Uusi viikko, uudet kujeet. Mitä ryhmällemme kuuluu?
OMAT TIEDOT
Pituus: noin 165 cm
Lähtöpaino 11.4.2005: 107 kg.
Alin paino matkan varrella: 77 kg.
"Lähtöpaino": 26.6.2006 82 kg.
Paino tänään: 79 kg.
Tavoitepaino: Normaalipaino eli alle 68 kg.
Kohta alkaa kolmas päivä töissä, ja eväiden keksiminen onkin sitten haasteellista. Näin aamuvuorossa se vielä menee, mutta innolla ja kauhulla odotan yövuoroja, mitä ne tekee ruokailuille? Liikuntaa en ole harrastanut tässä lainkaan, olen laiska =)
Huomenna vapaapäivä ja samalla herkkupäivä, millähän sitä itseään hemmottelisi? Ehkä vähän karkkia leffan ääreen ja päivälliseksi kotitekoista pizzaa...?
Mites muilla hurisee?
Ennen joulupukin tuloa!
10
792
Vastaukset
- iris
Fiilikset OK, ehkäpä hieman pettynyt viikon tulokseen, mutta onhan suunta edes oikea...
Tässäpä nämä:
Pituus: 174cm
Lähtöpaino 19.6.2006: 110kg
Paino tänään: 107,1kg (-600g viime vkosta)
Tavoite jouluun mennessä: 85kg
Lopullinen tavoite: n.70-75kg
Viikko sujui mukavasti, ei suurempia repsahduksia! Lauantaina herkuttelin meksikolaisella ruualla ja karkeilla, mutta päivän kalorit pysyivät silti alle 1700...
Liikuntaa olen lisännyt pikkuhiljaa, tavoitteena liikkua vähintään tunti 3x viikossa (uintia, kävelyä, pyöräilyä, kuntosalia)
Tällä viikolla aion merkata syömisiäni tarkemmin ylös, etteivät annoskoot kasva huomaamatta...
Iloista ja aurinkoista viikkoa teille!
-i- Moikkelis moi taas :)
Tiedot
Pituus: 168cm.
Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
Paino viime viikolla: 73kg.
Paino tänään: 73kg.
Tavoitepaino: 65-68kg.
Eli kuten näkyy paino ei ole tippunut. On tämä välillä niiiin hidasta, mutta eiköhän se tästä. Ja viime viikon tippumattomuuden syyn kyllä tiedän. Söin viime viikolla vähän miten sattuu :/ Mutta eipä ainakaan paino noussut.
Lauantaina käytiin miehen kanssa elokuvissa, sitä ennen tehtiin kotona pizzaa. En muista koska viimeksi olemme tehneet pizzaa! Elokuvissa tuli sitten syötyä popcorniakin. Mutta päätin jo aikaisemmin, että voin kyllä niitä syödä, ei se tapa :)
Eilen käytiin pitkä pyöräily/rullaluistelu (minä pyörällä, mies rulliksilla) lenkki..oli kivaa pitkästä aikaa :) Viime viikolla pidin kaksi lepopäivää lenkkeilystä. Suunnittelin, että tälläkin viikolla pitäisin, mutta voi olla että pidänkin vain yhden.
Helle se vain jatkuu, ja minä istun tietokoneella. Hyi minä, eli ulos lähden aurinkoa palvomaan :)
Aurinkoista viikkoa kaikille!- Ihra-Liisa
Ihan hyvää kuuluu :) Tässä yritän parhaani mukaan pitää näppini erossa herkuista (ja siihen olen kyennytkin! Ei tee yhtään karkkia mieli) ja liikuntaa lisätä. Justiinsä tässä lauantaina oli meikäläisen herkuttelupäivä, vietin sen kuitenkin varsin hillitysti. Söin kaksi suklaamuffinssia ja pikkuisen purkillisen Kartanon perunalastuja. Ei kyl kauheasti tehny mitään mieli.
Tänään treenasin vatsa- ja selkälihaksia kolmen päivän tauon jälkeen (johtui kipeistä käsistä, mutta lepo kasvattaa lihaksia kuiteskin ;)). Vatsalihastreeni sujui jotenkin kehnonlaisesti, ja päätin purkaa aggressioni muutaman kilsan pyörälenkkiin. Onneksi en sentään kiukuissani ajanut mäyrän(!) yli, joka lyllersi tien poikki.
