Pahan päivän varalle tidustelen, että mitä karkkeja voi syödä ilman että VHH kärsii (ei siis luentoja sokerialkoholin ym. mahdollisista haitoista)=)
Diettorelle käy ainakin. Pussillisen jälkeen elimistö pysyi ketoosissa ja ei kummempia vatsavaivoja. Maku ei oo kuitenkaan mitenkään huippu.
Entäpä nämä, voiko syödä ja miltä maistuu
- halvan sokeriton salmiakki
- pirkan sokeriton salmiakki
- xylitol supersalmiakki
- sokton pastillit
sokerittomat karkit gallup
39
11748
Vastaukset
- asdfadffaf
Onneksi mun ei tarvi syödä sokerittomia tai light-tuotteita. Kerran kokeilin ja niissä maistu niin voimakkaasti se keinomakean maku, että ihan oksetti. Sen jälkeen olen huolella katsonut, että tuote on makeutettu aidolla sokerilla. En muutenkaan ymmärrä tuota keinomakeiden käyttöä, kun aina jaksetaan paasata lisäaineista ja myrkyistä - niitähän keinomakeat just on.
- hohhoijakkaa
sinulla
a) ei ole diapetestä
b) et noudata VHH ruokavaliota
Mikähän siis oli pointtisi. Se, että et nyt ymmärrä ihmisiä joilla on vaikkapa diabetes, jonka vuoksi sokeri on kiellettyä vai... Pitikö se ihan tuoda julki.
- Kiril
jos on todella aidosti vhh ruokavaliolla, niin mikä tarve ajaa syömään jotain keinomakeutettuja karkkeja? Minulla ainakin hävisi kaikki himot karkkeihin ja sokereihin muutamassa viikossa. Silti olen herkkusuu, mutta nyt ne herkut löytyvät aivan muualta.
- vasta aloittanut
vhh ruokavalion, eikä pysty radikaalisti muuttamaan sitä niin mielestäni ainakin sokerittomat karkit ovat parempi vaihtoehto kuin ne sokerilliset karkit. Onhan sekin jo muutos. Samoin, jos kokisriippuvainen vaihtaa lightjuomiin niin en usko, että se huono asia on. Siitä voi pikkuhiljaa karsia sitten pois sen karkkihimon.
- karppaaja
ehkei sinulla ole tarvetta, mutta ei se kyllä tarkoita, että jolla kulla muulla ei voisi olla. Yhden tai kahden ihmisen perusteella ei voi tosiaan vetää johtopäätöksiä siitä, miten VHH vaikuttaa.
Itse voin naisena sanoa, että kyll tiettynä aikana voi himoja suklaaseen tai karkkiin ilmentyä:) Itse olen ollut VHH:lla vuoden alusta (hiilarit 20-50 grammaa) ja sitäkin ennen syödyt hiilarit on olleet kuitenkin pääsääntöisesti alle 100 grammaa (reilusti alle) jo useamman vuoden ajan. - ärsyttää
jos jonkin muun hlön tarpeet ei mene sinulla jakeluun. What's the point?
"niin mikä tarve ajaa syömään jotain keinomakeutettuja karkkeja?"
No, oliskos vaikkapa makean tarve...
Tässä viestissä ei kysytty kuka mitäkin ymmärtää vaan ihan muuta. Kuitenkin yks sun toinen kommentoi asian virestä (en tiedä, että onko ymmärryksessä vikaa). Jos ei osaa vastata esitettyihin kysymyksiin, niin onko pakko jauhaa sontaa. - Kiril
ärsyttää kirjoitti:
jos jonkin muun hlön tarpeet ei mene sinulla jakeluun. What's the point?
"niin mikä tarve ajaa syömään jotain keinomakeutettuja karkkeja?"
No, oliskos vaikkapa makean tarve...
