tuota kun minä tuossa muutama viikko sitten tapasin yhen miekkosen ja ollaan nähty nelisen kertaa sen jälkeen... onkkelma on kun hää ompi aina kännissä, keskellä päivääkin kun on vapaapäivä. on kyllä päivät töissä mutta aina kun meidän pitäs nähdä niin jätkä on aivan tunnelissa ja saan hävetä sitä.
onkohan kyseessä parantumaton alkkis,ujo joka ei uskalla tavata ilman muutamaa neuvoa antavaa, vai mitä ihmettä?
katson vielä kerran, mutta jos on taas perseet olalla niin minä otan ja kävelen,ni.
miksi aina kännissä
5
1437
Vastaukset
- neuvo ..
siirry seuraavaan ja elämässä eteenpäin. Piste.
- MMies
Ainahan voit kysyä mieheltä, mikä mättää. kai miehen muu tausta kertoo myös vastauksen? Ja toisaalta pitää muistaa, että nyt on kesä ja vapaapäivät ovat vapaapäiviä. Alkoholin nauttiminen ei tee vielä kenestäkään alkoholistia.Toki kohtuus olisi toivottavaa.
- hus
Kerron oman tarinani.
Tutustuin kolmisen vuotta kunnolliseen mieheen. Huomasin heti, että oli ottanut aina tavatessamme. Hänen käytöksensä oli aivan korrektia ja keskustelutaito erinomainen. Koska hän vaikutti fiksulta, ajattelin hänen ottavan hieman rohkaisua tapaamisiamme varten.
Aloin jossakin vaiheessa kysellä paljonko hän on ottanut. Vastaus oli pari. Asia oli helppo uskoa, koska hän liikkui autolla. Toisinaan hän kielsi ottaneensa ollenkaan. Uskoin tietenkin, koska en voinut kuvitella aikuisen miehen valehtelevan.
Muutimme yhteen ja tilanne jatkui. Toisinaan hän joi oluen tai pari. Sitten aloin huomata hänen olevan humalassa töistä tullessaan, ja työmatkat hän kulki autolla. Vuosi sitten siivotessani piharakennuksia. Löysin 3 isoa jätesäkillistä tyhjiä tölkkejä, mitä mielikuvituksellisimmista paikoista. Kengistä, pesuvatien alta, taskuista, yöpöydän laatikoista jne.
Hän haki apua ja sanoo olleensa juomatta. Nyt huomaan eläväni yhdessä töksähtelevän, kommunikaatiotaidottoman siis aivan erilaisen miehen kanssa kuin mitä luulin. Suhde olisi periaatteessa aika alkumetreillä, mutta olen saanut kokea täydellisen luottamuksen menettämisen, myös toisen kunnioittaminen tuollaisen jälkeen on erittäin vaikeaa.
Sinuna miettisin todella tarkkaan, enkä ainakaan sitoutuisi sen kummemmin kovinkaan pian.
Itse olen käynyt Suomi24 terveys-palstalla, kohdassa alkoholi. Siellä näkee omaistenkin kirjoituksia, joista tulee esiin se, miten juova alkoholisti osaa huijata. Eli tiedät ainakin sitten varautua:). - Meikä
Aamusta aina umpikännissä = Alkoholisti
Ottanut pari kaljaa = Ujo - .timo.
Kännääminen ja ujous ovat yhtä lähellä toisiaan kuin yö ja päivä. Voisin veikata, että suhteesta hassunhauskan alkoholistin kanssa ei tule kovin pitkäikäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656