hyvä kauneushoitola helsingissä

laatuensin

Osaako joku suositella hyvää kauneushoitolaa helsingissä; kriteerejä ovat mielestäni ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu, paikan siisteys ja hoitojen hyvä hinta-laatusuhde. Jotenkin omalle kohdalleni on osunut pääasiassa negatiivisia kauneushoitolakokemuksia, tai jos kokemus sinänsä on ollut positiivinen, niin ainakin saadut hoidot ovat liian usein olleet yhtä tyhjän kanssa... Olisi viimeinkin mukava saada kunnon hemmottelukokemus, jossa rahat eivät haihtuisi tuhkana tuuleen. Kiitos vastauksista!

15

5669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aada82

      stockalla on hyvä kauneushoitola :) en oo ihan varma nimestä, olisko biotherm-hoitola? Aivan ihanaa henkilökuntaa ja ei hoidoissakaan valittamista

    • hoitolat

      Minäkin olen pettynyt suomalaisiin kauneushoitoloihin. Jotenkin syyn täytyy olla heidän koulutuksessaankin, jos ainoa hyvä hoitola on jonkun monikansallisen kosmetiikkavalmistajan konseptilla toteutettu! Luulin ensin, että vain Turun kosmetologikoulun oppilaat ovat jotenkin vaatimatonta tasoa, mutta ilmiö taitaakin olla laajempi? Vai voiko alalle hakeutua jotenkin sopimatonta ainesta? Outoa kun olisi valmis käyttämään palvelua, mutta ei ole paikkaa jossa rahansa haluaisi kuluttaa.

      • kiva tietää.

        Mielenkinnosta vain haluasin tietää, mitä haluat hoitolalta ja millainen sen pitäisi mielestäsi olla. Hoitoloita kyllä ainakin Helsingissä löyty laidasta laitaan ja varsinkin jos rahaa löytyy.


      • ei auta kun etsiä lisää
        kiva tietää. kirjoitti:

        Mielenkinnosta vain haluasin tietää, mitä haluat hoitolalta ja millainen sen pitäisi mielestäsi olla. Hoitoloita kyllä ainakin Helsingissä löyty laidasta laitaan ja varsinkin jos rahaa löytyy.

        Löytyyhän täältä niitä,mutta taso ei ole kovin korkea.
        Jokapaikassa tuntuu olevan työnhönsä kyllästynyttä porukkaa tiskillä vastaanottamassa ja huonoa palvelua. Monet hoitolat olen vuosien varrella testannut,mutta vieläkään ei ole löytynyt sitä omaa jossa voisi käydä kerran kuussa. Olisin valmis maksamaan vähän enemmän HYVÄSTÄ hoidosta ja ammattitaidosta!


      • ainakin
        kiva tietää. kirjoitti:

        Mielenkinnosta vain haluasin tietää, mitä haluat hoitolalta ja millainen sen pitäisi mielestäsi olla. Hoitoloita kyllä ainakin Helsingissä löyty laidasta laitaan ja varsinkin jos rahaa löytyy.

        Olen ollut tyytyväinen kulmakarvojen muotoiluun. Se on ollut usein oikein onnistunutta.

        Mutta toivoisin että kasvohoidossa hoidetaan myös kaula-aukon alue, jolloin puhdistus, kuorinta ym. vaikuttavat sinnekin - ja hoitolassa pitäisi olla tehoaineet sillekin alueelle. Hieronnan pitäisi olla osaavaa ja tehoavaa. Ja haluaisin rentoutua hoitolassa, en kuunnella keskustelua asiakkaiden tai kosmetologikollegojen kanssa, kilinää enkä kolinaa (mahdollisesti kaunista musiikkia kyllä).

        Puhdistuksen pitäisi olla huolellista ja tuotteiden iholle sopivia. Olen asunut ulkomailla ja käynyt siellä kivoissa hoitoloissa, ilman että palvelu olisi ollut mitenkään huippukallista - päinvastoin.

        Olen käynyt säännöllisesti kasvohoidossa 25 vuotta (1 - 2 kk:n välein) joten en oikein jaksa kuunnella "utelua" ihon mahdollisesta hoitamattomuudesta. (Kotona minulla on kaikki huipputuotteet samoin vuosien kokemuksella.)

        Toivoisin että hoidon tekijällä olisi näkemystä, miten minusta saisi mahdollisimman kauniin!

        Tietääkö joku hyvän paikan Turku - Salo akselilla, tai edes Varsinais-Suomessa? Pitääkö tulla Helsinkiin asti?


      • Katariina -78
        ainakin kirjoitti:

        Olen ollut tyytyväinen kulmakarvojen muotoiluun. Se on ollut usein oikein onnistunutta.

        Mutta toivoisin että kasvohoidossa hoidetaan myös kaula-aukon alue, jolloin puhdistus, kuorinta ym. vaikuttavat sinnekin - ja hoitolassa pitäisi olla tehoaineet sillekin alueelle. Hieronnan pitäisi olla osaavaa ja tehoavaa. Ja haluaisin rentoutua hoitolassa, en kuunnella keskustelua asiakkaiden tai kosmetologikollegojen kanssa, kilinää enkä kolinaa (mahdollisesti kaunista musiikkia kyllä).

        Puhdistuksen pitäisi olla huolellista ja tuotteiden iholle sopivia. Olen asunut ulkomailla ja käynyt siellä kivoissa hoitoloissa, ilman että palvelu olisi ollut mitenkään huippukallista - päinvastoin.

        Olen käynyt säännöllisesti kasvohoidossa 25 vuotta (1 - 2 kk:n välein) joten en oikein jaksa kuunnella "utelua" ihon mahdollisesta hoitamattomuudesta. (Kotona minulla on kaikki huipputuotteet samoin vuosien kokemuksella.)

        Toivoisin että hoidon tekijällä olisi näkemystä, miten minusta saisi mahdollisimman kauniin!

        Tietääkö joku hyvän paikan Turku - Salo akselilla, tai edes Varsinais-Suomessa? Pitääkö tulla Helsinkiin asti?

        Tervehdys!

        Itse kävin Tampereella Kauneushoitola Roosa Mamsellissa, jossa oli aivan erilainen palvelu kuin mihin olen tottunut. Alussa tarjottiin kahvia ja pientä purtavaa. Kosmetologi oli ammattitaitoinen ja teki huolellisesti työnsä ja antoi minun nauttia hoidosta. hoito oli oikein perusteellinen, kesti yht. vajaa 2 h.

        Hoitolassa oli erikoinen antiikkisisustus ja siellä oli rauhallista. ( tekee yksin töitä )Hoitoihin kuuluu kuulemma aina meikki hintaan, eli ei tarvinnut lähteä seinänvieriä pitkin kotiin..;)

        Minulle ainakin tehtiin hoito ihan decolteelle asti ( myös uä-puhdistus!, jonka jälkeen kosmetologi otti vielä raudalla loput näpyt pois. )Sain myös kirjalliset kotihoito-ohjeet ja jatkohoitosuositukset.

        Ostin hoitolan tuotteita kotiini ja ne ovat olleet hyviä, voiteet ei ole liian paksuja. Itse ainakin alan käydä taas säännöllisesti hoidattamassa ihoa.

        Suosittelen kyllä käymään tutustumassa hoitolaan, niillä taisi olla nettisivut, varmaan löytyy googlesta Rooas Mamselli-hakusanalla.


    • Ekoilija

      En tunne vielä hoitolaa, mutta olen saanut ystävällistä palvelua KAISANIEMENKADULLA hoitolassa nimeltä EKO EGO. Ellei käsittely toimi ( tässä tapauksessahan kylläkin oli kysymyksessä vaativa karvanpoisto ), voi palata asiaan, jnäin sanottiin. "Valitin" äsken, ja kohtelu tosiaankin oli aulista ja ystävällistä - uutta aikaa vain - monta kertaa hoidoissa on vain rahastamisen maku. Hoitola on afrikkalaishenkinen perushoitola.

      • sanoit

        Siis mitä tarkoitat, tekevät hoidot niin huonosti että pitää mennä jotenkin korjailemaan?

        Kuinka monta kertaa maailmankaikkeudessa ihminen menee valittamaan kauneushoitolan palvelusta jälkeenpäin?

        (Onko paikka sinusta siis hyvä vai ei?)


      • Lääkäri
        sanoit kirjoitti:

        Siis mitä tarkoitat, tekevät hoidot niin huonosti että pitää mennä jotenkin korjailemaan?

        Kuinka monta kertaa maailmankaikkeudessa ihminen menee valittamaan kauneushoitolan palvelusta jälkeenpäin?

        (Onko paikka sinusta siis hyvä vai ei?)

        Ihan totta ja olen samaa mieltä, että SUOMALAISET EIVÄT OSAA TEHTÄ YHTÄÄN ,paitsi antaa kirjalliset kotihoito-ohjeet ja bla -bla-bla! olen pettynyt suomalaisiin kauneushoitoloihin.heidän koulutus on ihan ala-arvoinen! kosmetologikoulut myös pitää laittaa lukkoon!!!!!!!!!!


      • On......
        Lääkäri kirjoitti:

        Ihan totta ja olen samaa mieltä, että SUOMALAISET EIVÄT OSAA TEHTÄ YHTÄÄN ,paitsi antaa kirjalliset kotihoito-ohjeet ja bla -bla-bla! olen pettynyt suomalaisiin kauneushoitoloihin.heidän koulutus on ihan ala-arvoinen! kosmetologikoulut myös pitää laittaa lukkoon!!!!!!!!!!

        minä luotan enemmän ulkomaalais kosmetologille,heidän koulutus ihan erilainen,kuin suomessa.


    • manta3

      itse olen käynyt hensingissä I love beayty töölössä.Aivan mahtavaa !!!!! hoitajan nimi oli Charlotta ja hänen kätensä oli niin ammattilaiset ,En voi kuin suositella

    • Maiu888

      Olen käynyt säännöllisesti Studio Glamourissa. Aivan paras :) ihanaa henkilökuntaa ja hyvät hoidot. www.studioglamour.org

    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Mä tarvitsisin hyvän kosmetologin ihokarvojen poistoon. Olisiko suosituksia?

    • Anonyymi

      Siis Hesassa tai pks-seudulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe