Minulla on muodot ja mitat kohdallaan. Olen kaunis ja vientiä on. Miehet kuolaavat perääni. Nautin nähdessäni näiden vaimojen/ämmien epätoivoisen kiukuttelun ja raivokohtaukset kun voittaja naaras tulee mukaan kuvioon. Nyyhkyttely ei auta. Jos haluan miehen, otan hänet. Teillä ei ole mitään toivoa minun rinnallani...
Olen voittajanaaras
40
4725
Vastaukset
- on itsetunto kohdallaan
Näyttää sinulla olevan tuo itsetunto kohdallaan ja muutoinkin ei luulisi olevan mitään muutakaan vikaa.
Mutta, vika on se, ettei ole moraalillisesti oikein käyttää hyväksi omia "etujaan" niinkään. Kannattaa ottaa järki käteen ja hiukan ajatella, vaikka olisit kuinka hyvännäköinen ja niin edellen ei se riitä. Järkeä kun myöskin kannattaa olla.
Onko sitten kiva, kun sinua ei koskaan oteta vakavasti. Riität kaikille vain yhden illan iloksi ja silmänruoaksi. Ei ei ei!!
Itseään saa rakastaa ja oikeastaan pitääkin rakastaa, jotta voi tulla rakastetuksi, mutta sinä tuskin tässä rakkautta etsit. Kun et vain voi, noilla elämäsi pelisäännöillä.
Mikä olikaan keskustelusi perimmäinen ajatus? Ylistää itseäsi?
-nainen, jolla kaikki kohdallaan, myös järki, ikää 21 vuotta-- deitit
Kuka sua rakastaa?
- geiler_Bock
"-nainen, jolla kaikki kohdallaan, myös järki, ikää 21 vuotta-" tekstin puolesta näyttää olevan muutama huoneisto yläkerrassa vapaana.
- ja toteat
.... -eihän siinä hittojakaan!
Mutta voin 100-varmasti sanoa, että ei aina toimi. - mies-
Myönnä vaan rohkeasti, että kovan ulkokuoren alla on kiltti, hieman epävarma nuori nainen. Todellisuudessa toivot vain, että löytäisit jonkun itsellesi sopivan miehen, joka pitää sua sylissä kun kiukuttaa ja harmittaa. ;) Itseä ainakin huvittaa kaltaisesi naiset, koska käytännössä tuollainen käytös (ja olemus) on pelkkä savuverho.
- N26++
kerroin vain miten asia on. miehet kyllä lähtevät matkaani, enkä kaipaa mitään ruikuttajaa rinnalleni. minulla on ollut vakisuhde ja olen vakisuhteessa. Rikoin hänen(kin) entisen avioliittonsa ja exänsä itki kun hain hänet pois...
- ------------------
N26++ kirjoitti:
kerroin vain miten asia on. miehet kyllä lähtevät matkaani, enkä kaipaa mitään ruikuttajaa rinnalleni. minulla on ollut vakisuhde ja olen vakisuhteessa. Rikoin hänen(kin) entisen avioliittonsa ja exänsä itki kun hain hänet pois...
jos saat tyytyväisen mielen tuollaisesta niin suosittelen menemään mielenterveystutkimuksiin. taidat vaan paeta omaa huonoa oloasi tekemällä noin toisille. jossakin vaiheessa juuri sinulle ei jää mitään käsiisi. et varmasti koe mitään samanlaista kuin ne naiset, jotka ovat miestensä kanssa olleet onnellisia. miehet haluavat sinusta vai yhtä ja ainoaa.. tiedät itsekin, mutta et myönnä. kehosi onkin heille bvain väline ja tunteet ja elämä oman naisensa kanssa on heille onni.
- N26++
------------------ kirjoitti:
jos saat tyytyväisen mielen tuollaisesta niin suosittelen menemään mielenterveystutkimuksiin. taidat vaan paeta omaa huonoa oloasi tekemällä noin toisille. jossakin vaiheessa juuri sinulle ei jää mitään käsiisi. et varmasti koe mitään samanlaista kuin ne naiset, jotka ovat miestensä kanssa olleet onnellisia. miehet haluavat sinusta vai yhtä ja ainoaa.. tiedät itsekin, mutta et myönnä. kehosi onkin heille bvain väline ja tunteet ja elämä oman naisensa kanssa on heille onni.
nainen joka ei anna = "huora"/"hullu"
alemmuuskompleksisen miehen jupinaa - tulee uusi supernaaras
N26++ kirjoitti:
joka vie tuon ( nuo) sun vietävissä olevat uroot. Mutta emmätiä kuin paljo sä sitte itket
- Kauko45
palstalta ja intoutui siitä sepittelemään. Aivan päivänselvä juttu.
