syyllistävä

hermot menee

isosisko joka manipuloi meitä muita vaikka olemme kaikki aikuisia ja pitäs olla vapaus olla rauhassa.
Hän vetoaa aina omiin vaivoihinsa että sai empatiaa ja pääsis hääräämään hyväksikäytön merkeissä.
Puhuu valheita selän takana joita on tullu korviini eli on munun pakko kestää koko elämäni häntä siksi kun on sattunut syntymään siskoksi.

3

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin..

      ..pakko kestää koko elämäsi?
      Ethän sinä häntä siskoksesi valinnut.

      Mutta valita voit, oletko hänen kanssaan tekemisissä.
      Voi tuntua rankalta, mutta lähisukulaisiinsakin voi katkaista välit. Tai ainakin minimoida ne.

      Mä jouduin tekemään niin äitini kanssa kun lähes 50-vuotta olin häntä kestänyt. Käyn äitienpäivänä, jos käyn ja nykyään hän soittaa muutaman kuukauden välein ja käy luonani pari kertaa vuodessa. Hän on itsekin huomannut, että jos aikoo tyttärensä pitää elämässään, tämä on ainoa keino.
      Mitä vähemmän ollaan tekemisissä, sen paremmin menee. En toki vanhaa äitiä koskaan (?) kokonaan hylkää, vaikka se on käynyt useasti mielessä.
      Yksin hän ei joudu olemaan, vaikka mä en siellä enää pyöri, nyt on veljien vuoro, vihdoin viimein.

      Ja sulle vielä, että ei tarvitse manipuLOITUA.
      Ei tarvitse selitellä tai ottaa kantaa ym. Voit aivan hyvin pitää pääsi, vaikka koko muu suku olisi manipuloitu sinua arvostelemaan.

      Sinuna sanoisin ääneen sen mitä moni sukulaisistasi ehkä haluaisi: "Minä en enää suostu hänen manipulointiaan katselemaan, tehköön ja sanokoon mitä lystää. Jos te siihen suostutte, se on tiedän asianne!"
      Jotain ton tyylistä..

      Sairas minäkin olen, mutta en todellakaan velvoita yhtäkään sukulaista sen takia yhtään mihinkään, enkä käytä tilannetta hyväkseni.

      Jokainen todella voi valita oman seuransa, maksoi mitä maksoi.

      • Thilia thalia

        omaan sukuuni vähän samanlaisten syiden vuoksi kuin aloittajakin. Nyt saan olla rauhassa eikä kukaan yritä pomottaa ja manipuloida minua toimimaan oman tahtonsa mukaan. Varsinkin veljelläni on voimakas tahto ja koska minullakin on, olivat taistelut välillä todella kovia. Sitten veljen poika jätti minut ainoana ilman kutsua ylioppilasjuhliinsa. Se oli siihen porukkaan viimeinen niitti, siskoihin välit vain hiipuivat. Lopulta huomasin kuinka vapaa olin ja olen edelleenkin ilman sukuani.


      • minäkin...
        Thilia thalia kirjoitti:

        omaan sukuuni vähän samanlaisten syiden vuoksi kuin aloittajakin. Nyt saan olla rauhassa eikä kukaan yritä pomottaa ja manipuloida minua toimimaan oman tahtonsa mukaan. Varsinkin veljelläni on voimakas tahto ja koska minullakin on, olivat taistelut välillä todella kovia. Sitten veljen poika jätti minut ainoana ilman kutsua ylioppilasjuhliinsa. Se oli siihen porukkaan viimeinen niitti, siskoihin välit vain hiipuivat. Lopulta huomasin kuinka vapaa olin ja olen edelleenkin ilman sukuani.

        kaikki yhteydenpidon, isääni 18v. sitten. Sinänsä joskus hankalaa, ei voi sukutapaamisiin juurikaan mennä. Muuten elämäni paras päätös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2027
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1480
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      107
      1463
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      56
      1037
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe