ultraäänipuhdistus

sunny

Onko kellään kokemusta kyseisestä "toimenpiteestä" kosmetologilla? Kunka tehokas puhdistusmenetelmä jne.

23

27072

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talipallo

      Oma kosmarini luopui kyseisestä puhdistusmenetelmästä, hän totesi että Elsa Hjeronymus on parempi.

    • minnieh78

      Moip.
      Itse olen kosmetologi ja suosittelen ultraäänipuhdistusta :)
      Tosin ei mielellään kesällä koska tulee helposti maksaläiskiä koska kone kuorii ihon syvältä,mutta on tehokas jos ihosi on epäpuhdas mielellään kun alkaa pimeä aika nii ottaa ultraa sarjana jos tarve vaatii :)
      Itselle tehty useasti ja on tehokas ja iho tuntuu puhtaalle ja kivuton verrattuna mekaaniseen puhdistukseen :)

      • myösee

        Ite olin ultrassa keväällä ekaa kertaa ja viimiseks sai jäädä,täysin hukkaan meni rahat. iho oli tyäsin samannäköinen kun sinne mennessä!
        mielestäni turhinhoito mitä kosmetologi voi tehdä.


      • *ttuuntunut!
        myösee kirjoitti:

        Ite olin ultrassa keväällä ekaa kertaa ja viimiseks sai jäädä,täysin hukkaan meni rahat. iho oli tyäsin samannäköinen kun sinne mennessä!
        mielestäni turhinhoito mitä kosmetologi voi tehdä.

        Kävin koulujen loputtua Ultraäänipuhdistuksessa, odotin tuloksia koska kaikki oli hoitoa täällä kehunee, ja koska hintakin oli sellainen (55€) niin ajattelin että kyllä tuolla hinnalla pitäisi joitani jo saada aikaan. No mutta wow, kävin hoidossa, suristi jollain tyhmällä kapistuksella, mikä ei saanut kyllä mitään muutosta aikaan ihossani! PAITSI, mustapäät kyllä lähti nenästä, mutta olisi kyllä ollut kiva saada muutkin epäpuhtaudet pois tolla summalla kuin vain pari mustapäätä! Nyt viimeistään olen suuntautumassa Elsa Hjeronymukseen, toivottavasti se ei ole yhtä humpuukia !


      • Kosmetologi.
        *ttuuntunut! kirjoitti:

        Kävin koulujen loputtua Ultraäänipuhdistuksessa, odotin tuloksia koska kaikki oli hoitoa täällä kehunee, ja koska hintakin oli sellainen (55€) niin ajattelin että kyllä tuolla hinnalla pitäisi joitani jo saada aikaan. No mutta wow, kävin hoidossa, suristi jollain tyhmällä kapistuksella, mikä ei saanut kyllä mitään muutosta aikaan ihossani! PAITSI, mustapäät kyllä lähti nenästä, mutta olisi kyllä ollut kiva saada muutkin epäpuhtaudet pois tolla summalla kuin vain pari mustapäätä! Nyt viimeistään olen suuntautumassa Elsa Hjeronymukseen, toivottavasti se ei ole yhtä humpuukia !

        Kosmetologinne ovat VARMASTI sanoneet, että ko. hoitoa tehdään sarjahoitoina? Ensimmäisen kerran jälkeen pitäisi näkyä jo edes pientä muutosta ja tulosta, toisen kerran jälkeen jo huomattavasti enemmän ja sitä rataa. Kallistahan se on, mutta jos jaksaa kärsivällisenä käydä sarjahoidoissa ovat tuloksetkin taattuja! Jos asiakkaani ei huomaisi selvää eroa vaikkapa viiden sarjahoidon jälkeen, saisi hän rahansa tuplana takaisin!
        Joten olkaapa kärsivällisiä ja jos todella tahtoo ihonsa parempaan kuntoon voi joutua tekemään mm. taloudellisia uhrauksia..
        Eihän maailmaankaan luotu yhdellä kertaa. ;)


      • en mene enää ikinä
        Kosmetologi. kirjoitti:

        Kosmetologinne ovat VARMASTI sanoneet, että ko. hoitoa tehdään sarjahoitoina? Ensimmäisen kerran jälkeen pitäisi näkyä jo edes pientä muutosta ja tulosta, toisen kerran jälkeen jo huomattavasti enemmän ja sitä rataa. Kallistahan se on, mutta jos jaksaa kärsivällisenä käydä sarjahoidoissa ovat tuloksetkin taattuja! Jos asiakkaani ei huomaisi selvää eroa vaikkapa viiden sarjahoidon jälkeen, saisi hän rahansa tuplana takaisin!
        Joten olkaapa kärsivällisiä ja jos todella tahtoo ihonsa parempaan kuntoon voi joutua tekemään mm. taloudellisia uhrauksia..
        Eihän maailmaankaan luotu yhdellä kertaa. ;)

        En ole kyllä ikinä kuullut että jos sarjahoidot ei tuota kosmetologilla tulosta,saisi rahansa takaisin!!
        Ja olen sentään kymmenillä eri kosmetolgeilla käynyt elämäni aikana! huh mitä skeidaa!
        Sarjahoito ehkä tuottaa tulosta ja tulokset näkyvät pariviikkoa hoidon loputtua mutta sitten iho on taas ennallaan,ja kenellä on varaa käyny UÄ:ssä sarjana ympärivuoden??


      • caterin
        Kosmetologi. kirjoitti:

        Kosmetologinne ovat VARMASTI sanoneet, että ko. hoitoa tehdään sarjahoitoina? Ensimmäisen kerran jälkeen pitäisi näkyä jo edes pientä muutosta ja tulosta, toisen kerran jälkeen jo huomattavasti enemmän ja sitä rataa. Kallistahan se on, mutta jos jaksaa kärsivällisenä käydä sarjahoidoissa ovat tuloksetkin taattuja! Jos asiakkaani ei huomaisi selvää eroa vaikkapa viiden sarjahoidon jälkeen, saisi hän rahansa tuplana takaisin!
        Joten olkaapa kärsivällisiä ja jos todella tahtoo ihonsa parempaan kuntoon voi joutua tekemään mm. taloudellisia uhrauksia..
        Eihän maailmaankaan luotu yhdellä kertaa. ;)

        kyseiseen hoitoon. Olen jo vuosikausia käynyt ehkä 5 - 6 vuotta ja säännöllisesti. Mulla on ollut kauheesti mustapäitä ja kävin aikanaan mekaanisessa hoidossa. Siitä en pitänyt.
        Nyt siihen puhdistukseen ei mene edes paljon aikaa, koska iho on hoitunut kuntoon ja ihohuokoset varsinkin nenässä ovat pienentyneet eikä rasvaa pääse kertymään.
        Toistaiseksi paras hoito, mutta eihän se eka kerta anna tulosta, jos on vuosia ollut hoitamatta.


      • tosiaan..
        Kosmetologi. kirjoitti:

        Kosmetologinne ovat VARMASTI sanoneet, että ko. hoitoa tehdään sarjahoitoina? Ensimmäisen kerran jälkeen pitäisi näkyä jo edes pientä muutosta ja tulosta, toisen kerran jälkeen jo huomattavasti enemmän ja sitä rataa. Kallistahan se on, mutta jos jaksaa kärsivällisenä käydä sarjahoidoissa ovat tuloksetkin taattuja! Jos asiakkaani ei huomaisi selvää eroa vaikkapa viiden sarjahoidon jälkeen, saisi hän rahansa tuplana takaisin!
        Joten olkaapa kärsivällisiä ja jos todella tahtoo ihonsa parempaan kuntoon voi joutua tekemään mm. taloudellisia uhrauksia..
        Eihän maailmaankaan luotu yhdellä kertaa. ;)

        ..että jollain surisevalla laitteella saa ihon kuntoon! Olen käynyt, eikä mitään muutosta havainnut muutaman käynnin jälkeen. Nyt Hjeronymuksessa käynyt vuoden aikana 3 kertaa, ja todella mahtava hoito, olen saanut ihoni vihdoinkin kuntoon! Jos haluatte pysyvää ja todella hyvää hoitotulosta maksamalla muutaman euron enemmän hoidosta niin menkää ihmeessä uään sijasta Hjeronymukseen, eikö se ole mahdettu sanoa täällä jo muutamaan kertaan!

        P.S. Pieni vinkki: vaikka oletkin kosmetologi, ja luulet tietäväsi kaiken noiden hoitojen tehosta paremmin kuin useat sen monen kerran kokeneet (ja huomanneet sen tehottomuuden), niin ei sinunkaan kaikkeen kannata uskoa !


      • Tavallinen-tallaaja
        tosiaan.. kirjoitti:

        ..että jollain surisevalla laitteella saa ihon kuntoon! Olen käynyt, eikä mitään muutosta havainnut muutaman käynnin jälkeen. Nyt Hjeronymuksessa käynyt vuoden aikana 3 kertaa, ja todella mahtava hoito, olen saanut ihoni vihdoinkin kuntoon! Jos haluatte pysyvää ja todella hyvää hoitotulosta maksamalla muutaman euron enemmän hoidosta niin menkää ihmeessä uään sijasta Hjeronymukseen, eikö se ole mahdettu sanoa täällä jo muutamaan kertaan!

        P.S. Pieni vinkki: vaikka oletkin kosmetologi, ja luulet tietäväsi kaiken noiden hoitojen tehosta paremmin kuin useat sen monen kerran kokeneet (ja huomanneet sen tehottomuuden), niin ei sinunkaan kaikkeen kannata uskoa !

        Itse olen noissa ultraääni hoidoissa käynyt, ekalla kertaa todellakaan ei tuloksia ehkä ulospäin niinkään näkynyt, mutta kyllä tuntui kuinka epäpuhdaudet olivat poissa. Mustapäät myös katosi. Kosmetologi kuitenkin suositteli vielä toista kertaa melko pian jotta saadaan kaikki viimeisetkin pois (koska osa oli vasta puhkeamassa ekan hoidon aikana) lupasi myös, että jos toisen hoidon jälkeen ei iho ole puhdistunut hän tekee seuraavt kerrat ilmaiseksi .


      • jani9891
        caterin kirjoitti:

        kyseiseen hoitoon. Olen jo vuosikausia käynyt ehkä 5 - 6 vuotta ja säännöllisesti. Mulla on ollut kauheesti mustapäitä ja kävin aikanaan mekaanisessa hoidossa. Siitä en pitänyt.
        Nyt siihen puhdistukseen ei mene edes paljon aikaa, koska iho on hoitunut kuntoon ja ihohuokoset varsinkin nenässä ovat pienentyneet eikä rasvaa pääse kertymään.
        Toistaiseksi paras hoito, mutta eihän se eka kerta anna tulosta, jos on vuosia ollut hoitamatta.

        Tota, olen tässä ajatellut mennä kosmetoligille ja en oikein tiä mitä mun pitäis tehdä ? Mitä sanoa, ja kertoa. Voiko puhelimel varata ajan ? Ja Haluasisin "parhaimman" hoidon, minkä voi saada. Mulla on näitä mustäpäitä vi... paljon. Mutta onneks ei finnei ole ko pari ohimossa. Eikä niitä onneks tule helposti. Mut noist mustäpäistä olis hyvä päästä eroon. Ja tota olen poika, niin vähä hmm hävettää mennä, jos joku alkaa nauraa tai jtn... mut nää alkaa jo vit... nämä mustäpäät.

        MIkä olisi tehokas ja paras..hyvä, jolla saisi mustä- valkopäät (vai mitä nyt onkaan) pois! kiitos.