- Raipe täällä hei
Terve!
Aika Sairas taidat olla, jos luulet, että sinusta kukaan varattu mies kiinnostuu.
Heippa! Ei soitella!- N26++
Mitään helpompaa ei ole kuin "varattu" mies. Raimo pieni, niskojen nakkelu ei tässä auta kun suurin osa "varatuista" haluaa avioliitonulkopuolisia suhteita... niihin jää helposti koukkuun....
- petetty x 2
Eipä tosiaan auttanut nyyhkytykset kun entinen ystäväni "voittajanaaras" tuli ja vei poikaystäväni viattoman nenäni edestä ja vielä valehteli minusta hänelle.
Toki poikaystävälläni oli oma lusikkansa sopassa mutta ystävän petos tuntui vielä vaikeammalta niellä.- naaraita
voittajanaaraat ovat eläimiä
- Kauko45
naaraita kirjoitti:
voittajanaaraat ovat eläimiä
Ei se mikään voittajanaaras ole. Ottanu vaan herneensä nenään kunnon pelimiesten edesottamuksista.
- -PiiaM-
Minä myös olen melkein koko ikäni saanut kuulla olevani hyvännäköinen. Todellisuutta siitä en sitten tiedä, koska pidän fiksumpana ratkaisuna keskittää huomioni aivan muihin seikkoihin, kuin ulkonäköön... Pikkusen olen muuten nyttemmin muutenkin päässyt pyöristymään ( vaikken never ylipainoiseksi asti!), eikä nyt just haittaa kerrasssaan yhtään!;D Laihdutan sitten kun/ jos jaksan. Tiedän kelpaavani itsenäni muutenkin, kosken ole missään nimessä nytkään ylipainoinen ollenkaan. Hoikaksi sanovat.:) Painorasistia en miehekseni haluaisi, vaikkakin toki toivon normaalipainoista miestä itselleni (sitten joskus taas kun jaksaa), kun itsekin sitä olen. Vakka kantensa valitsee & silleen.
Jännää tosiaan, että miten erilaisia me ihmiset ollaankaan.:) Mulle ei nimittäin ikinä tulis mieleenikään kutsua jotakin toista naista 'ämmäksi' tms. Tiedän nimittäin, että yleensä sellasia termejä käyttävät lähinnä hyvin epätoivoiset (ja ulkonäkönsä suhteen epävarmat) naiset, enkä halua suin surminkaan kuulua heidän itse ilmaisuillaan määrittelemäänsä kastiin.;D
Tsemppiä sulle kuitenkin miesten kanssa. Pieni vink kuitenkin: uho on aika tylsä, kulutettu & sut täysin vaarattomaksi tekevä strategia. Ole vähän itsevarmempi, niin kyllä se siitä.- jänskää
PiiaM
Piia-mies?
Transu? - N26++
Jos luin rivien välistä oikein, sulla alkaa paikat levähtämään? Suhteenne on varmaan ystävyyssuhde, kuten hehkutat. Miehesi tuntee varmaan empatiaa sinua kohtaan, mutta todennäköisesti katselee muita vähän "tiukempia paketteja" erittäin kiinnostuneesti... Enpä usko että tuollaisen levähtäneen pullukan mies olisi kovinkaan vaikea pala... miehet muuttuvat läheisyydessäni... ja kuules pullero-lumppu, en todellakaan tarvitse neuvojasi, joten mene vaan sinne aerobik tunneille...
