hikoilu

nasufisu

eli hikoilen todella runsaasti ja haluaisin tehdä siitä nyt lopun. onko hien "esto" deodorantteja myynnissä muualla kuin apteekissa? haluaisin hyvän deodorantin joka edes vähän ehkäisee hikoilua. jos joku tietää niin minkä hintainen deodorantti triple dry on? onko se kovinkin hintava? kiitos jo etu käteen odotan nopeaa vastausta.

7

2595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiki?

Kainalot hoituu triple dryllä mut entäs kun hikoilee selästä ym. siis joka paikasta. Onks kukaan ratkaissut ongelmaa?

• pallo

Itse kärsin samasta ongelmasta. Paras tuote on apteekin Absolut Torr, jota laitetaan kainaloihin vain kerran viikossa (maksaa reilut 10 €). Tuotetta laitetaan puhtaalle ja kuivalle iholle yöksi ja pestään pois aamulla. Aluksi ainakin oma ihoni oli aivan tulessa aina sen yön kun tuotetta oli kainalossa (kipu oli tosiaan aika kova), mutta iho tottui tuotteeseen muutaman käyttökerran jälkeen. Ja olipa ihana huomata, että kainalot pysyivät tosiaan kuivina! Kerran laitoin kuitenkin kainalooni vahingossa jo vanhentunutta tuotetta ja se auheutti jonkinlaisen kemiallisen palaman, joten kannattaa olla tarkka. Ja pakkauksessa on myös ohjeet kainaloiden sheivauksen suhteen --> tuotteen käytön ja sheivauksen välillä tulee olla muistaakseni pari päivää molempiin suuntiin. Mutta ohjeet on kyllä paketissa.

• jilla

Pitääkö tuo triple dry-dödö pestä pois aamulla vai saako se olla kainaloissa edelleen? Olen käyttänyt tuota vasta pari päivää koska hikoilen ihan liikaa, mutta ei se ole juuri vaikuttanut :(
        Aamulla en ole kyllä pessyt sitä tai kainaloita sen kummemmin, yleensä peseydyn hyvin illalla että on seuraavan päivän puhdas...

Kertokaa jos tiedätte, missä vika :) Harmittaa jos meni hukkaan.
        Ja siulle joka aloitit, Triple Dry maksoi itselläni 8,50 apteekissa. Tehosta en tosin vielä tiedä.

• Dragon85
        jilla kirjoitti:

Pitääkö tuo triple dry-dödö pestä pois aamulla vai saako se olla kainaloissa edelleen? Olen käyttänyt tuota vasta pari päivää koska hikoilen ihan liikaa, mutta ei se ole juuri vaikuttanut :(
        Aamulla en ole kyllä pessyt sitä tai kainaloita sen kummemmin, yleensä peseydyn hyvin illalla että on seuraavan päivän puhdas...

Ja siulle joka aloitit, Triple Dry maksoi itselläni 8,50 apteekissa. Tehosta en tosin vielä tiedä.

Eikös siellä ohjeessakin jo lue, että pestään aamulla pois kun se yön ajan on vaikuttanut.
        Mulla Triple auttoi heti, tosin ei täydellisesti, joten harkitsen absolut torrin ostoa, vaikka vähän pelottaakin kun kaikki täällä sanovat sen kirvelevän ja polttavan niin pahasti... :S

Ja yksi kysymys: ostitko siis tuon Triplen missä muodossa? spray, roll-on vai stick? koska ainahan tuo stick on tehokkain. Itselläni ainakaan ei koskaan mitkään sprayt tai roll-onit auta yhtään mitään, tekevät vaan heti kainalon märäksi kun itse ainekin on märkää... kun taas stick on kuivaa.

• Dragon85
        jilla kirjoitti:

Sen lisäksi, että laitan Triple Dry:ta, niin kyllä silti aamupesun jälkeen laitan jotain tavallista, esim rexonan stickiä päiväksi, koska ainakaan itselläni, joka olin kova hikoilemaan, niin tuo Triple ei hajuun auta yhtä hyvin kuin tavallinen kaupan stick. Eli mulla Triple auttaa vain hikoilun määrään, ei hajuun.

Lisäksi täytyy sanoa kaikille hikoiluongelmaisille, että oletteko varmoja, että elämässänne on riittävästi liikuntaa? Olen huomannut, että mitä enemmän hikoilee liikkuessaan, sitä vähemmän hikoaa muina aikoina. Näin siis ainakin itselläni.

• jilla
        Dragon85 kirjoitti:

Sen lisäksi, että laitan Triple Dry:ta, niin kyllä silti aamupesun jälkeen laitan jotain tavallista, esim rexonan stickiä päiväksi, koska ainakaan itselläni, joka olin kova hikoilemaan, niin tuo Triple ei hajuun auta yhtä hyvin kuin tavallinen kaupan stick. Eli mulla Triple auttaa vain hikoilun määrään, ei hajuun.

Lisäksi täytyy sanoa kaikille hikoiluongelmaisille, että oletteko varmoja, että elämässänne on riittävästi liikuntaa? Olen huomannut, että mitä enemmän hikoilee liikkuessaan, sitä vähemmän hikoaa muina aikoina. Näin siis ainakin itselläni.

Mulla on juuri tuo stick-dödö, ja siinä ohjeessa sanotaan vain että peseydy aamulla normaalisti. Eli oletetaan että kaikki varmaankin käy aamulla suihkussa ennen töihin lähtöä tms.

Liikun kyllä paljon vapaa-ajalla mutta silti tuo ei oikein tepsi, en tiedä mikä siinä sitten on...jospa alan aina aamusella sitten pesemään sen aineen pois :)

• joku
        jilla kirjoitti:

eli tietääkö joku jonkun hyvän antiperspirantin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2266
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2153
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      968
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      754
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      679
    Aihe