Tässä viestissä ei kysytty kuka mitäkin ymmärtää vaan ihan muuta. Kuitenkin yks sun toinen kommentoi asian virestä (en tiedä, että onko ymmärryksessä vikaa). Jos ei osaa vastata esitettyihin kysymyksiin, niin onko pakko jauhaa sontaa.jos muiden kirjoitukset leimataan tyyliin "jauhaa sontaa" "onko ymmärryksessä vikaa" Kyllä keskustelua tulisi voida avoimesti käydä ilman tuollaisia alatyylin heittoja, ellei sitten ole pakonomainen tarve päästä solvaamaan muita kirjoittajia.
- Tepi.
Niin, sinulla himo pulliin, muffineihin, lettuihin, mansikkahilloon ja vaahterasiirappiin.
- Samoin
Niinpä..! Totta puhuakseni en mäkään... Onhan maailmassa muutakin ihanaa syötävää kun mokomat lisä- ja väriainepommit... Toki karkit hyviä on mutta minusta kaikenmaailman karkkien mässyy on lasten touhua ja luulisi aikuisten nauttivan muunlaisista herkuista! Miksei muutama namu sillointällöin hyvä ole mutta ihmettelen minäkin kuka todella vetää pussillisen karkkeja oli sitten vhh ruokavaliolla tai ei?
Onko sellaisia... Itse en ainakaan tunne ketään aikuista ihmistä joka mällystäisi illat pitkät karkkeja, noo suklaa onkin asai erikseen... ;)
Ei millään pahalla kenellekään, mutta ihmetellä varmasti saa.. Onhan monesta varmaan munkin ruokavaliossa ihmettelemisen aihetta jos näkis =) - maalaiseukko
Kiril kirjoitti:
jos muiden kirjoitukset leimataan tyyliin "jauhaa sontaa" "onko ymmärryksessä vikaa" Kyllä keskustelua tulisi voida avoimesti käydä ilman tuollaisia alatyylin heittoja, ellei sitten ole pakonomainen tarve päästä solvaamaan muita kirjoittajia.
Kun menee lääkäriin ja kysyy, että "Mikähän minulla on kun on ollut kuume neljä päivää ja vatsassa kiertää" niin lääkäri vastaa tyyliin "Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka tarvitsevat lääkärin mielipiteitä. Itse pärjään oikein hyvin ilman lääkäreitä. Sen sijaan kannattaa mennä hypnoterapeutille, se auttaa vaivaan kuin vaivaan."
Minä en ymmärrä sitä, että miksi eräät täällä ottavat kantaa lähes jokaiseen ketjuun ilman että heillä on sanottavaa itse aiheeseen liittyen. Ikävä kyllä usein sen sijaan arvostellaan kanssaihmisiä ja heidän tapaansa elää. Se mikä on minusta oikein, ei välttämättä ole toisen mielestä oikein. - maalaiseukko
Samoin kirjoitti:
Niinpä..! Totta puhuakseni en mäkään... Onhan maailmassa muutakin ihanaa syötävää kun mokomat lisä- ja väriainepommit... Toki karkit hyviä on mutta minusta kaikenmaailman karkkien mässyy on lasten touhua ja luulisi aikuisten nauttivan muunlaisista herkuista! Miksei muutama namu sillointällöin hyvä ole mutta ihmettelen minäkin kuka todella vetää pussillisen karkkeja oli sitten vhh ruokavaliolla tai ei?
Onko sellaisia... Itse en ainakaan tunne ketään aikuista ihmistä joka mällystäisi illat pitkät karkkeja, noo suklaa onkin asai erikseen... ;)
Ei millään pahalla kenellekään, mutta ihmetellä varmasti saa.. Onhan monesta varmaan munkin ruokavaliossa ihmettelemisen aihetta jos näkis =)ja sitäkin voi ihmetellä, että aikuiset juo Suomessa maitoa (tosin en itse). Yleismaailmallisesti maito on lasten juoma.
Kyllä minä ainakin joskus syön salmiakkia jopa pussillisen, tosin keskimäärin kerran kuussa. Olkoon sitten lapsellista mässäilyä:)
Ja tunnen monta muuta jotka tekee samoin ja aikuisia ollaan. Työpaikalla on paljon niitäkin, jotka töissä mässäävät suklaataa ja karkkia tuon tuostakin. Ei se herätä minussa ihmetystä. Jokainen taaplaa tyylillään.
Lisäaineita on aika vaikea välttää, niitä on lähes kaikissa "ei tuoreissa" elintarvikkeissa. - Kiril
maalaiseukko kirjoitti:
Kun menee lääkäriin ja kysyy, että "Mikähän minulla on kun on ollut kuume neljä päivää ja vatsassa kiertää" niin lääkäri vastaa tyyliin "Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka tarvitsevat lääkärin mielipiteitä. Itse pärjään oikein hyvin ilman lääkäreitä. Sen sijaan kannattaa mennä hypnoterapeutille, se auttaa vaivaan kuin vaivaan."
Minä en ymmärrä sitä, että miksi eräät täällä ottavat kantaa lähes jokaiseen ketjuun ilman että heillä on sanottavaa itse aiheeseen liittyen. Ikävä kyllä usein sen sijaan arvostellaan kanssaihmisiä ja heidän tapaansa elää. Se mikä on minusta oikein, ei välttämättä ole toisen mielestä oikein.että ei ole oikein, että arvostellaan kanssaihmisiä heidän persoonansa eikä asioiden mukaan. Ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin jos ei hyväksy vastapelurin mielipidettä tai se on ristiriidassa oman mielipiteen kanssa. Asiat saa riidellä, ei ihmiset.
- karppaaja
minua kiinnostaisi, tietää miten määrittelet aidosti VHH:lla olemisen?
Onko tämä aito VHH kenties atkins, zone vai joku muu muoto VHH:sta?
Mikä tekee juuri siitä aidon? - Kiril
karppaaja kirjoitti:
minua kiinnostaisi, tietää miten määrittelet aidosti VHH:lla olemisen?
Onko tämä aito VHH kenties atkins, zone vai joku muu muoto VHH:sta?
Mikä tekee juuri siitä aidon?tarkoittaa nimensä mukaisesti, että syödään vähähiilihydraattisesti, oli se sitten Atkins, Zone tai joku muu ruokavalion muoto, tärkeintä on tuo sana vähä. Itse asiassa minäkin voisin kutsua omaa vhh ruokavaliota vaikka omalla nimelläni, koska se ei ole puhtaasti mitään näistä vaan käsitykseni mukaan jokainen kuitenkin käytännössä soveltaa omaa ruokavaliotaan kokeilujen kautta omannäköisekseen. Se onkin vhh:n hyvä puoli, että jokainen kokeilemalla voi löytää itselleen parhaiten toimivan muodon.
- jiesus
maalaiseukko kirjoitti:
ja sitäkin voi ihmetellä, että aikuiset juo Suomessa maitoa (tosin en itse). Yleismaailmallisesti maito on lasten juoma.
Kyllä minä ainakin joskus syön salmiakkia jopa pussillisen, tosin keskimäärin kerran kuussa. Olkoon sitten lapsellista mässäilyä:)
Ja tunnen monta muuta jotka tekee samoin ja aikuisia ollaan. Työpaikalla on paljon niitäkin, jotka töissä mässäävät suklaataa ja karkkia tuon tuostakin. Ei se herätä minussa ihmetystä. Jokainen taaplaa tyylillään.
Lisäaineita on aika vaikea välttää, niitä on lähes kaikissa "ei tuoreissa" elintarvikkeissa.Kylläpäs sitä otetaan nokkiin joka viestistä täälläkin , ihan naurattaa :D Jos jotain kommentoi niin aikauiset ihmiset jaksavatkin olla heti saivartelemassa...