- ----------
N26++ kirjoitti:
Jos luin rivien välistä oikein, sulla alkaa paikat levähtämään? Suhteenne on varmaan ystävyyssuhde, kuten hehkutat. Miehesi tuntee varmaan empatiaa sinua kohtaan, mutta todennäköisesti katselee muita vähän "tiukempia paketteja" erittäin kiinnostuneesti... Enpä usko että tuollaisen levähtäneen pullukan mies olisi kovinkaan vaikea pala... miehet muuttuvat läheisyydessäni... ja kuules pullero-lumppu, en todellakaan tarvitse neuvojasi, joten mene vaan sinne aerobik tunneille...
siis olet 26?? eli siis - 10 vuotta = 16 vuotias. on sullakin elämä :D:D:D:D miehet varmaan nauraa sulle koko ajan selän takana! varmaan 1% maailman miehistä tykkää pinnallisista naisista vain siksi että saa näyttää muille, lopulta tunteet voittavat ja on sama millainen ulkokuori on. mene hoitoon apina
- -PiiaM-
jänskää kirjoitti:
PiiaM
Piia-mies?
Transu?En todellakaan ole mies, enkä transu. Miehen logiikan kylläkin katson omaavani joissakin kysymyksissä.:D
- lue eteenpäin
N26++ kirjoitti:
mene sinä ensin kouluun opettelemaan suomen kielen oikeinkirjoitusta, tule sitten tänne pitämään puheita...
Ja oppia odotellessa harrasta lukemista, NARSISTEISTA kertova sivusto olisi sinulle ajankohtainen. Valitettavasti siellä ei ole kuvia, joutuisi ihan ajattelemaan.
Huoraksi muita haukut, mikäs sinä nyt sitten olet, jokaisen kanssa mielivä?
Sääliksi käyt, en vaihtaisi elämää kanssasi, sisällön tyhjyyden takia. Vain seksi ei tyydytä älyllisiäkin ominaisuuksia omaavia ihmisiä, eri asia sitten mistä olet nuo miehesi haalinut. - -PiiaM-
N26++ kirjoitti:
..ap sisälukutaidossa puutteita, samaten kuin näkyy olevan kirjoitustaidoissasikin!:D
Minä sanoin mm. olevani hoikka, ja korostan nyt vielä kerran: hoikka. Muita virheluulojasi ja milikuvituksesi tuotteita en edes jaksa ruveta korjailemaan...
Sulla on ilmeisesti itsetunnossasi pahoja arpia ja ongelmia. Sinuna hakeutuisin johonkin terapiaan oikopäätä.
PS. Jos näkisit minut livenä, niin luulen, että saattaisi äänesi hyvinkin muuttua kellossa. Voit sinä toki olla myös hyvin/ äärimmäisen kauniskin (kuten mainostat) ihan todellisuudessakin. Luulen kuitenkin, että me ei kilpailtaisi samoista miehistä.;) Juttusi/ sisäinen maailmasi karkottaisi takuulla pois krhm..ne miehet, joista minä tykkään. - N26++
-PiiaM- kirjoitti:
..ap sisälukutaidossa puutteita, samaten kuin näkyy olevan kirjoitustaidoissasikin!:D
Minä sanoin mm. olevani hoikka, ja korostan nyt vielä kerran: hoikka. Muita virheluulojasi ja milikuvituksesi tuotteita en edes jaksa ruveta korjailemaan...
Sulla on ilmeisesti itsetunnossasi pahoja arpia ja ongelmia. Sinuna hakeutuisin johonkin terapiaan oikopäätä.
PS. Jos näkisit minut livenä, niin luulen, että saattaisi äänesi hyvinkin muuttua kellossa. Voit sinä toki olla myös hyvin/ äärimmäisen kauniskin (kuten mainostat) ihan todellisuudessakin. Luulen kuitenkin, että me ei kilpailtaisi samoista miehistä.;) Juttusi/ sisäinen maailmasi karkottaisi takuulla pois krhm..ne miehet, joista minä tykkään.Mikä lie latvatapaus itse olet... mene itse terapiaan...
En halua säälittävää miestäsi enkä ihaile teidän "ystävyyss"-uhdettanne.... en todellakaan kilpaile pulleroiden luuseri-miehistä, varmaan ei ole paino-rasisti, sen kyllä uskon.
Kerro mittasi jos uskallat. Mulla on mm. pystyt C-kupin rinnat (aidot) joita ei ole monella. - -PiiaM-
N26++ kirjoitti:
Mikä lie latvatapaus itse olet... mene itse terapiaan...