      • caterin
        jani9891 kirjoitti:

        Tota, olen tässä ajatellut mennä kosmetoligille ja en oikein tiä mitä mun pitäis tehdä ? Mitä sanoa, ja kertoa. Voiko puhelimel varata ajan ? Ja Haluasisin "parhaimman" hoidon, minkä voi saada. Mulla on näitä mustäpäitä vi... paljon. Mutta onneks ei finnei ole ko pari ohimossa. Eikä niitä onneks tule helposti. Mut noist mustäpäistä olis hyvä päästä eroon. Ja tota olen poika, niin vähä hmm hävettää mennä, jos joku alkaa nauraa tai jtn... mut nää alkaa jo vit... nämä mustäpäät.

        MIkä olisi tehokas ja paras..hyvä, jolla saisi mustä- valkopäät (vai mitä nyt onkaan) pois! kiitos.

        Vaikka olet mies, siinä että käyt kosmetologilla. Itse en ole kosmetologi, mutta olen jutellut oman kosmetologin kanssa. Hän kertoi, että nykyisin hänellä on miehiä paljon asiakkaina. Ja kannattaa mennä ammatti-ihmiselle enemmin kuin yrittää niitä mustapäitä pois kemiallisilla aineilla. Niillä voi saada aikaan jotain jota ei voi peruuttaa.
        Ajan voit tilata puhelimitse kosmetologille. Tsemppiä....


      • innokas 83

        itselläni on poskessa pieni ihonalla oleva talinäppylä avautuisikohan se ultrahoidossa?


      • 3/5 takana
        innokas 83 kirjoitti:

        itselläni on poskessa pieni ihonalla oleva talinäppylä avautuisikohan se ultrahoidossa?

        olen kokeillut nyt kolme kertaa ultraääntä (sarjana) enkä mitään mullistavaa ole huomannut. toisella kerralla tehtiin mekaaninen puhdistus, joten muutamien mustapäiden häviäminen ei varmaan ultran vaikutusta ollut. miliumit (tai luufinnit) eivät hoidossa lähteneet, piti väkivalloin kaivaa otsasta. nyt ruvet otsassa pelkään, ettei hoidoista ollut kuin harmia. saa nähdä tekeekö neljäs ja viides kerta mitään muutosta.


      • Iho-ongelmainen
        *ttuuntunut! kirjoitti:

        Kävin koulujen loputtua Ultraäänipuhdistuksessa, odotin tuloksia koska kaikki oli hoitoa täällä kehunee, ja koska hintakin oli sellainen (55€) niin ajattelin että kyllä tuolla hinnalla pitäisi joitani jo saada aikaan. No mutta wow, kävin hoidossa, suristi jollain tyhmällä kapistuksella, mikä ei saanut kyllä mitään muutosta aikaan ihossani! PAITSI, mustapäät kyllä lähti nenästä, mutta olisi kyllä ollut kiva saada muutkin epäpuhtaudet pois tolla summalla kuin vain pari mustapäätä! Nyt viimeistään olen suuntautumassa Elsa Hjeronymukseen, toivottavasti se ei ole yhtä humpuukia !

        Kävin 5n kerran sarjan eikä mitään näkyvää tulosta.. Enpä ole vielä kertaakaan kosmetologeilla saanut apua entiseen akneihooni, jossa on arpia, punoitusta, musta- ja valkopäitä. Kai täytyy turvautua seuraavaksi järeämpiin hoitoihin, niihin joita lääkärit tekee.


      • piipaaa
        3/5 takana kirjoitti:

        olen kokeillut nyt kolme kertaa ultraääntä (sarjana) enkä mitään mullistavaa ole huomannut. toisella kerralla tehtiin mekaaninen puhdistus, joten muutamien mustapäiden häviäminen ei varmaan ultran vaikutusta ollut. miliumit (tai luufinnit) eivät hoidossa lähteneet, piti väkivalloin kaivaa otsasta. nyt ruvet otsassa pelkään, ettei hoidoista ollut kuin harmia. saa nähdä tekeekö neljäs ja viides kerta mitään muutosta.

        Kävin n. vuosi sitten ultraäänihoidossa. Lopputulos oli aivan hirveä, näppylöitä puski joka puolelta. Kas kummaa viikon parin päästä naamani hehkui! Puhdistus taisi todellakin toimia kun kaikki näpyt tuli heti pintaan.

        Myöhemmin olen käynyt pari kertaa elsa hjeronymushoidossa ja se on myöskin toiminut ihooni. Itselläni on herkkä sekaiho. :)


      • asiakas : )
        Kosmetologi. kirjoitti:

        Kosmetologinne ovat VARMASTI sanoneet, että ko. hoitoa tehdään sarjahoitoina? Ensimmäisen kerran jälkeen pitäisi näkyä jo edes pientä muutosta ja tulosta, toisen kerran jälkeen jo huomattavasti enemmän ja sitä rataa. Kallistahan se on, mutta jos jaksaa kärsivällisenä käydä sarjahoidoissa ovat tuloksetkin taattuja! Jos asiakkaani ei huomaisi selvää eroa vaikkapa viiden sarjahoidon jälkeen, saisi hän rahansa tuplana takaisin!
        Joten olkaapa kärsivällisiä ja jos todella tahtoo ihonsa parempaan kuntoon voi joutua tekemään mm. taloudellisia uhrauksia..
        Eihän maailmaankaan luotu yhdellä kertaa. ;)

        Olen jo monen vuoden ajan käynyt säännöllisesti kosmetologilla ihon mekaanisessa puhdistuksessa ja samalla on tehty ultra puhdistus. Olen ollut todella tyytyväinen mutta ihon kunnon paraneminen on tullut monen vuoden aikana. Minulla on sellainen iho, että se tarvii syväpuhdistaa joka toinen kuukausi. Joten käykää siellä ihon puhdistuksessa säännöllisesti ja suosittelen lämpimästi kotihoidossa käytettävän biolinen tuotteita, mitkä sisältävät greippi uutetta. Itse jos käytän kaupan mitä vain tuotteita esim. nivea, lumene yms. niin iho menee huonoksi jo ensimmäisen viikon aikana...


      • tehty
        piipaaa kirjoitti:

        Kävin n. vuosi sitten ultraäänihoidossa. Lopputulos oli aivan hirveä, näppylöitä puski joka puolelta. Kas kummaa viikon parin päästä naamani hehkui! Puhdistus taisi todellakin toimia kun kaikki näpyt tuli heti pintaan.

        Myöhemmin olen käynyt pari kertaa elsa hjeronymushoidossa ja se on myöskin toiminut ihooni. Itselläni on herkkä sekaiho. :)

        Ultraääni puhdistusta täyty osata!!! Kävin kolmella eri kosmetologilla ennen kun löysin sen osaavan. Jokainen aloitti puristaman ihoa heti kun oli vähän aika sinne – tänne heiluttanut laitetta. Tämä on väärin. Oikeanoppisesti tehty, tuloksia näky heti: iho kirkastu, raikastu ja ne. Nyt otan hoitoja kerran 2-3 kk (aloitin 1 kerta per kk) ja hoito kestä tunnin, eikä yhtään mustapäätä puristetaan sormilla - tämä on hoidon idea! Auta myös erinomaisesti aikuisakneen kaulan alueella.Ja jos näppylöitä tule alussa lisää, niin se vaan osoita, että hoito tepsi. Eli sillä saa kuonoaineet liikkeelle.