"Kyllä minä ainakin joskus syön salmiakkia jopa pussillisen, tosin keskimäärin kerran kuussa. Olkoon sitten lapsellista mässäilyä:) "
Kukas tässä puhuikaan siitä että jos noin harvoin syö karkkia ;) Tai yleensäkkään sinusta? Mikä tarve on ensinnäkään ihmisillä internetissä olla postaamassa jokaisen viestin perään omia ruokatapojaan jos yleisesti kommentoi ihmisten tapoja.. Se on hyvä että sinä et mässytä karkkia joka päivä mutta hei.. kuka sinusta on puhunut ja toiseksi ketä todella kiinnostaa, ihmisillä on kova tarve kerätä arvostusta ja kunniaa mitä ihmeellisimmissäkin yhteyksissä "mutta minäpäs syönkin salmiakkia kerran kuussa" no hohhhoijaa.. Inhottavaa kun ihmiset tahalleen käsittävät väärin ja kääntävät asian päälaelleen. Lapsellisena kun juuri tarkoitin sitä jatkuvaa karkin mässäilyä, enkös sanonut että sillointällöin karkin syönti on ihan ok..
"ja sitäkin voi ihmetellä, että aikuiset juo Suomessa maitoa (tosin en itse). Yleismaailmallisesti maito on lasten juoma. "
No maito on kalsiumin vuoksi ihan aikuisillekin hyväksi, mutta ei niissä määrin kuin lapsilla... En minä sitäkään ymmärrä ihan jotka kittaavat maitopurkin päivässä ja kuvittelevat sen edistävän jotenkin terveyttä vaikka se menee jo yli aikuisen immeisen tarpeen tuo litra. Ruoka juomaksi käy lasillinen jos tahtoo, mutta janoon vettä sen olla pittää... - maalaiseukko
jiesus kirjoitti:
Kylläpäs sitä otetaan nokkiin joka viestistä täälläkin , ihan naurattaa :D Jos jotain kommentoi niin aikauiset ihmiset jaksavatkin olla heti saivartelemassa...
"Kyllä minä ainakin joskus syön salmiakkia jopa pussillisen, tosin keskimäärin kerran kuussa. Olkoon sitten lapsellista mässäilyä:) "
Kukas tässä puhuikaan siitä että jos noin harvoin syö karkkia ;) Tai yleensäkkään sinusta? Mikä tarve on ensinnäkään ihmisillä internetissä olla postaamassa jokaisen viestin perään omia ruokatapojaan jos yleisesti kommentoi ihmisten tapoja.. Se on hyvä että sinä et mässytä karkkia joka päivä mutta hei.. kuka sinusta on puhunut ja toiseksi ketä todella kiinnostaa, ihmisillä on kova tarve kerätä arvostusta ja kunniaa mitä ihmeellisimmissäkin yhteyksissä "mutta minäpäs syönkin salmiakkia kerran kuussa" no hohhhoijaa.. Inhottavaa kun ihmiset tahalleen käsittävät väärin ja kääntävät asian päälaelleen. Lapsellisena kun juuri tarkoitin sitä jatkuvaa karkin mässäilyä, enkös sanonut että sillointällöin karkin syönti on ihan ok..
"ja sitäkin voi ihmetellä, että aikuiset juo Suomessa maitoa (tosin en itse). Yleismaailmallisesti maito on lasten juoma. "
No maito on kalsiumin vuoksi ihan aikuisillekin hyväksi, mutta ei niissä määrin kuin lapsilla... En minä sitäkään ymmärrä ihan jotka kittaavat maitopurkin päivässä ja kuvittelevat sen edistävän jotenkin terveyttä vaikka se menee jo yli aikuisen immeisen tarpeen tuo litra. Ruoka juomaksi käy lasillinen jos tahtoo, mutta janoon vettä sen olla pittää..."...ihmettelen minäkin kuka todella vetää pussillisen karkkeja oli sitten vhh ruokavaliolla tai ei? Onko sellaisia... "
Ajattelin vastata, että sellaisiakin on (ettei tarvi enmpää ihmetellä). En todellakaan odottanut, että MINUN mielipiteeni tai tekemiseni kiinnostaa ketään niin paljoa, että joku jaksaa niistä alkaa saivartelemaan -sinun sanojasi lainatakseni:) - =)....
maalaiseukko kirjoitti:
"...ihmettelen minäkin kuka todella vetää pussillisen karkkeja oli sitten vhh ruokavaliolla tai ei? Onko sellaisia... "
Ajattelin vastata, että sellaisiakin on (ettei tarvi enmpää ihmetellä). En todellakaan odottanut, että MINUN mielipiteeni tai tekemiseni kiinnostaa ketään niin paljoa, että joku jaksaa niistä alkaa saivartelemaan -sinun sanojasi lainatakseni:)Jaaha =) Toki yleensä vastaan takaisin jos minulle vastataan... Mutta joo kyllähän sitä saa takertua yhteen kappaleeseen mikäli sille tuntuu, yleensä asian tarkoitus tulee selväksi koko viestin perusteella, mutta jotkut tykkäävät tarrautua sitten yhteen lauseeseen ja käsittää asiat tahalleen väärin tämän perusteella ja tekemisen puutteen vuoksi viisastella illat pitkät ihmisten kirjoitusten alle =) jos sieltä nyt puuttuu yhdestä lauseesta vaikka se mittakaava " joka päivä" perästä (mikä kyllä koko viestissä mainitaan aika selvästi "illat pitkät") mutta ei toiston vuoksi juuri kyseisessä lausahduksessa niin ei luulisi silti vaikeuttavan koko viestin ymmärrykseen ellei sitten ole a) tyhmä tai b) käsitä väärin tahalleen.
- juuri tee
Kiril kirjoitti:
jos muiden kirjoitukset leimataan tyyliin "jauhaa sontaa" "onko ymmärryksessä vikaa" Kyllä keskustelua tulisi voida avoimesti käydä ilman tuollaisia alatyylin heittoja, ellei sitten ole pakonomainen tarve päästä solvaamaan muita kirjoittajia.
kysisiä asioita?
- Kiril
juuri tee kirjoitti:
kysisiä asioita?
ei löydy esimerkkejä. Keskustelen vain asioista
- Tepi.
Kiril kirjoitti:
ei löydy esimerkkejä. Keskustelen vain asioista
Sinä ja keskustelu ei sovi samaan lauseeseen. Sinä vain vaahtoat vhh:sta, muut ruokavaliot haukut ja jos esittää hankalia kysymyksiä, et vastaa.
- satu.
Kiril kirjoitti:
että ei ole oikein, että arvostellaan kanssaihmisiä heidän persoonansa eikä asioiden mukaan. Ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin jos ei hyväksy vastapelurin mielipidettä tai se on ristiriidassa oman mielipiteen kanssa. Asiat saa riidellä, ei ihmiset.
Kerro,
Minkälaisiin tuloksiin olet päässyt,
paljonko paino on pudonnut,
kauanko olet ollut dietillä. - Kiril
satu. kirjoitti:
Kerro,
Minkälaisiin tuloksiin olet päässyt,
paljonko paino on pudonnut,
kauanko olet ollut dietillä.18 kuukautta. Paino pudonnut 105 - 90 kiloon. Korkeat kolesteroli- ja verenpainearvot tulivat normaaleiksi ja yleinen vireystaso parani huomattavasti, kun en enää syönyt lihottavia ja väsyttäviä hiilihydraatteja ja sokereita.
- satu.
Kiril kirjoitti:
18 kuukautta. Paino pudonnut 105 - 90 kiloon. Korkeat kolesteroli- ja verenpainearvot tulivat normaaleiksi ja yleinen vireystaso parani huomattavasti, kun en enää syönyt lihottavia ja väsyttäviä hiilihydraatteja ja sokereita.
Verenpainelääkeitä on,
toisille, hyvin useille,
ne on hyvin sopivia, eivätkä ole kalliita
eli kannattaisi käydä mittaamasa jotta saisi lääkettä.
Verenpaine kannattaa hoitaa, kesällä se on kai pienimmillään.
Yleensä vaikka olisi mikä dietti hyvänsä,
ehkä kannattaisi yrittää syödä siltikin kohtuullisia pieniä määriä.
Ehkä kannattaisi myös harkita ettei osta kotiin mitään, huomiseksi,
mihin mahdollisesti sortuu illalla.
Vaikka em. tuntuu tänään, toisen kehoittamana
huonolta ajatukselta,
voi olla että joskus ne tuntuu hyvältä,
ruokailutavat ja ruoat muuttuvat usein elämän varrella. - sinä sitten...
Tepi. kirjoitti:
Sinä ja keskustelu ei sovi samaan lauseeseen. Sinä vain vaahtoat vhh:sta, muut ruokavaliot haukut ja jos esittää hankalia kysymyksiä, et vastaa.
teet??? Olet säälittävä idiootti, joka ei osaa keskustella mistään. Vaihtelet nimimerkkejäsi ja kirjoittelet täyttä paskaa, sehän oletkin, kävelevä paskatynnyri.
- Kiril
satu. kirjoitti:
Verenpainelääkeitä on,
toisille, hyvin useille,
ne on hyvin sopivia, eivätkä ole kalliita
eli kannattaisi käydä mittaamasa jotta saisi lääkettä.
Verenpaine kannattaa hoitaa, kesällä se on kai pienimmillään.
Yleensä vaikka olisi mikä dietti hyvänsä,
ehkä kannattaisi yrittää syödä siltikin kohtuullisia pieniä määriä.
Ehkä kannattaisi myös harkita ettei osta kotiin mitään, huomiseksi,
mihin mahdollisesti sortuu illalla.
Vaikka em. tuntuu tänään, toisen kehoittamana
huonolta ajatukselta,
voi olla että joskus ne tuntuu hyvältä,
ruokailutavat ja ruoat muuttuvat usein elämän varrella.että alkaisin syömään verenpainelääkkeitä ikään kuin varmuuden vuoksi, koska syömällä oikein ja terveellisesti. Hyvä ruoka hoitaa paremmin kuin lääkkeet.
- satu.
Kiril kirjoitti:
että alkaisin syömään verenpainelääkkeitä ikään kuin varmuuden vuoksi, koska syömällä oikein ja terveellisesti. Hyvä ruoka hoitaa paremmin kuin lääkkeet.
Käsitin että "normaalin korkeaksi".
Yleensähän verenpaine laskee kun paino putoaa. - mä vaan
Kiril kirjoitti:
18 kuukautta. Paino pudonnut 105 - 90 kiloon. Korkeat kolesteroli- ja verenpainearvot tulivat normaaleiksi ja yleinen vireystaso parani huomattavasti, kun en enää syönyt lihottavia ja väsyttäviä hiilihydraatteja ja sokereita.
ruokavalion vaikutus kolestroliin on noin 10-15 prosenttia, joten kaikkea ei voi korjata ruokavaliolla. Yleensä sen verran kohonnut kolestroli laskee, minkä se on noussutkin epäterveellisellä ruokavaliolla.
- ja vhh
sinä sitten... kirjoitti:
teet??? Olet säälittävä idiootti, joka ei osaa keskustella mistään. Vaihtelet nimimerkkejäsi ja kirjoittelet täyttä paskaa, sehän oletkin, kävelevä paskatynnyri.
ei mitään tekemistä toistensa kanssa.
- muuten kuin vhh:lla
Kiril kirjoitti:
tarkoittaa nimensä mukaisesti, että syödään vähähiilihydraattisesti, oli se sitten Atkins, Zone tai joku muu ruokavalion muoto, tärkeintä on tuo sana vähä. Itse asiassa minäkin voisin kutsua omaa vhh ruokavaliota vaikka omalla nimelläni, koska se ei ole puhtaasti mitään näistä vaan käsitykseni mukaan jokainen kuitenkin käytännössä soveltaa omaa ruokavaliotaan kokeilujen kautta omannäköisekseen. Se onkin vhh:n hyvä puoli, että jokainen kokeilemalla voi löytää itselleen parhaiten toimivan muodon.
voi toimia näin:
"Se onkin vhh:n hyvä puoli, että jokainen kokeilemalla voi löytää itselleen parhaiten toimivan muodon." - pituutesi on?
Kiril kirjoitti:
155cm?
- tommoisia lässytä
satu. kirjoitti:
Käsitin että "normaalin korkeaksi".
Yleensähän verenpaine laskee kun paino putoaa.Kirilhän ei sitä myönnä. Se oli VAIN JA AINOASTAAN VHH. Kanttarellit, voi, kerma, smetana, koskenlaskija juusto, (voiko muuten uskoa, siinä on 0g hiilihydraattia!) eli sitä saa ja pitää syödä 10-15kg joka päivä, koska K on hyvä ruuanlaittaja, kulinaristi ja pukeutuu bisnes tyyliin. Ja maksaa siitä...
- Kiril
muuten kuin vhh:lla kirjoitti:
voi toimia näin:
"Se onkin vhh:n hyvä puoli, että jokainen kokeilemalla voi löytää itselleen parhaiten toimivan muodon."mutta jos se muoto sisältää runsaasti hiilihydraatteja, silloin ei enää puhuta vhh:sta.
- Kiril
pituutesi on? kirjoitti:
155cm?
186 cm
- nimenomaan
Kiril kirjoitti:
mutta jos se muoto sisältää runsaasti hiilihydraatteja, silloin ei enää puhuta vhh:sta.
eikö MUULLA KUIN VHH:lla... Eli silloin ei tietenkään ole vhh. Nero.
- ainakin laski
mä vaan kirjoitti:
ruokavalion vaikutus kolestroliin on noin 10-15 prosenttia, joten kaikkea ei voi korjata ruokavaliolla. Yleensä sen verran kohonnut kolestroli laskee, minkä se on noussutkin epäterveellisellä ruokavaliolla.
kolesteroli arvo yli 20% kun vaihdoin ruokavalioni VHH:hon.
Ja tota Satun lääkkeiden tyrkyttämistä en ymmärrä. Lääkitys on aina vasta se viimeinen keino.
Kirjoitustyylistä päätellen se kylläkin on se sama yli 50:nen mies joka tällä palstalla on kirjoitellut muutenkin outoja ja tyrkyttänyt lääkkeitä aikaisemminkin. - arvostelemaan
Tepi. kirjoitti:
muita, kun itse et pysty ikinä missään keskustelussa kirjoittamaan mitään järkevää.
- kaikkia noita voi
syödä.
"Bonuksena" tulee se, että kyseiset karkit toimivat ns. luontaisina laksatiiveina eli suolen toiminnan kiihdyttäjinä - ainakin jos napostelee karkkeja siompia määriä.
Älä välitä Kirilin narinoista, hän nyt vaan on sellainen jokapaikan kälättäjä...:) - salmiakkia
kaikki sokerittomat makeiset käy.
Sokerialkoholi (polyoidi, jne.) ei imeydy suolistosta juuri lainkaan, joten ainakin hiilarien puolesta ok. - sweeeeet
salmiakin makuinen , vie hyvin makeanhimon ja maku on erittäin hyvä !:p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769