En halua säälittävää miestäsi enkä ihaile teidän "ystävyyss"-uhdettanne.... en todellakaan kilpaile pulleroiden luuseri-miehistä, varmaan ei ole paino-rasisti, sen kyllä uskon.
Kerro mittasi jos uskallat. Mulla on mm. pystyt C-kupin rinnat (aidot) joita ei ole monella...kun sä olet yksiselitteisesti TYHMÄ! Mä käytän tällaista termiä muuten kenestäkään suoraan palstoilla aika harvoin, että sevi siitä...Mulla nimittäin on edes jotain tasoa sanomisissani, toisin kuin sinulla ap.
En tiedä sinusta, mutta minun maailmassani/minun kokemukseni mukaan kaltaisesi muiden naisten halventajat ovat AINA niitä pikkusen 'harmaavarpusia'. En tunne YHTÄKÄÄN oikeasti kaunista naista, jonka tarvitsisi laillasi korostaa omaa ulkomuotoaan, saati halveerata muita naisia, etenkään ilman syytä ja ilman kuvaa keskustelupalstoilla.
Kenties sinä kuulutkin juuri niiden naisten joukkoon, jotka -vaikka laittaisivatkin nättiä päällensä ravintolaan, eivät saa minkäännäköistä huomiota miehiltä?;) Toisilla se homma muuten menee siten, että kun astuu ravintolaan, melkein heti ensimmäiset tarjokkaat tulevat tyrkylle, ja niistä sitten valitaan (en puhu mistään räkälöistä).
Tai: kenties sinä kuulutkin niiden naisten joukkoon, jotka elävät vuoden (hah!) jonkun ukkomiehen sinulle osoittamalla pienillä kohteliaisuuksilla. Kymmenen minuuntin pano, ja sitten mies kyyditsee sinut kotiisi? Kenties myös suklaarasia hikisen syleilyn ja anteeksipyytävän pälyilyn lisäksi, silloin tällöin? Way to go, Ms. Boobs!
Henkilökohtaisesti olen irlissä tehnyt sellaisen huomion, että usein (kokemuksieni perusteella voisin myös käyttää sanaa 'aina'..) nimenomaan niillä ulkoisesti ns. vähemmän viehättävillä naisilla on enemmän vaikeuksia olla ystävä toiselle naiselle. Ulkoisesti paremmilla avuilla paiskattujen on sen sijaan helppoa kuin mikä olla toiselle naiselle ystävällinen, koska oma tasohan tiedetään, EIKÄ TARVITSE näinollen jatkuvasti olla kilpailuasemassa muihin naisiin nähden... Mun on siis hyvin vaikea uskoa, että sinä olisit oikeasti ulkoisesti kaunis ap, sanottakoon tätä sitten naisen vaistoksi vai miksi.
Pidä tissisi, koska ne varmaan ovatkin melkein ainoa asia, mitä sinulla on. Mä en jaksa alentua sun tasollesi. Tää on camoon keskustelupalsta, eikä mitkään karjamarkkinat! V*ttu mä sulle mitenkään velvollinen olen tissieni kokoa selvittämään.
Jos oikeasti olet nainen, sun täytyy olla todellakin aika pahasti kipeä. Juttujesi tason perusteella voisin sijoittaa sinut kyllä murrosikäiseksi pojaksikin. - -PiiaM-
-PiiaM- kirjoitti:
..kun sä olet yksiselitteisesti TYHMÄ! Mä käytän tällaista termiä muuten kenestäkään suoraan palstoilla aika harvoin, että sevi siitä...Mulla nimittäin on edes jotain tasoa sanomisissani, toisin kuin sinulla ap.
En tiedä sinusta, mutta minun maailmassani/minun kokemukseni mukaan kaltaisesi muiden naisten halventajat ovat AINA niitä pikkusen 'harmaavarpusia'. En tunne YHTÄKÄÄN oikeasti kaunista naista, jonka tarvitsisi laillasi korostaa omaa ulkomuotoaan, saati halveerata muita naisia, etenkään ilman syytä ja ilman kuvaa keskustelupalstoilla.
Kenties sinä kuulutkin juuri niiden naisten joukkoon, jotka -vaikka laittaisivatkin nättiä päällensä ravintolaan, eivät saa minkäännäköistä huomiota miehiltä?;) Toisilla se homma muuten menee siten, että kun astuu ravintolaan, melkein heti ensimmäiset tarjokkaat tulevat tyrkylle, ja niistä sitten valitaan (en puhu mistään räkälöistä).