Huomenna sitten jälleen perse ylös penkistä ja liikkumaan! Tämän päivän harjoitukset ei tuntunu missään, joten taitaa niitä lihaksia jossain läskien alla piillä, heh. Rankempi treeni sitten vaan! Vaakaa en kyllä alussa LIIKAA tuijota, kun painojen nostelusta on kyse. ;)
OMAT TIEDOT
Pituus: n. 172 cm
Lähtöpaino: 96 kg Tammikuusta lähtien
Alin paino matkan varrella: 86.5 kg (n. 10 kg katosi mystisesti, vaikken tehnyt mitään, peilissä se ei kuitenkaan näy)
"Lähtöpaino": 26.6.2006 88 kg.
Paino tänään: 87.5 kg.
Tavoitepaino: 60 kg
Ennen joulupukin tuloa: Alle 80 kg, ellei jopa 70kg
Kotitekoinen pitsa on hyvä herkku, koska siihen pystyy itse valitsemaan vähärasvaisimmat tuotteet. :) - Micci_67
Mullahan tuo punnitus on vasta perjantaina, mutta näin pikaisesti väliaikatietoa.
Mulla lähes aina viikonloppuisin paino jonkun verran pompsahtaa, mutta siitä huolimatta tänään on paino jo alempi kuin viime perjataina. Eli 88,2kg mikä on se sama alin paino joka mulla oli joitakin viikkoja sitten. Ja tuo on nyt -300g viime perjantaista.- Jenkkakahva
Siis minäkin olen edelleen Pikkupullero mukana menossa !
Paino on nyt tippunut 65 kiloon ja vielä ajattelin tiputella 5 kiloa pois.
Hauskaa, että uusia pudottajia on tullut mukaan ! - Micci_67
Ja siitä syystä tiistaina tuli muutama olutkin nautittua iltapäivällä. Vapaapäivistä huolimatta homma kumminkin pysyi kohtuudessa ja tänään paino on jälleen hieman alempi. Tuon tiistain kalorit ei kyllä sitten mennyt miinukselle, mutta ei onneksi plussallekkaan kuin vajaan 100kcal kulutukseen (n.2600) nähden. Ilman olutta olis ollut n.-700kcal päivä.
Mutta huomenna sitten on virallinen punnitus, saa nähdä miten nesteet heittelee näissä helteissä. - Micci_67
Enemmänkuin tavoite (-500g/w), mutta turvotuksien poistoon tuo varmaan vielä liittyy. Nyt on kahtena viikkona lähtenyt tuo sama -800g mutta tiedän että osa on ollut kertyneitä turvotuksia.
Faktalaatikko:
Lähtöpaino 11.7.05 114,3kg BMI 35,28 Pituus 180
Paino tänään 87,8kg BMI 27,10 - Kohta yksi pykälä jälleen poissa.
Seuraava tavoite 85kg -0,5kg viikossa = 18.8.06 (saavutettavissa 16.08.06)
Tavoitepaino 75kg -0,5kg/w tavoitteella 05.01.2007 (saavutettavissa 05.01.07)
Noi suluissa olevat on laskettu tuon tavoitteen ja päivän painon mukaan. Eli niiden avulla seuraan miten pysyn tavoitteessa alkuperäiseen suunnitelmaan nähden.
Miten musta tuntuu että osa porukasta ei ole tällä viikolla ilmoitellut itsestään mitään???
- Niinuli
Hei!
Aloitin helmikuussa laihduttamisen...
Paino 1.2.06 85kg
Paino nyt 74,5kg
Tavoite 65kg
Pituus 165kg
.........MUTTA NYT TÖKKII PAHEMMAN KERRAN....!!!!
paino on pysyny tuossa samoissa nyt ainakin 2 kuukautta ja motivaatiokin on laskenu... nyt pitäs saada jostain inspiraatiota tai potku perseelle, että pääsis uuteen alkuun...
onhan tässä ollu,jos jonkin näköstä juhlaa, mutta ei niitäkään voi syyttää...
Eli toivon kannustusta ja sitä potkua perseelle... Eli mukana ollaan, jos kelpuutatte mukaan!?
Kuulumisiin!!!- pikkupullero
Tervetuloa, mukavaa että liityit joukkoomme! =)
Nyt piiiiitkän iltavuoron jälkeen aivot on niin jumissa ja nälkä kurnii, että taidan siirtyä jääkaapin kautta sohvalle ja joku muu saa tällä kertaa potkia sinua ja antaa niitä vinkkejä. Mie vain toivotan koko sydämestäni tsemppiä ja painun kuorsaamaan. Kirjoittelen parempana päivänä lisää! - Ihra-Liisa
Ole laihduttamisen suhteen päättäväinen, mutta ota kuitenkin rennosti. Pirteällä mielellä laihdutus on sutjakkaampaa, kun taas masentuneena aineenvaihdunta hidastuu.
*potkaisee persuksille*
Noni, ylös ulos ja lenkille, perhana! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3532517Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944332463- 1121401
- 421124
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo67888- 56833
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26831Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117762En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30729