastaan jo kaikista paikoista. Tällä hetkellä olen karusellissa.
Totta on että karusellissa on nyt vain vähän spinniä, mut syksyllä on kuulemma päivittäin useampia tunteja ja uutena tulos jonkinlainen kiertoharjoittelusali samaan yhteyteen. Pilatestunneilla olen voinut käydä koko kesän ja on kyllä tuloksia tullut. Karusellin balanceohjaajat ovat todella ihania! Myös santa sport ja jiipeekin ovat olleet aikanaan ihan mukiin meneviä, mutta kyllä tarjonta ja taso on tällä hetkellä paras mitä olen saanut! Kokeilemallahan sen tiedät parhaiten, eli vaadi kaikista paikoista kokeilukerta niin eiköhän se siitä... - Riku
noissa kolmessa kirjoitti:
Itselläni on kokemusta oikeastaan jo kaikista paikoista. Tällä hetkellä olen karusellissa.
Totta on että karusellissa on nyt vain vähän spinniä, mut syksyllä on kuulemma päivittäin useampia tunteja ja uutena tulos jonkinlainen kiertoharjoittelusali samaan yhteyteen. Pilatestunneilla olen voinut käydä koko kesän ja on kyllä tuloksia tullut. Karusellin balanceohjaajat ovat todella ihania! Myös santa sport ja jiipeekin ovat olleet aikanaan ihan mukiin meneviä, mutta kyllä tarjonta ja taso on tällä hetkellä paras mitä olen saanut! Kokeilemallahan sen tiedät parhaiten, eli vaadi kaikista paikoista kokeilukerta niin eiköhän se siitä...Jaa et sitten nurin meny jiipee suoatana!Mitä mä nyt väännän?Oho ensinksi väännän paskat RAUTAAAA!!!!!!
HUUTOA AAAHAHHAARUHAAAA - Mies tavallinen
Riku kirjoitti:
Jaa et sitten nurin meny jiipee suoatana!Mitä mä nyt väännän?Oho ensinksi väännän paskat RAUTAAAA!!!!!!
HUUTOA AAAHAHHAARUHAAAAHei itse olen kiertäny kaikki tämän kaupungin salit 10 vuoden aikana läpi siis ihan kaikki.Jiipeellä kävin,mutta ostin vain kk kortin aina ihmettelen sitä vieläkin miksi tämmöistä kun menin Jiipeelle minä sanoin aina kuten on jo (armeijassa) Opetettu päivää minulle ei koskaan tämän puljun herra päivää sanonu ei sitten koskaan,vaikka olin maksava asiakas olisiko kenties syynä ollu se,että en ollut niin massiivisen pakkotoistettu lihaksikas mömmönsyöjä kuin mitä VIP-asiakkaat oli?Nykyään olen salini löytäny ja siellä sanotaan asiakkaalle päivää se jo kertoo hyvin paljon yrityksen motivaatiosta palvella erityyppisiä asikkaita. Jiipee-Näin se on ylpeys käy lankeemuksen edellä.
- lailla
Spinnari kirjoitti:
Onhan siinä kalenterissa tunteja ihan mukavasti, mutta ei niillä juuri kukkaan käy ja syy löytyy ohjaajien tasosta! Mutta makuasioistahan ei saa kiistellä, piste!
- kohta entinen asiakas
Mies tavallinen kirjoitti:
Hei itse olen kiertäny kaikki tämän kaupungin salit 10 vuoden aikana läpi siis ihan kaikki.Jiipeellä kävin,mutta ostin vain kk kortin aina ihmettelen sitä vieläkin miksi tämmöistä kun menin Jiipeelle minä sanoin aina kuten on jo (armeijassa) Opetettu päivää minulle ei koskaan tämän puljun herra päivää sanonu ei sitten koskaan,vaikka olin maksava asiakas olisiko kenties syynä ollu se,että en ollut niin massiivisen pakkotoistettu lihaksikas mömmönsyöjä kuin mitä VIP-asiakkaat oli?Nykyään olen salini löytäny ja siellä sanotaan asiakkaalle päivää se jo kertoo hyvin paljon yrityksen motivaatiosta palvella erityyppisiä asikkaita. Jiipee-Näin se on ylpeys käy lankeemuksen edellä.
mulle morjestaa kaupassakin ku on törmätty,enkä tod.ole mikään lihaskimppu.
- sisko s
ahaa, punttisali siis tulossa, mutta miten käy jumppahommien? kuulin, että ne olis sitte jumpattu?
- syököön
ne pillerit ja muut aineet ihan kotioloissa.
- kuulemma
taitas olla se uusi mesta?? Tuleneeko ne jumpat sitten kuitenkin??
- tietoa
kuulemma kirjoitti:
taitas olla se uusi mesta?? Tuleneeko ne jumpat sitten kuitenkin??
Pitääkö tuo paikkansa ja olisiko jollakulla mulle lisää tietoa, kun on jumppapaikka vielä syksyksi hakusessa ja kohta on jo elokuu???
- Jack1
Mitä tuosta jännittää, konkurssiin se menee kuitenkin. Jatkuvasti on protestilistalla. Protestissa on nyt vaivaisen 751€ edestä, mutta tämä kuvaa sitä, ettei Mr. Pulkkinen (halua/ voi/ ei kiinnosta) hoitaa raha-asioitaan, niin kuin pitäisi.Ei hyvältä näytä!
- ei ole
...viekälään heidän kotisivuillaan mitään infoa?
- joku vaan
vuokrasopimus,vuokraajan toimesta.Syykin on tiedossa
en vain viitsi sitä levitellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733