Tai: kenties sinä kuulutkin niiden naisten joukkoon, jotka elävät vuoden (hah!) jonkun ukkomiehen sinulle osoittamalla pienillä kohteliaisuuksilla. Kymmenen minuuntin pano, ja sitten mies kyyditsee sinut kotiisi? Kenties myös suklaarasia hikisen syleilyn ja anteeksipyytävän pälyilyn lisäksi, silloin tällöin? Way to go, Ms. Boobs!
Henkilökohtaisesti olen irlissä tehnyt sellaisen huomion, että usein (kokemuksieni perusteella voisin myös käyttää sanaa 'aina'..) nimenomaan niillä ulkoisesti ns. vähemmän viehättävillä naisilla on enemmän vaikeuksia olla ystävä toiselle naiselle. Ulkoisesti paremmilla avuilla paiskattujen on sen sijaan helppoa kuin mikä olla toiselle naiselle ystävällinen, koska oma tasohan tiedetään, EIKÄ TARVITSE näinollen jatkuvasti olla kilpailuasemassa muihin naisiin nähden... Mun on siis hyvin vaikea uskoa, että sinä olisit oikeasti ulkoisesti kaunis ap, sanottakoon tätä sitten naisen vaistoksi vai miksi.
Pidä tissisi, koska ne varmaan ovatkin melkein ainoa asia, mitä sinulla on. Mä en jaksa alentua sun tasollesi. Tää on camoon keskustelupalsta, eikä mitkään karjamarkkinat! V*ttu mä sulle mitenkään velvollinen olen tissieni kokoa selvittämään.
Jos oikeasti olet nainen, sun täytyy olla todellakin aika pahasti kipeä. Juttujesi tason perusteella voisin sijoittaa sinut kyllä murrosikäiseksi pojaksikin.Jos joku ukkomies on sinua ap. käyttänyt hyväkseen ja särkenyt sydämesi, niin se on häneltä toki väärin. Tuossa tapauksessa kannattaa kuitenkin muistaa, että psykologista apua on saatavilla, ja sinun kannattaisi sitä varmaan hyödyntää. Itsesi takia.
Jos juttusi oli provo, niin se ei tee siitä yhtään vähemmän kipeää. Hae apua itsellesi. - N26++
-PiiaM- kirjoitti:
..kun sä olet yksiselitteisesti TYHMÄ! Mä käytän tällaista termiä muuten kenestäkään suoraan palstoilla aika harvoin, että sevi siitä...Mulla nimittäin on edes jotain tasoa sanomisissani, toisin kuin sinulla ap.
Jos oikeasti olet nainen, sun täytyy olla todellakin aika pahasti kipeä. Juttujesi tason perusteella voisin sijoittaa sinut kyllä murrosikäiseksi pojaksikin.Ei rinnat oo mun ainoa hyvä puoli.... monet on kehuneet takamustakin... ja kroppaa... ja kasvoja... mut puntero hei älä vaivaudu... et skabaa samassa sarjassa. Jotenkin arvasin ettei niitä mittoja tule... kaikki nauraisivat sut pihalle...
Mistä tuo ala-arvoinen psykologinen jorina oli lähtöisin? Kalja-lasin äärelläkö sitä ollaan?
Syö pillerit ja ota lääkkees, loppuun kulutettu lapsellinen kommentti kertoo että olet lapsen tasolla. - -PiiaM-
N26++ kirjoitti:
Ei rinnat oo mun ainoa hyvä puoli.... monet on kehuneet takamustakin... ja kroppaa... ja kasvoja... mut puntero hei älä vaivaudu... et skabaa samassa sarjassa. Jotenkin arvasin ettei niitä mittoja tule... kaikki nauraisivat sut pihalle...
Mistä tuo ala-arvoinen psykologinen jorina oli lähtöisin? Kalja-lasin äärelläkö sitä ollaan?