      • Titta-
        tehty kirjoitti:

        Ultraääni puhdistusta täyty osata!!! Kävin kolmella eri kosmetologilla ennen kun löysin sen osaavan. Jokainen aloitti puristaman ihoa heti kun oli vähän aika sinne – tänne heiluttanut laitetta. Tämä on väärin. Oikeanoppisesti tehty, tuloksia näky heti: iho kirkastu, raikastu ja ne. Nyt otan hoitoja kerran 2-3 kk (aloitin 1 kerta per kk) ja hoito kestä tunnin, eikä yhtään mustapäätä puristetaan sormilla - tämä on hoidon idea! Auta myös erinomaisesti aikuisakneen kaulan alueella.Ja jos näppylöitä tule alussa lisää, niin se vaan osoita, että hoito tepsi. Eli sillä saa kuonoaineet liikkeelle.

        Mites tämä ultra tehdään oikein, jotta toimisi? Voin sitten tarkkailla kosmetologia, jolle olen menossa keskiviikkona.. :D


      • ultr
        Titta- kirjoitti:

        Mites tämä ultra tehdään oikein, jotta toimisi? Voin sitten tarkkailla kosmetologia, jolle olen menossa keskiviikkona.. :D

        Hoitoon varataan 1tunti. Alkupuhdistus (5min?), ultraäänipuhdistus (kuvittelisin että 35-40min?), pyyhitään naamio 10 min, poispesu ja seerumin voiteen levitys. Kun ei pysty seuraamaan kelloa, niin ajat sanon suunnilleen. Erinomainen kipupelkoisille. Itsellä kyynelet valuvat jopa ensimmäisestä puristuksesta, eli en siedä yhtään. Sanot vaan kun olet tuolissa, että ”et sitten purista mekaanisesti yhtään”. Näin kosmetologi tiedä ajasta koneen. Jutun mustapäiden kivuttoman poistonultraäänipuhdistuksella luin kolmisen vuotta Seura-lehdestä.
        Tästä lisä:
        http://www.makeupdesigner.fi/Ultra-aani.html


    • Mielestäni hyvä

      Kävin myös aikanani UÄ hoidoissa pari kertaa kun olin saanut ihoni täyteen pientä näppylää kokeiltuani jotain voidenäytettä lehden välistä. Kaksi kertaa kävin peräjälkeen ja iho tuli kuntoon. Nyt on aikaa kulunut jo parikin vuotta ja ajattelin mennä taas ottamaan UÄ hoidon. Minulla on aika pienet huokoset, ja olen aika kipuherkkäkin. Minulle siis ainakin toimii ultra hyvin.

    • abuva

      Apua, nyt pelottaa!!! Olen menossa ens viikolla ultraäänihoitoon. Mitä jos se ei toimikkaan. Ja hoito tulee maksamaan yli 60 euroa

    • Anonyymi

      Kävin eilen ultraäänipuhdistuksessa, lisänä kosteuttava imeytys ja mikrohieronta laitteella. Olen hyvin tyytyväinen lopputulokseen: iho on selvästi puhtaampi ja kirkkaampi. (Olen 48-vuotias)

      Ihoni ei tosin sitä ennenkään ollut kovin huonossa kunnossa: kun läheltä katsoi, ihohuokosista erottui jotain keltaista mutta muuten ei erityisemmin näppyjä tms. Nämä epämääräiset keltaiset töhkät ovat hävinneet tyystin.
      Oma mielipiteeni siis on, että ihon täytyy olla _melko_ hyvässä kunnossa jos aikoo saada näkyviä tuloksia jo yhdestä kerrasta.

    • Anonyymi

      Kävin pari päivää sitten ensimmäistä kertaa. Minulla on rasvoittuva ja pintakuiva sekaiho. Itse hoito oli kivuton, vähän jossain kohtaa nenän pieliä poltteli. Alkuun en huomanut muutosta ihossani, mutta nyt parin päivän jälkeen ihoni helahti näppylöille. :( Punoittavia nppylöitä tuli kasoittain sinnekin, missä niitä ei ole aimmin ollut eli minulla t-alueen ulkopuolelle. Toivottavasti katoaisivat pian, hävettää! Onkohan normaalia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4460
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2218
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1427
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      285
      1292
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      55
      980
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe