Hei!
Mihin voisi mennä ensi viikoloppuna(7.-9.7.)harrastamaan jotakin kiinnostavaa urheilua? Kiinnostuksena olisi mm. vesijeteillä ajelu, kiipeily ja kaikki muut hieman "erilaisemmat" lajit täällä etelä-suomen alueella. Olisko jollain tietoa vuokraus- ja ohjausmahdollisuuksista?
Kaikkia ehdotuksia kehiin vain!
Minne menisi?
3
597
Vastaukset
- yksi laji
Taitaa olla sulle hohtokeilaaminen ihan tarpeeksi erillaista urheilua.
- *Annabelle*
ota iso ämpäri mukaan ja hakeudu pöpelikköön.mieluiten hiekkatien varteen.Siellä rehottaa villi vatukko ja saat kokea extremetaistelua paarmojen ja nokkosten kanssa.Taitoa vaatii myös eteneminen tuntemattomassa maastossa ja kaseikossa jossa jalkoja ei näe-ainoastaan tuntee.Tunne heinikon ihana tuoksu ja kuuntele luonnon aitoja ääniä.Muutaman tunnin painiskelun jälkeen voit viedä kotiin tuliaisiksi herkullisia vadelmia ja ihan itse poimittuja.Evääksi suosittelen pullon raikasta vettä.tsemppiä
- ex-teme
mene hoitoon! tai jos nuo vesijetit kiinnostaa ja ekstriimi niin karauta sellasella täysillä laituriin tai kivikkoon. se jos mikä on iikstriimiä ja kovan jätkän merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331289Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48693
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635