Syö pillerit ja ota lääkkees, loppuun kulutettu lapsellinen kommentti kertoo että olet lapsen tasolla.*itkee ja nauraa yhtäaikaa...*:DDDD
Livenä olet takuulla joku hiiri.:DDD That's it. Kerro myös kaikille tutuillesi näistä jutuista täällä, että mitä päässäsi oikeasti liikkuu.;) Tai itseasiassa, ei sun tarvitse: pääsi sisältö näkyy takuulla naamastasi muutenkin.
"monet on kehuneet takamustakin...ja kroppaa...ja kasvoja..." Voi tyttö pieni, että sä olet KANA.
Mä myönnän tehneeni yhden mokan, ja se on siinä, että vaivauduin vastaamaan sulle. Häiriintyneitä pitäis vaan yrittää ymmärtää. Ymmärrän, että itsetuntosi on hyvin hauras. - N26++
-PiiaM- kirjoitti:
*itkee ja nauraa yhtäaikaa...*:DDDD
Livenä olet takuulla joku hiiri.:DDD That's it. Kerro myös kaikille tutuillesi näistä jutuista täällä, että mitä päässäsi oikeasti liikkuu.;) Tai itseasiassa, ei sun tarvitse: pääsi sisältö näkyy takuulla naamastasi muutenkin.
"monet on kehuneet takamustakin...ja kroppaa...ja kasvoja..." Voi tyttö pieni, että sä olet KANA.
Mä myönnän tehneeni yhden mokan, ja se on siinä, että vaivauduin vastaamaan sulle. Häiriintyneitä pitäis vaan yrittää ymmärtää. Ymmärrän, että itsetuntosi on hyvin hauras.Tuo tytöttely viestii siitä että sielä taitaa olla jo vähän vanhempi (l.ns. "mature") nainen muistelemassa nuoruuttaan: aikaa jolloin oli nuori ja hoikka. Mut menneet on menneitä eiks vaan? Jokos reilustu yli 30v? Kärttyisä ämmä vartoo miehensä perään? Sun äijäs ois aika suurella varmuudella helppo nakki.
- N26++
-PiiaM- kirjoitti:
*itkee ja nauraa yhtäaikaa...*:DDDD
Mä myönnän tehneeni yhden mokan, ja se on siinä, että vaivauduin vastaamaan sulle. Häiriintyneitä pitäis vaan yrittää ymmärtää. Ymmärrän, että itsetuntosi on hyvin hauras."Mä myönnän tehneeni yhden mokan, ja se on siinä, että vaivauduin vastaamaan sulle."
Mä en kylläkään oo keneltäkään kysyny mitään (alkup. viestissä). Sä aloit uskomatonta paatosta heittään. Sulla varmaan patoutmia/kompleksi mut yritä ny ensin jutella sen ukkos kanssa sielä kerrostalo kaksionne.... - -PiiaM-
N26++ kirjoitti:
Tuo tytöttely viestii siitä että sielä taitaa olla jo vähän vanhempi (l.ns. "mature") nainen muistelemassa nuoruuttaan: aikaa jolloin oli nuori ja hoikka. Mut menneet on menneitä eiks vaan? Jokos reilustu yli 30v? Kärttyisä ämmä vartoo miehensä perään? Sun äijäs ois aika suurella varmuudella helppo nakki.
..ja nimimerkistäsi päätellen suunnilleen samaa ikäluokkaa kanssasi. Henkinen ikäni tosin on korkeampi, kuin sinulla.
Tiedän, että sinä et takuulla ikinä tule pyytämään minulta anteeksi suustasi minulle suoltamiasi haukkuja (= saastaa). Minä kuitenkin pyydän nyt omia sanomisiani anteeksi sinulta, koskei minun olisi pitänyt sortua äskeisen kaltaiseen kielenkäyttöön. Yleensä en salli seillaista itseltäni, eikä mun olis pitänyt sallia sitä nytkään.
Mä luovutan tän 'psykologin' pestin nyt kuitenkin jollekin toiselle. Jokaiselle lienee varmasti joskus tarpeellista purkaa sisälleen patoutunutta paskaa ulos. Sinun sisällesi sitä paskaa on ilmeisesti kertynyt paljon. - minulla
N26++ kirjoitti:
Mikä lie latvatapaus itse olet... mene itse terapiaan...
Kerro mittasi jos uskallat. Mulla on mm. pystyt C-kupin rinnat (aidot) joita ei ole monella.onkin D-kupin rinnat! Ja kuule, ihan aidot. Että, voi voi, toiseksi jäit! Kjäh kjäh!!
- N26++
-PiiaM- kirjoitti:
..ja nimimerkistäsi päätellen suunnilleen samaa ikäluokkaa kanssasi. Henkinen ikäni tosin on korkeampi, kuin sinulla.
Tiedän, että sinä et takuulla ikinä tule pyytämään minulta anteeksi suustasi minulle suoltamiasi haukkuja (= saastaa). Minä kuitenkin pyydän nyt omia sanomisiani anteeksi sinulta, koskei minun olisi pitänyt sortua äskeisen kaltaiseen kielenkäyttöön. Yleensä en salli seillaista itseltäni, eikä mun olis pitänyt sallia sitä nytkään.
Mä luovutan tän 'psykologin' pestin nyt kuitenkin jollekin toiselle. Jokaiselle lienee varmasti joskus tarpeellista purkaa sisälleen patoutunutta paskaa ulos. Sinun sisällesi sitä paskaa on ilmeisesti kertynyt paljon.Yks juttu vielä: pidä huoli miehestäs. Mä saisin hänet KOSKA TAHANSA...
- kova voittaja
Saat siis mielestäsi aina sellaisen miehen, joka arvostaa mittojasi/kauneuttasi. No, entä kun ko. miehen eteen tulee seuraava, sinua kauniipi, nainen (vai pidätkö itseäsi tämän pallon kauneimpana). No, äijähän lähtee saman tien uuden mimmin matkaan. Tule tänne sitten hehkuttamaan kuinka lyömätön voittaja olet. Ulkonäön perusteella kumppaninsa valitsevat tekevät niin aina ja pelaavat koko ajan vain saadakseen sen itseään eniten (ulkoisesti) miellytävän partnerin (eli kyseessä on peli sukupuolesta riippumatta tai lausuttujen rakkaudentunnustusten takana oleva toive "paremmasta"). Mitään henkistä yhteyttä ei siis saavuteta eikä sitä haetakaan. Itse asiassa tätä kutsutaan myös tunnekylmyydeksi, johon hoitoakin tarjotaan.
Entä kun menee 5 vuotta tai 10 ? Et ole ehkä aivan hehkeimmilläsi, joten "saavuttamasi" mies alkaa tsekata, löytyisikö jotain vähän nuorempaa naista, jonka matkaan voisi lähteä ja jättää sinut tuhertamaan itkua kotiportaille.
Selität varmasti, ettet haluakaan mitään pitkäaikaista, mutta pääsemme taas samaan kysymykseen: "mikset sitten aseta palveluksillesi suoraa euromääräistä hintaa, jos et kerran muuta miehestä halua?". Noista kirjoituksista tuli sellainen mielikuva ,että luulet itseäsi kunnon huippumalliksi ,onkohan sulla minäkuva vähän pielessä?Itse en ainakaan kiinnostu sinunlaisesta naisesta jos todellakin olet sitä mitä sanot,mutta niinhän sitä sanotaan ahneella on paskanen loppu.
- <3
Siinä se on nainen minun makuuni, varmaan tosiaan on sulla vientiä. Varsinkin, mikä vaikutuksen tekee, ovat nuo suunnattoman älykkäät kommenttisi!
Jatka vaan samaan malliin, niin tulevaisuutesi on taattu!- ihmeessä sä
täällä noita tilität??? Luulis olevan noin itsevarmalla natkulla tekemistä niiden ukkomiesten kanssa...
- N22+++
Ihan sun vuoksesi toivon, että ei koskaan satuta samoille apajille... vaikka eipä se haittaa, kun alat nimittäin muutenkin olla jo aika ikäloppu tässä bisneksessä. Ja tuskin susta muutenkaan vastusta on, kyllä miehet aistii tollasen ylimielisyyden. Viivalle koska vaan...
- mari+
noista sun sanoista olisi edes yksi tosi..olet säälittävä!!!terv hehkeä nelikymppinen...ihanaa kuumaa kesäää....))))
- mies..
Joojoo.. Näytähän nyt se kuvas. Tosin sillä ei kyllä oo mitään väliä minkä näkönen on jos luonteeltaan moinen aivan uskomaton idiootti!:)
- ¤¤¤
Yksi kysymys: Miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456